Dat gaat leuk worden, een stel liberalen bij die Jesus-fanclub van Verhagen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:15 schreef electronique het volgende:
het had VVD, D66 en eventueel CDA moeten worden
Nee, met de PVV komen we er wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef Broder het volgende:
Paars plus
Als dat het zou worden gaat ons land pas echt naar de klote.
CDA gaat toch altijd wel mee, kijk maar naar toen ze met PVDA gingen regerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat gaat leuk worden, een stel liberalen bij die Jesus-fanclub van Verhagen.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
Stem partij Coop, vrijheid voor iedereen.
Dat is waar ja, het CDA valt nog wel mee als je ze niet bij andere Christenen (SGP/CU) zet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef electronique het volgende:
[..]
CDA gaat toch altijd wel mee, kijk maar naar toen ze met PVDA gingen regeren
quote:
Ze schreeuwen het hardst als het om marokkanen gaat, maar over criminele antillianen zeggen ze niets.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Natuurlijk, geef eens 1 goeie reden waarom de PVV niet goed zou zijn voor dit land ?
Precies, hahaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens een persconferentie met 4 personen aanLaat staan een heel land
Echte autisten (wie niet anders kunnen maar wel willen) krijgen meteen hulp, nerdautisten (makkelijke benaming voor de mensen die gewoon niet anders willen) worden gestuurd naar Kenia, dat zal ze leren.quote:
de PVV was van plan om de Antillen op marktplaats te zetten..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:20 schreef hamster90 het volgende:
[..]
Ze schreeuwen het hardst als het om marokkanen gaat, maar over criminele antillianen zeggen ze niets.
- Internationale betrekkingen worden slecht, straks moeten Wilders en een PVV'er naar het buitenland als minister van buitenlandse zaken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Natuurlijk, geef eens 1 goeie reden waarom de PVV niet goed zou zijn voor dit land ?
Quoted for the motherfucking truth.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:14 schreef Ritmo het volgende:
Ok, ik ben zelf VVD'er (met neigingen naar D66 wanneer Teeven z'n mond open doet) en heb ook niets met te linkse types als Halsema en Cohen, maar ik denk dat Paars+ het minst ergste en stabielste kabinet was geweest. Alles behalve perfect, maar als het zo doorgaat, zitten we straks weer met Maxim en Ernst hun bijbelclubje opgescheept plus een alcoholist en een vrouwenmishandelaar van de PVV en kunnen we voor kerst weer naar de stembus.
Sowieso idioot van Rutte dat ie de PvdA en het CDA weer samen wil proberen te zetten, alweer de reden vergeten waarom z'n VVD de grootste partij is geworden de vorige maand?
Klacht: mensen die de PVV en het CDA in de regering willen...
Dat is waar de politiek tegenwoordig om draait: een grote bek, een vlotte babbel, de X-Factor. Meer niet...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens een persconferentie met 4 personen aanLaat staan een heel land
Dit dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie de PVV graag regeren, al is het alleen maar om te zien of deze partij zijn hoogsurrealistische beloftes kan waarmaken...
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:25 schreef TJDoornbos het volgende:
Ritmo laat mij mijn eigen mening hebben.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:23 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Echte autisten (wie niet anders kunnen maar wel willen) krijgen meteen hulp, nerdautisten (makkelijke benaming voor de mensen die gewoon niet anders willen) worden gestuurd naar Kenia, dat zal ze leren.
dat is waar. Mensen kijken niet meer naar de standpunten en wat er echt bij hun past, maar vooral wie er het hardst tegenin gaat op bepaalde punten. partijen als PVV en groenlinks halen hier stemmen mee.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is waar de politiek tegenwoordig om draait: een grote bek, een vlotte babbel, de X-Factor. Meer niet...
Dat is 2.quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:25 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zie de PVV graag regeren, al is het alleen maar om te zien of deze partij zijn hoogsurrealistische beloftes kan waarmaken...
Zal een kabinet worden waarvan de leden rollebollend de straat opgaan.
Dit nummer zal ik draaien als het eerste kabinet-Wilders binnen enkele weken omvalt:
De politieke partijen hebben dit zover laten komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit dusEn elke keer als ze buitengesloten worden krijgen ze meer stemmen.. En je moet als land niet hebben dat de PVV straks min of meer zelf de dienst kan/mag gaan uitmaken
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje een leidersuitstraling moet hebben als lijsttrekker en enigzins communicatief capabel over komen als woordvoerder. Die partij is echt te erg wat dat betreft.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is waar de politiek tegenwoordig om draait: een grote bek, een vlotte babbel, de X-Factor. Meer niet...
inderdaad, door hun opmerkingen kan geert wilders er nog harder tegenin gaan, en daarmee trekt hij waarschijnlijk stemmenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De politieke partijen hebben dit zover laten komen.
Als ze nou eens Geert Wilders met rust hadden gelaten...
290.000 FOK!kers die misschien op jou kunnen stemmen. Ik denk dat je wel een zeteltje haalt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:30 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Dat is 2.![]()
Ik moet nog goede plannen bedenken, ik zit er serieus over na te denken.
Site cumming soon.
Conclusie: de huidige politieke partijen weten zich geen raad met nieuwkomers.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef electronique het volgende:
[..]
inderdaad, door hun opmerkingen kan geert wilders er nog harder tegenin gaan, en daarmee trekt hij waarschijnlijk stemmen
En dan hebben we het nog niet over de overige partijleden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat je niet een beetje een leidersuitstraling moet hebben als lijsttrekker en enigzins communicatief capabel over komen als woordvoerder. Die partij is echt te erg wat dat betreft.
Ze (de andere partijen) gaan zo tegen hem in dat hij met tegenuitspraken elke keer het nieuws haalt, en mensen vervolgens denken 'mja hij heeft ergens wel een punt'. Daarnaast springt hij goed in op actuele problemen rond 'allochtonen'. Je kunt veel van hem zeggen maar hij weet goed hoe hij stemmen moet trekkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef electronique het volgende:
[..]
inderdaad, door hun opmerkingen kan geert wilders er nog harder tegenin gaan, en daarmee trekt hij waarschijnlijk stemmen
Iedereen maakt wel eens een foutje daar mag je de PVV niet op afrekenen. Wilders is gewoon de grote winnaar en moet regeren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de overige partijleden.
Alsof we te maken hebben met de tweede Jostiband...
D66?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef speknek het volgende:
[..]
Quoted for the motherfucking truth.
Ben zelf blij dat ik toch maar niet VVD heb gestemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |