quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ….
En bevalt je nieuwe muis een beetje?
Als je nog wat nodig heb dan kan je altijd even bij mij langskomen.
Ook als je vragen heb, dan weet je mij te vinden.
Heb je het een beetje naar je zin hier?
Groetjes Crazy-M
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd!
Gewoon vragen of de muis een beetje lekker werkt![]()
En dat als ze iets wil vragen ze altijd naar je toe mag komen
gewoon doen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
haha, zal een optie zijn, maar jah
mooierdquote:
quote:Ja maar toch ...
Ben nu eenmaal zo
Dus benny leert mij alles verkeerdquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mooierd
[..]Ik vroeger ook hoor
Maar ik ben er achter gekomen dat het heul niet eng is om iemand aan te sprekenJe moet natuurlijk niet meteen vragen of ze met je wil trouwen (ala Benny
) maar gewoon mailen wat C_A/ik zeiden kan toch wel?
quote:
Ze zit hier vakantiekracht, haar vader is baas personeelszakenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaa kreezie, gewoon een of ander paupersmoesje over of de muis het goed doet of weet ik veel wat, of haar laptop wel alle software had ofzo. En ze is nieuw toch? Kan je inderdaad gelijk vragen of het bevalt en of ze tijdelijk of vast in dienst is ofzo?
Ze zal alleen maar blij zijn dat iemand dan een praatje met haar aanknoopt
Ja en daaaarom ga je dus mailen, dan kan je gewoon lekker slap ouwehoeren. Want IRL ga je haar dus never aanspreken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dus benny leert mij alles verkeerd
mjah denk ook met andere dingen te maken heeft waarom ik niet zo snel op iemand afstap
kan op internet en msn heel erg open spreken enzo. maar in RL moet ik als ware de kat uit de boom kijken.
Tis toch niet die van 17 hequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ze zit hier vakantiekracht, haar vader is baas personeelszaken
(niet dat mij boeit, ik zit hier inhuur)
Nou iddquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef Loveless85 het volgende:
Jaaaaa kreezie, gewoon een of ander paupersmoesje over of de muis het goed doet of weet ik veel wat, of haar laptop wel alle software had ofzo. En ze is nieuw toch? Kan je inderdaad gelijk vragen of het bevalt en of ze tijdelijk of vast in dienst is ofzo?
Ze zal alleen maar blij zijn dat iemand dan een praatje met haar aanknoopt
Niet naar Benny luisterenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah denk ook met andere dingen te maken heeft waarom ik niet zo snel op iemand afstap
kan op internet en msn heel erg open spreken enzo. maar in RL moet ik als ware de kat uit de boom kijken.
Zo danquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en daaaarom ga je dus mailen, dan kan je gewoon lekker slap ouwehoeren. Want IRL ga je haar dus never aanspreken.
En als dat het 'nieuwe' (en dus enge) een beetje af is kan je een keertje samen lunchen ofzo. En daarna misschien eens wat drinken na werk. En daarna woon je d'r keihard uit in het kopieerhok.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
En daarna woon je d'r keihard uit in het kopieerhok.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en daaaarom ga je dus mailen, dan kan je gewoon lekker slap ouwehoeren. Want IRL ga je haar dus never aanspreken.
En als dat het 'nieuwe' (en dus enge) een beetje af is kan je een keertje samen lunchen ofzo. En daarna misschien eens wat drinken na werk. En daarna woon je d'r keihard uit in het kopieerhok.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef crv het volgende:
Oh ja ben ik weer![]()
Afgeladen met koffie en gipfeli
en TT![]()
Zit Crazy nou nog steeds te FOK!en ipv achter die chick aan
quote:
Fixed againquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja en daarom ga je langs en zegt dat er een probleem is met haar laptop en vraagt of ze even mee kan komen naar het kopieerhop. En daar woon je d'r keihard uit .
Serieus, Was ook erg schuchter altijd, maar je kan natuurlijk toch op der afstappen en vragen of alles werkt en in orde is en ze nog vragen heeft en idd verwijzen dat ze jouw moet hebben. eerste ijs gebroken, zeggen dat je trek in koffie hebt en of ze ook wat wilt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Ehm, tjah haha. ben gewoon moeilijk naar nieuwe personenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weetquote:
nee, aan het werkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:53 schreef crv het volgende:
Oh ja ben ik weer![]()
Afgeladen met koffie en gipfeli
en TT![]()
Zit Crazy nou nog steeds te FOK!en ipv achter die chick aan
ook niet naar LL85 laatste deelquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet naar Benny luisteren
Naar LL85, Tombo en mij luisteren.
Ik zou gewoon echt mailen, boeiend![]()
Face to Face ben ik ook geen held (vroeger wel), maar mailen zou ik wel durven
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja hij moet mailen, maar hij durft geloof ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |