Ik heb hele goeie bronnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
Meestal zijn die bronnen van de buurvrouw/de zus/collega/vriend/vriendin/Mientje-op-de-hoek nooit zo betrouwbaar, maar voor nu zeg ik; JA! Ik geloof hem
Ik zit toch evenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:37 schreef Greys het volgende:
Oh jongens wat lekker, als het waar blijkt te zijn![]()
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewrecktequote:Op donderdag 22 juli 2010 19:25 schreef Starlie het volgende:
Lees net in de Prive dat Viv op Ibiza getroost wordt door Wendy van Dijk! Die twee lijken trouwens best op elkaar.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewreckte![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh, dat is schattig, homewrecker troost gehomewreckte![]()
Nee nee, Xander is alleen een beetje vreemdgegaan, da's toch iets anders dan andermans huwelijk kapot maken, wat Wendy deed. Bovendien had ze gewoon vrolijk met Xander kunnen zijn en drie kindjes kunnen hebben van hem (of dertien), maar ze heeft zelf het huwelijk afgeblazen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Wendy was eerst gehomewreckte voordat ze homewrecker werd, dus da's een ervaaaaaaringsdeskundige
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Starlie het volgende:
Dat hij weet wie John Ewbank is oke.. maar waar hij in vredesnaam gehoord heeft dat hij met een brunette is vreemdgegaan....
Dus wie is bij jullie nou de grootste roddelnicht dan, jij of je vriend?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja...Hij helpt heel mijn John - Do gedachte om zeep
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus wie is bij jullie nou de grootste roddelnicht dan, jij of je vriend?
Heeft je vriend donker haar?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef Starlie het volgende:
Mijn vriend vertelde net dat hij had gehoord dat John met een brunette is vreemdgegaan... Dat hij weet wie John Ewbank is oke.. maar waar hij in vredesnaam gehoord heeft dat hij met een brunette is vreemdgegaan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |