Nou, dat vind ik best knap hoor, meteen stoppen met blowen/drinkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het enige troost is die laatste 4 maanden heb ik geen drank of wiet meer aangeraakt.
Alleen het roken kon ik niet opgeven want stress
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel ruzie gekregen met de zuster snachts NA de bevalling.
Ik had al ruim 30 uur niet gerookt en ik wilde een peuk, dus ik naar het rookhok gestrompeld. Geloof me met 5 hechtingen ben je echt geen snelheidsduivel hoor![]()
WIl ik net mn peuk opsteken, komt de zuster die gooit me in een rolstoel en terug naar mn bed. Dat heeft zich 3x herhaald, toen ging ik mn peuk aansteken in mn bed en toen heeft ze me heel snel terug naar het rookhok gereden![]()
Ze stelde ook nog voor dat ik met een psych ging praten want ze dacht dat ik een post natale depressie had.
Mn zoon heet Yordi. Op alle kaartjes, bandjes, papiertjes in het ziekenhuis stond Jordy. Dus ik zei daar iets van.
Ik: *wijst naar kaartje* Dat is niet hoe je mijn zoon zn naam schrijft.
Z: Jawel hoor.
Ik: nee dat is niet goed
Z: ja echt wel, geloof me maar
Ik: nee dat is niet mijn zoon
Z: Och arme, zwaar he afscheid nemen van je zwangerschap, zal ik een dokter erbij halen zodat je kan praten?
Ik: Nee doos leer gewoon schrijven mijn zoon is Y O R D I en niet J O R D Y
Nou ja goed ik snap het ook echt wel hoor. Wat ik al zei; t maakt niet meteen iedereen die het om wat voor reden dan ook wél deed slecht ofzo. Was gewoon veel minder over bekend. En wat ik van jou weet was die zwangerschap toch ook niet helemaal geplanned zeg maarquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het enige troost is die laatste 4 maanden heb ik geen drank of wiet meer aangeraakt.
Alleen het roken kon ik niet opgeven want stress
Dat had mijn moeder bijna hetzelfde, ze legden een baby neer bij haar (42 jaar geleden mijn broer) toen zei ze die is niet van mij, meteen paniek, depressie, mijn moeder heeft het 5 minuten aangekeken en toen gezegd nee trut dat is mijn zoon niet, keken ze op het naamkaartje was het hem dus nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel ruzie gekregen met de zuster snachts NA de bevalling.
Ik had al ruim 30 uur niet gerookt en ik wilde een peuk, dus ik naar het rookhok gestrompeld. Geloof me met 5 hechtingen ben je echt geen snelheidsduivel hoor![]()
WIl ik net mn peuk opsteken, komt de zuster die gooit me in een rolstoel en terug naar mn bed. Dat heeft zich 3x herhaald, toen ging ik mn peuk aansteken in mn bed en toen heeft ze me heel snel terug naar het rookhok gereden![]()
Ze stelde ook nog voor dat ik met een psych ging praten want ze dacht dat ik een post natale depressie had.
Mn zoon heet Yordi. Op alle kaartjes, bandjes, papiertjes in het ziekenhuis stond Jordy. Dus ik zei daar iets van.
Ik: *wijst naar kaartje* Dat is niet hoe je mijn zoon zn naam schrijft.
Z: Jawel hoor.
Ik: nee dat is niet goed
Z: ja echt wel, geloof me maar
Ik: nee dat is niet mijn zoon
Z: Och arme, zwaar he afscheid nemen van je zwangerschap, zal ik een dokter erbij halen zodat je kan praten?
Ik: Nee doos leer gewoon schrijven mijn zoon is Y O R D I en niet J O R D Y
ja hij is uiteindelijk wel toepasselijk gewordenquote:
OMG!quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder bijna hetzelfde, ze legden een baby neer bij haar (42 jaar geleden mijn broer) toen zei ze die is niet van mij, meteen paniek, depressie, mijn moeder heeft het 5 minuten aangekeken en toen gezegd nee trut dat is mijn zoon niet, keken ze op het naamkaartje was het hem dus niet
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat had mijn moeder bijna hetzelfde, ze legden een baby neer bij haar (42 jaar geleden mijn broer) toen zei ze die is niet van mij, meteen paniek, depressie, mijn moeder heeft het 5 minuten aangekeken en toen gezegd nee trut dat is mijn zoon niet, keken ze op het naamkaartje was het hem dus niet
quote:
quote:
Die ontdekt vanzelf PUB.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is 12, die houd ik ook van FOK!
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee hij weet dat ie niet op FOK! mag en dat als hij er stiekem op gaat ik dat snel genoeg door hebquote:
Mooie Modquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hij weet dat ie niet op FOK! mag en dat als hij er stiekem op gaat ik dat snel genoeg door heb
Arme jij. Weet ze ook wie jij bent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |