abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 12:30:00 #51
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_84971066
Het is niet echt een verhaal wat ik heb meegemaakt, maar het Lowlands avontuur van een kennis van me vorig jaar.

Hij besloot vorig jaar samen met een vriend op donderdagavond gratis naar Lowlands te gaan, ze hadden niks bij zich behalve truffels.
Na een reis van 18 uur zijn ze, al liftend, bij het terrein aangekomen waar ze een gat hebben gegraven onder het hek. Eerst hebben ze nog een uur moeten rennen voor bewakers met honden, maar uiteindelijk zijn ze binnen gekomen waarna ze na het optreden van The Prodigy met kaartjes van iemand anders een nieuw bandje hebben gehaald, want die was er natuurlijk afgegaan door de pit.

De volgende dag heeft die ene kennis eerst een portie truffels gegeten, en toen vertelde hij dat hij op avontuur ging. Ik weet niet precies wat hij allemaal mee heeft gemaakt, maar hij heeft tijdens Snoop Dogg op de nek van een dikke negerin gezeten, had een geschilderde draak op zijn buik en zijn haar was helemaal verneukt door de Coca Cola meisjes (een kant helemaal weggeschoren en de andere kant vol vlechtjes). Tevens kreeg hij overal gratis eten en leerde hij iemand van de backstage kennen waardoor hij allemaal gratis cocktails heeft gekregen.
Zondagnacht kwam ik hem nog tegen, droogneukend, voor de ingang van camping 3.

Op de laatste ochtend gaf ik hem 2 muntjes om eten te halen, maar die heeft hij zelf weer gegeven aan iemand die honger had en geen geld meer tot zijn beschikking had.
The Most Incredible, Baby
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:09:48 #52
247356 infp2009
More cowbell!
pi_84972092
Klinkt alsof ie de truffels voor Lowlands al heeft gegeten, en het hele weekend op een of andere familiecamping is geweest maar dacht op Lowlands te zijn.
"Faith is making a virtue out of not thinking."
"Capitalism is a system wherein man exploits man. And communism — is vice versa.”
  zaterdag 7 augustus 2010 @ 13:12:37 #53
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_84972179
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2010 13:09 schreef infp2009 het volgende:
Klinkt alsof ie de truffels voor Lowlands al heeft gegeten, en het hele weekend op een of andere familiecamping is geweest maar dacht op Lowlands te zijn.
Haha nee, want ik heb hem wel gezien met zijn drakentekening op zijn buik.
The Most Incredible, Baby
pi_100597398
Terechte kick
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_100600390
Lowlands 2008. zaterdag Alpha heuvel. Misschien wel mijn lucky night. Eerst zakje XTC pillen gevonden terwijl ik daar in het gras zat te wachten op mn vriendin die in de rij van de WC stond. Er komen er 2 meisjes met roze boa's mekaar omarmend giechelend op me af (richting wc). Ik dacht nog ; of dronken of onder invloed. De ene zegt, " hij wil vast wel met ons knuffelen" en ze sprinten op me af. springen op me en beginnen me te knuffelen en te kussen. Was verrast, sprong toch na een paar seconden op. Vond het een beetje een vreemde situatie als m'n moppie terug zou komen. De roze boa meisjes zeiden nog " hij wil ons ook al niet " Dus ik denk dat er nog wel andere slachtoffers waren die avond.
  donderdag 11 augustus 2011 @ 15:03:48 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_100601347
Volgens mij heb ik mijn vreemdste al in deel 1 uitgeweid. Hoe vaker je gaat, hoe minder vreemde dingen je ziet... Tenminste, hoe minder vreemd ze zijn. :D

Keek ik eerst nog raar op van een naakte kerel met een onderbroek op zijn hoofd die rondjes over de camping rent, nu zou ik mijn schouders op halen en denken; Haha. Ik hou van Lowlands! O+
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_100601656
quote:
14s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 15:03 schreef SicSicSics het volgende:
Haha. Ik hou van Lowlands! O+
Same here. Die tekst Welcome Home boven de ingangspoorten voelt al helemaal goed op vrijdag.
pi_100606734
Twee gasten die door de ingang stormen met een flinke doos in hun armen. Smijten ze dat ding op de grond gaan ze er keihard op stampen en alles. Bleek dus dat die doos vol zat met ingekochte plastic bekers die ze daarna gingen inleveren.
  Trouwste user 2022 donderdag 11 augustus 2011 @ 20:07:30 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_100613888
Jaar of 15 geleden kwam ik 's ochtends mijn tent uit. Hoor ik 'Ha Hermaaaaaan.'

Dacht eerst hoe weten ze hoe ik heet. Realiseerde me later dat ik met mijn dronken kop op de camping nog door ben gegaan na de concerten.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_100632799
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Jaar of 15 geleden kwam ik 's ochtends mijn tent uit. Hoor ik 'Ha Hermaaaaaan.'

Dacht eerst hoe weten ze hoe ik heet. Realiseerde me later dat ik met mijn dronken kop op de camping nog door ben gegaan na de concerten.

:P
Zoooo man, bizar! ;)
pi_100633359
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef Faazz het volgende:
Twee gasten die door de ingang stormen met een flinke doos in hun armen. Smijten ze dat ding op de grond gaan ze er keihard op stampen en alles. Bleek dus dat die doos vol zat met ingekochte plastic bekers die ze daarna gingen inleveren.
Dat is eigenlijk best wel fucking briljant
pi_100644392
Gewelig dit topic. Helemaal doorgelezen, en de voorgaande delen ook _O_

Heb ook nog wel een leuk verhaal. In 2006 waren de sint en zijn piet onze buren, na 2 ochtenden wakker getetterd te zijn was 1 van mijn vrienden het zat. Op zaterdagnacht zag hij de trompet van de piet naast hun tent liggen en kwam met een idee. Hij heeft toen zijn net gevulde condoom in de trompet van de Piet gestopt en kwam lachend het terrein op. De volgende ochtend was er natuurlijk wel weer een trompet te horen, maar ik ben nog nooit zo hard lachend wakker geworden. :D

Ook daarna gevraagd om een andere maat van ons wakker te maken, sint en piet die tent in gestopt terwijl hij nog lag te slapen en piet een liedje laten spelen, helaas niet zijn gezicht kunnen zien toen hij wakker gemaakt was.

Verder was die skippybal-oorlog voor de ingang ook erg leuk om te zien/aan mee te doen. :)
pi_100644934
Ik ging 2007 voor het eerst en we begonnen al meteen goed bij vertrek uit Den Haag. 7:00 meteen aan de waterpijp en toen richting Centraal Station. Daar aangekomen belt een vriend van mij op dat die zijn kaartje is vergeten. Dus ik eerst nog zijn kaartje ophalen en door naar biddinghuizen. Maar we stappen te vroeg uit en eindigen in 1 of ander vaag plaatsje waar nog meer verdwaalde Lowlanders rond lopen. Uiteindelijk word er daar een gewone bus verandert in een Lowlandsbus die ons echt pal voor het terrein neerzet. Daar aangekomen konden we meteen doorlopen, bandje halen en tent opzetten op een nog zowat leeg terrein. Dus om 14:00 zaten wij al heerlijk te genieten van het Lowlands gevoel :)

Was alleen rond 20:00 al helemaal kapot van teveel bier en teveel blowtjes. Dus iets van 4 uur lopen kotsen hahaha maar toen ik leeg was maar doorgelopen naar de 24 uur tent en verder gegaan :P
  vrijdag 12 augustus 2011 @ 19:57:59 #64
312527 Cowwithmilk
'De Witte Motor'
pi_100651890
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 augustus 2011 16:15 schreef withuis het volgende:
Ik ging 2007 voor het eerst en we begonnen al meteen goed bij vertrek uit Den Haag. 7:00 meteen aan de waterpijp en toen richting Centraal Station. Daar aangekomen belt een vriend van mij op dat die zijn kaartje is vergeten. Dus ik eerst nog zijn kaartje ophalen en door naar biddinghuizen. Maar we stappen te vroeg uit en eindigen in 1 of ander vaag plaatsje waar nog meer verdwaalde Lowlanders rond lopen. Uiteindelijk word er daar een gewone bus verandert in een Lowlandsbus die ons echt pal voor het terrein neerzet. Daar aangekomen konden we meteen doorlopen, bandje halen en tent opzetten op een nog zowat leeg terrein. Dus om 14:00 zaten wij al heerlijk te genieten van het Lowlands gevoel :)

Was alleen rond 20:00 al helemaal kapot van teveel bier en teveel blowtjes. Dus iets van 4 uur lopen kotsen hahaha maar toen ik leeg was maar doorgelopen naar de 24 uur tent en verder gegaan :P
De donderdag moeten ze ook afschaffen, zeer gevaarlijk voor de vrijdag.
pi_100652388
Ik geloof dat het LL '08 was. Ik had feestmutsjes bij me, heel leuk natuurlijk als je een jarige bij je hebt. Eenmaal behoorlijk dronken op het festivalterrein leek het me een goed idee om de feestmutsjes om mijn borst heen te doen, zodat ik net op Madonna leek, je weet wel, met punttieten.

Komt er een engelsman langsgelopen. Hij kijkt me aan, brult FEMBOT en doet alsof hij vlucht en maakt een buikschuiver door de plas water. Althans, hij dacht waarschijnlijk dat het water was. Wat zal hij gestonken hebben..
pi_100652407
Wat een lulverhalen trouwens hier. Over mensen die onder de hekken doorgegraven zijn etc. Kom op..
pi_100653194
Dit blijft door de jaren heen mijn favo LL-topic... heerlijk!

Zin in!
pi_100657343

[ Bericht 100% gewijzigd door jaapaap88 op 13-08-2011 00:33:44 ]
pi_100659664
Gozer die ik ken heeft een Tweetytattoeage op z'n heup laten zetten toen hij dronken was. Op Pinkpop. :')
pi_100661460
Op pinkpop..? Plaktattoo dan zeker?
pi_100661567
Ook zo'n dame trouwens die vroeg aan me of ik even haar bier wilde vast houden en even voor haar wilde gaan staan. Dat was naast de Grolsch bij de piskruizen. Trekt ze dr slip naar beneden gaat ze gehurkt zitten pissen daar tussen twee kruizen tegen het hek aan. Relaxed!
pi_100662524
Ranzig!
pi_100682777
niet mega raar misschien maar mijn rare lowlands verhaal staat al in deel 1 :P

een aantal jaar terug (ik gok dat het 2006 was? maar pin me er niet op vast) liep ik met een vriendin op het asfalt voor de bravo (dat pad) en daar stuitte wij op een groepje Engelse
op zich niet zo vreemd maar ze waren een lijntje coke aan het klaar maken op een spiegel (of iets anders maar ik dacht dat het spiegeltje was)
Dus wij zo van euhm heel gezellig en zo maar ik zou het iets minder obvious doen als je nou ff naar de zijkant schuift? Anders ben je straks misschien je coke kwijt aan de security
en zij zo van ja maar dit is toch Nederland? dit mag toch?
Wij uitgelegd hoe het zat en toen gingen ze op het gras zitten snuiven :')

Naja
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_100683448
"Maar dit is toch Nederland?" :')
pi_130407170
Hier moet nieuw leven ingeblazen worden.

Een vriend van me wilde op zondagavond nog even z'n drankvoorraad opmaken in combinatie met een flinke joint. Als onervaren roker viel dit echter niet heel erg goed wat er voor zorgde dat hij over z'n nek ging.
De volgende ochtend worden we allemaal wakker om de tenten in te pakken en nog even wat te ontbijten. Iemand deed de pot chocoladepasta open en werd gelijk bedwelmd door de ongelooflijk zure kotslucht die er uit opstijgt. Er was gelukkig nog een andere pot pasta die hij van de buren gestolen had sla vervanging. Tenminste, dit is de enige verklaring, want niemand weet hoe de nieuwe pot er anders gekomen zou moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')