Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Stiemie het volgende:
De oudste is vandaag 3 geworden en de jongste is 10 maanden
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:09 schreef ThE_ED het volgende:
Ws. gaat de jongste toch iets eerder naar bed enzo.. ?
's ochtends maken ze elkaar vast wakker, maar dat gebeurd vast toch wel, ook met 2 kamers.
ik sliep in het begin ook met mijn 2 jaar jongere broertje, en zie wat er nu van me is gekomen. Ok, bad example.
Gipsen plaat lijkt me lastig omdat er een houten vloer in de kamer ligt. Daar komt je 'muurtje' dan ook overheen. En dan krijg je 2 mini-kamertjes waarbij de een heel weinig daglicht heeft. Nu is het 1 ruime, lichte kamer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef appelfan het volgende:
Je kan toch ook een gipsen plaat ergens doen? * appelfan feen klusgoeroe is
Het lijkt mij trouwens erg lastig. Wat als ze pubers zijn?
hoe deden ze dat vroeger dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:21 schreef appelfan het volgende:
Je kan toch ook een gipsen plaat ergens doen? * appelfan feen klusgoeroe is
Het lijkt mij trouwens erg lastig. Wat als ze pubers zijn?
Esmee heeft in het begin reflux gehad en het duurde even voordat de artsen doorhadden dat het best serieus was. Dus we liepen de eerste 2 maanden ongeveer tussen 18 en 23 uur met haar rond door het huis. Dat was de enige manier om haar stil te krijgen: rechtop houden. Toen ze daar medicijnen voor kreeg wilden we haar wel bij Linde op de kamer leggen, maar toen zaten we nog met de avondvoeding. Die moest eigenlijk om 23 uur, maar vaak waren we gewoon moe en wilden we naar bed en dan keken we wel wanneer ze kwam (vaak ergens tussen 2 en 5 uur). Dat leek ons dus niet handig bij Linde op de kamer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:22 schreef
Popples het volgende:
Stiemie waarom heb je ze niet vanaf begin al laten wennen?
Ach wat liefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef mspoez het volgende:
Mijn kindjes hebben jaren in één bed geslapen zelfs. Eerst de ene in een ledikantje en de andere in een gewoon bedje, later (toen jongste anderhalf was ofzo) samen in een groot bed. Vonden ze heerlijk. Ik deed ze gewoon samen naar bed, eerst douchen/badderen en tandjes poetsen, voorlezen, the works en dan samen slapen. In het begin was dat nog wel even spelen dus we hebben een aantal weken op de kamer gezeten tot ze sliepen, daarna ging het vlekkeloos. Ze hebben zeker tot hun 5/6,5 samen geslapen. Daarna zijn we verhuisd en kregen ze ieder een eigen kamer, maar het gebeurde toen nog regelmatig dat we een kind kwijt waren en dat we die dan bij zijn broer vonden ...
En wat gebeurt er dan in Tess d'r kamer?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef Vicky het volgende:
Stiemie, gefeliciteerd met je grote meid!!
Ik ga hier meelezen. Over een tijdje is het de bedoeling dat we een kleine interne verhuizing gaan doen. De meiden gaan samen op onze slaapkamer en wij gaan naar Ambers kamer.
tot ze er vanzelf uitdonderen wegens succesvolle ontsnappingspogingenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:50 schreef mikoxx het volgende:
simmu, wat klinkt dat ontzettendallemaal. Heerlijk!
Stiemie, hoe is het de afgelopen nacht gegaan?
Wij denken er zelf over om tzt een twijfelaar te kopen, kunnen d ejongens samen in een bed 'slapen';). Tot welke leeftijd slapen kindjes eigenlijk in het ledikantje (ongeveer)?
Oeh... oke, dat klinkt heftig. Hier nog niet aan de ordequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef simmu het volgende:
[..]
tot ze er vanzelf uitdonderen wegens succesvolle ontsnappingspogingen
is niet heftig hoor, je zit beneden, hoort "beng!", gevolgd door stampstampstamp en blij gespeel en je weet dat je naar een groot bed kanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:02 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Oeh... oke, dat klinkt heftig. Hier nog niet aan de ordegelukkig. Schoonmoeder zei nl dat ze tot een jaar of vier wel in het ledikantje kunnen blijven, maar dat leek mij vrij lang....
Als het aan mij ligt wordt het een babykamer maar M wil er een kastenkamer van maken...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En wat gebeurt er dan in Tess d'r kamer?![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 13:50 schreef Stiemie het volgende:
Eigenlijk is het momenteel de grootste uitdaging om alle spullen (bugaboo, driewieler met duwstang, commode, kledingkast, fiets met zijwieltjes, stokpaard etc) in die kamer kwijt te kunnen![]()
Lief!quote:Buuf ik denk dat het anders is als ze een eigen kamer gewend zijn inderdaad. En als ze ouder worden is het ook weer een ander verhaal. Nu willen ze hier juist niet gaan slapen als de ander er niet ook is (ik wil niet alleen slapen mama)
Dat vraag ik me dus ook af voor mocht het hier aan de orde zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Elin gaat ook samen met r zusje/broertje op 1 kamer hoor!
Eerst gaat mini bij ons uiteraard maar na een tijdje mogen ze lekker bij elkaar. Ik weet dat ik het vroeger heerlijk vond (wij lagen met zijn 3én) mijn zusjes ook bij elkaar en ook mijn 2 broers op 1 kamer. ik weet alleen niet meer vanaf welke leeftijd!
Polleke wordt in oktober geboren dus Elin gaat dan richting 3 (van januari) en ik wil haar in een peuterbed/1persoonsbed hebben. maar als polleke een maand of 6 is en bij haar op de kamer komt, zal ze dan van de baby afblijven denken jullie?of kan ik beter wachten tot polleke dan een jaar is oid?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |