Ja dat is ook nog eens fucking bizar, die lui verdienen echt dikke knaken aan die shitsitequote:Op zondag 25 juli 2010 11:33 schreef Alfisti het volgende:
Marktplaats is trouwens flink omhoog gegaan met de prijs25 euro voor een advertentie
Je moet ook al lappen als je een LCD schermpje wil verkopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:41 schreef Alfisti het volgende:
Je zal wat moeten, 25 euro per auto vind ik persoonlijk knap aan de prijsSpeurders is geloof ik nog wel kosteloos.
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je moet ook al lappen als je een LCD schermpje wil verkopen.
quote:
Voor de gekozen rubriek geldt een advertentietarief van ¤ 9,00
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef BaraCuda het volgende:
Oh oh! vanavondCameron Diaz
bij Topgear en Tom Cruise
![]()
Maar Cameron Diaz
Die heeft echt alles hequote:
Niet die Taxi, maar de Amerikaanse variant eropquote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef Alfisti het volgende:
Eerst F1 zo heen vanavond ook nog Taxi en Taxi 2
[ afbeelding ]
De race start om 14:00 heb jij 2 uur nodig om te douchen?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet die Taxi, maar de Amerikaanse variant erop![]()
en ik ga snel douchen, voordat de F1 begint
Mail haar effe en vraag d'r MSNquote:Op zondag 25 juli 2010 12:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heeft echt alles heVolgens mij ook een super tof wijf in het echt
![]()
En ze kan surfen* BaraCuda is verliefd
Eten, wassen, schoonmaken, etc, wil ik allemaal grotendeels wel af hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:10 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De race start om 14:00 heb jij 2 uur nodig om te douchen?
Je vergeet FOK!ken tussendoorquote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eten, wassen, schoonmaken, etc, wil ik allemaal grotendeels wel af hebben.
ICQquote:Op zondag 25 juli 2010 12:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze heeft alleen ICQ mailt ze...... ja........dan gaat het ophouden he ....................
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:06 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh![]()
[..]
LB dat er iemand mee op zijn smoel is gegaan, als de boel maar recht is![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hij vindt het echt een lelijk ding.
En voor de rest heb ik geen zin om terug te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |