quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:39 schreef dylany het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij, het gaat om de realiteit.![]()
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom speel je dan eerst op de man?
quote:Ik heb vaak genoeg een controleur van de arbodienst in de deuropening te woord gestaan.. Geen probleem hoor.
Dus dat denk ik niet, dat weet ik zeker.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dit vind ik dan wel weer een goeie:
'De heer Ulenbelt (SP): Voorzitter. Als je regels stelt, moet je handhaven.
Dat moet rechtvaardig gebeuren. Bij de bijstand en de AOW wordt heel
veel gesproken over de naleving. De regels worden door meer dan 90%
nageleefd. Dit staat in schrille tegenstelling tot de naleving van de
Arbeidsomstandighedenwet; slechts 55%'
quote:Alleen de naleving van de arbowet hoeft natuurlijk niet per sé te maken te hebben met de behandeling van werknemers met een ziekte. Verre van dat.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:26 schreef dylany het volgende:
[..]
Dat werkende mensen zich ook moeten verantwoorden zijn feiten. Kun jij wel de draaitol gaan uithangen, maar daarmee verander jij die feiten niet.
...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 07:39 schreef dylany het volgende:
http://www.geencommentaar(...)lename=KST139716.pdf
De mensen die gecontroleerd worden horen met respect te worden behandeld maar ze mogen best, net als de werkende Nederlanders, een positieve bijdrage leveren aan een financieel gezond Nederland door mee te werken aan fatsoenlijke controles.![]()
Ik vraag me trouwens wel af of die mensen de mensen die bang zijn voor wasmanden en vuile onderbroeken de thuiszorg ook afwijzen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:57 schreef dylany het volgende:
Er zijn meer terreinen waar fraude wordt gepleegd; de handhaving en de controle gaan dan ook over en/en in plaats van over of/of.
Waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:22 schreef romski het volgende:
Dus dan zou er heel veel geld en waardevolle spullen in beslag genomen worden.. Wat schiet de burger met midden-inkomen daarmee op?
Moeten we allemaal een hond nemen? Eentje die dol is op gestapo-vlees?
Ik bedoel,,, ze pakken de kleine fraudeur aan. De mannen met dikke sigaren lachen zich rot.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Waar gaat dit in hemelsnaam over?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |