ik heb er ook heel erg last van. Ik ga ervan uit dat ze hier een fix voor gaan uitbrengen. Het is niks voor Apple om zo'n slechte gebruikservaring te leveren.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:47 schreef timbob het volgende:
Oh man. Een 3G met iOS4 is echt een drama. Hij staat regelmatig gewoon een halve minuut bevroren niks te doen.
Surfen terwijl je muziek luistert is helemaal geen doen zo.
Hopen dat ze hier iets aan fixen hoor, want voor alleen die mapjes hoef ik geen trage telefoon...
Heb je de iPhone zelf laten updaten of via de recovery manier? Via Recovery schijnt dat hij ietsje beter is.quote:Op woensdag 21 juli 2010 01:47 schreef timbob het volgende:
Oh man. Een 3G met iOS4 is echt een drama. Hij staat regelmatig gewoon een halve minuut bevroren niks te doen.
Surfen terwijl je muziek luistert is helemaal geen doen zo.
Hopen dat ze hier iets aan fixen hoor, want voor alleen die mapjes hoef ik geen trage telefoon...
Sorry hoor, maar wat ANDEREN mooier vinden?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Toch maar ff vragen wat anderen mooier vinden
T-Mobile is veel te groot om zich bezig te houden met klanten die al zoveel jaar lid zijn, dat is echt iets dat je alleen nog maar ziet in kleine ondernemingen. Dat maakt in de hedendaagse mobiele telefoniemarkt echt helemaal niets meer uit, men hopt van de ene naar de andere provider wanneer er ergens een leuke aanbieding te vinden is...quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar nee, ze hebben mij helemaal niets laten weten. Schandalig. Ik twijfel nu sterk om mijn 3GS ter reparatie aan te bieden wegens scheuren in de case en dan over te stappen naar KPN voor een jaar.
Gewoon proberen. Op 3G van m'n vriendin werkte Wifi niet meer. Kreeg een splinternieuwe 3G.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Vallen scheuren (onder bij de dockconnector aan de achterkant dus) op een anderhalf jaar oude 3G (dus niet 3GS) ook nog onder garantie? Wat zijn m'n kansen dan?
Als we user SKV mogen geloven wel, hij heeft pas geleden nog een nieuwe 3G gekregen vanwege scheuren. Bij T-Mobile heb je 2 jaar garantie. Go for it!quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Vallen scheuren (onder bij de dockconnector aan de achterkant dus) op een anderhalf jaar oude 3G (dus niet 3GS) ook nog onder garantie? Wat zijn m'n kansen dan?
Net gebeld met T-mobile en voor mij zit er niets anders op dan 30 juli direct langs te komen (dan ben ik op vakantie). Ik ben nu dus van plan over te stappen. Iemand die mij wat tips kan geven wat betreft bereik en 3G netwerk dekking?quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef chiren het volgende:
[..]
T-Mobile is veel te groot om zich bezig te houden met klanten die al zoveel jaar lid zijn, dat is echt iets dat je alleen nog maar ziet in kleine ondernemingen. Dat maakt in de hedendaagse mobiele telefoniemarkt echt helemaal niets meer uit, men hopt van de ene naar de andere provider wanneer er ergens een leuke aanbieding te vinden is...
Als je scheuren in je case hebt moet je hem natuurlijk sowieso aanbieden! Als je dan een nieuwe 3GS krijgt, verkopen, geld bijleggen en de i4 in Belgie halen, mooie simonly van 10-15e per maand nemen en tel uit je winst
Mijn ervaring met Vodafone leert dat ik op iedere plek waar ik met T-Mobile geen 3G had, ik dat met Vodafone wel had. De snelheid van hun 3G netwerk is ook omhoog geschroefd laatst.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net gebeld met T-mobile en voor mij zit er niets anders op dan 30 juli direct langs te komen (dan ben ik op vakantie). Ik ben nu dus van plan over te stappen. Iemand die mij wat tips kan geven wat betreft bereik en 3G netwerk dekking?
Ik sta derde op de lijst, ik wil alleen die derde hebben!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
3? Je legt alvast een voorraad aan voor als er eentje weer kapot gaat?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik sta derde op de lijst, ik wil alleen die derde hebben!
Ik heb er zeven keer een nieuwe voor gekregen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Tjah, het was inderdaad wel een schot voor open doel voor Apple. Maar inderdaad, ze doen er beter aan om er geen/zo min mogelijk aandacht meer aan te besteden, zodat het zo gauw mogelijk overwaait.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ze nou een kappen met -> het vingertje wijzen. Dat zou Apple iets meer sieren. En vervolgens de media-aandacht laat afvloeien. Nu publiceren ze weer indirect slechte publiciteit voor zichzelf.
Ik geef ze geen ongelijk; het lijkt erop dat het probleem (1) bij nagenoeg elke mobiele telefoon voorkomt en (2) dat het bij Apple overdreven wordt weergegeven in de media.quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ze nou een kappen met -> het vingertje wijzen. Dat zou Apple iets meer sieren. En vervolgens de media-aandacht laat afvloeien. Nu publiceren ze weer indirect slechte publiciteit voor zichzelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |