overmorgen al?!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Toen mijn vriend of ik wilde trouwen zei ik eerst een paar keer nee( "nee... neeeeeeeeeee, dat meen je niet, neeee, dat kan niet, neeeeeee) , omdat ik niet geloofde dat hij het meende
daarna zei hij "Zeg nou maar jahaaaa, ik meen het" en toen zei ik ja
![]()
en overmorgen gaan we trouwen![]()
Dat is open voor intrepetatie. ( doe zelf ook eens ietsquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:12 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat is open voor intrepetatie. ( doe zelf ook eens iets![]()
)
Dus geen regelstressquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben aan mijn 'relaxdagen voor het grote feest' bezigik doe dus niet zoveel
Zeker weten doe je het natuurlijk nooit, maar ze zegt van niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:07 schreef Bengeltje het volgende:
Weet je zeker dat Duimpje jou niet controleerd?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
Toen mijn vriend of ik wilde trouwen zei ik eerst een paar keer nee( "nee... neeeeeeeeeee, dat meen je niet, neeee, dat kan niet, neeeeeee) , omdat ik niet geloofde dat hij het meende
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dus geen regelstresszoals 'is het draaiboek wel goed' of 'hebben we de juiste tafelschikking'
Klinkt als een leuke bruiloftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
zomgdraaiboek? tafelschikking
!
we gaan barbecueen en bier drinkenoh, en moorkoppen eten in plaats van zo'n lelijke bruidstaart
Iedereen die 't wel zo wil doen, prima, wij doen wat wij leuk vinden
OMFGquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
!
we gaan barbecueen en bier drinkenoh, en moorkoppen eten in plaats van zo'n lelijke bruidstaart
En zo hoort het.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
!
Gewoon een leuke party van maken ja, bij voorkeur in iemands tuinquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[funspoiler]
Mijn scheiding is er bijna doorheen![]()
[/funspoiler]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gewoon een leuke party van maken ja, bij voorkeur in iemands tuin
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[funspoiler]
Mijn scheiding is er bijna doorheen![]()
[/funspoiler]
Laat hem dit even lezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:09 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
Pas op; alle drink drinken is prima, maar ik ben nog steeds op zoek naar de lul die een amstel malt heeft besteld op mijn huwelijk; een beetje alcoholvrij bier drinken... die ga ik dus mooi nog even postuum un-inviten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we hebben wel een hele toffe locatie gevonden, die gratis is en we alleen voor bier en eten betalen enzo, maar da's allemaal prima en vooral fijn dat je zelf niet met rotzooi zit. één locatie waar we gaan trouwen, borrelen, eten, feesten en slapen en ontbijtendus helemaal
en het wordt zeker een goed feestje. Afgekocht, inclusief buitenlands gedistilleerd, dus ook de whiskydrinkers kunnen hun best doen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Pas op; alle drink drinken is prima, maar ik ben nog steeds op zoek naar de lul die een amstel malt heeft besteld op mijn huwelijk; een beetje alcoholvrij bier drinken... die ga ik dus mooi nog even postuum un-inviten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |