Jammer dat Batman zelf nog de minst geloofwaardige is, al komt dat voor 90% door het ronduit belachelijke stemmetje van Bale. Dat niemand daar op de set iets over zegtquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 10:54 schreef Batsnek het volgende:
Mja, ik vind het wel tof, dat een belangrijke schurk maar een korte rol krijgt. ( althans visueel was de echte two-face alleen op het einde in beeld ) Het indrukwekkende aan nolan's films vind ik vooral hoe hij de schurken in beeld brengt. Two Face, the joker en scarescrow zijn allemaal heel geloofwaardig en zouden met een beetje fantasie ook in deze wereld kunnen bestaan.
Ik vond de verhaallijn in the dark knight returns best goed. Maar het voorstel was ook niet echt serieus bedoelt Denk niet dat het in deze reeks (op dit moment) goed past.quote:
Ze hebben er naar verluid in de postproductie nog extra bas en laag overheen gegooitquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer dat Batman zelf nog de minst geloofwaardige is, al komt dat voor 90% door het ronduit belachelijke stemmetje van Bale. Dat niemand daar op de set iets over zegt
op de set kan je maar beter niets tegen bale zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Jammer dat Batman zelf nog de minst geloofwaardige is, al komt dat voor 90% door het ronduit belachelijke stemmetje van Bale. Dat niemand daar op de set iets over zegt
dat vind ik dus niet. veel mensen vallen daarover, maar ik vind t juist vet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toen ik TDK in de bioscoop zag en Batman voor het eerst sprak (ik dacht dat dat in een bank-kluis was), begon de hele zaal te lachen. Lijkt me toch niet het beoogde effect.quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:26 schreef Komakie het volgende:
Dat is juist expres gedaan zodat hij enger klinkt voor zijn vijanden..
Nee dat zal wel niet.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Toen ik TDK in de bioscoop zag en Batman voor het eerst sprak (ik dacht dat dat in een bank-kluis was), begon de hele zaal te lachen. Lijkt me toch niet het beoogde effect.
Persoonlijk vind ik Hush 1 van de beste verhalen die ik van Batman ken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:10 schreef Tanin het volgende:
Ik heb alleen de batman films gezien. Niet de series of comics, maar op dat blog hebben ze het over Hush, en als ik op de wiki lees lijkt me dat best een mogelijke villain...?
Mogelijk met JGL als riddler erbij ofzo? of zou dat teveel worden naast een catwoman/poisenivy/andere schurkin?
Volgens mij had The Joker nooit een grote rol gehad in deze Batman....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef Sloggi het volgende:
Jammer dat Heath Ledger dood is, ik had Harley Quinn graag gezien.
Aan zoiets zat ik ook te denken ja..Misschien dat ze door Joker al onder handen genomen in Arkham (daar was ze toch zuster?)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Volgens mij had The Joker nooit een grote rol gehad in deze Batman....
Harley Quinn kan trouwens nog steeds. Als iemand die geobsideerd is door The Joker en zijn misdaden na wil doen ofzo.
Zij was een therapist in Arkham. Ze is toen de Joker gaan behandelen en werd verliefd op hem. Toen is ze gek geworden zoals de Joker. Alleen wat minder slim....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Aan zoiets zat ik ook te denken ja..Misschien dat ze door Joker al onder handen genomen in Arkham (daar was ze toch zuster?)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:13 schreef Starkiller het volgende:
[..]
Iedereen denkt aan een vrouw maar behalve Batman.
Ik vond het een beetje een vaag verhaal. Net als in The Dark Knight Strikes Again. Meer recente Batman comics vind ik toch cooler.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:20 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik vond de verhaallijn in the dark knight returns best goed. Maar het voorstel was ook niet echt serieus bedoelt Denk niet dat het in deze reeks (op dit moment) goed past.
[ afbeelding ]
Ja, vandaar dat ik catwoman ook noemde. Er moet zowiezo een nieuwe vrouw komen, waarom kan dat geen schurkin zijn?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Hush 1 van de beste verhalen die ik van Batman ken.
Het zit best intrigerend in elkaar en het blijft lang onzeker wie Hush nu precies is en zelfs als je het weet is er toch nog een soort van slag om de arm.
Ik heb al eerder gezegd dat Hush mij wel vet zou lijken.
Ik ben vrij zeker van The Riddler. Die kun je aardig ziek neer zetten.
Hush is wel een beetje een vergelijkbaar verhaal als Twoface. Een vriend van Bruce Wayne die evil wordt. (of stiekem al is)
Karakters als Killer Croc en Bane lijken me niet echt werken. Allebei vrij domme krachten. Hoewel je het bij Nolan nooit weet natuurlijk.
Catwoman is trouwens ook best interessant. Eerst vond ik van niet, maar tegenwoordig me wat meer in haar verdiept (wat meer comics van Batman gelezen) en haar relatie tot Batman is best goed.
Zeker aangezien Bruce Wayne geen "love interest" meer heeft zou dat Selina Kyle/Catwoman kunnen worden/zijn. Het feit dat Selina niets in Bruce ziet, maar Catwoman wel in Batman maakt het wel interessant
Die zou ik heel graag willen gezien. En dan in de gedaante van een Rachel McAdams ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef Sloggi het volgende:
Jammer dat Heath Ledger dood is, ik had Harley Quinn graag gezien.
Met de kleding uit Batman: Arkham Asylumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zou ik heel graag willen gezien. En dan in de gedaante van een Rachel McAdams ofzo.
Ik weet niet. Ik vind niet echt in een Christopher Nolan Batman-film passen...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Komakie het volgende:
[..]
Met de kleding uit Batman: Arkham Asylum
[ afbeelding ]
Vertaalt naar een echte vrouw zou dat wel eens echt kunnen zijn
Op dit moment niet nee. Misschien dat deel 3 daar verandering in kan brengen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:21 schreef Orbeatle het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind niet echt in een Christopher Nolan Batman-film passen...
Misschien is dit wat voor je dan?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee. Misschien dat deel 3 daar verandering in kan brengen.
Het hoeft geen film te worden vol met half naakte chicks, maar wat schoon is niet erg toch
quote:Of Harley Quinn.Op woensdag 27 oktober 2010 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn trouwens ook bezig met een actrice te casten (blijkbaar iemand tussen de 25 en 35). Ze willen niet zeggen voor welke rol en ze zouden ook niet voor de bekende sterren gaan, Nolan wil een "fris" gezicht.
Waarschijnlijk de nieuwe love interest voor Batman. Of Catwoman. Of beide. Of geen van beide. Wie kan het nog volgen?
quote:Ik hoop Harley Quinn.Op woensdag 27 oktober 2010 16:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zijn trouwens ook bezig met een actrice te casten (blijkbaar iemand tussen de 25 en 35). Ze willen niet zeggen voor welke rol en ze zouden ook niet voor de bekende sterren gaan, Nolan wil een "fris" gezicht.
Waarschijnlijk de nieuwe love interest voor Batman. Of Catwoman. Of beide. Of geen van beide. Wie kan het nog volgen?
quote:Gezien de titel niet.Op woensdag 27 oktober 2010 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik lees vaak de naam Hugo Strange.
Ik verwacht dat Nolan na The Joker wel iets originelers wil dan Harley Quinn.
quote:Ik zou graag een villain willen zien die niet al door Burton cs is behandeld. Riddler, Penguin, die kennen we wel, iets anders is origineler.
quote:Erg fijn inderdaad.
quote:Of een villain uit een andere DC comic reeks .Op woensdag 27 oktober 2010 20:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat Nolan nog het liefst zelfs iets of iemand zou bedenken in plaats van een bekende figuur te gebruiken, maar daar zal hij wel niet mee wegkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |