Rutte en Cohen hebben gezamelijk gezegd dat ze geen mogelijkheid meer zagen in een paars+ kabinet. Dat Rutte de belangrijkste punten van het VVD programma verdedigd is natuurlijk volkomen terecht, heeft niks met verwend te maken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef Monidique het volgende:
Dus Rutte heeft de formatie afgebroken omdat hij zijn zin niet kreeg en zijn ultieme stokpaardjes (extreem bezuinigen tijdens een economische crisis, villasubsidie en geen oplossing voor de files, waar ze eerst voor waren) niet mocht houden?
Wat een klein, jengelend, verwend kind.
Toen ik in Cuba was zag ik een ziekenzorgsysteem waar vele westerse landen (de VS voorop, het systeem waar wij zo onderdehand ook naartoe gaan) een puntje aan kunnen zuigen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toen ik in Cuba was zag ik alleen maar oude Amerikaanse barrels rondrijden die enorm veel olie zuipen.
Nee. Ze zagen geen mogelijkheid om spoedig dit kabinet te realiseren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Rutte en Cohen hebben gezamelijk gezegd dat ze geen mogelijkheid meer zagen in een paars+ kabinet.
De meeste mensen, zeker die veel verdienen, werken helemaal niet hard. Echt hard wordt er aan de onderkant van de samenleving gewerkt. En nee, veel uren op kantoor staat niet gelijk aan hard werken.quote:
Logisch als je de artsen met een fooi afscheept. Daarbij worden de betere artsen daar uitgezonden, in plaats van in eigen land aan de slag te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toen ik in Cuba was zag ik een ziekenzorgsysteem waar vele westerse landen (de VS voorop, het systeem waar wij zo onderdehand ook naartoe gaan) een puntje aan kunnen zuigen.
Jij vindt van jezelf zeker ook dat je hard werkt?quote:
Ik haal louter jouw stelling onderuit dat links goed is voor het milieu. Google maar eens op Aralmeer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Hmm ja, want cuba is ook echt te vergelijken met Nederland.![]()
Als ik in Amerika kijk zie ik miljoenen en miljoenen mensen die onverzekerd rondlopen. Amerika is een rechts land, dus als we een rechtse regering krijgen gaat half Nederland zijn verzekering verliezen. Een rechtse regering moeten we dus niet hebben.
je wilt beweren dat rechts beter is?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik haal louter jouw stelling onderuit dat links goed is voor het milieu. Google maar eens op Aralmeer.
Maar lang niet alle VVD'ers verdienen zoveel als jij doet voorkomen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De meeste mensen, zeker die veel verdienen, werken helemaal niet hard. Echt hard wordt er aan de onderkant van de samenleving gewerkt. En nee, veel uren op kantoor staat niet gelijk aan hard werken.
waar?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Logisch als je de artsen met een fooi afscheept. Daarbij worden de betere artsen daar uitgezonden, in plaats van in eigen land aan de slag te gaan.
Bron? En nee niet eentje van de goede doelen....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Logisch als je de artsen met een fooi afscheept. Daarbij worden de betere artsen daar uitgezonden, in plaats van in eigen land aan de slag te gaan.
Wat een drogreden zeg. Je weet hoeveel belasting huizenbezitters betalen? En dat de HRA netto dus maar een paar miljard kost? In ieder geval een stuk minder dan het onderhouden van die kanslozen die niet willen werken en die geweldige groep nieuwe nederlanders die voor elke natte scheet bij de huisarts zitten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Of de VVD wat inschikkelijker op het gebied van de HRA, die sowieso niet eeuwig in de huidige vorm te handhaven is...
Oh, dus als wij artsen veel minder gaan betalen krijgen we een béter zorgsysteem, in plaats van het door de VVD gepredikte meer betalen voor meer kwaliteit?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het Verenigd Koninkrijk kent met de NHS ook 'gratis' gezondheidszorg maar is in tegenstelling tot Cuba wellichts iets vrijer en democratischer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Toen ik in Cuba was zag ik een ziekenzorgsysteem waar vele westerse landen (de VS voorop, het systeem waar wij zo onderdehand ook naartoe gaan) een puntje aan kunnen zuigen.
Google eens op Bhopal. Three Mile Island. BP/Golf van Mexico. Brent Spar. Amoco Cadiz. Shell/Nigeria.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik haal louter jouw stelling onderuit dat links goed is voor het milieu. Google maar eens op Aralmeer.
Bron? En nee niet van Wilders,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat een drogreden zeg. Je weet hoeveel belasting huizenbezitters betalen? En dat de HRA netto dus maar een paar miljard kost? In ieder geval een stuk minder dan het onderhouden van die kanslozen die niet willen werken en die geweldige groep nieuwe nederlanders die voor elke natte scheet bij de huisarts zitten?
Nee, ik neem het voor de VVD op, dus ik zal wel een lanterfantende rijkeluiszoontje zijn,quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij vindt van jezelf zeker ook dat je hard werkt?
In dat paradijs, Cuba..quote:
En slechter. Lees de Engelse kranten maar eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het Verenigd Koninkrijk kent met de NHS ook 'gratis' gezondheidszorg maar is in tegenstelling tot Cuba wellichts iets vrijer en democratischer.
Dus? Als er 30 miljard moet worden bezuinigd helpt ook een paar miljard. Sowieso zou de HRA tegen het borst van de ware VVD'er moeten zijn, die niks moet hebben van overheidssteun. maar nee, dit komt ze wel goed uit, dus hey, laten we dit maar behouden en over een heel ander probleem klagen, wat een drogredenering is trouwens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat een drogreden zeg. Je weet hoeveel belasting huizenbezitters betalen? En dat de HRA netto dus maar een paar miljard kost? In ieder geval een stuk minder dan het onderhouden van die kanslozen die niet willen werken en die geweldige groep nieuwe nederlanders die voor elke natte scheet bij de huisarts zitten?
Ist ja klar.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
je wilt beweren dat rechts beter is?
Ik zeg toch niet dat het beter is?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh, dus als wij artsen veel minder gaan betalen krijgen we een béter zorgsysteem, in plaats van het door de VVD gepredikte meer betalen voor meer kwaliteit?
Dus ze zenden de betere artsen uit en hebben NOG een betere gezondheidszorg dan de VS...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee, ik neem het voor de VVD op, dus ik zal wel een lanterfantende rijkeluiszoontje zijn,
[..]
In dat paradijs, Cuba..
Een vrijer en democratischer zorgsysteem? Wat moet ik me daar nou weer bij voorstellen? Je mag stemmen welke behandeling je krijgt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het Verenigd Koninkrijk kent met de NHS ook 'gratis' gezondheidszorg maar is in tegenstelling tot Cuba wellichts iets vrijer en democratischer.
Waarom kiezen die mensen er dan voor harder te werken voor minder geldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
De meeste mensen, zeker die veel verdienen, werken helemaal niet hard. Echt hard wordt er aan de onderkant van de samenleving gewerkt. En nee, veel uren op kantoor staat niet gelijk aan hard werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |