slapenquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee wat ik aan die moeheid kan doen?
Waarom is het ipadress dan hetzelfdequote:
Ja dat lukt dus niet.quote:
quote:
Dus wat gaan we doenquote:
Ga iets heel vermoeiends doenquote:
quote:
nee, ik had al gezegd:quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij negeert ons.
Krees je moet het zelluf weten. Maar ik neig wel een beetje naar 'eigen schuld dikke bult' dat je geen contacten (kan) leggen als je zo'n open deur als deze al niet benut
Echt wel. Scans laten duidelijk zien dat alles van www.bennywantstogetmarried.com komtquote:
Schop jezelf eens onder je kont (en ja, dat willen we dan ook op een youtubefilmpje zien). Je kunt moeilijk een week later nog langskomen over je muis...quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik had al gezegd:
Waardeer de hulp enorm
alleen dat zelf moet maile enzo toch echt persoon zelf moeten doen maar dat jullie wel erg lief vindt
En heb hier ook werk te doen he op werk
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:30 schreef Avey het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de oplossing voor alles, of niet?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik had al gezegd:
Waardeer de hulp enorm
alleen dat zelf moet maile enzo toch echt persoon zelf moeten doen maar dat jullie wel erg lief vindt
quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee, ik had al gezegd:
Waardeer de hulp enorm
Ik ga het ook proberen bij de volgende Popstars afleveringquote:
quote:
Je gaat je bezatten tijdens Popstars?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:36 schreef Avey het volgende:
[..]
Ik ga het ook proberen bij de volgende Popstars aflevering
quote:
Ik heb heul geen zin in sexquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:34 schreef crv het volgende:
[..]
Ze kent der eigen recept
Slaaprecept Huppelmuts
dat doet iedereen hier tochquote:Op woensdag 21 juli 2010 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je gaat je bezatten tijdens Popstars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |