Ik vind het nou niet echt jofel want die vette rommel op mijn huid vind ik niet prettig maar alles is beter dan droge huid.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:37 schreef Soempie het volgende:
Kijk, af en toe voor een droge huid, dan snap ik het wel. Maar om het geurtje en de zachte poezelige beentjes, nah.

Ja, dat wordt denk ik het criterium. Het begint met body lotion, maar voor je het weet zit je aan de mascara en de lippenbalsem met kersensmaak.quote:

quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat wordt denk ik het criterium. Het begint met body lotion, maar voor je het weet zit je aan de mascara en de lippenbalsem met kersensmaak.
 gadver...
  gadver...   

Ja, ik moest echt even checken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik zag dat je in stef040 z'n fobo gekeken had
 Ik dacht, straks zeg ik iets en dan heet 'hij' Steffie ofzo.
 Ik dacht, straks zeg ik iets en dan heet 'hij' Steffie ofzo.   

check, same herequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ik moest echt even checken.Ik dacht, straks zeg ik iets en dan heet 'hij' Steffie ofzo.

Ik verslikte me bijna in een stukje meloen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ook even inhoudelijk gereageerd in z'n topic

Dat is duidelijk, ik ga nooit aan body lotion beginnen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, dat wordt denk ik het criterium. Het begint met body lotion, maar voor je het weet zit je aan de mascara en de lippenbalsem met kersensmaak.

Welke?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Check!!
Ik gebruik ook maar 2 soorten parfum, omdat ik van veel geurtjes moet niezen en vind ze stinken... Ik heb afgelopen zaterdag nog mn lievelingsgeurtje gekregen van Peace.

Dan moet je aftersun smeren. En wat nog beter is Calendulan emulsie van VSM. Verkoelt en herstelt je huid erg snel.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen als ik me verbrand heb door de zon...

quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet je aftersun smeren. En wat nog beter is Calendulan emulsie van VSM. Verkoelt en herstelt je huid erg snel.

Nah, er staat bier in je wapen. Dat maakt een hoop goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef De_Hertog het volgende:
Ik ben overigens wel Glee aan het kijken nu naar aanleiding van die posts net en ik vind het eigenlijk best grappig. Ben ik die mannelijkheid nu weer kwijt?

Dat is idd bazenspulquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dan moet je aftersun smeren. En wat nog beter is Calendulan emulsie van VSM. Verkoelt en herstelt je huid erg snel.

voor het woord bazenspul
 voor het woord bazenspul

Jij bent snel tevreden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nah, er staat bier in je wapen. Dat maakt een hoop goed.

quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Welke?
Ik heb geen geurtjes. Vind het dan wel lekker ruiken als het in het flesje zit, maar eenmaal op stinkt het meestal.

Okay... dan is het een tip voor het geval die troep op is...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een dure body lotion gekregen, het werkt prima tegen zonnenbrand en anders komt die troep niet op...

Zal eens ruiken.quote:

Kelly van der Veer ging zelfs nog verder dan dat...quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:42 schreef Soempie het volgende:
[..]

Cool water vond ik vroeger ook lekker maar nu niet meer zo. Ik heb ook nog heel lang Jean Paul Gaultier gehad, die fles in lichaamsvorm..quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zal eens ruiken.
Veel mensen zijn helemaal weg van dat cool water, maar dat is toch wel zulk smerig stink spul.
quote:Casmir werd in 1991 op de markt gelanceerd door het merk Chopard. Het is een vrouwelijk parfum met topnoten van mango, kokosnoot, perzik en bergamot. Hartnoten van jasmijn en geraniums en basisnoten van amber, musk, vanille en patchoeli. Deze geurcombinatie zorgt voor een heerlijke oosterse vrouwelijke mengeling met vleugje van fruitextracten. Dit parfum kan voor elke gelegenheid gebruikt worden en straalt ongedwongenheid uit. Vrouwen die dit parfum dragen zijn betrouwbaar, altijd opzoek naar gezelligheid en romantisch. Chopard geeft u ook met dit parfum een heerlijk en fijn gevoel van luxe en sensualiteit.
quote:Het Eau de Parfum onthult de bloemige, fruitige, poederachtige naar amber ruikende geurnoten van TRÉSOR. Het bijzondere design van deze flacon is een gift die u met beide handen bewaart. De liefde is een Trésor, zoals het parfum die de vrouw draagt, stralend en waardevol.

Ja, zie je, voor je het weet loopt het helemaal uit de hand.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kelly van der Veer ging zelfs nog verder dan dat...

Ferry van der Veer bedoel je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kelly van der Veer ging zelfs nog verder dan dat...

Die is inderdaad ook wel lekker. Heb ik gekregen toen ik bevallen was van Twan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Soempie het volgende:
Sun van Jil Sander ook trouwens.
[ afbeelding ]
Die vind ik wel lekker ruiken, maar stom genoeg heb ik dat flesje uit m'n handen laten vallen. Nouja, dan ben je ook wel klaar met die geur.

quote:Dit parfum kan voor elke gelegenheid gebruikt worden en straalt ongedwongenheid uit. Vrouwen die dit parfum dragen zijn betrouwbaar, altijd opzoek naar gezelligheid en romantisch.

Slaap lekkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga eens proberen om wat slaap in te halen

Ik hoop dat dat wezen snel in de vergeetput van Hillywood beland.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:58 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Klopt, zo heette hij/zij/het vroeger (tweemaal doorstrepen verplicht)...

Truste TMquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga eens proberen om wat slaap in te halen

Ze schijnt in erotische reclamespotjes te spelen om in haar voorzieningen te voldoen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat wezen snel in de vergeetput van Hillywood beland.

Wie wil dat dan zien?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze schijnt in erotische reclamespotjes te spelen om in haar voorzieningen te voldoen.

Heb ik al meerdere keren van mogen genietenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze heeft helaas alleen de kookkunsten van Red moeten missen. en die waren niet mis
en jij dus ook... volgende keer beter

Ja, zowel druppeltjes als sterkere pillen. En flink uitgesoepld met water, advies van een andere dokter, vriendin van mijn ouders. Echt een gelukje, normaal zit ik er heel lang mee!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Inderdaad helaas voor jou, want het was heel gezellig
PS, goed dat je even naar de huisarts bent gegaan!!Heb je er medicijnen voor gekregen dat het nu alweer over is?

quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Heb ik al meerdere keren van mogen genieten
[..]
Ja, zowel druppeltjes als sterkere pillen. En flink uitgesoepld met water, advies van een andere dokter, vriendin van mijn ouders. Echt een gelukje, normaal zit ik er heel lang mee!
was het nog leuk de rest van de meet?
 fijn dat het zo snel is over gegaan!!

Ferry/Kelly zelf denk ik. En die grafnar van een Andries.....quote:

Ja dat was wel super relaxedquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, het was erg gezellig en leuk. We zijn pas na half 9 weg gegaan, terwijl we van plan waren rond half 8 weg te gaan. Lennon was zo leuk aan het spelen en wij lekker aan het eten/kletsen. Gelukkig sliep Lennon in de auto en kon thuis meteen door naar bed.
 Ennn ik vond het ook jammer om weg te gaan zo vroeg!
 Ennn ik vond het ook jammer om weg te gaan zo vroeg!

Volgende keer beter!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat was wel super relaxedEnnn ik vond het ook jammer om weg te gaan zo vroeg!

Ik heb hem niet geklikt, te riskant...quote:

WHOOOO HOOO!quote:

Zeg dat wel. Ik klikte en heb gebiologeerd zitten kijken en luisteren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet geklikt, te riskant...

Het is wel te merken dat je klaar bent met je scriptie.quote:

dankzij Twan
 dankzij Twan 

Je kent het nummer toch wel?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is wel te merken dat je klaar bent met je scriptie.
Of zit je sinds het weekend nog steeds aan de drank?

Dat gebiologeerd snap ik, zo'n klein geel (dat zingen ze toch???) visje in een zee van blauw.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Ik klikte en heb gebiologeerd zitten kijken en luisteren.

Uiteraard, maar los daarvan (ongelukkig gekozen quote misschien) is het een hele andere Soempie dan een tijdje terug. Begrijp me niet verkeerd, prima en houden zo...quote:

De Rode Zee?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebiologeerd snap ik, zo'n klein geel (dat zingen ze toch???) visje in een zee van blauw.
Er gaat een zee voor je open...

quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat gebiologeerd snap ik, zo'n klein geel (dat zingen ze toch???) visje in een zee van blauw.
Er gaat een zeew voor je open...

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮

Heb je ff 5 minuten?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat was wel super relaxedEnnn ik vond het ook jammer om weg te gaan zo vroeg!

quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
 Dank voor de K3-lesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor de K3-lesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar ik twijfelde over het woordje 'geel'.
Dat Vlaams komt soms heel anders over...

Precies de reden dat ik besloten heb niet verder te studeren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uiteraard, maar los daarvan (ongelukkig gekozen quote misschien) is het een hele andere Soempie dan een tijdje terug. Begrijp me niet verkeerd, prima en houden zo...

YW. Ik heb het volgens mij ook weleens anders gezongen...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank voor de K3-les, maar ik twijfelde over het woordje 'geel'.
Dat Vlaams komt soms heel anders over...

Ik denk dat dat een hele goede beslissing is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik besloten heb niet verder te studeren.

Ik ben blij dat die rat race gestopt is...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Precies de reden dat ik besloten heb niet verder te studeren.

K3 is een grote vunzige bende:quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YW. Ik heb het volgens mij ook weleens anders gezongen...

Vlaams is moeilijk, hè?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YW. Ik heb het volgens mij ook weleens anders gezongen...

Jij kent de K3-klassiekers...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
K3 is een grote vunzige bende:
Mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent
K3 - Oya lélé
Ik brand van het verlangen naar jou
K3 - Eeuwig en altijd
Dan draag ik een matrozenmuts en niet veel meer dan dat
K3 - Liefdeskapitein
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden, jij mag me verslinden
K3 - Heyah Mama
Ja, ja...

Ik zou dit aan KidsWeek melden, ik zoek het e-mailadres even...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
K3 is een grote vunzige bende:
Mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent
K3 - Oya lélé
Ik brand van het verlangen naar jou
K3 - Eeuwig en altijd
Dan draag ik een matrozenmuts en niet veel meer dan dat
K3 - Liefdeskapitein
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden, jij mag me verslinden
K3 - Heyah Mama
Ja, ja...

Dat is dan wel weer eerlijk van je...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, kwam het afgelopen dagen hier op Fok! in MUZ tegen...

Hier: De zin die voor jou een plaat goed maakt...quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer eerlijk van je...

Leuk topic!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier: De zin die voor jou een plaat goed maakt...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |