Met mij is alles goed. Met jou ook?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:58 schreef romika het volgende:
[..]
Hoi mr_anonimousAlles goed?
En nog bedankt voor je nominaties
Ik was hem al aan het openen nadat ik zag dat mijn Bill van Dijk post 299 was.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:01 schreef romika het volgende:jij bent snel.............nu zijn er twee topics
Ja met mij gaat het prima, beetje warm alleen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij is alles goed. Met jou ook?
Graag gedaan.
Oke.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik was hem al aan het openen nadat ik zag dat mijn Bill van Dijk post 299 was.
Het is inderdaad behoorlijk warm vandaag. Je gaat toch ook wel stemmen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:05 schreef romika het volgende:
[..]
Ja met mij gaat het prima, beetje warm alleen.
Ik dacht 2000quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
3 punten per goed antwoord in milenniumtopic he?
Ja zeker warm, had al spijt dat ik vanmiddag eerder naar huis ben gegaan. Hier was het niet om uit te houden terwijl het op het werk heerlijk koel wasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Het is inderdaad behoorlijk warm vandaag. Je gaat toch ook wel stemmen?
Ik ben blij dat ze op de sportschool een zwembad hebben en airco!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:12 schreef romika het volgende:
[..]
Ja zeker warm, had al spijt dat ik vanmiddag eerder naar huis ben gegaan. Hier was het niet om uit te houden terwijl het op het werk heerlijk koel was![]()
Ja ik ga ook stemmen maar ik moet er wel even over nadenken, zo goed ken ik iedereen hier nog niet.....dus ga me beraden
Stand # 2000:quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Ook ik wil graag iedereen feliciteren met deze waanzinnige mijlpaal
Inderdaad, goed bezig hier! Heb er maar even een biertje bij gepaktquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:19 schreef iamredleader het volgende:
Ook ik wil graag iedereen feliciteren met deze waanzinnige mijlpaal
Welkom (weer)quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:22 schreef Homdeck het volgende:
Ik kom ook speciaal even terug in de AKQ om dit heuglijke moment te vieren
klopt....had er even geen erg in.......quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze op de sportschool een zwembad hebben en airco!
Je vult in wat je weet en wat je niet weet sla je over.
maar we mogen niet SC'en hierzo.
Dom Perignon '71?quote:
Zeker weten!quote:
China?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:27 schreef Whiteguy het volgende:
In 2000 waren we met zn allen bang voor de milennium-bug. Welk land krijgt er mogelijk te maken met een soortgelijk probleem op 1 januari 2011 ?
2 puntenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
![]()
Voor de liefhebber waarom Taiwan er wel last van heeft en China niet, uitleg hier en/of hier.
Stand # 2000:
1 Homdeck
1 Yankee
1 Whiteguy
1 Bart
was nog een vraag uit het vorige topicquote:
Dat komt door het feestje.quote:
quote:
Ik zat eigenlijk op je te wachten, valt me tegenquote:
Mijn nederige excuses.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:47 schreef Bart het volgende:
Ik zat eigenlijk op je te wachten, valt me tegen.
Geen idee, nog nooit mee geschotenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses.
De PPK is trouwens een klote wapen.
quote:
Yankee +2quote:
die mislukte poging tot acteren in Spacejam wil iedereen snel vergeten.quote:
Yep vervangen voor Andy Summers en de rest is history....quote:
Dat zeg ik, Bos.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef Yankee het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat hij z'n eigen reputatie enigszins om zeep geholpen heeft
AKQ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
In welke sport kun je de Heissman award winnen?
Gaat naar de beste collegeplayer.quote:
eigenlijk Verbal Kint..............quote:
nee!quote:
Nee, ze hadden die naam gekregen vanwege hun vermeende barbaarse methoden.quote:
stamnaam.....quote:
Nee, ze kunnen ook vliegen.....quote:
Nee die kunnen niet vliegen.quote:
ja maar dat is ook fout.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
Mag ik dat nog wijzigen in Chinook?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:08 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die kunnen wel vliegen
Apache dan?
Die klopt wel (bijna, het is zonder T)quote:
Deel *2000*quote:
quote:
:p dat zal de reden zijn waarom het in me op kwamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:32 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Daar reed hij in de desbetreffende etappe wel overheen, maar de finish lag op La Plagne
Deel *2000*quote:
Goltbach. Die shit is nog nooit opgelost, staat daar niet zo een giga prijs op?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:46 schreef Flitspaal het volgende:
Elk even getal groter dan 2 kan geschreven worden als de som van 2 priemgetallen.
Welke stelling is dit?
Jep, het vermoeden van goldbachquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:09 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Goltbach. Die shit is nog nooit opgelost, staat daar niet zo een giga prijs op?
EDIT: Kan iemand dit even voor mij controleren, dan hoeven we niet op de vraagsteller te wachten.
Wie en wie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jep, het vermoeden van goldbach![]()
Was de naam even kwijt.
Deel *2000*
3 Homdeck
10 Yankee
2 Whiteguy
2 Bart
8 mr_anonimous
4 Aalbers
2 Intrepidivity
2 Flitspaal
3 FreezePop (Even 3 van gemaakt, had nog een punt te goed van 1999 van de vraag van Yankee over el hamdaoui)
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:20 schreef Tanjaa het volgende:
Of moet je de namen van de acteurs weten? die weet ik niet..![]()
Helemaal goedquote:
quote:Deel *2000*
3 Homdeck
10 Yankee
2 Whiteguy
2 Bart
8 mr_anonimous
4 Aalbers
2 Intrepidivity
2 Flitspaal
3 freezepop
1 Tanjaa
Dat worden er 2 toch? Dubbele puntenquote:Deel *2000*
3 Homdeck
10 Yankee
2 Whiteguy
2 Bart
8 mr_anonimous
4 Aalbers
2 Intrepidivity
2 Flitspaal
3 freezepop
2 Tanjaa
Nope, het ligt in europa. Het is gebouwd door meneer Hundertwasser.quote:
Neequote:
nee, zo gaan we alleen maar raden hequote:
Jepquote:
Meen je dat nou? Was echt een pure gok.. kon zo gauw geen andere bands verzinnen met een L / P combinatiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:48 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Jep
Best een bekend logo eigenlijk.
Deel *2000*
3 Homdeck
10 Yankee
4 Whiteguy
2 Bart
8 mr_anonimous
4 Aalbers
2 Intrepidivity
2 Flitspaal
3 freezepop
2 Tanjaa
quote:
Even opgezocht. Ten eerste was het geen oh-ja en ten tweede schaam ik me nu diep om mijn gegeven antwoordquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:08 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Even opgezocht. Ten eerste was het geen oh-ja en ten tweede schaam ik me nu diep om mijn gegeven antwoord![]()
quote:
Deel *2000*quote:
Bier in je mik?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:18 schreef Yankee het volgende:
hint andere vraag:
In verband met de gezondheid wordt aangeraden niet te zwemmen in gebieden met te veel ......
zag het inderdaad net op het journaalquote:Op woensdag 21 juli 2010 00:22 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Bier in je mik?
Net op NL1 een heel verhaal over hoeveel Polen en Russen er al verzopen zijn omdat ze te veel hadden gedronken en zijn gaan zwemmen
quote:
Dat is toch elk jaar hetzelfde?quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:23 schreef Yankee het volgende:
[..]
zag het inderdaad net op het journaal
mocht hij weggaan dan gaat het waarschijnlijk weer een kut seizoen wordenquote:
Iedereen weer op 0, nieuwe puntentellingquote:
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:35 schreef nightcowboy het volgende:
george harrison, ringo starr, john lennon, paul mccartney
Deel *2000*quote:
Reken hem goed, al is het officieel Oegstgeest (ligt wel tegen Leiden aan).quote:Op woensdag 21 juli 2010 08:37 schreef MadMaster het volgende:
Corpus in Leiden.
Museum/expositie over het menselijk lichaam.
Ligt langs de A44.
Je moet van te voren reserveren.
Veel te hoge entreeprijs en het valt vies tegen.
Genoeg wel, zo he?
1 2 | n+30 n+29 n+28 enz |
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Jouw voorkeuren van de menukaart van de Bulldog?
Ik verder geen koffieshop in Amsterdam.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
De Bulldog? Daar kom ik niet, ik gebruik geen cannabis en zeker niet van zo'n toeristen oplichters tent...
Complete reeks:quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef PhysicsRules het volgende:
![]()
![]()
![]()
De door tandartsen gebruikte nummering van de tanden aan de (gok) linkerzijde van je mond, boven en onder.
![]()
![]()
Ik ben er ook nog steeds benieuwd naar, hier bij mij in de buurt verkopen ze het nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:19 schreef Yankee het volgende:
kapsalon? Is dat trouwens lekker? Nog nooit gegeten namelijk.
De snelste wint...quote:
Alleen als je gezopen hebt vind ik.quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds benieuwd naar, hier bij mij in de buurt verkopen ze het niet. Maar ik denk dat het wel lekker is
.
Nee hoor.. t is heeeerlijK!!!quote:Op woensdag 21 juli 2010 10:23 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Alleen als je gezopen hebt vind ik.
wat?quote:
die eerste moest een G zijnquote:
ik heb geen ideequote:Op woensdag 21 juli 2010 10:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Nederlander, voormalig 9-voudig wereldkampioen Thaiboksen.
Is dat Pedro van Raamsdonk in zn jonge jaren?Nee dus, die is geen Thaisbokser...quote:
Ochquote:Op woensdag 21 juli 2010 10:34 schreef Bart het volgende:
[..]
http://netforbeginners.ab(...)ists/f/whatisQFT.htm
Welke van de 3 ?quote:
Yankee +2quote:
Deel *2000*quote:
Intrepidivity +2quote:
Die zocht ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |