quote:
Op zich niets. Er wonen alleen zoveel zwollenarenquote:
Dat is inherent aan Zwollequote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef EINZ het volgende:
[..]
Op zich niets. Er wonen alleen zoveel zwollenaren
verrassend!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:02 schreef EINZ het volgende:
[..]
Op zich niets. Er wonen alleen zoveel zwollenaren
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Gefeliciteerd lieverd
Heb je m;n kaartje nog gekregen?
Neeeeeee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Overijsseljwz het volgende:
Raaaaaaaaaaaad is waar ik woon???![]()
![]()
![]()
ZWOLLE
Zullen we samen taart gaan halen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:37 schreef Overijsseljwz het volgende:
Raaaaaaaaaaaad is waar ik woon???![]()
![]()
![]()
ZWOLLE
Komen jullie mij halen? Wat gezellig!quote:
Ik vind het prima.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komen jullie mij halen? Wat gezellig!
Moeten we haar eerst naar huis toe zien te krijgen, anders gaan we gewoon bij die vriend langs.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog niet gezien want ben op bezoek bij een vriend
Dus die ligt vast morgen op me te wachten
![]()
Die turk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef Overijsseljwz het volgende:
[..]
Doen we, in de avondwinkel bij de stad.
Dat is een eindje verderop, niet zo heel erg in Zwolle zeg maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Maar....
[..]
Moeten we haar eerst naar huis toe zien te krijgen, anders gaan we gewoon bij die vriend langs.
De AH is toch nog gewoon open jiongensquote:
Ik kom er alleen als ik stom dronken ben, dus dat weet ik niet,quote:
Ik ga altijd naar de Boni, en die sluit om 20:00....quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De AH is toch nog gewoon open jiongens
Gedaan, nope, ja, precies, dat ga ik ook nog doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
Dit hele topic is bagger bel op stuur een kaartje of ga langs .. verjaardagstopics
noujahhh zeg niet eens een leuk kaartje ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gedaan, nope, ja, precies, dat ga ik ook nog doen![]()
Oh, AH ook zie ik nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga altijd naar de Boni, en die sluit om 20:00....
Nee, nou ja, een concertkaartje, dat krijgt ze van mequote:Op woensdag 21 juli 2010 20:46 schreef JanPiraat het volgende:
noujahhh zeg niet eens een leuk kaartje ?
Morgen is het donderdag.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, AH ook zie ik nuMorgen en donderdag wel tot 21:00
zo hey ik ben zaterdag jarig krijg ik ook wat ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, nou ja, een concertkaartje, dat krijgt ze van me
Oeps.quote:
JAquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
zo hey ik ben zaterdag jarig krijg ik ook wat ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
JA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohjee. En ik maar denken dat ze met de McD. voor de deur al genoeg werden gestraftquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
Marijke maakt wat los in Zwolle...
Opstand dreigt in Zwolse gevangenis
En dat allemaal omdat ze niet naar haar verjaardagsfeestje mochten.
Hopen dat ;ie bij jou wel optijd aangekomen is, die van Stoep kwam een week later pas binnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nog niet gezien want ben op bezoek bij een vriend
Dus die ligt vast morgen op me te wachten
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |