Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken dat ze zoiets gaan doen bij games met een echt verhaal inderdaad.
jakkie bahquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Invloed an sich niet, maar niet op deze kapitalische geldvragende manier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ieh nee, want invloed op een game hebben is echt eng!
Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer overquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:10 schreef Morthill het volgende:
Sowieso snap ik niet waarom de gamers het verhaal moeten bepalen Daar heb je schrijvers voor, die kunnen dat heel wat beter, daar worden ze ook voor betaald.
Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principe Dit moet gewoon niet plots tof gevonden worden, waarna voor elke grote titel gamers het verhaal gaan bepalen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit is maar een klein puntje Morthill en na de beslissing ja of nee nemen die schrijvers het weer over
Ach voor een keer is het best leuk gevonden maar het moet wel bij die ene keer blijven
Exactly, daar zit ik dus niet op te wachten. Juist de keuze maken in de game zelf is wat ik wil. Niet op voorhand, zodat de game lineair gaat worden.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Rossdale het volgende:
Dat kan toch al lang in meerdere mate? Dat je meerdere eindes hebt? Alleen wordt hier de keuze al vooraf bepaald door de massa ipv ingame
Het is nu tof! De volgende keer niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jaja, maar daar gaat het me niet om. GoW3 zal me aan mijn zak roesten, het gaat me om het principe Dit moet gewoon niet plots tof gevonden worden, waarna voor elke grote titel gamers het verhaal gaan bepalen.
Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:21 schreef Rossdale het volgende:
Heb je wel een punt in, maar zolang het zulke triviale dingen zijn vind ik het wel tof eigenlijk Al weet je bij voorbaat al dat Carmine nu dood gaat. Want dat vinden de schreeuwkiddo's "cool".
Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat zeg ik nu al de hele tijd, het gaat me erom dat dit niet moet gaan gebeuren in echt diepgaande games. Wat ze verder doen in games die toch al lineair zijn en waar het effect miniem is zoals GoW3 is niet zo boeiend.
Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelfs in diepgaande games heeft dat toch bijna geen gevolgen? Ze zullen niet vragen of iedereen wil kiezen of bijvoorbeeld Shepard van Mass Effect dood moet gaan of niet want die is te belangrijk. Maar over een onbelangrijk bij-personage zou het wel kunnen.
Ja maar dat blijft ook gewoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maakt me niet uit, in me2 had ik zelf invloed op wie leeft en wie dood gaat. Ik heb er geen zin in dat me dat uit handen wordt genomen door andere gamers onder het motto dat het leuk is als gamers invloed hebben.
Nou blijkbaar neit Als op voorhand bepaald is dat iemand in een game doodgaat, dan heb ik tijdens het spelen daar dus geen invloed meer op. En als ik die invloed wel houdt, dan verandert er niks en is zo'n poll dus zinloos.quote:
99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:48 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nou blijkbaar neit Als op voorhand bepaald is dat iemand in een game doodgaat, dan heb ik tijdens het spelen daar dus geen invloed meer op. En als ik die invloed wel houdt, dan verandert er niks en is zo'n poll dus zinloos.
Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
99 % van de dingen staan op voorhand vast in de meeste games. En of die beslissing nu door een schijver of door 1000 man worden genomen maakt toch niet uit
Je kun het toch niet vergelijken met een keuze die je anders zelf ingame zou kunnen bepalen.
Schrijf er een blog over!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het maakt absoluut uit of een schrijver of 1000 man het verhaal gaan bepalen. Schrijvers bij Bioware laten al jaren zien dat ze dat fantastisch kunnen, gamers hebben totaal geen kijk op dat soort dingen. Grote kans dat het ten koste gaat van het speelplezier.
En ja, ik kan het prima vergelijken. Als keuzes die je normaal ingame maakt nu op voorhand beslist zijn door andere gamers, dan vergelijk ik dat als een motherfucker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Lijkt me wel een leuk spel ja alleen wil ik maar max 800 voor zo'n xbla ding betalenquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:39 schreef zatoichi het volgende:
Limbo is wel freaky! Beetje jammer dat ie 1200 MS points kost, want veel te duur, maar vannacht was ik er heilig van overtuigd dat deze spin over me heen liep...
[ afbeelding ]
Probeer dat maar eens uit te leggen aan je vriendin
Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:48 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer aan Protoype begonnen!
Dat 1e filmpje is ook zo vet dan zit je meteen goed in de sfeer
Ik vond het toen zo vet Maar nu weer op de kop getikt en weer begonnen maar dit maal op easy dan kun je nog toffere dingen doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:49 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog is een keer verder spelen, nog steeds niet uitgespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |