abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84301060
tvp
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:47:08 #177
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_84301126
Oh man. Een 3G met iOS4 is echt een drama. Hij staat regelmatig gewoon een halve minuut bevroren niks te doen.
Surfen terwijl je muziek luistert is helemaal geen doen zo.

Hopen dat ze hier iets aan fixen hoor, want voor alleen die mapjes hoef ik geen trage telefoon...

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_84301466
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:47 schreef timbob het volgende:
Oh man. Een 3G met iOS4 is echt een drama. Hij staat regelmatig gewoon een halve minuut bevroren niks te doen.

Hopen dat ze hier iets aan fixen hoor, want voor alleen die mapjes hoef ik geen trage telefoon...
ik heb er ook heel erg last van. Ik ga ervan uit dat ze hier een fix voor gaan uitbrengen. Het is niks voor Apple om zo'n slechte gebruikservaring te leveren.
  woensdag 21 juli 2010 @ 03:16:29 #179
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_84301869
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:47 schreef timbob het volgende:

Heb je de iPhone zelf laten updaten of via de recovery manier? Via Recovery schijnt dat hij ietsje beter is.

Maar dan nog heb ik inderdaad soms een kleine hick-up in de muziek tijdens het browsen of met sommige apps. Vondt het jammer dat ze dat niet metteen hebben meegenomen met die 4.0.1 update.
En ik snap ook niet wat hem zo traag maakt. Zijn er veel dingen (API's?) bijgekomen van 3.x naar 4? Want de 3G kan de meeste daar toch van niet gebruiken?
pi_84307095
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Toch maar ff vragen wat anderen mooier vinden
Sorry hoor, maar wat ANDEREN mooier vinden?
(Y)
pi_84307870
Damn de klantenservice van Tmobile levert niet eens micro simkaarten.\
Je moet perse naar een tmobile shop.
pi_84308336
Lekker hoor T-mobile! Ik heb deze hele reserveringsronde gemist. Echt ongelofelijk!

- Ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief.
- Mijn abonnement was in juni afgelopen en ik heb toen met de klantenservice gebeld. Ik kon mijn abonnement gewoon door laten lopen en zou direct gebeld worden als de iPhone 4 beschikbaar zou zijn.
- Ik ben al 13 jaar klant bij ze en heb vaak rekeningen van + 80 euro.

Maar nee, ze hebben mij helemaal niets laten weten. Schandalig. Ik twijfel nu sterk om mijn 3GS ter reparatie aan te bieden wegens scheuren in de case en dan over te stappen naar KPN voor een jaar.
pi_84308686
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Maar nee, ze hebben mij helemaal niets laten weten. Schandalig. Ik twijfel nu sterk om mijn 3GS ter reparatie aan te bieden wegens scheuren in de case en dan over te stappen naar KPN voor een jaar.
T-Mobile is veel te groot om zich bezig te houden met klanten die al zoveel jaar lid zijn, dat is echt iets dat je alleen nog maar ziet in kleine ondernemingen. Dat maakt in de hedendaagse mobiele telefoniemarkt echt helemaal niets meer uit, men hopt van de ene naar de andere provider wanneer er ergens een leuke aanbieding te vinden is...

Als je scheuren in je case hebt moet je hem natuurlijk sowieso aanbieden! Als je dan een nieuwe 3GS krijgt, verkopen, geld bijleggen en de i4 in Belgie halen, mooie simonly van 10-15e per maand nemen en tel uit je winst

T-Mobile kan ook m'n rug op wanneer m'n abo afgelopen is, met hun woekerprijzen en statische klote iAbo's...

[ Bericht 10% gewijzigd door chiren op 21-07-2010 11:57:59 ]
(Y)
pi_84308763
Vallen scheuren (onder bij de dockconnector aan de achterkant dus) op een anderhalf jaar oude 3G (dus niet 3GS) ook nog onder garantie? Wat zijn m'n kansen dan?
  woensdag 21 juli 2010 @ 11:55:15 #185
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_84308871
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef KingOfMars het volgende:
Vallen scheuren (onder bij de dockconnector aan de achterkant dus) op een anderhalf jaar oude 3G (dus niet 3GS) ook nog onder garantie? Wat zijn m'n kansen dan?
Gewoon proberen. Op 3G van m'n vriendin werkte Wifi niet meer. Kreeg een splinternieuwe 3G.
pi_84308879
quote:
Als we user SKV mogen geloven wel, hij heeft pas geleden nog een nieuwe 3G gekregen vanwege scheuren. Bij T-Mobile heb je 2 jaar garantie. Go for it!
(Y)
pi_84308950
Maar dan moet je wel een heel reparatietraject in neem ik aan? Probleem is dat de 3G ondertussen in gebruik is bij mijn vrouw en die kan 'm niet zo lang missen gok ik maar ik zal het eens overwegen. Een nieuwe 3G brengt toch nog wel iets op neem ik aan, da's leuk als financiering voor een 4G en dan krijgt zij d'r 3GS weer terug .
pi_84308963
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:51 schreef chiren het volgende:

[..]

T-Mobile is veel te groot om zich bezig te houden met klanten die al zoveel jaar lid zijn, dat is echt iets dat je alleen nog maar ziet in kleine ondernemingen. Dat maakt in de hedendaagse mobiele telefoniemarkt echt helemaal niets meer uit, men hopt van de ene naar de andere provider wanneer er ergens een leuke aanbieding te vinden is...

Als je scheuren in je case hebt moet je hem natuurlijk sowieso aanbieden! Als je dan een nieuwe 3GS krijgt, verkopen, geld bijleggen en de i4 in Belgie halen, mooie simonly van 10-15e per maand nemen en tel uit je winst
Net gebeld met T-mobile en voor mij zit er niets anders op dan 30 juli direct langs te komen (dan ben ik op vakantie). Ik ben nu dus van plan over te stappen. Iemand die mij wat tips kan geven wat betreft bereik en 3G netwerk dekking?
pi_84309056
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 11:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Net gebeld met T-mobile en voor mij zit er niets anders op dan 30 juli direct langs te komen (dan ben ik op vakantie). Ik ben nu dus van plan over te stappen. Iemand die mij wat tips kan geven wat betreft bereik en 3G netwerk dekking?
Mijn ervaring met Vodafone leert dat ik op iedere plek waar ik met T-Mobile geen 3G had, ik dat met Vodafone wel had. De snelheid van hun 3G netwerk is ook omhoog geschroefd laatst.
(Y)
pi_84309085
Ik moet wel moet zeggen dat sinds ik op 4.0.1 zit ZONDER JAILBREAK met m'n 3GS, het surfen via 3G echt perfect gaat, laadt alles in 1x, hoef nooit ergens 2x op te tikken, erg snel ook, ideaal

Met dat multitasken ga je ook echt razendsnel naar Settings, waardoor ik SBSettings niet echt mis (alleen gratis TomTom is wel even een gemis )
(Y)
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:50:09 #191
67670 Skv
Cynist.
pi_84310873
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:27 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

3? Je legt alvast een voorraad aan voor als er eentje weer kapot gaat?
Ik sta derde op de lijst, ik wil alleen die derde hebben!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 21 juli 2010 @ 12:50:32 #192
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_84310886
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:50 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik sta derde op de lijst, ik wil alleen die derde hebben!
.
  FOK!fotograaf woensdag 21 juli 2010 @ 12:59:14 #193
159915 -Menn0-
MNO
pi_84311193
Volgende week dan maar ff naar Frankrijk op de motor
,,/
  woensdag 21 juli 2010 @ 13:00:58 #194
67670 Skv
Cynist.
pi_84311265
quote:
Ik heb er zeven keer een nieuwe voor gekregen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_84311831
Iemand enig idee of er weer een launch party komt in rotterdam om 12 uur snachts?
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_84311868
http://www.iphoneclub.nl/(...)over-nokia-n97-mini/

Geeft goed aan hoe opgeblazen dit 'probleem' is.
  Redactie Games woensdag 21 juli 2010 @ 13:39:04 #197
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_84312892
Als ze nou een kappen met -> het vingertje wijzen. Dat zou Apple iets meer sieren. En vervolgens de media-aandacht laat afvloeien. Nu publiceren ze weer indirect slechte publiciteit voor zichzelf.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_84313454
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Als ze nou een kappen met -> het vingertje wijzen. Dat zou Apple iets meer sieren. En vervolgens de media-aandacht laat afvloeien. Nu publiceren ze weer indirect slechte publiciteit voor zichzelf.
Tjah, het was inderdaad wel een schot voor open doel voor Apple. Maar inderdaad, ze doen er beter aan om er geen/zo min mogelijk aandacht meer aan te besteden, zodat het zo gauw mogelijk overwaait.
pi_84313981
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 13:39 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik geef ze geen ongelijk; het lijkt erop dat het probleem (1) bij nagenoeg elke mobiele telefoon voorkomt en (2) dat het bij Apple overdreven wordt weergegeven in de media.
Calmer than you are
  Redactie Games woensdag 21 juli 2010 @ 14:32:28 #200
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_84315172
Dat weet ik wel, maar het is gewoon een beetje kinderachtig. Alsof je huilend naar de juffrouw toe loopt en vervolgens een vingertje gaat lopen wijzen naar een meisje die je uitgescholden heeft voor mietje..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')