Zo te horen heb jij je goed vermaaktquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed kom net van een vriend van me af
altijd wel lachen daar
ikke welquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen heb jij je goed vermaakt
zat je op hem dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja wel goed kom net van een vriend van me af
altijd wel lachen daar
quote:
Allebeiquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zal ik hem inkoppen, of weet je wel wat ik nu wil vragen?
Nee, daar wordt het inderdaad wel weer tijd voorquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:10 schreef DaMart het volgende:
Ja, lees ik een sprookje voor... hadden we Roodoortje al gehad deze week?.
slaap zequote:
Vanaf deze afstand zo nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan iemand wat aan mijn koppijn doen=
aspirine werkt niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Kan iemand wat aan mijn koppijn doen=
Misschien m;n nest zo maar eens induiken dan. Vannacht kon ik niet slapen, heb ;t nog 4 uur zien worden en toen ben ik maar in het bed van m;n homie gaan liggen want dat lag wel beter.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk nietbij mij werkt meestal alleen maar slapen tegen koppijn
Geen idee. Geen zin om er nu 1 te nemen want ik ga straks toch slapen.quote:
Bleg, dat is zeker niet fijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Misschien m;n nest zo maar eens induiken dan. Vannacht kon ik niet slapen, heb ;t nog 4 uur zien worden en toen ben ik maar in het bed van m;n homie gaan liggen want dat lag wel beter.Toen ook nog een tijd wakker gelegen.
ik nog lang niet ben klaarwakkerquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee. Geen zin om er nu 1 te nemen want ik ga straks toch slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |