done!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:25 schreef Lovechild het volgende:
Oké, dan moet iedereen die wil komen diens e-mailadres pm-en, dan maak ik op datumprikker.nl een poll.
Vrijdagavond en zondagmiddag zijn wat mij betreft niet echt een optie. Vrijdag niet ivm het werk van mijn man en school van de kinderen. Ik vind het wel erg prettig als ik met hem samen kan voorbereiden en niet tussendoor nog naar en van school moet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
ehm..
en vrijdag avond?? en zondag middag ( vanaf 16.00 ofzo??)
verdervoor de organisatie!!
Dat had ik ook al bedacht inderdaad, vanaf die periode beginnen de scholen weer en dan is het niet handig op een zondagquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Vrijdagavond en zondagmiddag zijn wat mij betreft niet echt een optie. Vrijdag niet ivm het werk van mijn man en school van de kinderen. Ik vind het wel erg prettig als ik met hem samen kan voorbereiden en niet tussendoor nog naar en van school moet.
En zondagmiddag, tja, dan komt er om die redenen vrij vroegtijdig een einde aan. Ik kan m'n kinderen wel uitbesteden en laten logeren maar dat laatste niet van zondag op maandag.
Ik heb al pm gestuurd naar je.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:03 schreef Lovechild het volgende:
Jongens, ik zit te klootviolen met die datumprikker. Sorry.
Ik ging mensen toevoegen en toen heb ik degenen die al een uitnodiging hadden verwijderd. Maar dan is hun resultaat ook weg. Dus het kan zijn dat je nog een uitnodiging krijgt. Dan nog een keer invullen aub
Oh toch hahahah ik zag het net.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:03 schreef Lovechild het volgende:
Jongens, ik zit te klootviolen met die datumprikker. Sorry.
Ik ging mensen toevoegen en toen heb ik degenen die al een uitnodiging hadden verwijderd. Maar dan is hun resultaat ook weg. Dus het kan zijn dat je nog een uitnodiging krijgt. Dan nog een keer invullen aub
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Kutzooi...niet eens een fipo in de poll...... stomme tuintegel!
Marv is aan het werk nu geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Lovechild het volgende:
Willen jullie een tussenstand? Op Marvelous na heeft nu iedereen gestemd die een uitnodiging had.
Ik dacht: Nix zeggen en afwachten wanneer iemand het roeptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:37 schreef Lovechild het volgende:
Euh...ik geloof dat jullie de tussenstand zelf gewoon kunnen zien he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |