Check de linkjes maar eens. Zit een exacte Moneybookers referral in verwerkt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:49 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Dat is toch zeer zeker geen spam?
Morgen om 8:50 vlieg ik. Daaog.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Nog een tip die volgens mij nog nooit gemeld is hier:
Bij de afrekening (waar je alles moet bevestigen) geven ze je een prijs op. Bij mij kwam die bijvoorbeeld uit op 112 euro en ze hanteerde een koers van 1.276. Dit terwijl die vandaag rond de 1.205 schommelt. Echter kan je via "MEER INFO" de optie verkrijgen om te kiezen voor de wisselkoers van je eigen bank (90% tijd voordeliger). Zo zie je in mijn geval dat de koers op 1.22 staat genoteerd.
Merchant to card exchange
£88.05 GBP @ 1.22890085 GBP/EUR = 108.20 EUR
Ik betaal nu dus 4.21 minder dan als ik helemaal niets had gedaan en het aanbod van Ryanair had gekozen (iets wat volgens mij 99% van de mensen doen). Ja, het is maar 4.21 euro maar als tienduizenden mensen dit doen (degene die met EUR betalen voor vlucht uit UK) is dat weer een handig trucje van Ryanair om gratis wat geld binnen te hengelen dankzij naieve boekers.
Je kan dus het beste de optie NIET aanvinken (ondanks dat Ryanair je dat niet wil doen geloven).
[ afbeelding ]
Nee, zolang de eerste naam maar klopt, lijkt het me OK. De tweede naam staat toch ook in haar paspoort, dus kan eigenlijk geen verwarring veroorzaken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:53 schreef Chibs het volgende:
Well, fuck.
Ik heb bij mijn reis-collega een naam verkeerd ingevuld. Volgens het FAQ aan het begin van het topic:
Eerste voornaam zoals in paspoort (of ID kaart) en achternaam in vullen. Als er een accent in staat, invullen zoals het op het onderste randje van je paspoort/ID kaart staat.
Echter heeft mijn vriendin een tweede naam die ook op haar ID staat, en deze hebben we toegevoegd als naam onder voornaam.
Gaat dit een probleem worden?
Correct, en ja, dat hoop ik dan maar.. Na het lezen van horror verhalen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:50 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Nee, zolang de eerste naam maar klopt, lijkt het me OK. De tweede naam staat toch ook in haar paspoort, dus kan eigenlijk geen verwarring veroorzaken.
referals? Ik heb die link gewoon van een google adsense reclame.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:50 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Check de linkjes maar eens. Zit een exacte Moneybookers referral in verwerkt.
Ja, dat is het. NIet alleen bij Ryanair maar bij veel maatschappijen. Het staat er niet voor niets vermeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Rupkeii het volgende:
Is het serieus een probleem als je je roepnaam hebt opgegeven ipv je doopnaam?
Mijn gewone roepnaam is Rob, maar mijn doopnamen zijn Robert Arnold Pieter. Gaat mij dit geld kosten en is er nog een manier om dit ongedaan te maken?
Wat hierboven gezegd wordt. Als je ticket goedkoper is dan de boete die erop staat, nieuw ticket boeken. Anders de boete slikken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:42 schreef Rupkeii het volgende:
Is het serieus een probleem als je je roepnaam hebt opgegeven ipv je doopnaam?
Mijn gewone roepnaam is Rob, maar mijn doopnamen zijn Robert Arnold Pieter. Gaat mij dit geld kosten en is er nog een manier om dit ongedaan te maken?
Nee, alleen de uitgiftedatum.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:12 schreef _Boo_ het volgende:
Is er iemand die mij kan vertellen of je ook de verloopdatum van je paspoort/id kaart moet invullen als je een ticket koopt of wanneer je je boarding pass wil uitprinten?
het is idd maar een kleine administratieve handeling, maar als naamswijzigingen gratis zouden zijn zou ik bij elke ¤1-sale alle goedkope tickets opkopen en ze voor ¤50 doorverkopenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 12:44 schreef Jape het volgende:
[..]
Zoals hierboven aangegeven is dit niet per sé iets wat alleen Ryanair heeft, maar de boete is wel schofterig hoog voor een kleine administratieve handeling, ook al is het "eigen schuld, dikke bult". Het staat nota bene met dikke rode letters op de site, op het moment dat je boekt.
Een vulcht bij Ryanair raakt in het boekingssysteem nooit vol (nog nooit gezien iig), maar kan uiteindelijk wel erg duur worden.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:39 schreef Vivi het volgende:
Hey, ik ga dit jaar voor het eerst vliegen met Ryanair, is het zo dat vol gewoon vol is, en dat je dan dus niet meer op de aangegeven datum kan vliegen? ik wilde nml. nog even wachten met boeken ivm het fluctueren van de prijs. (Dit zal wel een hele domme vraag zijn..).
Je hebt verschillende parkeerplaatsen, Parkeerplaats P4 en P5 zijn het verst weg, maar wel het goedkoopst.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 21:32 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Is dat parkeren echt zo duur in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |