dat is precies hetgene wat mij nog tegenhoud. Jen kruipt het liefste bij Leyla in het ledikant... dus ik durf het nog niet....quote:Op woensdag 27 april 2011 09:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin gaat ook samen met r zusje/broertje op 1 kamer hoor!
Eerst gaat mini bij ons uiteraard maar na een tijdje mogen ze lekker bij elkaar. Ik weet dat ik het vroeger heerlijk vond (wij lagen met zijn 3én) mijn zusjes ook bij elkaar en ook mijn 2 broers op 1 kamer. ik weet alleen niet meer vanaf welke leeftijd!
Polleke wordt in oktober geboren dus Elin gaat dan richting 3 (van januari) en ik wil haar in een peuterbed/1persoonsbed hebben. maar als polleke een maand of 6 is en bij haar op de kamer komt, zal ze dan van de baby afblijven denken jullie?of kan ik beter wachten tot polleke dan een jaar is oid?

en ik weet zeker dat hij zo baby aan de armen/benen of wat dan ook uit bed zou trekken
 en ik weet zeker dat hij zo baby aan de armen/benen of wat dan ook uit bed zou trekken   Nu is Leander dan een stukje jonger dan Elin is maar gewoon het idee!!
 Nu is Leander dan een stukje jonger dan Elin is maar gewoon het idee!!

Die dingen die ze op het kdv hebben staat.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, en ze kunnen dus ook iets doen wat heel lief bedoeld is maar toch gevaarlijk is voor een baby. Al kan een oplossing daarvoor misschien een hoger ledikant zijn? Ik weet niet of die dingen bestaan, een soort hoogslaper. Of eventueel een stapelbed met de oudste onderin?

mja misschien is er wel een syteem te bedenken idd.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:23 schreef Claudia_x het volgende:
Nou ja, en ze kunnen dus ook iets doen wat heel lief bedoeld is maar toch gevaarlijk is voor een baby. Al kan een oplossing daarvoor misschien een hoger ledikant zijn? Ik weet niet of die dingen bestaan, een soort hoogslaper. Of eventueel een stapelbed met de oudste onderin?

en straks zit ik over jou heen te bieden
 en straks zit ik over jou heen te bieden 

Nee hoor...quote:Op woensdag 27 april 2011 09:56 schreef Kleurdoos het volgende:
hmzz, ik kan er zeker nog een flinke tijd gebruik van maken!
ben jij pluis trouwens? aangezien op alle kdvbedjes een pluis heeft gebodenen straks zit ik over jou heen te bieden
heb nu alleen een bod op 1 uit de buurt, de mooiste staat in gelderland
ben wel bereid om r 200 oid voor te betalen, ideaal systeem en je krijgt t ook wel weer terug als je verkoopt

en ik hoef maar 1 kamer op te ruimen ipv 2
 en ik hoef maar 1 kamer op te ruimen ipv 2  

"
 "

Binnen 5 minuten was het stil!
 Binnen 5 minuten was het stil!

wel een paar kleinigheidjes nog. ravi weigert alleen te slapen. goed. prima. hij's anderhalf, hij kan op 1 slaapje. dus gaan ze 's middags ook tegelijk naar bed. en dat levert keten. dat boeit me niet zo, ware het niet dat hij dat middagslaapje echtechtecht nog wel nodig heeft (selene ook, for that matter).
 wel een paar kleinigheidjes nog. ravi weigert alleen te slapen. goed. prima. hij's anderhalf, hij kan op 1 slaapje. dus gaan ze 's middags ook tegelijk naar bed. en dat levert keten. dat boeit me niet zo, ware het niet dat hij dat middagslaapje echtechtecht nog wel nodig heeft (selene ook, for that matter).  

Wishful thinkingquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Of zou de jongste zich juist meer aanpassen aan de oudste?

ik zou het juist wel proberen nu je nachtvoeding geeft of heb je hem bij je op de kamer?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ik wil ze ook graag samen op 1 kamer hebben, maar pas als de jongste (nu 10mnd) geen nachtvoedingen meer krijgt.
Ze slapen wel echt heerlijk samen want de oudste kruipt rond een uurtje of 2 a 3 naast de jongste in mijn bed.
Ze geeft hem dan een knuffel, en zijn speentje en doet een arm om hem heen en zo liggen ze dan de hele nacht
 ze schelen precies 15 maanden.
  ze schelen precies 15 maanden.  

hier staat selene zo rond 6 uur bij ons en slaapt ravi rustig door, danwel gaat hij gewoon ff zelf spelen. selene slaapt trouwens ook gewoon door als ravi huilt, wat in die 3 weken slechts 1 x is voorgevallen!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ha, dit topic dook opeens weer in MyAt op en ik las net bij mijzelf terug dat ik in april al schreef dat de jongste zou gaan verhuizen naar de kamer van grote zus. Nou 6 maanden later slaapt ze nog steeds bij ons op de kamer, haha
Er zit ook zo´n groot verschil in het wakker worden van beide dames. De jongste wordt tussen 6 en half zeven wakker, terwijl de oudste met gemak negen uur haalt. Ben bang dat als ze allebei op dezelfde kamer liggen dat we straks om kwart over zes twee rondhuppelende meisjes hebben. Of zou de jongste zich juist meer aanpassen aan de oudste?
 als iemand de gouden tip heeft om ze dan te laten slapen ben ik blij
 als iemand de gouden tip heeft om ze dan te laten slapen ben ik blij   

Wel in eigen bed gelukkig. Straks als de jongste ouder is geen we proberen of hij bij Mikael kan en Leander dan alleen.
 Wel in eigen bed gelukkig. Straks als de jongste ouder is geen we proberen of hij bij Mikael kan en Leander dan alleen.

stapelbed voor de jongens?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef PureEvil het volgende:
Ik heb ook zo´n probleem....februari-maart wordt de baby geboren, en die moet dus ergens een plekkie krijgen om te slapen....
Nou heb ik 2 keuzes, en die zijn of om de jongens bij elkaar te laten slapen op de kamer van de oudste (Wesley) (ze zijn dan 5,5 en 8)
of de baby en Jordy samen op een kamer.
En dan hebben we nog het probleem met de kledingkast.....want ik heb geen plek voor nog een kast, de jongens hebben ieder hun eigen kast, en wij ook. en dan hebben we een grote commode bij ons op de kamer staan, die over een tijdje dus gebruikt moet worden voor de baby. (en dan hebben we dus gelijk weer een opbergprobleem.....want die commodekast is VOL......)
Dus ik ben er nog helemaal niet over uit hoedat we dat gaan doen allemaal...Lastig

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |