en ik heb alleen maar te melden dat ik een nieuwe mixer rijker ben.quote:ik val eventjes binnen hoor, ik vroeg me namelijk nav dit topic: Ambtenaar mag toegang tot woning eisen # 5 af, of jullie allemaal hier (bijna iig ) beseffen dat zo'n wet jullie ook aangaat. als het je niet boeit negeer je het gewoon
ik denk om te mixen, want daar had ik m voor nodig.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef appelfan het volgende:
Simmu doelde op kinderbijslag dacht ik....
Edit Waarvoor ga je de mixer gebruiken lady?
ik heb geen supersonische machine. gewoon een mixer. die gebruik ik zeker 1 x per week als het niet vaker is. dus ik wou nu eens een betere en met standaard. krijg ik niet zo'n lamme arm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef Vicky het volgende:
Wij hebben een tijdje geleden zo'n supersonische keukenmachine gekocht..
Ik geloof dat ik maximaal 4x uit de kast gekomen is
we hebben nog een aparte mixer en die gebruik ik wel regelmatigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb geen supersonische machine. gewoon een mixer. die gebruik ik zeker 1 x per week als het niet vaker is.
broodbakmachine, ijsmaakmachine en frituurpan worden hier weinig tot nooit gebruikt:Dquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:33 schreef appelfan het volgende:
Ik zit hier ook met een actifry die nauwelijks wordt gebruikt. O en ook een tosti ijzer, wafelijzer, broodrooster, barbecue, mini oven en magnetron
de bbm is een hobby van mijn vent (die maakt graag tomatenbrood) ijsmachine moet ik hoognodig weer eens in gebruik nemen, want dat is zoooo veel lekkeder dan dat fabrieksijsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
broodbakmachine, ijsmaakmachine en frituurpan worden hier weinig tot nooit gebruikt:D
oh en een bbq maar die ligt onder de vloer
wat is dat voor een ding? gooi je daar je ingredienten in en komen de koekjes daar gebakken uit ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een magimix keukenmachine en ben er zo blij mee.... gelukkig wel een vaatwasser, anders zou ie nooit uit de kast komen, zo ben ik dan ook wel weer
welnee joh. ding moet 24 uur diepgevroren worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef Vicky het volgende:
Ik moet eerst eens uitzoeken hoe die ijsmachine werkt
Ik weet nog wel dat je het onderste deel in de vriezer moet zetten.. Volgens mij duurt ijs maken met dat ding een eeuwigheid.
Oh damn.. de planten moeten nog water...
ohhh dat valt wel mee...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:42 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
welnee joh. ding moet 24 uur diepgevroren worden.
ingredienten in de staafmixer, koelelement in dat ding, mix erbij en aanzetten.
binnen 1 kwartier ofzo istie klaar.
Nou, dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:41 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat is dat voor een ding? gooi je daar je ingredienten in en komen de koekjes daar gebakken uit ofzo?
t klinkt wel magisch in elk geval
* freecell kijkt naar username....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:08 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ik gebruik mijn mixer meerdere keren per week
Bij mij weet ik het... afgelopen jaar één gekocht, mocht niet eerder van TARA omdat ik er twee keer mij vingers in heb gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:40 schreef lady-wrb het volgende:
o en van de staafmixer denk ik tegenwoordig: waarom heb ik die niet jaren eerder gekocht?
Ijscrushen! Maar dat doe ik in mijn blenderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb een ijscrusher. dat is nou het enige waarvan ik denk: wat moet ik er eigenlijk mee
het gaat niet alleen om bijslag en ww enzo, maar ook kinderbijslag, toeslagen en aow.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
o en toen gooide ik hem dicht
vorige bankje : [OUD SC]Waar we slowchatontwijkend gedrag vertonen
en de post van simmu waar mijn tt aan refereert:
[..]
Jaquote:
Welke haarkleur heeft deze dame?quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef Memmel het volgende:
De toiletronde?
Hier is net ook weer het trieste dieptepunt bereikt met mijn secretaresse. De conversatie ging als volgt:
Collega X vraagt aan mij hoe laat de trouwceremonie in Bangkok begint. Ik zeg haar: om 7 uur komen de monniken al! En we mogen pas eten en bier drinken als zij klaar zijn. hahahaha.
Ik zie de secretaresse kijken.
Secretaresse: 'Huh?'
Ik: 'wat'?
Zij: 'die mogen toch niet drinken?'
Ik: 'het zijn boeddhistische monniken, die drinken gewoon'
Zij: 'ja, maar die zijn toch ook moslim?'
Ik: 'heh?'
Zij: 'Ja, die mogen toch geen alcohol drinken?'
Ik: 'het zijn boeddhistische monniken.'
Zij: 'ja, maar moslims mogen toch niet drinken!'
Ik: 'boed-dhis-ti-sche monniken.'
Zij: 'Jaha, maar die zijn toch moslim'
Ik: 'boeddhistisch als in het boeddhisme???'
Zij: 'ow ik dacht dat die moslim waren...'
Ik: '.....'
Echt hoor, ben ik vanmorgen in een verhaal van Kafka wakker geworden ofzo? Wie maakt me wakker!
Ja dat zou ik wel eens willen weten... Want je kan zo zien dat er een kind in een huis woont, maar toch niet hoeveel..quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
wat kwamen ze controleren dan?
tandenborstels tellen, zoals ze vroeger deden?
Aantal bedden? Meestal kun je ook wel zien of een bed of kamer gebruikt wordt aan de spullen die er staan of rondslingeren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja dat zou ik wel eens willen weten... Want je kan zo zien dat er een kind in een huis woont, maar toch niet hoeveel..
Ja mijn pap heeft een tijdje de controles gedaan voor de sociale uitkeringen... Ook erg dankbaar werk..quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:41 schreef Grijs het volgende:
[..]
Aantal bedden? Meestal kun je ook wel zien of een bed of kamer gebruikt wordt aan de spullen die er staan of rondslingeren.
Mijn schoonzusje deed (of doet) dat soort werk. Erg dankbaar beroep![]()
maar helaas wel noodzakelijk (en zij vindt het leuk).
Dat doen ze nog steedsquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
Maar ze doet haar werk verder wel goed?quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:40 schreef Memmel het volgende:
Deze dame is blond, vijftig plus en zit nog iets te vaak té lang in de kroeg. 't is gewoon heel erg, echt. Ik zou er echt een boek over kunnen schrijven.
Oh dan kan ik nog wel een paar kinderen opgeven... Ik heb een tandenborsteltik...quote:
Haha, ze kijken niet alleen naar de tandenborstels hoor. In ieder geval bij uitkeringszaken niet. Dan wordt er ook nog wel naar andere zaken gekeken (bijv of er mannenkleren in de kast hangen terwijl er alleen een vrouw zou wonen e.d.)quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh dan kan ik nog wel een paar kinderen opgeven... Ik heb een tandenborsteltik...
Ja en nog wel meer, bijvoorbeeld het waterverbruik is erg leuk... Als je bijvoorbeeld maar iets van 120L per jaar verbruikt, dan kun je er wel vanuit gaan dat de persoon niet op het adres woont...quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:17 schreef m@x het volgende:
[..]
Haha, ze kijken niet alleen naar de tandenborstels hoor. In ieder geval bij uitkeringszaken niet. Dan wordt er ook nog wel naar andere zaken gekeken (bijv of er mannenkleren in de kast hangen terwijl er alleen een vrouw zou wonen e.d.)
Fijn de grote vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja heerlijk vakantie..ben zelf zo lui als 24 surinamers, heb een dochter die een gat in de dag slaapt (maar niet in de nacht!) een middelste die zich de blubber verveelt en een oudste die ineens niet naar judo wil en er niet over kan praten zonder natte wangen.
Oh en ik moet Tinkerbll maken van marsepein..en nu kijkt ze heel erg uiig
Opeten en opnieuw beginnen denk ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
oh ja. Da's lekkere vakantie ja.![]()
en hoe ga je Tinkerbel ontuien?
hier niet, ik mag tig kinderen hier hebben, krijg alleen voor arwen halfweze uitkering..quote:
gewoon random steekproeven, maar SVB controleert wanneer iemand een anw krijgt oftewel weduwe uitkering.. ik krijg een weduwe uitkering..quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo dan. lekker, vakantie.
We hebben oudste z'n kamer ontmanteld, en nu heeft ie een vriendje dat blijft logeren. Zouden ze in de tent slapen maar voorspellen ze slecht weer. Dus de zolder "even" opgeruimd.![]()
Nou ja, van een nood een deugd en ieder nadeel hep se voordeel enzo [/dagboek]
Wanneer controleren ze nou voor de SVB dan?
Nee! Dat is eigenlijk het trieste van het verhaal. Dienis stil blijven staan toen de telexmachines computers werden.quote:Op woensdag 21 juli 2010 15:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar ze doet haar werk verder wel goed?
Het is dat het écht is, anders zou je er toch heel hard om lachen. soort Jiskefet gone real.
Die uitgebreide controles doen ze alleen bij mensen waarbij ze fraude vermoedenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:30 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hier niet, ik mag tig kinderen hier hebben, krijg alleen voor arwen halfweze uitkering..
ik mag alleen geen vent hebben, ze hebben heir echt alleen me papiertje laten ondertekenen etc. thats it.
naja, dat wetsvoorstelletje gaat er dus om dat de uitvoering voor de controles bij aow, kinderbijslagen en aow dan ook bij de uitvoerende instantie ligt. dus niet door handhavers of sociale recherche, maar door personeel van bv het uwv zelf. wie de controleur niet binnenlaat, wordt daarvoor gekort. Op grond van de nieuwe wet mogen gemeenten, de Sociale Verzekeringsbank en het UWV zelf bepalen wanneer zij toegang tot iemands woning willen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:08 schreef m@x het volgende:
[..]
Die uitgebreide controles doen ze alleen bij mensen waarbij ze fraude vermoeden
Ik heb hier vijf tandenborstels staan, terwijl we hier met zn 3en wonenquote:Op woensdag 21 juli 2010 15:28 schreef lady-wrb het volgende:
Ik had het ook niet over dat wetsvoorstel. Ik had het over een uitgebreide controle. Ik zit zelf in die sector en ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat ze bij iedereen een uitgebreide controle gaan doen. Daar hebben ze eenvoudigweg de mankracht niet voor. En kennelijk zijn er gaan andere mogelijkheden om te controleren of je echt zelf voor al je kinderen zorgt of niet liegt over het aantal. Het klinkt misschien vreemd, maar ook ambtenaren zitten niet om werk verlegenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:31 schreef simmu het volgende:
[..]
naja, dat wetsvoorstelletje gaat er dus om dat de uitvoering voor de controles bij aow, kinderbijslagen en aow dan ook bij de uitvoerende instantie ligt. dus niet door handhavers of sociale recherche, maar door personeel van bv het uwv zelf. wie de controleur niet binnenlaat, wordt daarvoor gekort. Op grond van de nieuwe wet mogen gemeenten, de Sociale Verzekeringsbank en het UWV zelf bepalen wanneer zij toegang tot iemands woning willen.
daar krijg ik dan persoonlijk toch wel behoorlijk de kriebels van. ook het idee dat iedereen gewoon standaard als fraudeur behandeld wordt staat me nogal tegen. buiten dat: mag ik ff zelf uitmaken wie erin komt of niet? er zijn genoeg andere mogelijkheden om te controleren of ik wel echt zelf voor al mijn kinderen zorg en niet lieg over het aantal
quote:Op woensdag 21 juli 2010 14:39 schreef Memmel het volgende:
De toiletronde?
Hier is net ook weer het trieste dieptepunt bereikt met mijn secretaresse. De conversatie ging als volgt:
Collega X vraagt aan mij hoe laat de trouwceremonie in Bangkok begint. Ik zeg haar: om 7 uur komen de monniken al! En we mogen pas eten en bier drinken als zij klaar zijn. hahahaha.
Ik zie de secretaresse kijken.
Secretaresse: 'Huh?'
Ik: 'wat'?
Zij: 'die mogen toch niet drinken?'
Ik: 'het zijn boeddhistische monniken, die drinken gewoon'
Zij: 'ja, maar die zijn toch ook moslim?'
Ik: 'heh?'
Zij: 'Ja, die mogen toch geen alcohol drinken?'
Ik: 'het zijn boeddhistische monniken.'
Zij: 'ja, maar moslims mogen toch niet drinken!'
Ik: 'boed-dhis-ti-sche monniken.'
Zij: 'Jaha, maar die zijn toch moslim'
Ik: 'boeddhistisch als in het boeddhisme???'
Zij: 'ow ik dacht dat die moslim waren...'
Ik: '.....'
Echt hoor, ben ik vanmorgen in een verhaal van Kafka wakker geworden ofzo? Wie maakt me wakker!
ik had graag over een tijdje ambtenaar willen worden dus dat is het pijnpuntje niet hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 20:09 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over dat wetsvoorstel. Ik had het over een uitgebreide controle. Ik zit zelf in die sector en ik kan me werkelijk waar niet voorstellen dat ze bij iedereen een uitgebreide controle gaan doen. Daar hebben ze eenvoudigweg de mankracht niet voor. En kennelijk zijn er gaan andere mogelijkheden om te controleren of je echt zelf voor al je kinderen zorgt of niet liegt over het aantal. Het klinkt misschien vreemd, maar ook ambtenaren zitten niet om werk verlegen
Geweldig verhaalquote:
krijgtie een nieuw/opgeleukte kamer? en wat ben je van plan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:26 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo dan. lekker, vakantie.
We hebben oudste z'n kamer ontmanteld, en nu heeft ie een vriendje dat blijft logeren. Zouden ze in de tent slapen maar voorspellen ze slecht weer. Dus de zolder "even" opgeruimd.![]()
Nou ja, van een nood een deugd en ieder nadeel hep se voordeel enzo [/dagboek]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:59 schreef m@x het volgende:
[..]
Geweldig verhaalDoet me denken aan een vriendin van mijn zusje die ervan overtuigd was dat Saddam Hoesein, Sadam Woestijn heette
Oef, succes met dit weer met vloeren roppen!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
krijgtie een nieuw/opgeleukte kamer? en wat ben je van plan?
ik ben luca zijn kamer ook helemaal aan het strippen.
vinyl heb ik al gevonden, nu nog 'even' de vloerbedekking eruit
behang ben ik ook al uit, nu nog het verfgedoe bepalen.
Ja, hij had nog zijn babybehangquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
krijgtie een nieuw/opgeleukte kamer? en wat ben je van plan?
ik ben luca zijn kamer ook helemaal aan het strippen.
vinyl heb ik al gevonden, nu nog 'even' de vloerbedekking eruit
behang ben ik ook al uit, nu nog het verfgedoe bepalen.
ik steiger niet omdat ze controleren hoor. ik vind alleen dat ze dat prima kunnen doen door bv aan het cb te vragen hoeveel kindjes daar onder controle te zijn, of een school oid. de mededeling dat als je die lui niet binnenlaat je gelijk geen kinderbijslag meer krijgt valt bij mij gewoon ook niet goed. dan denk ik echt direct: "nou, dan niet. maak ik zelf wel uit". het is mij ook behoorlijk onduidelijk wat ik er van moet verwachten. willen ze dan ook alle kamers zien? dat vind ik al helemaal raar eigenlijk. dames die geboortekadoshit langs komen brengen weiger ik ook binnen te laten trouwens.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Simmu ik vind het eerlijk egzegd een beetje vreemd, dat je wel dankbaar gebruikt maakt van de instantie als het svb betreffende de kinderbijslag.. maar als ze een controle doen, wat imho hun goed recht is.. gaat steigeren..
overigens valt deze opmerking ook wel een beetje slecht na alle shit van de laatste maanden hoor. sangdrax moest werken, de jongens lagen in het ziekenhuis en ik mocht niet tillen na de keizersnee. geloof maar goed dat we opvang voor selene toen zelf hebben moeten regelen en betalen. vervoerskosten van en naar allerhande ziekenhuizen, ronald mc donald huis. we krijgen niks terug van de verzekering. er is nog de mogelijkheid van belastingteruggave (speciale ziektekosten) maar daar zijn ook al wat problerempjes mee en dekt maar een relatief klein deel. daar kan geen kinderbijslag tegenop. dan kan je lullen over mijn recht op kinderbijslag. maar ik heb net zoveel recht als ieder ander op een voorziening waar ik zelf ook jarenlang aan meebetaald heb.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Simmu ik vind het eerlijk egzegd een beetje vreemd, dat je wel dankbaar gebruikt maakt van de instantie als het svb betreffende de kinderbijslag.. maar als ze een controle doen, wat imho hun goed recht is.. gaat steigeren..
ja goed. als je daar dan niets terugvind is een huisbezoek gerechtvaardigd. je hoort mij niet zeggen dat controlebezoeken onder geen enkele omstandigheid mag. deze wet voorziet echter in het andere uiterste: namelijk dat zo'n huisbezoek altijd juist wel mag en dat jij als client daar mee in mee dient te werken op straffe van inhouding.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar een CB is niet verplicht en er bestaat ook thuisonderwijs...
Geen waterdichte controle dus.
2 voor de prijs van 1: kind loopt nog rond *en* ze blowen dan erbijquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Oef, succes met dit weer met vloeren roppen!
Wat ga je doen voor behang?En krijgen we pics?
![]()
hmmm, en de buren zijn weer aan het blowen en kindje van nog geen twee loopt er lekker bij rond
vanavond foto's graagquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef k_i_m het volgende:
Je moet eerst die verf kwasten, en daarna na rollen met een plastic roller met gaatjes. En dat spettert als de kale neten. Mijn wederhelft zag eruit als de verschrikkelijke sneeuwman toen ie klaar was.
Nou dat dusquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef simmu het volgende:
[..]
2 voor de prijs van 1: kind loopt nog rond *en* ze blowen dan erbij![]()
ik snap die mensen gewoon niet. ik ken mensen wiens kindje van 3 een stukje hash opgegeten hadden. dat slingerde daar gewoon op tafel rond. dan spoor je toch niet? never mind de discussie over blowen. wat je doet als je kinders op bed liggen en de oppas klaarstaat moet je zelf weten. maar dit zuigt
Dat soort ken ik... Ziet er wel mooi uit.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef k_i_m het volgende:
Gewoon structuurverf. Witte latex met korreltjes, waardoor je "structuur" krijgt. En ik ga zaterdag met mijn vader behangen boven. We hebben roze met paars gestreept behang voor Beppie gekocht
.
Kan hij niet een beetje extra hulp krijgen van iemand?quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat soort ken ik... Ziet er wel mooi uit.
Mijn vloer ligt (alleen nog plinten), nu mag M. fijn het plafond gaan doen en de muren en dan gaat het opschieten. Maar hij is echt never nooit niet klaar maandag.
Ja zn broer komt helpen dacht ik...quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:37 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan hij niet een beetje extra hulp krijgen van iemand?
Dat helpt alquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja zn broer komt helpen dacht ik...
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:58 schreef k_i_m het volgende:
Gewoon structuurverf. Witte latex met korreltjes, waardoor je "structuur" krijgt. En ik ga zaterdag met mijn vader behangen boven. We hebben roze met paars gestreept behang voor Beppie gekocht
.
Of verrassend weinig en verrassend veel bier drinken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat helpt al
En twee mannen kunnen soms op één dag verrassend veel werk verzetten hoor!
Ik had het over mannen, niet over lamlullenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Of verrassend weinig en verrassend veel bier drinken.
Vertel mij het verschil!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:02 schreef freecell het volgende:
BEGeweldig! Wees blij met je bril
[..]
Ik had het over mannen, niet over lamlullen
Mannen vinden vaak al dat ze heel wat werk hebben verzet als ze alleen de emmer latex hebben geopend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:06 schreef freecell het volgende:
mannen gaan pas aan het bier als ze zo ver mogelijk klaar zijn
Ik haal ze steeds door elkaar zoals je ziet.. Het verschil is zo klein...quote:
quote:
M. is echt vreselijk handig.. Hij heeft ook onze keuken geplaatst enzo... Maar ik ben een vrouw en die horen gewoon overal op te zeiken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:19 schreef KingOfMars het volgende:
Nee, echt. Ik heb er een he-kel aan. Aan die hele klushype ook. De aanname ook dat iedere Jan Lul een badkamer MOET kunnen bouwen. Dat iedere trien een muur moét kunnen zetten. Bah. Gewoon mensen laten doen die daar goed in zijn en die het in een kwart van de tijd doen.
Ja, ok, maar een muur verven kan prima zelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:19 schreef KingOfMars het volgende:
Nee, echt. Ik heb er een he-kel aan. Aan die hele klushype ook. De aanname ook dat iedere Jan Lul een badkamer MOET kunnen bouwen. Dat iedere trien een muur moét kunnen zetten. Bah. Gewoon mensen laten doen die daar goed in zijn en die het in een kwart van de tijd doen.
Ja dat deel moet ik straks ook weer opbouwen....quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan muurtjes tegelen als de besteAlleen dat bier drinken..dat wil nog niet zo vlotten
Meer oefenen
Dat bier drinken is geen probleem... alleen dat muurtjes tegelen..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kan muurtjes tegelen als de besteAlleen dat bier drinken..dat wil nog niet zo vlotten
Meer oefenen
Op de camping doen wij elke dag boodschappen, omdat we nooit zin hebben om vooruit te denken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:27 schreef E.T. het volgende:
Wordt het vandaag nog een dagje niksen op de camping? Of gaan we wat doen? en zo ja.. wat?
Eindelijk een dagje niet zo heet, dus gewoon hier spelen is ook wel lekker(o, en ik moet boodschappen doen
)
Met een schijfje citroen!quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:27 schreef KingOfMars het volgende:
Desperado's drinken kan ik dan weer wél!.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:18 schreef E.T. het volgende:
BE, search.fok.nl (alleen voor abo-houders, werkt als een trein)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Op de camping doen wij elke dag boodschappen, omdat we nooit zin hebben om vooruit te denken.
ik ben verbaasd dat mijnes er nog isquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*slik* Meteen duidelijk dat mijn abo verlopen is!![]()
Ik dacht dat je een melding zou krijgen ter vernieuwing...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga ook even hierhoor.
In het kader van vrouwen-dingen-die-totaal-nutteloos-maar-oh-zo-leuk-zijn...
Ik heb net 200 mini-nagelstickertjes (decals) besteld met het logo van mijn werk zodat we over 3 weken tijdens het congres met het logo op onze nagels rond kunnen lopen!![]()
Echt, slaat nergens op, maar ik vind het zo leuk!
Ik heb precies het juiste groen als nagellak gevonden en dan het logo in het wit erop!![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef huuphuup het volgende:
BEwat leuk!
hoe ga je de mannen zover krijgen?
succes maar weer... Groot onderhoud?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed..ik ga maar eens naar de tandarts. Het was leuk jullie gekend te hebben
Ai, succesquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Goed..ik ga maar eens naar de tandarts. Het was leuk jullie gekend te hebben
Half kaal is in...quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef moussy het volgende:BE verslaafde!
Ik ga vanmiddag geknipt wordennieuwe coupederavagae iig bob er af
dan liep je vooruit op de fashionindustry..quote:
neuh, dan moeten we eerst weer gaan ontkleuren en ik heb nu geen zin in snothaarquote:
Nou dat heb je weer gehad...quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik leef nog hoorff paar vullingen uit laten boren en opnieuw laten vullen. 7 Kleuren zeg maar...
nou ik écht.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou dat heb je weer gehad...
Arch boren..... Echt, volgens mij baar ik liever een kind dan gaatjes boren bij de tandarts... (ok, niet helemaal)
Werpmachine..quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
bevallen was mij bij eerder klaar anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |