Tja, niet zo gek na dagen lang onderhandelen.quote:
Come again?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Maar ja, de door rechts in stand gehouden olieverslaving laat dat niet toe.
Zoals Irak bedoel je? Nee, die knopen we op.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wij boycotten toch ook geen Arabische import (olie) omdat ze idioten als machtshebbers hebben.
Met het mislukken van Paars+ heeft ze nu in ieder geval tijd om naar de logopedist te gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Tja, niet zo gek na dagen lang onderhandelen.
Jij wilt beweren dat rechts de voorloper is op het gebied van alternatieve energiebronnen natuurlijk.quote:
Als links de laatste 30 jaar had geregeerd waren er allang miljarden naar onderzoek naar alternatieve energiebronnen gegaan. Rechts is meer van het niveau "Drill, baby, drill" en ziet de rest als linkse hippienonsens die geen cent waard is.quote:
Jullie weten ook dat hij over 18 miljard bezuinigen heeft gehad i.p.v drie miljard?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Even ingelezen/gekeken over de reden waarom de formatie mislukt is. Wat mij betreft is het terecht dat Rutte niet akkoord gaat met lastenverzwaring en met slechts een beperkte mate van bezuinigen.
En welke partij is dat volgens jou wel? De Partij van de Arbeid?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mensen trappen nog in de sprookjes dat de VVD goed voor de economie en de werkende mens is (lol).
Op de lange termijn vermoed ik dat de economie het beste af is met partijen als GL en D'66.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En welke partij is dat volgens jou wel? De Partij van de Arbeid?
Even mezelf uit een ander topic quoten:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als links de laatste 30 jaar had geregeerd waren er allang miljarden naar onderzoek naar alternatieve energiebronnen gegaan. Rechts is meer van het niveau "Drill, baby, drill" en ziet de rest als linkse hippienonsens die geen cent waard is.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:57 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Door opeens voor olieboringen te zijn gooide hij juist alles om wat hij eerst zei.
Omdat mensen dat alweer bijna vergeten zijn door de ramp en tweede omslag die daarna kwam nog maar even wat oud leesmateriaal dd 31 maart, 3 weken voor de explosie op Deepwater Horizon:
Obama Sees Value in "Drill, Baby, Drill"
President Obama: Drill, Baby, Drill
Obama Unveils Offshore Oil Drilling Plans; Auto Regulation on the Horizon
Gelukkig heeft de ramp hem wakker geschud, maar ik vind dit toch wel een van de pijnlijkste missers uit tot nu toe.
Waar haal je die drie miljard vandaan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Jullie weten ook dat hij over 18 miljard bezuinigen heeft gehad i.p.v drie miljard?
Maar...maar... Ik lees hier constant dat alle afgelopen kabinetten links waren. En nou zeg jij....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als links de laatste 30 jaar had geregeerd
Maar op de korte termijn heb je als werkende met een eigen huis een probleem omdat je geen HRA meer hebt en bovendien meer aan belasting moet afdragen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op de lange termijn vermoed ik dat de economie het beste af is met partijen als GL en D'66.
Meer dan de VVD in elk geval. De VVD gelooft ook nog in de sprookjes van onbeperkte economische groei, wat riskant is voor een economie. Dat is zowel in de jaren 1930 als de laatste jaren weer eens heel gebleken.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En welke partij is dat volgens jou wel? De Partij van de Arbeid?
Want ze willen ook echt de HRA morgen afschaffen, en niet over een termijn van vele decennia.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar op de korte termijn heb je als werkende met een eigen huis een probleem omdat je geen HRA meer hebt en bovendien meer aan belasting moet afdragen.
Jawel hoor, kernenergie en kernfusie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat rechts de voorloper is op het gebied van alternatieve energiebronnen natuurlijk.
Ze zullen het hoe dan ook voelen. Dan begrijp ik best dat je toch voor de veilige weg kiest.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:09 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Want ze willen ook echt de HRA morgen afschaffen, en niet over een termijn van vele decennia.
Dat zou juist rechtse mensen aan moeten spreken, zelf de broek ophouden en niet meer rekenen op de overheid om je huizenprijs kunstmatig hoog te houden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar op de korte termijn heb je als werkende met een eigen huis een probleem omdat je geen HRA meer hebt en bovendien meer aan belasting moet afdragen.
Toen ik in Cuba was zag ik alleen maar oude Amerikaanse barrels rondrijden die enorm veel olie zuipen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Als links de laatste 30 jaar had geregeerd waren er allang miljarden naar onderzoek naar alternatieve energiebronnen gegaan. Rechts is meer van het niveau "Drill, baby, drill" en ziet de rest als linkse hippienonsens die geen cent waard is.
Hoe denigrerend kun je zijn.quote:
VVD is er nooit geweest voor de burgers van Nederland, maar voor de welvaart van grote bedrijven. Ze hier houden door evt werknemers voor een uitkeringsniveau te laten werken. Was mij al redelijk snel duidelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Mensen trappen nog in de sprookjes dat de VVD goed voor de economie en de werkende mens is (lol).
Hmm ja, want cuba is ook echt te vergelijken met Nederland.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Toen ik in Cuba was zag ik alleen maar oude Amerikaanse barrels rondrijden die enorm veel olie zuipen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |