quote:
Een man?quote:
Waarom sla je mijquote:
Ja echt wel, als vrouwen niet willen doen wij ook niets. Het is pure opoffering als het wel gebeurt.quote:
wat heb je aangepast danquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Even iets aangepast, vrouwen kunnen op de stomste dingen letten, stomme wijven ook
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Even iets aangepast, vrouwen kunnen op de stomste dingen letten, stomme wijven ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was gekopieerd van het stukje van de man
jij bent toch al getrouwdquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een vrouw. Ff opgezocht, en ze is uit '82. Moet kunnen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je had ook niet moeten typen dat iemand uit '82 oud isquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Dat heb je met knippen/plakken heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ja en.....quote:
Ik was een t vergeten en die heb ik er nu snel weer in gegooid, omdat ik normaal ook taalnazi benquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je aangepast danIk zie het niet
Uiteraardquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef crv het volgende:
[..]
Ja echt wel, als vrouwen niet willen doen wij ook niets. Het is pure opoffering als het wel gebeurt.
Ik zag het echt halverwege de mis en toen heb ik het aan al mn vriendinnen laten lezen zodat wij met de hele rij de slappe lach haddenquote:
heb moest t achterquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat heb je aangepast danIk zie het niet
quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag het echt halverwege de mis en toen heb ik het aan al mn vriendinnen laten lezen zodat wij met de hele rij de slappe lach hadden![]()
ik nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
heb moest t achter![]()
En je weet hoe wij kunnen letten op details
quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ja, met Tombo en Huppel, of zijn die ook al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |