Haha nee, want ik heb hem wel gezien met zijn drakentekening op zijn buik.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:09 schreef infp2009 het volgende:
Klinkt alsof ie de truffels voor Lowlands al heeft gegeten, en het hele weekend op een of andere familiecamping is geweest maar dacht op Lowlands te zijn.
Zoooo man, bizar!quote:Op donderdag 11 augustus 2011 20:07 schreef tong80 het volgende:
Jaar of 15 geleden kwam ik 's ochtends mijn tent uit. Hoor ik 'Ha Hermaaaaaan.'
Dacht eerst hoe weten ze hoe ik heet. Realiseerde me later dat ik met mijn dronken kop op de camping nog door ben gegaan na de concerten.
Dat is eigenlijk best wel fucking briljantquote:Op donderdag 11 augustus 2011 17:07 schreef Faazz het volgende:
Twee gasten die door de ingang stormen met een flinke doos in hun armen. Smijten ze dat ding op de grond gaan ze er keihard op stampen en alles. Bleek dus dat die doos vol zat met ingekochte plastic bekers die ze daarna gingen inleveren.
De donderdag moeten ze ook afschaffen, zeer gevaarlijk voor de vrijdag.quote:Op vrijdag 12 augustus 2011 16:15 schreef withuis het volgende:
Ik ging 2007 voor het eerst en we begonnen al meteen goed bij vertrek uit Den Haag. 7:00 meteen aan de waterpijp en toen richting Centraal Station. Daar aangekomen belt een vriend van mij op dat die zijn kaartje is vergeten. Dus ik eerst nog zijn kaartje ophalen en door naar biddinghuizen. Maar we stappen te vroeg uit en eindigen in 1 of ander vaag plaatsje waar nog meer verdwaalde Lowlanders rond lopen. Uiteindelijk word er daar een gewone bus verandert in een Lowlandsbus die ons echt pal voor het terrein neerzet. Daar aangekomen konden we meteen doorlopen, bandje halen en tent opzetten op een nog zowat leeg terrein. Dus om 14:00 zaten wij al heerlijk te genieten van het Lowlands gevoel![]()
Was alleen rond 20:00 al helemaal kapot van teveel bier en teveel blowtjes. Dus iets van 4 uur lopen kotsen hahaha maar toen ik leeg was maar doorgelopen naar de 24 uur tent en verder gegaan
Ergens achter ons was ene Jelle blijkbaar ontmaagd. Dat werd dus ook honderden keren per dag geroepen en gezongen, en later zagen we die Jelle met een cape en een kroon op lopen. Wel even een foto genomen natuurlijk. Het leuke was, dat legde zei nog uit aan ons, dat dat meisje gewoon een paar tentjes ernaast sliepquote:Op woensdag 16 juli 2014 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand vorig jaar nog wat mee gemaakt wat je toch hier even moet delen?
quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Nielsch het volgende:
Dat er een klein blond meisje achter m'n tent zat te schijten. Daarna ging ik met haar en een maat naar Walibi / Six Flags en bood ze ons coke aan in het reuzenrad.
Je zou het bijna zelf niet kunnen verzinnen..quote:Op woensdag 16 juli 2014 19:13 schreef Nielsch het volgende:
Dat er een klein blond meisje achter m'n tent zat te schijten. Daarna ging ik met haar en een maat naar Walibi / Six Flags en bood ze ons coke aan in het reuzenrad.
Geniaalquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:44 schreef msacras het volgende:
Niet een heel vreemd verhaal dit, wel leuker dan een tvp
Ik had een erg leuke buurman, die altijd dronken, stoned, of onder invloed van iets anders leek te zijn. Ik eet vegetarisch en dat scheen hij enorm interessant te vinden, hij kon er maar niet niet over op houden. Zo ook elke keer als ik hem tegen kwam, dan zong hij op maximaal volume "VEGETARIËR MAG IK JE FOTO?!", om vervolgens, elke keer weer samen met mij en zo veel mogelijk anderen op de foto te gaan.Ook heeft hij een keer met een groep heel hard "vegetariër waar ben je??" lopen roepen over de camping, en toen ik zwaaide bezwoer hij dat hij nooit meer vlees zou eten, als eerbetoon aan mij.
![]()
Later die dag zag ik hem genieten van z'n hamburger, hopen dat dat betekende dat hij weer een beetje nuchter was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |