Wat was er mee danquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:53 schreef Hyman het volgende:
[..]
wel goed, want mn koekblik doet het weer als een zonnetje
Dan ben je gewoon een sukkelquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:54 schreef Hyman het volgende:
Of als je naar een concert gaat, maar de hoofdact mist omdat je de laatste trein moet halen.
uit eigen ervaring
Ja, maar dat gaat niet als je de volgende dag naar school/werk moet.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een sukkelDikke schijt aan die laatste trein, pak je de eerste trein maar weer terug. Maak je ook nog eens wat mee
Ik heb gewerkt en ben echt gebroken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
moet zo werken maar ben kappppppppppot
Ach, op dit moment is het leven niet echt een bitch hoor.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:06 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
het leven een bitch
en daarna ga je dood
Bij mij wel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, op dit moment is het leven niet echt een bitch hoor.
Hoezo gaat dat niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat niet als je de volgende dag naar school/werk moet.
Ikheb dat wel een paar keer gedaan met een meet, maar dat is behoorlijk kut
Mooi, mooiquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:54 schreef Hyman het volgende:
Of als je naar een concert gaat, maar de hoofdact mist omdat je de laatste trein moet halen.
uit eigen ervaring
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kutzin jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
"Bij iedere zin denk je goed na over de gevoelens die je bij die zin ervaart, en die gevoelens geef je een score."
Rare zin, right? Hoe maak je die normaal? Of ligt het aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |