Je mag mij komen helpen, ik zit hier alleenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik heb even snel geld verdiend.Klant belde te laat af, dus ik mag m'n uren gewoon opschrijven. Enige wat het mij 'gekost' heeft is 40 minuten fietsen. Kom ik daar is ze helemaal verontwaardigd dat Thuiszorg de afmelding niet aan me heeft doorgegeven, terwijl ze net 10 minuten daarvoor had gebeld.
![]()
Lekker een dagje vrij.
Niets mis met je UI.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:18 schreef Soempie het volgende:
Trouwens, ik heb even snel geld verdiend.Klant belde te laat af, dus ik mag m'n uren gewoon opschrijven. Enige wat het mij 'gekost' heeft is 40 minuten fietsen. Kom ik daar is ze helemaal verontwaardigd dat Thuiszorg de afmelding niet aan me heeft doorgegeven, terwijl ze net 10 minuten daarvoor had gebeld.
![]()
Lekker een dagje vrij.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Je mag mij komen helpen, ik zit hier alleen.
quote:
Jawel, maar daar heb ik dus spijt van als haren op mijn hoofd...quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt me nog wel geholpen met m'n nieuwe!
Weinig spijt dus.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, maar daar heb ik dus spijt van als haren op mijn hoofd...
quote:
Is dat de oude?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wel lullig dat ze dan zo weinig haar heeft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is Soempie in hoogsteigenste persoon...
Welnee, is ideaal, zeker met dit weer...quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:36 schreef Bart het volgende:
[..]
Wel lullig dat ze dan zo weinig haar heeft.
Niet voor vrouwenquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, is ideaal, zeker met dit weer...
Skin van Skunk Anansie heeft er nog nooit over geklaagd.quote:
Die vond ook iedereen lelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Skin van Skunk Anansie heeft er nog nooit over geklaagd.
Nu ik deze zie, vind ik deze toch wel mooierquote:Op woensdag 21 juli 2010 09:31 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Kaal hoofd bij dames hoeft niet per definitie lelijk te zijn. Nooit Natalie Portman in V for Vendetta gezien?quote:
Ja, was ook lelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:57 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Kaal hoofd bij dames hoeft niet per definitie lelijk te zijn. Nooit Natalie Portman in V for Vendetta gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |