Dat zou ook te simpel zijn denk ik. Nolan is natuurlijk niet voor 1 gat te vangenquote:Op maandag 9 augustus 2010 11:54 schreef PhalanX het volgende:
ik ben geen Riddler-fan
Ik hoop dat ze hem niet schrijven als de figuur die graag gepakt wil worden en daarom raadsels achterlaat, maar als iemand die teveel naar Saw gekeken heeft en middels een raadsel zijn slachtoffers een kans geeft om te ontsnappen aan een gruwelijk lot.
De Riddler als bankrover die raadseltjes achterlaat naar zijn volgende kraak... liever niet.
Want 3d betekend dat je een betere film hebt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef FP128 het volgende:
Wel benieuwd hoe men denkt de vorige film te kunnen overtreffen behalve dan met
het 3D effect.
Ik denk inderdaad ook dat Nolan zich niet tot het 3D niveau gaat verlagen.quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Want 3d betekend dat je een betere film hebt.
Nolan houd niet van 3d, heeft bewust ook Inception in 2d gefilmd en ik vind dat heeeel prima
Heb dat 3d wel weer gezien.
Waarvan is die Joker?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:09 schreef Komakie het volgende:
Ik vond Jack Nickolson trouwens helemaal niet zo geweldig als Joker. Misschien dat het komt omdat die Joker me niet zo aan stond. Hij was voor mij niet Evil en ziek genoeg. Hij zat een beetje tussen de tekenfilm serie en de comics in.
Voor mij is dit de beste Joker:
[ afbeelding ]
Ziek tot op het bot.
Batman R.I.P.quote:
ok maar dan wel eentje met penguin man, met Verne Troyer ofzoquote:
`quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:52 schreef rubje het volgende:
ik heb ook het gevoel dat het 3D een soort standaard kreet wordt om een film meer inhoud te geven en ons de bezoeker meer geld uit de zak te kloppen.
voor mij was avatar echt 3D,de rest van wat ik nu zo zie is echt een ripoff.
Ik denk niet dat Mr. Freeze terug komt. Die zou wel erg lastig zijn om in de wereld van Nolan te plaatsen. Pinguin zou prima kunnen. Hoewel ik Pinguin een beetje een saai karakter vind.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:11 schreef pugehenis het volgende:
een andere visie op de pinguin en iceman zonder die kleine dikke danny en arnold zou ook vet zijn. Zal ongetwijfeld ook nog wel komen.
Hmm dat zou wel een leuke zijn ja. Had ik nog niet aan gedacht. Hoewel de acteur die Riddler gaat spelen al een goede mogelijkheid heeft in de zin van Joseph Gordon-Lewitt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Loserkid het volgende:
Ik las eens dat Mr. Reese uit TDK the riddler zou zijn? Zou wel een briljante schakel tussen de films zijn natuurlijk..
Dat zou een zeer leuke en interessante wending zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:44 schreef Loserkid het volgende:
Ik las eens dat Mr. Reese uit TDK the riddler zou zijn? Zou wel een briljante schakel tussen de films zijn natuurlijk..
Hij probeert Bruce te chanteren met de Tumbler enzo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:19 schreef Dos37 het volgende:
Welke rol had Mr. Reese in TDK? Ik kan hem zo niet voor de geest halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |