te nichterige kleurstelling voor een prof tegenwoordig?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:45 schreef Oksel het volgende:
Waarom fiets er eigenlijk geen 1 team op Bianchi's dit jaar?
Ze hebben voor zulke situaties een vliegtuig standby staan. Kan niet filmen, maar wel motorbeelden doorstralen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef ursel het volgende:
[..]
Nu alleen maar hopen dat ze het kunnen blijven uitzenden.
Als het weer te slecht wordt vliegen de choppers namelijk niet
Nee want dan is het hond in de potquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:23 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Is goed. Lijkt mij gezellig. Warm eten doe ik pas als ik thuis ben. Heb bananen en krentenbollen bij mij. Onderweg stop ik wel eventjes voor vers water en wat te happen. Wordt toch een duurtraining. Als ik thuis kom staat er pasta salade met kip voor mij klaar... Moet dus ook niet te laat thuis komen
Normaal als ik op gang ben rijd ik toch wel rond de 34 km/h. Ik heb de afgelopen jaren beetje lopen testen wat ik lekker vind rijden en op dit gaat op dit moment het lekkerste. Misschien moet ik ook gewoon even leren een wat hogere cadans te rijden en wat lichter te trappen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:03 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hoe hard rij je dan? Bij mij gaat het buitenblad er namelijk pas op als ik boven de 38 rijd. Anders rijd je te groot, of overdwars met je ketting.
Als je lef hebt rij je die ook gewoon op het buitenblad op.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Eerst maar naar Vlaanderen volgende week. Weekje trainen en kijken of ik eindelijk de Koppenberg en de Muur kan bedwingen. Het wordt eens tijd
Haha, ik heb dit jaar geprobeerd Ten Bosse op het buitenblad op te komen. Uiteindelijk maar gespaard voor de Muur en even wat lichter geschakeldquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als je lef hebt rij je die ook gewoon op het buitenblad op.
Ik heb ze inmiddels ook, alleen nog niet mee gefietst. M'n vriendin wel en die is er ook erg over te sprekenquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:24 schreef Superher0 het volgende:
[..]
. De Easton AE90 Aero wielen die ik er nu tijdelijk in heb zitten rijden fantastich, ga strak door bochten en ik zet nog niet eens aan.
Wat voor schoenen zijn het geworden? Naar mijn mening een onderschat deel van een wieleroutfit. Zie sommig mensen op zulke lelijke ondingen rijden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:41 schreef Marurk het volgende:
Vandaag mijn schoenen opgehaald. Dat fietst toch wel een stuk prettiger met zo'n kliksysteem!![]()
Mjah, ik rij zelf op redelijk betaalbare Exustar-schoenen. Voldoen prima.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Wat voor schoenen zijn het geworden? Naar mijn mening een onderschat deel van een wieleroutfit. Zie sommig mensen op zulke lelijke ondingen rijden.
Zelf een overtuigd SIDI dragerInmiddels al twee paar van gehad, nooit spijt gehad.
Niet alleen de schoenen, de gehele outfit die sommige mensen aanhebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Wat voor schoenen zijn het geworden? Naar mijn mening een onderschat deel van een wieleroutfit. Zie sommig mensen op zulke lelijke ondingen rijden.
Zelf een overtuigd SIDI dragerInmiddels al twee paar van gehad, nooit spijt gehad.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:52 schreef Oksel z'n vriendin het volgende:
En terecht.
Wat dacht je van FOK!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:05 schreef FJD het volgende:
[..]
Meet ga ik overigens niet heen komen. Ik zie t nut niet om naar een grote bijeenkomst te komen met mensen waar ik op geen enkele manier een band of gemeenschappelijke deler heb. Hopelijk komt de volgende fietsmeet beter uit.
Als je de verscheidenheid aan onderwerpen (subfora) ziet dan zie ik geen gemeenschappelijke deler met de gemiddelde user. Kan ik net zo goed een willekeurige kroeg instappen en daar tegen een wildvreemde aan beginnen te ouwehoeren.quote:
Shimano's, weet alleen even niet meer welk type. Wel een mooie schoen overigens en hij zit lekker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:26 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
[..]
Is volkomen normaal. De kransjes moeten zich even zetten, zoals mijn FM dat altijd zo mooi zegt. Na een tijdje komt dat wel goedquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:11 schreef Marurk het volgende:
[..]
Shimano's, weet alleen even niet meer welk type. Wel een mooie schoen overigens en hij zit lekker.
Nog even een vraagje: Is het normaal dat ik in sommige verzetten de ketting duidelijk hoor lopen? Er zijn een aantal versnellingen/verzetten waar ik hem helemaal niet hoor (geruisloos), maar in andere verzetten hoor ik de ketting wel duidelijk. Ik heb erop gelet, en de ketting komt niet tegen de zijkant aan (hij draait helemaal vrij).
Is dit volstrekt normaal of heeft dat met inwerken te maken en wordt dat naar verloop van tijd minder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |