Die is het spoor kwijt ?quote:
Valt wel mee... ik vind dat trouwgebeuren gewoon onnodig. Ik ben blij dat ik de mogelijkheid heb maar ik vind het toch meer iets voor de 'doorsnee' koppelsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw zo... je bent niet echt van het bindenbinden?
Ik ben je nieuwe eerste vrouwquote:
Het ligt niet aan jou, maar ik ben gewoon niet van het delen, ik kan het nietquote:
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef iBenny het volgende:
Smilies in de TT
TS is een achterlijke klootviool die niet snapt dat je de smilies neit in de TT kan zien
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben je nieuwe eerste vrouw![]()
Fijn om te weten he
Dusssssssssssss
Benny is de zoon van Kally (en symph) die de dochter is van Laysa en de tweelingzus van C_A?
en ik ben je manquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jakally en ik zij zusjes, laysa is mijn mama, symp is mijn zwager, en ibenny is mijn neefje
Zelfs niet met huppel en mij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Het ligt niet aan jou, maar ik ben gewoon niet van het delen, ik kan het niet
je vergeet bier en dat spulquote:
* Crazy-M voelt zich gebruiktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]tenzij rauzer met mij wil trouwen
Valt wel mee. AP is weer aan het aandachtshoeren, zoals gewoonlijk. daar trek ik geen popcorn meer voor uit de kast. Laat hem maar eens zijn woord houden en optieven, de aansteller.quote:
Hallo, dat was vanaf het begin al duidelijk hoorquote:
Nu iig van Ll, misschien is ze terug bij symp?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef charmed_angel het volgende:
Maar is kally dan gescheiden van symp???
Gewoon gezellig mee ouwehoeren, probeer ik ook. NU gaat het inderdaad nergens over, maar dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Jullie bedoelen mij? Ik weet niet waar het over gaat, dus ik bemoei me er niet mee.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Jullie bedoelen mij? Ik weet niet waar het over gaat, dus ik bemoei me er niet mee.
Gewoon wel doen, dat deed ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
o is gewoon slap ouwehoeren,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Ik hou vreselijk veel van jullie, maar zelfs dan nietquote:
Dat is ook wel beter voor Bennyquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hallo, dat was vanaf het begin al duidelijk hoor![]()
[..]
Nu iig van Ll, misschien is ze terug bij symp?
Dat moet je ook niet willenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik hou vreselijk veel van jullie, maar zelfs dan niet
Ja maar dat klopt al niet meer, kally wilt scheidenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o is gewoon slap ouwehoeren,
zie sig van C_A dan snap je het misschien gedeeltelijk
denk zelfs de gene die het begonnen zijn het niet meer snappen hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
zie je... de nieuwe snappen het ook niet
(wat raar)
[..]
Maakt niet uit... Volgens mij snapt de helft het hier niet
Waarschijnlijk zie je ons nu aan voor een soort van Volendam
Nee Symp en ik ging niet, ik kan namelijk niet zingenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hallo, dat was vanaf het begin al duidelijk hoor![]()
[..]
Nu iig van Ll, misschien is ze terug bij symp?
Ik weet ook niet waar het over gaat hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:51 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Ik snap het nog helemaalquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
zie je... de nieuwe snappen het ook niet
(wat raar)
[..]
Dat klopt, ik snap er ook niets van. Blij dat ik al getrouwd ben. Dat is tegenwoordig wel erg onduidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:53 schreef iBenny het volgende:
Maar Benny is wel van jullie toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee Symp en ik ging niet, ik kan namelijk niet zingen![]()
Maar we zijn nog wel vrienden
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga van iedereen scheiden behalve van Ez.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga van iedereen scheiden behalve van Ez.
Ja maar we hebben het over fokforumhuwelijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt, ik snap er ook niets van. Blij dat ik al getrouwd ben. Dat is tegenwoordig wel erg onduidelijk allemaal.
Geadopteerd door mij, maar wel van Symphquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar Benny is wel van jullie toch?
Ceequote:
Stuur hem een PM, ik wil wel delenquote:
Welkom welkom,quote:
Ik ookquote:
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:55 schreef D. het volgende:
Misschien kan het nu weer gewoon over niets gaan?
Of over Bassie en Adriaaaantjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:
Gelukkigquote:
Ik ben getrouwd met een fok!ster. Leren kennen op FOK!, dus wat snap ik niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar we hebben het over fokforumhuwelijken
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookKomt ie:
Loveless85 is getrouwd met Tombolafan en Huppelmuts, en zij hebben Myraela geadopteerd. Huppelmuts klust bij met Crazy-M, die gaat trouwen met Charmed_Angel (tenzij Rauzer met C_A wil trouwen, dan trouwt ze met hem). Benny is de zoon van (de inmiddels gescheiden) Symphonic en Kally (die ook nog getrouwd geweest is met Loveless85), en Benny heeft een eigen Mädchen. Laysa is de moeder van tweeling Kally en C_A. Bella en Vaduz zijn ook een stel
Ik heb o.a. in de tuin mijn beregeningssysteem geïnstalleerdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Welkom welkom,
Bij de talSLowchat,
Welkom welkom
wat hebben we een plezier
je vergeet watquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ookKomt ie:
Loveless85 is getrouwd met Tombolafan en Huppelmuts, en zij hebben Myraela geadopteerd. Huppelmuts klust bij met Crazy-M, die gaat trouwen met Charmed_Angel (tenzij Rauzer met C_A wil trouwen, dan trouwt ze met hem). Benny is de zoon van (de inmiddels gescheiden) Symphonic en Kally (die ook nog getrouwd geweest is met Loveless85), en Benny heeft een eigen Mädchen. Laysa is de moeder van tweeling Kally en C_A. Bella en Vaduz zijn ook een stel
Optimus Primequote:
Met een L toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben getrouwd met een fok!ster. Leren kennen op FOK!, dus wat snap ik niet?
Ninja-editquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vergeet wat
Kally en ik zijn tweelingzusjes en laysa is onze mama
ik kijk nu meestal zondags en zaterdagsmorgens op youtube tekenfilmsquote:
quote:
EzchielK? De man van Huppel?quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je vergeet wat
Kally en ik zijn tweelingzusjes en laysa is onze mama
Met een A toch?quote:
Dat ligt eraan of je de echte naam of de foknick bedoelt.quote:
De man/vriend van Huppelquote:
Dan klopt hetquote:
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je de echte naam of de foknick bedoelt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... het nieuwe Volendam
Nienke, trouwen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nienke, trouwen?
Dus ik kan het beter later nog eens proberen hier?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet willen![]()
Het gaat ook nergens over
quote:
Zie mijn antwoord er opquote:
Welnee, gewoon blijvenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Dus ik kan het beter later nog eens proberen hier?
nee gewoon blijven, snap je het voor de volgende keerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Ja, want meestal is het hier gewoon leuk/gezellig.sfeervol en zoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Zou een Poolse bruid niets voor Benny zijn?quote:
En snapt iedereen het ipv alleen de vaste groepquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, want meestal is het hier gewoon leuk/gezellig.sfeervol en zo
Nou zegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Voor zover ik er iets van snap lijkt het daar wel een beetje op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nienke, trouwen?
Ik kijk niet eens toe.quote:
Psalms is mn vriend jaquote:
Het is vast zo weer overquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Het is opeens minder gezeliig hier, maar dat zal wel aan mij liggen..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Voor zover ik er iets van snap lijkt het daar wel een beetje op.
Net binnen en nu al trouwen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou een Poolse bruid niets voor Benny zijn?
Ja, dit geleuter om niks komt op mij erg blij over. Niet dat ik jullie het verbied, maar ik hou nu eenmaal van een serieuze kijk op de zaken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
En snapt iedereen het ipv alleen de vaste groep
Als de e-hormonen weer rustig zijnquote:
hey, dat is 1 keer in de 2 dagenquote:
Ik heb wel lol eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Zo ongezellig is het nu toch niet?
Wordt nu wel beetje afgezaagd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Als het aan benny lag had ie al 16 vrouwen nuquote:
altijd hequote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef x_nienkex het volgende:
[..]
Voor zover ik er iets van snap lijkt het daar wel een beetje op.
Net binnen en nu al trouwen?
Laat maar. ligt aan mijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou zeg![]()
Ik weet niet eens waar het over gaatquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit geleuter om niks komt op mij erg blij over. Niet dat ik jullie het verbied, maar ik hou nu eenmaal van een serieuze kijk op de zaken.
Maar wie ben ik om te bepalen waar het hier over gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |