Gutenmorgen her CRVquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:21 schreef crv het volgende:
Crazy, Myraella, c_a, Pheno, vaduz
Gutenmorgen miteinand![]()
Ik kom even melden dat ik naar mijn werk ga![]()
Oh ja, hoe is je vloer geworden c_a (heb ff geen zin terug te lezen)
Ducttape.quote:
Ik snurk helemaal nietquote:
meestal naast de deurquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zit hier in een voor mij nieuw pand en ik weet niet waar het knopje van het licht zit
Dat zou je verwachten.quote:
fixedquote:
Vanavond eens proberenquote:
crvquote:
Ik heb het opgenomen, want mn vriend roept ook altijd dat ie niet snurktquote:
allee, was een r vergeten jahquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:25 schreef crv het volgende:
[..]
fixed
Mogges, hoe is het met de jacht, al vorderingen ?
is er überhaupt wel licht. of licht er ergens een AB dat zie je tegenwoordig ook vaakquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zit hier in een voor mij nieuw pand en ik weet niet waar het knopje van het licht zit
of aan de andere kant van de kamerquote:
hahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond eens proberen![]()
[..]
crv![]()
![]()
![]()
[..]
Ik heb het opgenomen, want mn vriend roept ook altijd dat ie niet snurkt
En Hoofdletterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Geen idee. Ik zat net in het donker op de pot. Erg onhandig als je moet bijschijnen met je mobiletje om te zien waar het papier hangt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:28 schreef crv het volgende:
[..]
is er überhaupt wel licht. of licht er ergens een AB dat zie je tegenwoordig ook vaak
quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
En Hoofdletter
ik haat hoofdlettersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Is het niet zo'n automagisch licht en dat jij het net treft en het lampje kapot is?quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat net in het donker op de pot. Erg onhandig als je moet bijschijnen met je mobiletje om te zien waar het papier hangt.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:29 schreef crv het volgende:
[..]
En Hoofdletter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligtquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:28 schreef crv het volgende:
[..]
is er überhaupt wel licht. of licht er ergens een AB dat zie je tegenwoordig ook vaak![]()
Slechte taalnazi hoor
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Don't know. Er komt net een onbekende collega binnen en het licht gaat aan. Ik geloof dat ik moet socializen hier.quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het niet zo'n automagisch licht en dat jij het net treft en het lampje kapot is?
hahahaquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know. Er komt net een onbekende collega binnen en het licht gaat aan. Ik geloof dat ik moet socializen hier.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know. Er komt net een onbekende collega binnen en het licht gaat aan. Ik geloof dat ik moet socializen hier.
Pheno ->Hallo meneer,quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prachtige binnenkomerquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:41 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde het gesprek beginnen met "Schijt iedereen hier in het donker?".
haha is idd een mooie binnenkomer danquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:41 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde het gesprek beginnen met "Schijt iedereen hier in het donker?".
niet door jouquote:
mooi, ik heb foto's gemaakt met mijn iPhone, dus ze ijn donker. Ik ga ze straks uploadenquote:Op woensdag 21 juli 2010 07:21 schreef crv het volgende:Crazy, Myraella, c_a, Pheno, vaduz
Gutenmorgen miteinand![]()
Ik kom even melden dat ik naar mijn werk ga![]()
Oh ja, hoe is je vloer geworden c_a (heb ff geen zin terug te lezen)
quote:Op woensdag 21 juli 2010 07:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat net in het donker op de pot. Erg onhandig als je moet bijschijnen met je mobiletje om te zien waar het papier hangt.
maar jij ook goede morgenquote:
Ik heb maar geen fotos gemaakt in het donker daarnet. Daar is iedereen blij mee denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mooi, ik heb foto's gemaakt met mijn iPhone, dus ze ijn donker. Ik ga ze straks uploaden
quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb maar geen fotos gemaakt in het donker daarnet. Daar is iederene blij mee denk ik
wie weet wat hier rondlooptquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb maar geen fotos gemaakt in het donker daarnet. Daar is iedereen blij mee denk ik
Mijn dank is onmetelijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb maar geen fotos gemaakt in het donker daarnet. Daar is iedereen blij mee denk ik
hey heyquote:
hey Soulsisterquote:
let me hear your soul sistors !!quote:
Oh, noem jij het zo.quote:
on the radio, stereo, the way you movin' pheno (eigen draai aan het nummerquote:
we let you shout it outquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
on the radio, stereo, the way you movin' pheno (eigen draai aan het nummer)
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn spaanse vloer
In het echt issie iets lichter.... nu licht liggen er ook nog vegen lijm op. Als het helemaal af is, dan maak ik weer een fotoMaar dan me mijn digi camera
thxquote:
Ole!quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:38 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn spaanse vloer
In het echt issie iets lichter.... nu licht liggen er ook nog vegen lijm op. Als het helemaal af is, dan maak ik weer een fotoMaar dan me mijn digi camera
die heb ik hier ook gekochtquote:
Ow, per ongeluk de goeie dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik hier ook gekocht
Maar geen italiaanse troep... gewoon SpaansEn daar kwam ik gister pas achter
altijd leuk toch, klein stukje rijden enzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:50 schreef D. het volgende:
Vervelend als je een onderdeel nodig heb van nog geen euro, maar je moet er wel 16km voor rijden
Geluk bij een ongelukquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik hier ook gekocht
Maar geen italiaanse troep... gewoon SpaansEn daar kwam ik gister pas achter
Ja, da's wel zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
altijd leuk toch, klein stukje rijden enzo
ja maar dat komt omdat je een leuke nieuwe collega hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 08:56 schreef Crazy-M het volgende:
kijk zo moet het
pff heb echt goede zin vandaag
en wie had er vanmorgen om 8:00 een muis nodig en stond dus naast mn bureauquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja maar dat komt omdat je een leuke nieuwe collega heb
Ik heb geen zin vandaag
Praatje aangeknoopt?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wie had er vanmorgen om 8:00 een muis nodig en stond dus naast mn bureau
quote:
En???? Nog een leuk gesprek gehad?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en wie had er vanmorgen om 8:00 een muis nodig en stond dus naast mn bureau
Hier lul je ook lekker mee.... en dan klap je face to face dichtquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M deed weer even dicht klappen
Best wel erg hequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier lul je ook lekker mee.... en dan klap je face to face dicht
Dus mail haar gewoon
Dat idd!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hier lul je ook lekker mee.... en dan klap je face to face dicht
Dus mail haar gewoon
daarom zeg ik... gewoon even een mailtje sturen met een kutsmoesjequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Best wel erg he
hier grote bek, maar in RL
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ….
En bevalt je nieuwe muis een beetje?
Als je nog wat nodig heb dan kan je altijd even bij mij langskomen.
Ook als je vragen heb, dan weet je mij te vinden.
Heb je het een beetje naar je zin hier?
Groetjes Crazy-M
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd!
Gewoon vragen of de muis een beetje lekker werkt![]()
En dat als ze iets wil vragen ze altijd naar je toe mag komen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat idd!
Gewoon vragen of de muis een beetje lekker werkt![]()
En dat als ze iets wil vragen ze altijd naar je toe mag komen
haha, zal een optie zijn, maar jahquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi ….
En bevalt je nieuwe muis een beetje?
Als je nog wat nodig heb dan kan je altijd even bij mij langskomen.
Ook als je vragen heb, dan weet je mij te vinden.
Heb je het een beetje naar je zin hier?
Groetjes Crazy-M
Is dat dezelfde meid als in de kantinequote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M deed weer even dicht klappen
Niks "zal"quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
haha, zal een optie zijn, maar jah
Engelse Cockers spanielquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:42 schreef tombolafan het volgende:
Oeh, btw Crazy, wat is je hond voor ras? Welsh Springer?
Ja maar toch ...quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niks "zal"
Gewoon doen, je hebt niks te verliezen
kantine ? je bedoelt van gister ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat dezelfde meid als in de kantine
gewoon doen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[..]
haha, zal een optie zijn, maar jah
Kantine?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is dat dezelfde meid als in de kantine
Inderdaad!quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Niks "zal"