klinkt alsof je zelf er niet zo'n zin in hebtquote:Op maandag 4 oktober 2010 20:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Als beiden ermee kunnen leven/het willen, is het natuurlijk geen probleem.
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
klinkt alsof je zelf er niet zo'n zin in hebt
heel af en toe...quote:
quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 22:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
heel af en toe...
maar het lijkt lekkerder soms dan het is..
De dag na anale sex heb je soms het gevoel dat je lul in een bankschroef vast zat
maar gelukkig is niet iedereen zo strak...
Of mn lul is te dik...quote:
Hij heeft wel een punt. Je ben 18, dus opzich niet zo vreemd dat in alles een probleem te zien is, maar er lopen nog genoeg andere leuke jongens rond. Jij bepaalt, niet hij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:14 schreef Supersoep het volgende:
Aan je posthistorie te zien loop je wel veel topics over hem te maken trouwens. Als je echt zo ontevreden bent en als hij, zoals het overkomt, totaal niks wil proberen wat jij wel wil, dan zoek je toch gewoon een ander? Hij komt nogal egoïstisch over.
Een beetje gereformeerd christen ja. En voor het ander gaatje heeft ie de koorknaapjes, toch?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een beetje vent neukt z'n meisje gewoon in het gat dat er voor bedoeld is.
Nee, een echte vent neukt in het gat dat ervoor bedoeld is.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een beetje gereformeerd christen ja. En voor het ander gaatje heeft ie de koorknaapjes, toch?
Een saaie lulhannes ben je lijk je me.
Ik denk dat dat de meerderheid van de mannen die anaal neukt dat doet om er bij te horen. Jij bent volgens mij ook zo iemand.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:49 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een beetje gereformeerd christen ja. En voor het ander gaatje heeft ie de koorknaapjes, toch?
Een saaie lulhannes ben je lijk je me.
dat gat is bedoeld om kinderen te verwekken.... als we toch al op die tour gaan.....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 22:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, een echte vent neukt in het gat dat ervoor bedoeld is.![]()
Die verstaat zijn werk.
What goes in must come out. Wat is dat voor domme redenering. Om kindjes te kunnen maken kun je het zeker niet worden door " Gewoon lekker IN DE REET NAAIEN!!! "quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 16:30 schreef BzP het volgende:
[..]
dat gat is bedoeld om kinderen te verwekken.... als we toch al op die tour gaan.....
een mond istoch bedoelt om te eten/praten...
Waarom wordt er dan gepijpt/gekust?
Hypocriet gedoe van sommige..
Gewoon lekker IN DE REET NAAIEN!!!
Als je dan toch zo'n punt ervan maakt alleen dingen te doen waar ze voor bedoeld zijn, dan neem ik aan dat je alleen sex hebt om een kind te krijgen. Daar is sex voor bedoeld namelijk.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:15 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Een beetje vent neukt z'n meisje gewoon in het gat dat er voor bedoeld is.
Oh god, krijgen we deze discussie weer.quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:20 schreef Sisko het volgende:
[..]
Als je dan toch zo'n punt ervan maakt alleen dingen te doen waar ze voor bedoeld zijn, dan neem ik aan dat je alleen sex hebt om een kind te krijgen. Daar is sex voor bedoeld namelijk.
Jij beft ook niet?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:24 schreef Zero17 het volgende:
Ik snap echt niet waarom mensen zo into anaal zijn, het is toch een zeer onsmakelijk idee, of ben ik dan onverlicht?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |