Juist, en m'n mama krijgt een hartaanval als ik zoiets koopquote:Op zondag 25 juli 2010 00:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die ben je rap zat denk ik.. tenminste, als je normale snelheden rijdt en een beetje van toeren houdt![]()
Ik vind zo'n ding wel tof om naar te kijken, maar ik zou zoiets zelf nooit kopen, om dezelfde reden dat ik de Benz weg wil doen..
http://link.marktplaats.nl/363350971quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef BaraCuda het volgende:
gpx 600 van kawa is ook wel leuk als je binnen mijn budget kijkt
Zo'n streetfighter is altijd een crashbike.... die laat ik fijn staanquote:Op zondag 25 juli 2010 01:23 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/363350971
Ik zou voor zoiets wel te porren zijn denk ik als het om kleine stukkies gaat.., zo'n 'zadel' lijkt me nou niet echt bevorderlijk om dagelijks 150 km woon/werk op te doen
Als dagelijkse brommer zou ik zowieso niet voor zoiets gaan.. ik zou er nog steeds wel een mooie K100 of K75 of een dikke FJ ofzo bij willen hebben voor het betere km werk, de AT heeft het toch niet echt naar zijn zin op hogere snelheden op de snelweg.. en je krijgt slapende jatten van die twin
LB dat er iemand mee op zijn smoel is gegaan, als de boel maar recht isquote:Op zondag 25 juli 2010 01:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo'n streetfighter is altijd een crashbike.... die laat ik fijn staan
+ Het is een lelijk kreng (dat moest er nog even bij van een bepaald iemand)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Zo'n GPX 600 die ik hier boven aan gaf is wel een goede optie denk ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:03 schreef Alfisti het volgende:
Lekker! Zwart graag!![]()
Heb je al een brommer uitgezocht Bara?
Ja redelijke strakke lijnen voor zo'n oud ding.quote:
Ja, ik hoop van harte dat ik dat ding gewoon ergens redelijk in kan ruilen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:13 schreef Alfisti het volgende:
Maar eerst de Alfa verkopen
* Alfisti wenst Bara sterkte
Vraagprijs 4000 euro en dan een mailtje "voor 1500 euro kom ik hem vandaag nog halen"quote:Op zondag 25 juli 2010 11:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, ik hoop van harte dat ik dat ding gewoon ergens redelijk in kan ruilen.
Ik heb echt geen zin in dat particulier gezeur
Dat jaquote:Op zondag 25 juli 2010 11:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Vraagprijs 4000 euro en dan een mailtje "voor 1500 euro kom ik hem vandaag nog halen"
* Alfisti is zooooooooo klaar met het marktplaats volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |