Koffie is ook een harddrugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd hoe hypocriet kun je wezen?Maar nee hoor, alcoholmisbruik mag omdat uhm lekker.
Cafeïne bedoel je dan... maar dat vind ik onzin. Het enige wat ik van koffie merk is dat ik er wat wakkerder van blijf, dat toch wel even een verschil met b.v. alcohol.quote:
Dat jij er niks om geeft is niet van belang. Fundamentele vrijheden waar generaties voor ons voor hebben gestreden kunnen we niet zomaar inleveren aan een stelletje clowns in Den Haag. Elke vorm van het ontnemen van vrijheden door de overheid is achteruitgang.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:15 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik vind het gedoogbeleid bullshit, Als ze overheid wilt weten wat ik doe Nothing to hide. en hirsch ballin een mongool sowieso is er tegen gestemd voor die maatregel.
Het enige wat ik merk van wiet is dat ik wat blijer van wordquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Cafeïne bedoel je dan... maar dat vind ik onzin. Het enige wat ik van koffie merk is dat ik er wat wakkerder van blijf, dat toch wel even een verschil met b.v. alcohol.
En koffie kun je je hele leven elke dag drinken, zelfs in hoge hoeveelheden. Maar elke dag meerdere biertjes naar binnen werken?
Zowat elke partij wil ditquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:34 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij blijft mooi. Wiet worden dus hard drugs, dus wie 2 keer een jointje rookt mag 5 jaar afkicken en wasknijpers sorteren in de gevangenis.
Hoe de fuck kunnen mensen deze partij verdedigen?
En geen downtime van WoW-servers op woensdag!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Stem partij Coop, vrijheid voor iedereen.
Ja en het rookverbod, en bijvoorbeeld Snoop Dogg niet op parkpop, dat is natuurlijk normaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo'n rechtse coalitie wil ons allemaal terugvoeren naar de jaren '50, toen iedereen nog braaf op de fiets naar de fabriek ging, zich doodwerkte en verder zijn bek hield.
Dat heeft het CDA er inderdaad al doorgedrukt.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:09 schreef Skonk het volgende:
Ja en het rookverbod, en bijvoorbeeld Snoop Dogg niet op parkpop, dat is natuurlijk normaal
Ja daarom moet het CDA er ook helemaal niet bijquote:Op woensdag 21 juli 2010 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat heeft het CDA er inderdaad al doorgedrukt.
En dat was nog in een coalitie met de PvdA, kun je nagaan wat voor enge maatregelen ze gaan nemen als ze kunnen gaan regeren met die andere bangnekken van de PVV.
Dan kun je geen jonko's meer klappen mang.quote:
Lekker toch.quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zo'n rechtse coalitie wil ons allemaal terugvoeren naar de jaren '50, toen iedereen nog braaf op de fiets naar de fabriek ging, zich doodwerkte en verder zijn bek hield.
De grootste reden: op Wilders na hebben de 'partijleden' geen enkele bestuurlijke ervaring. Mochtde PVV ministerposten krijgen, dan heb ik nu al medelijden met de ambtenaren die met die leden moeten samenwerken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef Acinonyx het volgende:
Natuurlijk, geef eens 1 goeie reden waarom de PVV niet goed zou zijn voor dit land ?
Ja, lekker voor die paar grootindustriëlen die hun zakken nog verder kunnen spekken.quote:
heb je gestemd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, lekker voor die paar grootindustriëlen die hun zakken nog verder kunnen spekken.
Terwijl Henk en Ingrid terugvallen in inkomen en algehele levensvreugde.
Niet stemmen is de schuld geven aan je buurman.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:01 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, altijd.
Niet stemmen is niet zeuren.
CDA wil het collegegeld verhogen, VVD wil de stufi omzetten in een leenstelsel en de PVV boeit het allemaal niet zolang ze maar de clowns uit kunnen hangen en zo veel mogelijk buitenlanders kunnen vergassen uitzetten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |