Ik heb op dit moment geen meisje, dus dat zal het niet zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel zo slecht in bed dat je meisje niet vaker wil
Nee, met je bekrompen houding zal je idd geen babemagnet zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:27 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb op dit moment geen meisje, dus dat zal het niet zijn
Maar als jij dat wilt geloven. Doet dat iets af aan een simpel feit waarop je een uitzondering bent?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee hoor beeb. Is nuttige kennis toch?
Ah dat kan jij vast uit mijn FOK!-account afleidenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, met je bekrompen houding zal je idd geen babemagnet zijn.
Wat een faal antwoord, ze zeikt nergens, ik denk dat haar vent vast nog wel wil, er zijn mannen die dat wel kunnenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah dat kan jij vast uit mijn FOK!-account afleiden
Dat jij altijd zin hebt in sex is je eigen probleem. Doe er je ding mee.
Maar dan al gaan zeiken als een man geen zin heeft omdat hij wil slapen_!
Lees eens terug dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat een faal antwoord, ze zeikt nergens, ik denk dat haar vent vast nog wel wil, er zijn mannen die dat wel kunnen
Straks nog even geduldquote:
Je zegt eerst dat vrouwen meestal zeiken dat ze geen zin hebben of dat het niet kan ivm met maandelijkse periode, en als er dan 2 vrouwen reageren dat ze altijd zin hebben, zeiken we omdat de vent wil slapen????quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:36 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Lees eens terug dan.
Hoezo ben ik direct een saaie kut als ik een keer geen zin heb
En dan vervolgens direct uit een paar posts af denken te kunnen leiden dat ik slecht ben ik bed
Weet je wat, ik ga meequote:
Dat kwam daarna pas. En doorgaans gaat t wel zo. Dat ervarien iig de meeste manenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Je zegt eerst dat vrouwen meestal zeiken dat ze geen zin hebben of dat het niet kan ivm met maandelijkse periode, en als er dan 2 vrouwen reageren dat ze altijd zin hebben, zeiken we omdat de vent wil slapen????
Misschien moet jij de vrouw voor wie je wakker wil blijven nog tegenkomen danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:41 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat kwam daarna pas. En doorgaans gaat t wel zo. Dat ervarien iig de meeste manen
Dan begrijp je de mannelijke drang die soms ontstaat om direct te slapen niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Misschien moet jij de vrouw voor wie je wakker wil blijven nog tegenkomen dan
O die begrijp ik wel, ik heb het namelijk ook, mits ik nog geil benquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dan begrijp je de mannelijke drang die soms ontstaat om direct te slapen niet.
Het gebeurt niet altijd, maar ik heb 3x gehad dat ik binnen 5 seconden nadat ik er af was in slaap viel. Dat hou je niet tegen.
Als het zo erg zou zijn dat ik er niet door kan slapen naderhand dan zorgt hij maar dat hij het afmaakt, dan moet hij de handen maar even laten wapperen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef jantco het volgende:
Na de seks slaap ik altijd als een roos en word ik verkwikt wakker. Dat schijn voor de meeste mannen zo te zijn. Maar hoe is dat voor de vrouw? En, als je na de seks nog opgewonden bent en daardoor niet kon slapen, hoe heb je dat dan opgelost?
Mannen brullen altijd dat ze altijd zin hebben, dus die moeten niet zeiken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ah dat kan jij vast uit mijn FOK!-account afleiden
Dat jij altijd zin hebt in sex is je eigen probleem. Doe er je ding mee.
Maar dan al gaan zeiken als een man geen zin heeft omdat hij wil slapen_!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen brullen altijd dat ze altijd zin hebben, dus die moeten niet zeiken.
Gewoon je plicht doen, neuken voor het vaderland!
Helaas hebben zulke opmerkingen nog nooit geholpen als hij geen zin had, komt ie weer, waarom is het voor vrouwen wel normaal om zin te maken, wordt dat verwacht zelfs, en waarom doen mannen dat niet, komt het niet eens bij ze op?
quote:
Maar vrouwen maken helemaal niet altijd zinquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:26 schreef erodome het volgende:
[..]
Mannen brullen altijd dat ze altijd zin hebben, dus die moeten niet zeiken.
Gewoon je plicht doen, neuken voor het vaderland!
Helaas hebben zulke opmerkingen nog nooit geholpen als hij geen zin had, komt ie weer, waarom is het voor vrouwen wel normaal om zin te maken, wordt dat verwacht zelfs, en waarom doen mannen dat niet, komt het niet eens bij ze op?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |