Zo te horen heb jij je goed vermaaktquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed kom net van een vriend van me af
altijd wel lachen daar
ikke welquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij je goed vermaakt
zat je op hem dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed kom net van een vriend van me af
altijd wel lachen daar
quote:
Allebeiquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen, of weet je wel wat ik nu wil vragen?
Nee, daar wordt het inderdaad wel weer tijd voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:10 schreef DaMart het volgende:
Ja, lees ik een sprookje voor... hadden we Roodoortje al gehad deze week?.
slaap zequote:
Vanaf deze afstand zo nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan iemand wat aan mijn koppijn doen=
aspirine werkt niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan iemand wat aan mijn koppijn doen=
Misschien m;n nest zo maar eens induiken dan. Vannacht kon ik niet slapen, heb ;t nog 4 uur zien worden en toen ben ik maar in het bed van m;n homie gaan liggen want dat lag wel beter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nietbij mij werkt meestal alleen maar slapen tegen koppijn
Geen idee. Geen zin om er nu 1 te nemen want ik ga straks toch slapen.quote:
Bleg, dat is zeker niet fijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien m;n nest zo maar eens induiken dan. Vannacht kon ik niet slapen, heb ;t nog 4 uur zien worden en toen ben ik maar in het bed van m;n homie gaan liggen want dat lag wel beter.Toen ook nog een tijd wakker gelegen.
ik nog lang niet ben klaarwakkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Geen zin om er nu 1 te nemen want ik ga straks toch slapen.
ik niet. hele dag al niet. Ik leef in een waaasquote:
Dat is dan wel fijn, maar lig je vannacht dan wel in je eigen bed?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
I know. Maar ja. Life sucks, than you die. Uiteindelijk heb ik wel goed geslapen, als je nagaat dat ik altijd slecht slaap als ik niet in m;n eigen bed lig.
dat had ik vanmiddag maar dat had zo zijn oorzaakquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik niet. hele dag al niet. Ik leef in een waaas
Jep.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is dan wel fijn, maar lig je vannacht dan wel in je eigen bed?
Misschien omdat toen je bij Bart was met andere dingen bezig was dan slapenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jep.
Maar dat is vet raar, ik heb vannacht beter geslapen dan ik bij Bart sliep.
Oh zo, misschien lag het bed waar je gisteren in lag toch beter dan het bed van Bartquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb ;t over als we zouden slapen en Bart al sliep.
Onmogelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh zo, misschien lag het bed waar je gisteren in lag toch beter dan het bed van Bart
Dat is waarom ik ook een 2 persoons bed wil hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:10 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee, barts bed ligt lekker.
vannacht was kut. met z;n 2en op een 1pers matras
Mja hij heeft een twijfelaarhoogslaper, maar geen geld voor een matras. Dus 1pers ingeflikkerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waarom ik ook een 2 persoons bed wil hebben
ombouw heb ik, nu nog een nieuwe bodem+matras en de rest
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mja hij heeft een twijfelaarhoogslaper, maar geen geld voor een matras. Dus 1pers ingeflikkerd
OK, bijna onmogelijk dan.quote:
Het lag niet erg verkeerd hoor. Sowieso had ik Jeroen al vrij snel van ;t matras afgewerkt, dus die lag mooi op een deken op ;t metaal.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan snap ik ook dat het niet lekker ligt
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit in Barts bed hebt gelegen.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het lag niet erg verkeerd hoor. Sowieso had ik Jeroen al vrij snel van ;t matras afgewerkt, dus die lag mooi op een deken op ;t metaal.
Goh je meent hetquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit in Barts bed hebt gelegen.
Dat hoop ik ook zo te houden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij nog nooit in Barts bed hebt gelegen.
Mijn ideequote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zo te houden.
Hoewel, hij mag wel even liggen om het te proberen, maar daar blijft het bij
ik ga lekker met dit weer vet tegen iemand aankruipen en lekker tegen diegene aanplakkenquote:
Straks wil hij er met mij liggen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zo te houden.
Hoewel, hij mag wel even liggen om het te proberen, maar daar blijft het bij
Ieder zo zijn dingquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga lekker met dit weer vet tegen iemand aankruipen en lekker tegen diegene aanplakken
Straks wil hij er met jou in liggen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Straks wil hij er met mij liggen.
Mja ik liever nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |