abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:20:28 #126
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84346891
De carmines gingen tot nu toe elke keer nog binnen 15 min gameplay dood. Dus echt veel invloed op het verhaal hadden ze toch niet
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:30:11 #127
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_84347149
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:33:07 #128
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84347241
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
jakkie bah
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:46:39 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_84347572
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Invloed an sich niet, maar niet op deze kapitalische geldvragende manier.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_84348324
Sowieso snap ik niet waarom de gamers het verhaal moeten bepalen Daar heb je schrijvers voor, die kunnen dat heel wat beter, daar worden ze ook voor betaald.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:16:25 #131
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84348541
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Morthill het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom de gamers het verhaal moeten bepalen Daar heb je schrijvers voor, die kunnen dat heel wat beter, daar worden ze ook voor betaald.
Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer over

Ach voor een keer is het best leuk gevonden maar het moet wel bij die ene keer blijven
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84348595
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer over

Ach voor een keer is het best leuk gevonden maar het moet wel bij die ene keer blijven
Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principe Dit moet gewoon niet plots tof gevonden worden, waarna voor elke grote titel gamers het verhaal gaan bepalen.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:18:47 #133
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84348626
Dat kan toch al lang in mindere mate? Dat je meerdere eindes hebt bijvoorbeeld? Alleen wordt hier de keuze al vooraf bepaald door de massa ipv ingame
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84348652
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Dat kan toch al lang in meerdere mate? Dat je meerdere eindes hebt? Alleen wordt hier de keuze al vooraf bepaald door de massa ipv ingame
Exactly, daar zit ik dus niet op te wachten. Juist de keuze maken in de game zelf is wat ik wil. Niet op voorhand, zodat de game lineair gaat worden.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:21:27 #135
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84348724
Heb je wel een punt in, maar zolang het zulke triviale dingen zijn vind ik het wel tof eigenlijk Al weet je bij voorbaat al dat Carmine nu dood gaat. Want dat vinden de schreeuwkiddo's "cool".
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:23:13 #136
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84348783
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Morthill het volgende:

[..]

Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principe Dit moet gewoon niet plots tof gevonden worden, waarna voor elke grote titel gamers het verhaal gaan bepalen.
Het is nu tof! De volgende keer niet meer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84348865
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Heb je wel een punt in, maar zolang het zulke triviale dingen zijn vind ik het wel tof eigenlijk Al weet je bij voorbaat al dat Carmine nu dood gaat. Want dat vinden de schreeuwkiddo's "cool".
Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:28:58 #138
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84348990
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.
Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84349064
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.
Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:44:56 #140
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84349570
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef Morthill het volgende:

[..]

Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.
Ja maar dat blijft ook gewoon.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84349705
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ja maar dat blijft ook gewoon.
Nou blijkbaar neit Als op voorhand bepaald is dat iemand in een game doodgaat, dan heb ik tijdens het spelen daar dus geen invloed meer op. En als ik die invloed wel houdt, dan verandert er niks en is zo'n poll dus zinloos.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:52:50 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84349869
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nou blijkbaar neit Als op voorhand bepaald is dat iemand in een game doodgaat, dan heb ik tijdens het spelen daar dus geen invloed meer op. En als ik die invloed wel houdt, dan verandert er niks en is zo'n poll dus zinloos.
99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uit

Je kun het toch niet vergelijken met een keuze die je anders zelf ingame zou kunnen bepalen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_84350049
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uit

Je kun het toch niet vergelijken met een keuze die je anders zelf ingame zou kunnen bepalen.
Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.

En ja, ik kan het prima vergelijken. Als keuzes die je normaal ingame maakt nu op voorhand beslist zijn door andere gamers, dan vergelijk ik dat als een motherfucker
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:01:16 #144
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84350183
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.

En ja, ik kan het prima vergelijken. Als keuzes die je normaal ingame maakt nu op voorhand beslist zijn door andere gamers, dan vergelijk ik dat als een motherfucker
Schrijf er een blog over!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_84356421
Limbo is wel freaky! Beetje jammer dat ie 1200 MS points kost, want veel te duur, maar vannacht was ik er heilig van overtuigd dat deze spin over me heen liep...



Probeer dat maar eens uit te leggen aan je vriendin
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:41:01 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_84356466
Dan had je gewoon even door moeten lopen en zorgen dat die steen naar beneden rolt en de spin plet
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:46:04 #147
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84358962
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef zatoichi het volgende:
Limbo is wel freaky! Beetje jammer dat ie 1200 MS points kost, want veel te duur, maar vannacht was ik er heilig van overtuigd dat deze spin over me heen liep...

[ afbeelding ]

Probeer dat maar eens uit te leggen aan je vriendin
Lijkt me wel een leuk spel ja alleen wil ik maar max 800 voor zo'n xbla ding betalen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:48:02 #148
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84359059
Net weer aan Protoype begonnen!

Dat 1e filmpje is ook zo vet dan zit je meteen goed in de sfeer
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:49:44 #149
293871 Forskneck
Hotsieflots
pi_84359143
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer aan Protoype begonnen!

Dat 1e filmpje is ook zo vet dan zit je meteen goed in de sfeer
Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:53:24 #150
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_84359278
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef Forskneck het volgende:

[..]

Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.
Ik vond het toen zo vet Maar nu weer op de kop getikt en weer begonnen maar dit maal op easy dan kun je nog toffere dingen doen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')