abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84267739
hier verder
pi_84267753
Foto's? Waar?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84267776
Ik blijf verdorie dorst houden. Heb vanmorgen al bijna een pak bar-le-duc op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84267781
Ik kon ineens niet meer posten
Geband dacht ik
Topic dicht

Jullie fotosites zijn prachtig enzo, maar ik neem altijd iets wat in het nieuws is
pi_84267804
http://www.nu.nl/binnenla(...)aagse-al-binnen.html

Allemachtig Hoe hard moeten die wel niet doorstappen dan
pi_84267847
net de badkamer geschrobd.... heb t warm Pfff!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84267861
Ja Pee ik zat het net ook te lezen
Site is weer netjes en al klaar voor Italie
pi_84267890
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Jullie fotosites zijn prachtig enzo, maar ik neem altijd iets wat in het nieuws is
tsss.. actueel hoor
pi_84267895
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
net de badkamer geschrobd.... heb t warm Pfff!
Hehehehehe...join the club. Hard werken dat huishouden zeg
pi_84267957
donderdag ga ik mijn schotland foto's eens uitzoeken de mr is toch weg 's avonds dus kan ik ongestoord een avondje zoeken en prutsen... wil niet te lang wachten met een album in elkaar prutsen, voor je t weet ben je 3 jaar verder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84267989
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef DarkElf het volgende:
donderdag ga ik mijn schotland foto's eens uitzoeken de mr is toch weg 's avonds dus kan ik ongestoord een avondje zoeken en prutsen... wil niet te lang wachten met een album in elkaar prutsen, voor je t weet ben je 3 jaar verder
Ik wil dat altijd metéén doen, liefst dezelfde avond/nacht als ik thuis kom
pi_84268039
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1498263

Hehehehehe...join the club. Hard werken dat huishouden zeg
Ik doe vandaag niks in tha house, niet echt nodig & nek.
Alleen straks op de fiets wat boodschapjes doen.
pi_84268057
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

echt? dan wil ik vaak gewoon eerst lekker aanrommelen, opruimen, was doen, poesjes knuffelen, lekker mijn waterbedje in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84268069
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heb ik gister toevallig gekocht om maar eens te kijken of het een keer gaat werken. Net dus maar opgespoten. Ben benieuwd. In het verleden zijn mijn ervaringen er niet zo positief mee eigenlijk
oh, ook een allergische reactie van deet? ik heb zo'n lotion en spray van de etos.. van het duurste merk (weet ff niet uit mn hoofd de naam, maar het is groen met wit).
lotion: 50% en spray 40%. gebruik ik altijd op de tennisbaan en op het eiland. helpt echt, anders hou ik geen bloed meer over (muggen vinden me lekker ).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84268162
wij slapen nu met de ventilator zachtjes continue aan en op ons gericht, dan heb je 's nachts geen last van muggen als die er mogen zitten. Door de bries schijnen ze, ik weet niet of t klopt, je niet goed te kunnen vinden/kunnen landen. en we hebben nergens last van gehad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84268210
Pak leeg 2 Liter in 3 uur
pi_84268222
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:

echt? dan wil ik vaak gewoon eerst lekker aanrommelen, opruimen, was doen, poesjes knuffelen, lekker mijn waterbedje in
Dat doe ik tussendoor dan
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:04:55 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84268229
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Inderdaad, de twee dagen na onze vakanties ben ik altijd razend druk met de foto's en de verslagen voor onze site
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84268247
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
wij slapen nu met de ventilator zachtjes continue aan en op ons gericht, dan heb je 's nachts geen last van muggen als die er mogen zitten. Door de bries schijnen ze, ik weet niet of t klopt, je niet goed te kunnen vinden/kunnen landen. en we hebben nergens last van gehad
Tocht houden muggen ook niet van geloof ik.
pi_84268249
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Inderdaad, de twee dagen na onze vakanties ben ik altijd razend druk met de foto's en de verslagen voor onze site
En Sun maar gewoon het huishouden doen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:05:29 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84268252
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
Klopt, werkt bij ons ook goed, 's nachts nergens last van.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84268490
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh, ook een allergische reactie van deet?
Nee, maar ik wordt vaak toch gewoon geprikt..
Care plus waarschijnlijk? Dat heb ik nu ook.. spray, want ik wil dat spul zo min mogelijk aan mijn handen hebben

@ DE: 's nachts idd nergens last van, ook ventilator aan hier
pi_84268512
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En Sun maar gewoon het huishouden doen
Ehhmm.. nee, ik moet het dagboek dan overtypen he..
pi_84268645
Ah de belastingdienst soap continues
Laatste waarschuwing om het bedrag te betalen anders volgt er een aanmaning.

Vanmiddag maar weer bellen & een brief erover heen schrijven

*zucht
pi_84268720
pffff om moedeloos van te worden Bluezz
pi_84268758
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff om moedeloos van te worden Bluezz
We bouwen een flink dossier op zo.
Die administrateur van de Jellinek (waar de voorschotten zijn gestort en allang teruggestort naar de BD) riep al iets van ombudsman.
pi_84268763
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ehhmm.. nee, ik moet het dagboek dan overtypen he..
Of je neemt een laptop mee?
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:

*zucht
Pffff...wat een gezeik
pi_84268896
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Of je neemt een laptop mee?
Ehhmm.. nee.. dan moeten we aan de stroom en zo en dat vind ik onzin + dat de auto vol genoeg zit

Bah, waarom kan zo'n mug het niet bij 1 steek laten?? 3 dikke bulten op mijn been
pi_84268903
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, maar ik wordt vaak toch gewoon geprikt..
Care plus waarschijnlijk? Dat heb ik nu ook.. spray, want ik wil dat spul zo min mogelijk aan mijn handen hebben

@ DE: 's nachts idd nergens last van, ook ventilator aan hier
ja die !
hehe ja vies spul he. gister zat ik (ja ben gek) ff met mn lip bij mn schouder die ik had ingesmeerd, en dan proef ik die vieze smaak van die 50% lotion. heb 2 minuten staan spugen op de tennisbaan
spray is 40% maar krijg ik alsnog op mn hand omdat ik uitsmeer... alleen niet alleen muggen willen meer bij me komen, mensen ook niet
pi_84268937
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ehhmm.. nee.. dan moeten we aan de stroom en zo en dat vind ik onzin + dat de auto vol genoeg zit

Bah, waarom kan zo'n mug het niet bij 1 steek laten?? 3 dikke bulten op mijn been
sluier halen bij de Marokkaan!
pi_84268958
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
spray is 40% maar krijg ik alsnog op mn hand omdat ik uitsmeer... alleen niet alleen muggen willen meer bij me komen, mensen ook niet
Je moet ook niet smeren En als je al smeert dan met de rug van de hand, dat scheelt al wat
Ik vind het wel lekker ruiken eigenlijk..
pi_84269033
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:

*zucht
en als je niks meer doet; is het dan jouw fout?
ik word nog steeds lastiggevallen door UPC. heb al 16x gevraagd of ze het goede nr op willen zoeken want ik heet niet mevr Den Hartog (die al maandenlang achterstallende facturen open heeft staan). en toch krijg ik nog steeds sms en telefoontjes van UPC. ik ken het bedrijf niet eens
pi_84269073
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je moet ook niet smeren En als je al smeert dan met de rug van de hand, dat scheelt al wat
Ik vind het wel lekker ruiken eigenlijk..
ik vind het ook niet vervelend, maar misschien vinden alleen mensen dat die het zelf smeren.
op zich geen gladde handen krijg ik van het spul, ik moet het alleen niet in mn mond stoppen
pi_84269173
picknicktijd! tot zo
pi_84269219
pi_84269788
Deet is inderdaad smerig. Brrrr. lik je even aan je vinger

Ik herontdek de nadelen van antibiotica
Voel je je net weer een beetje beter, minder pijn...
Neem je zo'n pil, ben je een half uur later weer helemaal ziek Zucht.
Maargoed, beter dan het alternatief
pi_84270406
hopen dat je je snel beter voelt FC
(en beter op jezelf letten voortaan! *streng kijkt)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84270442
de poesjes hebben t echt heel warm, zou lekker zijn als t vanavond wat gaat regenen/afkoelen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84270725
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
de poesjes hebben t echt heel warm, zou lekker zijn als t vanavond wat gaat regenen/afkoelen
Is het zo warm daar dan? Hier is het 'gewoon zomer' zeg maar. Niet bloedheet oid
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:54 schreef DarkElf het volgende:
hopen dat je je snel beter voelt FC
(en beter op jezelf letten voortaan! *streng kijkt)
Hoho, normaal ga ik met een blaasontsteking naar de huisarts als het niet binnen 3 dagen minder wordt.
Maar normaal moet ik elk kwartier plassen, doet dat pijn en heb ik buikpijn.
Nu had ik alleen buikpijn (nog steeds verder niks, alleen buikpijn en pijn achter bij mijn rug) Van buikpijn maak ik niet meteen een blaasontsteking.
Dus ik vind dat ik er niet zo veel aan kon doen eigenlijk....
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:04:20 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_84270816
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
er komen bloemen in mijn tomatenplanten en nou weet ik er niet veel van maar volgens mij is dat een goed teken
dan zijn je tomaten wel laat.
maar inderdaad de bloempjes worden de mooie ronde vruchten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_84270876
Bel. telefoon gebeld en maar info gevraagd of ik een afspraak kan krijgen op het regiokantoor hier in Haarlem.
Wie weet werkt dat, met een écht mens die er naar kijkt.
Moet ik schriftelijk aanvragen & een aantal relevante stukken meesturen en dan duurt het 6 tot 8 weken tot ik antwoord en hopelijk een afspraak heb
pi_84270898
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Hier is het niet echt heul heet of zonnig trouwens
pi_84270936
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Is het zo warm daar dan? Hier is het 'gewoon zomer' zeg maar. Niet bloedheet oid
ik heb t iig heel erg warm en de poesjes ook. Staat geen zuchtje wind en t zonnetje brand flink voelde ik net.
quote:
[..]

Hoho, normaal ga ik met een blaasontsteking naar de huisarts als het niet binnen 3 dagen minder wordt.
Maar normaal moet ik elk kwartier plassen, doet dat pijn en heb ik buikpijn.
Nu had ik alleen buikpijn (nog steeds verder niks, alleen buikpijn en pijn achter bij mijn rug) Van buikpijn maak ik niet meteen een blaasontsteking.
Dus ik vind dat ik er niet zo veel aan kon doen eigenlijk....
snap ik hoor, ik had ook een als pi.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84270992
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Bel. telefoon gebeld en maar info gevraagd of ik een afspraak kan krijgen op het regiokantoor hier in Haarlem.
Wie weet werkt dat, met een écht mens die er naar kijkt.
Moet ik schriftelijk aanvragen & een aantal relevante stukken meesturen en dan duurt het 6 tot 8 weken tot ik antwoord en hopelijk een afspraak heb
wat een gedoe:{
pi_84271041
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef z80 het volgende:

[..]

dan zijn je tomaten wel laat.
maar inderdaad de bloempjes worden de mooie ronde vruchten.
Die van mij bloeien nou ook net

Wedstrijdje DE? Wie het eerst een foto heeft van een mooie rode tomaat?
pi_84271245
Hier ook errug warrum.. Binnen is het nu 25,5 graden, heerlijk koel vergeleken met buiten. Maar een kleine inspanning levert al een bak zweet op, dus het huishouden heeft lekker pech
pi_84271334
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook errug warrum.. Binnen is het nu 25,5 graden, heerlijk koel vergeleken met buiten. Maar een kleine inspanning levert al een bak zweet op, dus het huishouden heeft lekker pech
Ja hier ook En ik heb net een lekker kopje uiensoep op Met vier boterhammetjes Mijn lunch is weer binnen
pi_84271353
heb net lekker buiten gelegen. zonnetje was er niet maar het was wel warm. alleen het voelt nog niet aan als 30 graden, denk 26-27 ofzo.
heerlijk hoor. nu weer binnen met airco, ook lekker.
pi_84271372
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja hier ook En ik heb net een lekker kopje uiensoep op Met vier boterhammetjes Mijn lunch is weer binnen
wel met oude kaas he
pi_84271377
Van soep krijg je het ook warm.. althans, ik wel
pi_84271431
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wel met oude kaas he
Old Amsterdam
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Van soep krijg je het ook warm.. althans, ik wel
Ik ook Maar dat had ik er voor over hoor Overigens niet vele warmer dan ik het al had
pi_84271467
Nu nog ff bedenken wat ik vanavond ga eten
pi_84271592
Het huishouden kan hier ook barsten. Ik kan nauwelijks bewegen en TARA is bekaf omdat hij vannacht mijn werk moest doen (keer of 4 een baby troosten )
pi_84271664
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Het huishouden kan hier ook barsten. Ik kan nauwelijks bewegen en TARA is bekaf omdat hij vannacht mijn werk moest doen (keer of 4 een baby troosten )
Gaat-ie al ietsie beter of nog niet?
pi_84271674
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:

Old Amsterdam

lekker!!! tomatencremesoep met gesmolten geraspte old amsterdam is ook zo ontzettend lekker
pi_84271711
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nu nog ff bedenken wat ik vanavond ga eten
tagliatelle carbonara
pi_84271726
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
laat het maar idd. vnv als het is afgekoeld kijken of je nog iets kunt doen en anders morgen hoor
pi_84271757
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tagliatelle carbonara
Het is warm he Ik twijfel over een kookactie Misschien een maaltijdsalade of zo
pi_84271832
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is warm he Ik twijfel over een kookactie Misschien een maaltijdsalade of zo
de Griekse salade van de Appie is lekker fris! en gezond! en vega!

(orzo, witte kaasblokjes, sperzieboontjes, ijsbergsla en tzatzikisaus)
pi_84272345
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gaat-ie al ietsie beter of nog niet?
Beter dan gisteravond: ja
Maar nu dus ziek van de antibiotica.
Nuja, gaat ook wel weer over
pi_84272754
Leuk zeg, om de foto's van Schotland door te spitten! Zitten er een boel tussen die ons verslag niet gehaald hebben maar wel heel erg mooi zijn! Die was ik dus al vergeten.. en een aantal daar van gaan denk ik nu wel het boek halen
pi_84273710
ok dit is echt heel vreemd.
de vader van de baas belt aan; ik laat em boven en bel de baas. die wil dat ik em zo snel mogelijk wegstuur. hij wil niks met zn fam te maken hebben. ik bied die man wat te drinken aan want hij heeft gefietst; we kletsen wat en hij wil graag dingen uitpraten met de baas. is 20 jaar geleden dat ze elkaar voor het laatst hebben gezien. baas belt, mailt en smst om de 10 min of ie al weg is. ik sms net terug dat ie weg is, zie ik op ons beveiligingsscherm dat hij met zn tel de camera's checkt om te kijken of zijn vader niet ergens aan het inbreken bij ons....

pi_84273732
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Beter dan gisteravond: ja
Maar nu dus ziek van de antibiotica.
Nuja, gaat ook wel weer over
beterschap meid!
pi_84273824
Vaag gedoe FF..

Ok, help eens even allemaal! Welk essentiële specerij mis ik nog voor de vakantiekoffer? Ik heb nog 1 potje over namelijk.
Dit gaat sowieso mee: peper, zou, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
pi_84273871
ik ben van plan vanavond zelf pizza te maken voor het eerst ook de bodem zelf te maken
Goed idee of raden jullie het af?
pi_84273903
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dit is echt heel vreemd.
de vader van de baas belt aan; ik laat em boven en bel de baas. die wil dat ik em zo snel mogelijk wegstuur. hij wil niks met zn fam te maken hebben. ik bied die man wat te drinken aan want hij heeft gefietst; we kletsen wat en hij wil graag dingen uitpraten met de baas. is 20 jaar geleden dat ze elkaar voor het laatst hebben gezien. baas belt, mailt en smst om de 10 min of ie al weg is. ik sms net terug dat ie weg is, zie ik op ons beveiligingsscherm dat hij met zn tel de camera's checkt om te kijken of zijn vader niet ergens aan het inbreken bij ons....

Dat is raar...
Arme papa
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:20:18 #67
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84273946
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is raar...
Arme papa
Of arme zoon natuurlijk, je weet maar nooit wat vader lief op zijn geweten heeft natuurlijk.

Maar het is wel een bijzondere situatie
pi_84274001
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vaag gedoe FF..

Ok, help eens even allemaal! Welk essentiële specerij mis ik nog voor de vakantiekoffer? Ik heb nog 1 potje over namelijk.
Dit gaat sowieso mee: peper, zou, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
bruchetta! Knapt elke mislukte pasta op!
pi_84274133
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:21 schreef freecell het volgende:

[..]

bruchetta! Knapt elke mislukte pasta op!
Mijn pasta's mislukken niet

Nee, grapje, op zich wel een goed idee, alleen is het maar een heel klein potje en is mijn ervaring dat je van bruchettakruiden best wat nodig hebt.. Dan is het potje in 1x leeg (filmrolletjes doosje is het btw)
pi_84274480
quote:
Vaag gedoe FF..

knoflookpoeder?
pi_84274511
pi_84274602
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Of arme zoon natuurlijk, je weet maar nooit wat vader lief op zijn geweten heeft natuurlijk.

Maar het is wel een bijzondere situatie
als ik mn baas naar zijn familie vroeg vond ik het altijd al vreemd. hij heeft niks met familie zegt hij, maar zn vader weet niet eens waar hij woont (en ze wonen in hetzelfde dorp), wat voor vriendin hij heeft, wat voor auto enz.
hij was wel nieuwsgierig naar zn zoon maar aan de andere kant sprak hij ook slecht over em. hij weet niet precies (operatie vroeger aan zn hoofd waardoor hij beetje gek werd) hoe het verkeerd is gegaan maar de hele familie heeft geen contact meer met mijn baas.
heb mn baas direct gemaild toen ik zag dat ie camera's aan het checken was dat zn vader heus niet aan het inbreken was (hij fietste weg richting centrum, hielp em met de weg wijzen). straks als de baas terugkomt zal ik nog wel het een en ander horen denk
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:37:24 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84274609
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

knoflookpoeder?
Knoflook halen we vers uiteraard
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:38:32 #74
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84274656
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

als ik mn baas naar zijn familie vroeg vond ik het altijd al vreemd. hij heeft niks met familie zegt hij, maar zn vader weet niet eens waar hij woont (en ze wonen in hetzelfde dorp), wat voor vriendin hij heeft, wat voor auto enz.
hij was wel nieuwsgierig naar zn zoon maar aan de andere kant sprak hij ook slecht over em. hij weet niet precies (operatie vroeger aan zn hoofd waardoor hij beetje gek werd) hoe het verkeerd is gegaan maar de hele familie heeft geen contact meer met mijn baas.
heb mn baas direct gemaild toen ik zag dat ie camera's aan het checken was dat zn vader heus niet aan het inbreken was (hij fietste weg richting centrum, hielp em met de weg wijzen). straks als de baas terugkomt zal ik nog wel het een en ander horen denk
Niet in willen mengen lijkt me, laat ze het lekker uitzoeken!
pi_84274776
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Niet jouw probleem
pi_84274967
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Die van mij bloeien nou ook net

Wedstrijdje DE? Wie het eerst een foto heeft van een mooie rode tomaat?
is goed en hoe groot moet die tomaat zijn voor hij goedgekeurd wordt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275021
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Oei. Pas op waar je je in mengt heh FF, ze hebben al jaren heibel. Je moet er niet tussen gaan willen zitten!
pi_84275040
sarabi, als je eenmaal zelf pizzadeeg gemaakt hebt wil je nooit meer een diepvriespizza.... zelf maken is zoveel lekkerder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275095
quote:
Vaag gedoe FF..

Dit gaat sowieso mee: peper, zout, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
dille....? misschien eet je nauwelijks vis maar tis wel lekker erbij en vis is gezond!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275120
quote:

[..]

ik doe wel alsof ik gek ben. ik hoop dat mn baas lekker aan de driedubbele whisky's zit met zn vrienden, anders komt ie straks zeker weten terug in een kuthumeur
pi_84275171
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oei. Pas op waar je je in mengt heh FF, ze hebben al jaren heibel. Je moet er niet tussen gaan willen zitten!
wil ik ook niet want het zit te diepgeworteld. het verbaast me wel en ik zit er nog over na te denken
pi_84275179
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
sarabi, als je eenmaal zelf pizzadeeg gemaakt hebt wil je nooit meer een diepvriespizza.... zelf maken is zoveel lekkerder
En even zwaaien naar jullie vanaf t Vlietland, zoveel jaren zo dichtbij gewoond en nu voor het eerst daar een dagje doorbrengen
pi_84275186
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dille....? misschien eet je nauwelijks vis maar tis wel lekker erbij en vis is gezond!
ahja, of bieslook voor op de omeletten
pi_84275270
Dingen als knoflook, dille en bieslook gebruik ik nooit gedroogd.. altijd vers. Dus ik denk niet dat ik die ga missen..
Ben er nog niet uit..
pi_84275329
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Dingen als knoflook, dille en bieslook gebruik ik nooit gedroogd.. altijd vers. Dus ik denk niet dat ik die ga missen..
Ben er nog niet uit..
ik vind je compleet hoor. laat je dat potje lekker thuis
pi_84275376
quote:
Ben er nog niet uit..
dille gebruik ik zelf ook alleen vers maar goed, dacht misschien is t een idee
even denken...

wanneer ga je weg? anders kan je nog een potje bruschettamix bij oil en vinegar halen ofzo? mengen met warm water en olijfolie en je kan heerlijk stokbroodjes etc dippen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275404
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
wil ik ook niet want het zit te diepgeworteld. het verbaast me wel en ik zit er nog over na te denken
Je moet t voor jezelf een plekje geven, maar pas alsjeblieft op dat je er niet middenin gezogen wordt.
pi_84275453
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je moet t voor jezelf een plekje geven, maar pas alsjeblieft op dat je er niet middenin gezogen wordt.
zal ik doen. is ook beter van niet, want ik ben al zo'n overgevoelig persoon dus ik hou mijn mond
pi_84275471
quote:
Ben er nog niet uit..
waar gaan jullie heen en kan je dat niet gewoon daar kopen als je het nodig hebt?
pi_84275627
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

waar gaan jullie heen en kan je dat niet gewoon daar kopen als je het nodig hebt?
Nou het gaat me er om dat ik het handig en compact mee kan nemen. Kan alles wel ter plekke kopen maar dan zit het niet in een handige verpakking die in het doosje past wat ik er voor bestemd heb

@ DE: dat zei FC ook al, maar ik vind het potje er te klein voor (filmrolletjes doosje) Heb het verder wel in huis..
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:10:49 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84275864
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dingen een plekje geven. Ik weet nooit precies hoe dat praktisch in zijn werk gaat, ligt dat aan mij?
pi_84275984
tijd om te koken... als ik t nu doe kan ik vanavond tenminste lekker buiten zitten met de mr en wat koels te drinken.

zag in de nieuwe delicious een receptje voor een bietengazpacho staan, die gaat deze week of dit weekend ook nog eens langskomen: bieten...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:00 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84276031
Zo. Dat waren weer een paar uurtjes werken.
Heerlijk die airco in de auto, maar als je uitstapt krijg je gelijk een optater van de hitte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:26 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84276052
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef DarkElf het volgende:
zag in de nieuwe delicious een receptje voor een bietengazpacho staan, die gaat deze week of dit weekend ook nog eens langskomen: bieten...
Tier en Bieten, lalalala
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:16:41 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84276105
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84276184
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tier en Bieten, lalalala
SPOILER
same here
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:18:45 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84276195
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef golfer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_84276278
TAV: je mag er best voor uitkomen dat je af en toe gek bent. ben ik ook
pi_84276291
FF bij wat een dynamisch bedrijf werk je toch

Boodschappies binnen, Ibericoham gescoord bij de ap
Nu nog even de administratie voor het belasting kantoor compleet maken en dan nog een wandeling naar de brievenbus.
pi_84276320
ik moet me nog even gedragen hier, men wil me nog wel houden, maar ze moeten de directeur even overtuigen

aangezien hier externen wegmoeten
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:23:37 #101
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84276390
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
TAV: je mag er best voor uitkomen dat je af en toe gek bent. ben ik ook
Hé gelukkig, wat een opluchting
pi_84276459
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef TAV74 het volgende:
Dingen een plekje geven. Ik weet nooit precies hoe dat praktisch in zijn werk gaat, ligt dat aan mij?
Nouja, ik denk dan aan: goed nadenken over wat er gebeurd is, heb je er een actieve rol in gespeeld, wat zijn de gevolgen als je er 'mee bezig gaat'. Welke eventuele gevolgen zijn er, en wat wil je ermee doen.

Een soort eindbalans opmaken
pi_84276507
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:18 schreef Den_Haag het volgende:

same here
Ik hoef nog maar 6 werkweken
pi_84276528
Ik krijg altijd jeuk als ik 'dingen een plekje moet geven' Lein
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:29:31 #105
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84276595
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nouja, ik denk dan aan: goed nadenken over wat er gebeurd is, heb je er een actieve rol in gespeeld, wat zijn de gevolgen als je er 'mee bezig gaat'. Welke eventuele gevolgen zijn er, en wat wil je ermee doen.

Een soort eindbalans opmaken
Ah, dat kan ik volgen. Ik pieker altijd gewoon over dingen tot andere piekerwaardige onderwerpen de overhand krijgen
pi_84276848
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg altijd jeuk als ik 'dingen een plekje moet geven' Lein
'Denk er over na, maak er een doosje omheen, zet het weg en denk er nooit meer aan'
pi_84277033
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

'Denk er over na, maak er een doosje omheen, zet het weg en denk er nooit meer aan'
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84277085
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:

Mag ik dan een loods
pi_84277361
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mag ik dan een loods
ik ook!
pi_84277453
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Sarabi het volgende:
ik ben van plan vanavond zelf pizza te maken voor het eerst ook de bodem zelf te maken
Goed idee of raden jullie het af?
Gewoon doen
pi_84277485
quote:

[..]

Dat dus
pi_84277627
Nou jongens, wat ga ik nou eten straks? De opties zijn: a) zelfbouw b) afhaal c) appie maaltijdsalade d) op naar de stad en het terras

pi_84277676
naar het terras
pi_84277806
Het laatste
Ik denk erover om vanavond wat later ook weer even te gaan wandelen aan het strand, en daarna een witbiertje bij Woodstock
pi_84277811
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:57 schreef Den_Haag het volgende:
naar het terras
't Is wel verleidelijk he
pi_84278078
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Het laatste
Ik denk erover om vanavond wat later ook weer even te gaan wandelen aan het strand, en daarna een witbiertje bij Woodstock
Oe Ook lekker
pi_84278102
soepje klaar, lekker wilde eerst nog zelf brood erbij bakken maar daar vind ik t wat warm voor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2010 @ 16:12:46 #118
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84278270
Snelle zwaai
Goede reis gehad naar Amerongen. In dit huis woont de broer van Bellefleur. Ik zal Astrix eens op de foto zetten .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_84278381
ik wil ook wel naar een terras eigenlijk
alleen strand is half uur verderop en zit alleen
pi_84278412
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
Snelle zwaai
Goede reis gehad naar Amerongen. In dit huis woont de broer van Bellefleur. Ik zal Astrix eens op de foto zetten .
zwaai terug
fijn dat je reis goed ging. pics
pi_84278443
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
soepje klaar, lekker wilde eerst nog zelf brood erbij bakken maar daar vind ik t wat warm voor
wat voor soep?
pi_84278564
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat voor soep?
tomaten/kikkererwten.. uitje fruiten met wat knoflook en komijnzaad. worteltje erbij, rood paprikaatje erbij, blik gepelde tomaten, wat bouillon. op smaak brengen, kikkererwten erbij en wat verse koriander erover straks met wat brood en hummus.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84278630
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:

[..]

tomaten/kikkererwten.. uitje fruiten met wat knoflook en komijnzaad. worteltje erbij, rood paprikaatje erbij, blik gepelde tomaten, wat bouillon. op smaak brengen, kikkererwten erbij en wat verse koriander erover straks met wat brood en hummus.
apart soepje weer.. je bent een beetje juffrouw Soep
kikkererwten.. ik durf het nog steeds niet aan.. falafel moet ik ook nog een keer proberen
pi_84278712
apart? valt wel mee toch..

enne waarom geen kikkererwten durven eten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84278812
sporten
pi_84279013
sport ze
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84279084
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:23 schreef DarkElf het volgende:
apart? valt wel mee toch..

enne waarom geen kikkererwten durven eten?
volgens mij vond ik ze niet zo lekker vroeger
pi_84279118
quote:

[..]

Klinkt goed
pi_84279252
quote:

mmmmm

FFalaFFel is lekker FF

Zat buiten te lezen, half uurtje is de limit, warm geworden & zonnig. Wel een lekker windje.

Vanavond eten we kantenklare maaltijdsalade & kabeljauwburgers (de aardjes die in de salade zitten gebruik ik niet).
pi_84279291
Elf doe mij ajb pm met die bietengazpacho soepje wat je voor nu hebt gemaakt lijkt me ook erg lekker. Begrijp FFT niet echt dat ze niet aan de kikkererwten durft, zou ze denken dat dit dingen van kikkers zijn ofzo?
pi_84279447
SOL, las ik nou dat jij lekker op Vlieland zit ?
pi_84279507
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Elf doe mij ajb pm met die bietengazpacho soepje wat je voor nu hebt gemaakt lijkt me ook erg lekker. Begrijp FFT niet echt dat ze niet aan de kikkererwten durft, zou ze denken dat dit dingen van kikkers zijn ofzo?
pi_84279514
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Ze had het over Vlietlanden

http://www.recreatiegebiedvlietland.nl/
pi_84279520
quote:
Vlietland volgens mij
pi_84279521
bietengazpacho, uit de delicious van augustus

450 gr gekookte bieten (zij gebruiken bieten uit pot maar meestal neem ik rauwe die ik zelf kook of voorgekookte van de appie ofzo), 1 rood uitje, teentje knof, 2 en een halve el afgespoelde uitgelekte kappertjes, 35 gr broodkruim, 750 ml groentenbouillon (koud),, 1 el rode wijnazijn, wat olijfolie, wat griekse yoghurt, wat verse dille.

bietjes, ui, knof, kappertjes in de keukenmachine draaien tot puree. broodkruim erbij en goed mengen in de machine. dan bouillon (die je gemengd hebt met wat olijfolie (2-2 1/2 el) en de el rode wijnazijn) toevoegen en op smaak brengen. Goed koelen.

yoghurt mengen met dille en p&z en beetje door de soep roeren bij opdienen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84279582
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:

[..]

mmmmm

FFalaFFel is lekker FF

Zat buiten te lezen, half uurtje is de limit, warm geworden & zonnig. Wel een lekker windje.

Vanavond eten we kantenklare maaltijdsalade & kabeljauwburgers (de aardjes die in de salade zitten gebruik ik niet).
ik ga wel een keer naar Maoz als ik in A'dam ben.. je avondeten klinkt lekker bij ons thuis wordt het denk weer groentenprak omdat mn zusje dat wil die net terug is van een week Renesse en morgen een week Spanje erachteraan gooit. ik heb echt geen trek in een warme hollandse prak nu
pi_84279666
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:

[..]

is goed en hoe groot moet die tomaat zijn voor hij goedgekeurd wordt?
Maakt niet uit. Rond-achtig en rood is het idee
pi_84279706
is dat lekker kabeljauwburgers Bluezz? Ik hou van vis (ik ben wel een beetje voorzichtig tegenwoordig met voorgefabriceerde producten met vlees en vis, bevatten vaak meer zout en dat vinden mijn nieren niet cool en op de een of andere manier schijnt je pancreas zoiets minder goed te kunnen handelen dan vers gemaakte dingen al snap ik niet waarom)

[ Bericht 4% gewijzigd door DarkElf op 20-07-2010 16:51:11 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84279738
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef freecell het volgende:

[..]

Maakt niet uit. Rond-achtig en rood is het idee
zal vanavond een half uurtje de plant voorlezen, misschien wordt hij er gelukkiger van en groeit hij beter?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84279794
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef DarkElf het volgende:

[..]

zal vanavond een half uurtje de plant voorlezen, misschien wordt hij er gelukkiger van en groeit hij beter?
zingen!
pi_84279985
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
Het deeg staat nu 2 uur te rusten...dus ik ben benieuwd of het gaat lukken

En ik heb weer een voldoende terug dus geen herkansingen in de vakantie
pi_84279993
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
bietengazpacho, uit de delicious van augustus

450 gr gekookte bieten (zij gebruiken bieten uit pot maar meestal neem ik rauwe die ik zelf kook of voorgekookte van de appie ofzo), 1 rood uitje, teentje knof, 2 en een halve el afgespoelde uitgelekte kappertjes, 35 gr broodkruim, 750 ml groentenbouillon (koud),, 1 el rode wijnazijn, wat olijfolie, wat griekse yoghurt, wat verse dille.

bietjes, ui, knof, kappertjes in de keukenmachine draaien tot puree. broodkruim erbij en goed mengen in de machine. dan bouillon (die je gemengd hebt met wat olijfolie (2-2 1/2 el) en de el rode wijnazijn) toevoegen en op smaak brengen. Goed koelen.

yoghurt mengen met dille en p&z en beetje door de soep roeren bij opdienen.
Oh lekker zeg

Kabeljauwburgertjes van de appie zijn best lekker, ze hebben ze ook met een mosterdvulling
Maar we zitten eigenlijk net te bedenken om ff op de bonnefooi de stad in te gaan voor een hapje

Ik zat vanochtend aan Lambermons te denken, zegt golfer net : Mmmm misschien vanavond eens kijken bij Lambermons
pi_84280038
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]

jeeeej gefeliciteerd en geniet van je vakantie!
maak je een foto van je pizza?
pi_84280065
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh lekker zeg

Kabeljauwburgertjes van de appie zijn best lekker, ze hebben ze ook met een mosterdvulling
Maar we zitten eigenlijk net te bedenken om ff op de bonnefooi de stad in te gaan voor een hapje

Ik zat vanochtend aan Lambermons te denken, zegt golfer net : Mmmm misschien vanavond eens kijken bij Lambermons
GMTA
leuke ideeën hebben jullie
pi_84280068
jullie zijn gemaakt voor elkaar Bluezz
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 16:53:24 #146
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84280072
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:

Telepathie met een paar uur vertraging.
Oftewel het baasje begint op het hondje te lijken.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84280301
quote:

Benieuwd
En feli met je voldoende, lekker gevoel he
pi_84280353
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

jeeeej gefeliciteerd en geniet van je vakantie!
maak je een foto van je pizza?
Zal ik doen

En dankjewel @Bluezz het is een heerlijk gevoel
pi_84280363
quote:

[..]

mooi zo en ben benieuwd hoe je pizza wordt.
dit weekend moeten we dat ook maar weer eens eten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84280445
pi_84280497
quote:
wat P en FFT zeggen dus Nu richting Voorburg weer, ik pas een paar dagen op de katten en huisje van mijn mams Elf, tnx voor recept!
pi_84280527
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef LieLie het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84281410
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

dinsdag 20 juli 2010 @ 17:49:38 #154
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84282023
Omdat Borisz er niet is:

Paars plus
pi_84282046
ok en wat nu dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:50:47 #156
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84282065
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef DarkElf het volgende:
ok en wat nu dan?
Ik hoop de middenweg, ik vrees dat ze over rechts gaan
pi_84282114
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik hoop de middenweg, ik vrees dat ze over rechts gaan
ach iig zien alle mensen dan hopelijk dat dat ook geen oplossing is.
er moet gewoon een 2 partijenstelsel komen, makkelijker stemmen en niet dit stomme geneuzel de hele tijd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 17:56:46 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84282313
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

er moet gewoon een 2 partijenstelsel komen, makkelijker stemmen en niet dit stomme geneuzel de hele tijd
Hmm, nee, 2 partijenstelsel vind ik ook niks Ik vind dit stelsel wel ok, alleen rolt er dit keer wel een bijzonder onmogelijke uitslag uit
pi_84282339
Nog 3 nachtjes slapen en dan Milou weer thuis
pi_84282451
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het nooit wat meer En Rutte nog zo stellig van bladiebla voor 1 juli.... Inmiddels ineteresseert het me geen ene ruk meer Nog even en dan ben ik voor de derde keer weer 34 en is er nog geen kabinet
pi_84282475
hehe jeeej! Welkomstfeestje?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:02:21 #162
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84282552
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het nooit wat meer En Rutte nog zo stellig van bladiebla voor 1 juli.... Inmiddels ineteresseert het me geen ene ruk meer Nog even en dan ben ik voor de derde keer weer 34 en is er nog geen kabinet
Ach ja, ritueel dansje, Rutten wil over rechts omdat zijn achterban geen paars wil, je zag het wel aankomen.
pi_84282745
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:00 schreef FutureFairytale het volgende:
hehe jeeej! Welkomstfeestje?
Dikke vette alone-time met Milou Dat heeft ze ook echt nodig, ze veelt na zo'n tijd niemand om zich heen behalve mij, is alleen maar van:mamamammamama
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:08:41 #164
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84282769
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dikke vette alone-time met Milou Dat heeft ze ook echt nodig, ze veelt na zo'n tijd niemand om zich heen behalve mij, is alleen maar van:mamamammamama
En erg dat jij dat vindt
pi_84282935
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:02 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ach ja, ritueel dansje, Rutten wil over rechts omdat zijn achterban geen paars wil, je zag het wel aankomen.
Ach ja, er is vooral behoorlijk rechts gestemd, geef hem en zijn achterban ongelijk. Maar dit getreuzel is echt dieptriest en als ze dan uiteindelijk toch een kabinet weten te vormen schat ik zo in dat het zo weer valt Kunnen we weer gaan stemmen
pi_84283207
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:08 schreef TAV74 het volgende:

[..]

En erg dat jij dat vindt
Ik ben vrijdag de slechtste moeder ever, en geef haar in alles haar zin even (thank god dat ze niet om meer zal vragen dan om bij mammie te slapen en ijsjes eten )

Zaterdag gaan we kwarktaart maken en volgende week sowieso naar Madurodam en als het zulk weer is als vandaag naar de waterspeeltuin en anders de gewone speeltuin
pi_84283350
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:25:20 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84283407
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 17:49 schreef TAV74 het volgende:
Omdat Borisz er niet is:

Paars plus
Ja, die rituele dans hebben we weer gehad. Nu moet het CDA weer wel bijgetrokken worden en dan krijg je dus waarschijnlijk een rechts kabinet met VVD, CDA en PVV.
Middenkabinet met VVD, CDA en PvdA zie ik niet gebeuren, tenzij Cohen de ruggegraat van een kwal heeft en toch met het CDA wil.

En nu gaan we lekker op de bonnefooi naar Lambermons in Haarlem.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84283572
Hoooi

Heb lekker in t park gelegen vandaag, was wel érg warm.

Morgenochtend eens ff met de rechtswinkel bellen, want als mn huisbaas dit niet op tijd oplost (door er 2 mensen uit te gooien of wat dan ook) dan kan de gemeente ons er gewoon uitzetten, daar heb ik ff geen zin in. Maar mn huisbaas is een eikel die nergens naar luistert en ons ook niets vertelt, dus eens kijken of de rechtswinkel nog wat kan pushen ofzo.. Ik wil weten hoe ie van plan is dit op te lossen.

Oh en FF ik weet dus nog niet of ik wel naar jou kom dat weekend, kan best zijn dat ik dan aan t verhuizen ben (of niet)
pi_84284231
Aure, je mag als het niet zo goed uitpakt best bij ons logeren. Maar dat is dan tijdig en ter overbrugging tot je wat anders hebt gevonden Delft-R'dam is niet echt ver.
pi_84284367
het issss waaaarrrruuuummmmm!!!!!!!!!!
pi_84284483
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Aure, je mag als het niet zo goed uitpakt best bij ons logeren. Maar dat is dan tijdig en ter overbrugging tot je wat anders hebt gevonden Delft-R'dam is niet echt ver.
Dat vind ik echt superlief van je Ik kan inmiddels bij 4 verschillende mensen terecht geloof ik Maar ik zal het in gedachten houden

Ik denk trouwens niet dat het nodig zal zijn, maargoed je weet maar nooit
pi_84284776
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat vind ik echt superlief van je Ik kan inmiddels bij 4 verschillende mensen terecht geloof ik Maar ik zal het in gedachten houden

Ik denk trouwens niet dat het nodig zal zijn, maargoed je weet maar nooit
uiteindelijk zie je aure zo iedere 4 weken bij een ander crashen gedurende haar eerste schooljaar
pi_84284853
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:

[..]

uiteindelijk zie je aure zo iedere 4 weken bij een ander crashen gedurende haar eerste schooljaar
Ik hoop het toch niet
pi_84284863
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:

[..]

Maargoed Aure is meer dan welkom bij ons....niet meer dan 3 maanden
pi_84284894
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Dat vind ik nog best lang
pi_84285026
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

nouw 4 van zulke adresjes en ze heeft het eerste jaar al weer te pakken haha !
pi_84285029
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:07 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat vind ik nog best lang
ik schop je er anders na 3 maanden keihard uit heur
pi_84285115
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:10 schreef Braamyo het volgende:

[..]

nouw 4 van zulke adresjes en ze heeft het eerste jaar al weer te pakken haha !
Pfoee das geen doen joh Het komt vast wel goed! Ik blijf maar gewoon positief
pi_84285275
Even youtube nu het kan en dan te bed
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:19:24 #181
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_84285372

Hey,

Beetje naar nieuws hiet vanuit Praag. Ik ben geveld door acute buikpijn en koorts, en ben onderzocht (fokking communistische jaren 60 X Ray machine + bloed prikken) in het plaatselijke ziekenhuis. Heb voedselvergift. opgelopen en ook zijn de infectiewaarden in urine wat hoog. Ben nu terug in hotel, wat koortsig nog. Twijfel of ik morgen al terugkom ipv donderdag.

Artsen en zusters hier waren ontzettend aardig voor me, ondanks de erbarmelijke ziekenhuisomstandigheden...
Confidence through competence
pi_84285400
jeetje steer das klote ! hoe voel je je nu dan?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84285436
Dat is zwaar balen zeg Steer! Snel beter worden hoor
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:21:30 #184
55709 Stereotomy
pi_84285442
Koortsig. Heb net wc eindelijk ondergescheten en buikpijn is wat minder.
pi_84285456
@steer: meh! snel beter worden jij !
pi_84285465
Steer
pi_84285581
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Koortsig. Heb net wc eindelijk ondergescheten en buikpijn is wat minder.
maar goed zo terugvliegen is ook niet handig natuurlijk.. daar voel je je alleen maar meer rot door wrs.
wel voorzichtig doen he? en genoeg water drinken! (flessenwater )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:27:54 #188
55709 Stereotomy
pi_84285658
Ja, heb al het water in de minibar opgedronken. Goed punt DE. Bah, had me een andere vakantie voorgesteld, al vind ik het op een ironische wijze ook interessant om een Tjechisch ziekenhuis zo van binnen te mogen meemaken. We weten half niet hoeveel we boffen in west europa....
pi_84285731
is ergens ook wel interessant, mijn zus moest eens naar een ziekenhuis op een grieks eiland das niet zo hygienisch zeg maar..

maar goed zeker met die verhoogde waardes in je urine moet je goed drinken, misschien kan je iemand water laten brengen van de receptie ofzo??
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:30:42 #190
55709 Stereotomy
pi_84285768
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
is ergens ook wel interessant, mijn zus moest eens naar een ziekenhuis op een grieks eiland das niet zo hygienisch zeg maar..

maar goed zeker met die verhoogde waardes in je urine moet je goed drinken, misschien kan je iemand water laten brengen van de receptie ofzo??
Net gedaan *bottled water* komen ze met een kan aan
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:32:45 #191
55709 Stereotomy
pi_84285853
Ik ga weer ff wat slapen, bedankt allemaal.
pi_84285857
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

owh

heb je cola in je minibar? dop eraf en bubbels eruit laten gaan, lauw drinken, helpt bij darmklachten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84285861
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84286067
De eerste pizza was al erg lekker ook al hadden we te weinig bloem gebruikt en zagen we het even niet meer zitten
Nu zit nummer 2 in de oven
Dit gaan we zeker vaker doen
pi_84286072
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
shit zeg! beterschap Steer! hopelijk heb je straks alles eruitgepoept
weet je waardoor je het hebt opgelopen?
pi_84286098
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef Sarabi het volgende:
De eerste pizza was al erg lekker ook al hadden we te weinig bloem gebruikt en zagen we het even niet meer zitten
Nu zit nummer 2 in de oven
Dit gaan we zeker vaker doen
foto gemaakt? anders ben je nog op tijd voor nr 2
pi_84286104
Beterschap Steer!
pi_84286122
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

foto gemaakt? anders ben je nog op tijd voor nr 2
Yep zal ze later vanavond uploaden
Ook al zien ze er niet uit
pi_84286197
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Sterkte Steer
pi_84286269
Shit Steer! Dat is wel heel erg balen joh!! Beterschap
pi_84286289
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:39 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Yep zal ze later vanavond uploaden
Ook al zien ze er niet uit
vast wel hoe bevalt het deeg?
pi_84286305
oh ja mijn netbook is terug gekomen uit Frankrijk.
Windows vista in t frans staat erop maar wat erger is.............

hij heeft dezelfde mankementen nog

sukkels.
toch maar goed dat ik een nieuw netbookje gekocht had.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84286348
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

vast wel hoe bevalt het deeg?
Ja lekker
pi_84286731
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja lekker
nog iets anders dat leker is !
pi_84287048
Zo.....dat was lekker Bezoekje aan de stad en een terrasje was een uitstekend idee

"Waagburger: Black Angus burger op een maïsbroodje met krokant spek, gekarameliseerde ui, geroosterde Charlotte aardappel en salade" en daarna Dudok appeltaart. En het was goed
pi_84287072
klinkt lekker P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84287165
Klinkt heel goed P
pi_84287668
Angus beef echt.. als je in schotland bent mag je dat niet missen! Zelfs de burger king verkoopt daar Angus burgers
pi_84287821
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]

Hey,

Beetje naar nieuws hiet vanuit Praag. Ik ben geveld door acute buikpijn en koorts, en ben onderzocht (fokking communistische jaren 60 X Ray machine + bloed prikken) in het plaatselijke ziekenhuis. Heb voedselvergift. opgelopen en ook zijn de infectiewaarden in urine wat hoog. Ben nu terug in hotel, wat koortsig nog. Twijfel of ik morgen al terugkom ipv donderdag.

Artsen en zusters hier waren ontzettend aardig voor me, ondanks de erbarmelijke ziekenhuisomstandigheden...
Jezus Wat hebbie gedaan gister Beterschap man En misschien moet je snel weer terug komen als je je uberhaupt tot reizen instaat voelt
pi_84287945
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Angus beef echt.. als je in schotland bent mag je dat niet missen! Zelfs de burger king verkoopt daar Angus burgers
En jij denkt dat ik een BK van binnen ga zien? Ik probeer een beetje gezond te doen, remember

(Hoewel dit ook niet geheel lijntechnisch verantwoord was, maar alsnog beter dan de McD en de BK hoor En errug lekker Geen gekke sausjes op de burger en de aardappelen waren die met schil uit de oven Het was echt goed eten
pi_84288043
Pizza 1 met paprika en kastanjechampignon en kaas

Pizza 2 met alles wat we nog over hadden
pi_84288050
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En jij denkt dat ik een BK van binnen ga zien? Ik probeer een beetje gezond te doen, remember

(Hoewel dit ook niet geheel lijntechnisch verantwoord was, maar alsnog beter dan de McD en de BK hoor En errug lekker Geen gekke sausjes op de burger en de aardappelen waren die met schil uit de oven Het was echt goed eten
Was ook meer als leuke mededeling bedoeld ik zou als ik jou was de BK ook niet in gaan in die paar dagen
pi_84288144
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Was ook meer als leuke mededeling bedoeld ik zou als ik jou was de BK ook niet in gaan in die paar dagen
Ik ga ijverig op zoek naar lokale eettentjes waar ze goed en goedkoop voer verkopen
pi_84288162
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:22 schreef PdeHoog het volgende:

hoeft niet! je kunt ook door de Drive
pi_84288218
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wat heeerlijk! en vooral die 2e .. lekker dik belegd
pi_84288316
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wat heeerlijk! en vooral die 2e .. lekker dik belegd
Ik ben er achter gekomen dat ik type 1 lekkerder vind
Bij de 2e weet ik niet meer wat ik wanneer proef

Maar toch voor een eerste keer ben ik erg tevreden.
We zijn wel vanaf 3 uur bezig geweest en heb net pas het laatste stuk op
pi_84288328
probeer je aan te komen FF?
pi_84288441
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Den_Haag het volgende:
probeer je aan te komen FF?
hoezo?
pi_84288480
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben er achter gekomen dat ik type 1 lekkerder vind
Bij de 2e weet ik niet meer wat ik wanneer proef

Maar toch voor een eerste keer ben ik erg tevreden.
We zijn wel vanaf 3 uur bezig geweest en heb net pas het laatste stuk op
oefening baart kunst. volgende doe je langer over om op te eten dan om te maken
pi_84288802
Damn, mijn buik zit vol.....
pi_84288837
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:38 schreef Sarabi het volgende:
Damn, mijn buik zit vol.....
Dan heb je teveel gegeten
pi_84288887
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dan heb je teveel gegeten
Daar lijkt het wel op
Lijntechnisch gaat het hier dus ook super
Morgen en overmorgen maar weer eens een rondje hardlopen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 20:40:52 #223
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84288905
[foto-nerd modus] whoei, ben wel blij met het polarisatiefilter in de Nik software [/foto-nerd modus]
pi_84289391
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

hoezo?
goh, je deed zo vermoeden
pi_84289613
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

[..]

Ik ga ijverig op zoek naar lokale eettentjes waar ze goed en goedkoop voer verkopen
En met mijn mededeling wilde ik je aantonen dat het verkrijgen van heerlijk Angus beef zeer gemakkelijk zal zijn
pi_84289690
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En met mijn mededeling wilde ik je aantonen dat het verkrijgen van heerlijk Angus beef zeer gemakkelijk zal zijn
idd. in Ullapool hebben we een zalige angusbeef burger gegeten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84289708
En nu zou ik wel een lekker wijntje lusten alleen denken de ouders van mijn vriend sowieso al dat ik alcoholist ben (afgelopen dagen steeds 1 glas wijn op) dus ik laat het maar even
Morgen weer lekker thuis
pi_84289740
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[foto-nerd modus] whoei, ben wel blij met het polarisatiefilter in de Nik software [/foto-nerd modus]
filters
vandaag een mp4-speler besteld
pi_84289753
oh Steer! wat balen! snel beter worden!
echt mijn grootste angst dat ik weer zo ziek wordt op vakantie. in Italië een infectie gehad, ben toen niet naar een ziekenhuis geweest, maar als ik toen was gegaan had ik vast moeten blijven. brr.
pi_84289785
oeh in augustus gaan de mr en ik weer bij 'Mijn keuken' eten wrs, dit keer diner. Voor onze 8ste trouwdag **
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84289809
DE
pi_84289959
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef Den_Haag het volgende:
DE
Hi
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:20:09 #233
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84290903
*burb*
Heerlijk (visjes) gegeten op het terras van Lambermons. Wat lekker kan die man toch koken. Recensie en foto's volgt later of morgen.

Jeetje, Steer. Dat is wel even schrikken.
Hopelijk knap je snel weer op; om nog wat te kunnen genieten van Praha.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84291105
quote:
Een echte fotonerd zou dat gelijk bij het maken van de foto regelen En niet achteraf Jullie hebben nog een lang weggetje te gaan als ik het zo hoor
pi_84291132
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Dat wordt dan groot feest voor mijn buik Hoewel dit wel porties zijn waar ik normaal gesproken twee dagen van eet
pi_84291150
ik wil jullie ons mooie uitzicht laten zien! maar dat lukt niet op m'n mobiel, wie mag ik m even mailen? en wil me zijn of haar adres pm-en?
pi_84291161
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
oeh in augustus gaan de mr en ik weer bij 'Mijn keuken' eten wrs, dit keer diner. Voor onze 8ste trouwdag **
Vervelend he
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:34:40 #238
63722 z80
I fink you freaky
pi_84291716
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef DarkElf het volgende:
oh ja mijn netbook is terug gekomen uit Frankrijk.
Windows vista in t frans staat erop maar wat erger is.............

hij heeft dezelfde mankementen nog

sukkels.
toch maar goed dat ik een nieuw netbookje gekocht had.
heb je de netbook in een winkel gekocht?
en nog belangrijker in NL?
indien beide antwoorden ja, terug naar de winkel
de winkel dient voor de garantie afhandeling te zorgen.
ze zullen op alle mogelijke manieren en met veel smoesjes er onderuit proberen te komen.
maar wettelijk gezien zijn zij verantwoordelijk voor de afhandeling bij verstoringen.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:36:59 #239
63722 z80
I fink you freaky
pi_84291822
quote:
software kan niet op tegen een echt polarisatie filter.
de harde kleuren, en de ontspiegeling van vloeistoffen gaat nog niet op de computer.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:38:20 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84291888
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:

idd. in Ullapool hebben we een zalige angusbeef burger gegeten
Die hebben wij vorig jaar op onze laatste dag op de terugweg in Newcastle gewoon bij een Burgerking gegeten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84291999
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een echte fotonerd zou dat gelijk bij het maken van de foto regelen En niet achteraf Jullie hebben nog een lang weggetje te gaan als ik het zo hoor
we hebben nog geen polarisatiefilter die op onze lenzen past Maar mochten we een groothoek kopen dan wil ik er daar zeker een bij (of kijken of die we hebben er op past natuurlijk )
pi_84292119
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
ik wil jullie ons mooie uitzicht laten zien! maar dat lukt niet op m'n mobiel, wie mag ik m even mailen? en wil me zijn of haar adres pm-en?
Ja hier mag het wel naar toe! Ik pb je even
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:42:38 #243
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84292126
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
En nu zou ik wel een lekker wijntje lusten alleen denken de ouders van mijn vriend sowieso al dat ik alcoholist ben (afgelopen dagen steeds 1 glas wijn op) dus ik laat het maar even
Morgen weer lekker thuis
met 1 glas per dag ben je ook echt een alcoholic

Verder:

@Steer: balen zeg, een idee waar je het opgelopen hebt?

@Aure: Succes en ik hoop dat je snel een goed stekkie vind of kan blijven waar je nu zit. Je hebt toch je eigen plek nodig en overal en nergens logeren lijkt me niet echt een optie.
(alhoewel, ik heb ook zo wel eens een vriendin een paar maandjes opgevangen die door een relatiebreuk op straat stond)
Over ADHOC heb ik niet zulke goede recensies btw
  dinsdag 20 juli 2010 @ 21:43:55 #244
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84292188
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef Den_Haag het volgende:
DE
D_H
pi_84292314
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

D_H
Cheese
pi_84292359
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

we hebben nog geen polarisatiefilter die op onze lenzen past Maar mochten we een groothoek kopen dan wil ik er daar zeker een bij (of kijken of die we hebben er op past natuurlijk )
Nog steeds niet? Tip: Cokin heeft ook een polafilter Past op de filterhouder
pi_84292480
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nog steeds niet? Tip: Cokin heeft ook een polafilter Past op de filterhouder
Ja klopt, alleen zijn die filters weer niet zo handig op een groothoeklens.. en de groothoek die we op het oog hebben heeft dezelfde lensmaat als onze andere lenzen dus dan is een schroefding is dan net zo handig
pi_84292576
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja! In newcastle hebben we dat als 'uitsmijter' van de vakantie gegeten vorig jaar, vlak voor de boot opin gingen.

Steerke toch, wat onverwacht klote allemaal voor je
pi_84292809
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
Morgen weer lekker thuis
Je moet vooral doen wat jezelf wil en je niet laten beinvloeden
Neem dat 2e wijntje kind
pi_84292946
lekker DE, je favo restaurantje zo ongeveer he
en B&G; ben benieuwd naar jullie recensie over de avond. blij dat jullie hebben genoten. ik had het bloedheet dus loop naar buiten; haalt geen reet uit natuurlijk. dus nu lig ik op bed en kan mn kont niet keren want dan heb ik het al bloedheet
pi_84293176
Nu al naar bed FF? De avond is nog jong

Recensietje komt eraan, via onze blog/site hieronder mij of onder golfer

Het contrast was wel grappig, wij zitten op de hoek bij Lambermons. Tegenover ons is een soort verlopen rockcafé met idem publiek. Allemaal uit flesjes drinkend, vol getatoeëerd, lallend. Kennelijk zijn ze het gewend want ik voelde me niet 'aangestaard'
pi_84293241
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:43 schreef kaasplankje het volgende:

D_H
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:46 schreef Den_Haag het volgende:

Cheese
Jullie zijn een dag te laat. Gisteren was het roze maandag
pi_84293404
Net nog even een CD-zaak overvallen Sharon Jones & The Dap-Kings
pi_84293424
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Nu al naar bed FF? De avond is nog jong

Recensietje komt eraan, via onze blog/site hieronder mij of onder golfer

Het contrast was wel grappig, wij zitten op de hoek bij Lambermons. Tegenover ons is een soort verlopen rockcafé met idem publiek. Allemaal uit flesjes drinkend, vol getatoeëerd, lallend. Kennelijk zijn ze het gewend want ik voelde me niet 'aangestaard'
misschien zij wel

ja maar 2 avonden minder geslapen dus ik dacht; zal wel moe zijn, maar dat gaat niet. zon houdt mij op. ik lig wel maar slapen..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2010 @ 22:08:15 #255
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84293514
Steer . Sterkte

Gezellig hier met vijf poezels en 1 hond om je heen . Maar het huis is ook lekker groot + er is een bos dus ruimte zat . Twee poesjes zijn nog kittens dus dat is helemaal gezellig .

Foto's volgen vrijdagavond. Ben mijn kabeltje vergeten dus dat schiet lekker op .

Oh dat Paars Plus niet door gaat komt voor mij niet als een verrassing. Zoals verwacht zijn het de VVD en de PVDA die er niet uit kunnen kopen.
Het rotiakkoord(PVDA, CDA, D66, GL) heeft geen meerderheid plus de VVD in de oppositie lijkt het niet te gaan worden. Het is de vraag wie gaat barsten. Cohen of Verhagen.
pi_84293635
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Je moet vooral doen wat jezelf wil en je niet laten beinvloeden
Neem dat 2e wijntje kind

Proost!
pi_84293653
Neef B. lekker zo ertussen tussenuit he? En dan met dit weer
En kittens
pi_84293673
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef Sarabi het volgende:

Proost!
Nee Jij!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:10:55 #259
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84293678
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:

Jullie zijn een dag te laat. Gisteren was het roze maandag
D_H heeft een roze motor en ik een roze shirtje
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 juli 2010 @ 22:13:21 #260
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_84293806
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Neef B. lekker zo ertussen tussenuit he? En dan met dit weer
En kittens

Even een andere omgeving, andere mensen, andere gewoonten en ga zo maar door.
pi_84293835
Er is al een recensie te zien maar jezus wat zie ik er bescheten uit
Moe & Heet
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:14:42 #262
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84293872
Ik ben ook heet
pi_84293931
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben ook heet
*spring erboven op

Sorry, je ribb
pi_84294025
Ik wil nieuw speelgoed

http://www.pioneer.nl/nl/products/25/121/61/DEH-7200SD/index.html iPod aansluiting voor de ritjes
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:17:22 #265
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84294028
Recensie staat, zie mijn sig hieronder.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84294086
Lielie's uitzicht!

pi_84294107
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Lielie's uitzicht!

[ afbeelding ]

Gadver
pi_84294125
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef golfer het volgende:
Recensie staat, zie mijn sig hieronder.
Zag er weer goed uit
pi_84294126
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:14 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben ook heet
+1 maar kamer wil niet koelen....

en die foto is echt sweet uitzicht !
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:21:42 #270
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84294255
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:15 schreef Bluezz het volgende:

*spring erboven op

Sorry, je ribb
Haha met de rib gaat 't best oké hoor, daar valt wel mee te werken.

Trouwens, de grote drukte is een beetje voorbij bij onsch op de zaak en heeft nu plaats gemaakt voor vakantierust. Beetje hangen in het park tussen de ritjes door, best gezellig eigenlijk, zo zien we elkaar nog eens
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:23:48 #271
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84294370
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Lielie's uitzicht!

[ afbeelding ]

mooi heur

vakantie in Frankrijk is altijd goed, het eten is er lekker en de natuur prachtig
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:24:25 #272
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84294411
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil nieuw speelgoed

http://www.pioneer.nl/nl/products/25/121/61/DEH-7200SD/index.html iPod aansluiting voor de ritjes
Wij hebben al standaard een aansluiting voor de iPod in onze auto zitten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84294452
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef kaasplankje het volgende:

vakantie in Frankrijk is altijd goed, het eten is er lekker en de natuur prachtig
Ja, dat zie ik met de tour ook altijd.
Alleen die mensjes die versta ik nie

Buiten titten
pi_84294505
dank sun!
en dit is nog wel als de zon al onder is he
pi_84294655
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben al standaard een aansluiting voor de iPod in onze auto zitten.
Ja. Iedereen lijkt dat te hebben tegenwoordig, maar ik niet En ik heb hier een 80GB iPod die weinig lijkt te doen Dus ik wilde hem daarvoor gebruiken

Lijkt me heerlijk voor de ritten in Schotland
pi_84294698
wij dobbelen op een kleedje op tafel
in nagedachtenis aan Steer
pi_84294726
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
dank sun!
en dit is nog wel als de zon al onder is he
You're welcome
pi_84294995
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker DE, je favo restaurantje zo ongeveer he
en B&G; ben benieuwd naar jullie recensie over de avond. blij dat jullie hebben genoten. ik had het bloedheet dus loop naar buiten; haalt geen reet uit natuurlijk. dus nu lig ik op bed en kan mn kont niet keren want dan heb ik het al bloedheet
De date op bezoek?
pi_84295060
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef LieLie het volgende:
wij dobbelen op een kleedje op tafel
in nagedachtenis aan Steer
Hij is nie dood, hij leeft
pi_84295076
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

D_H heeft een roze motor en ik een roze shirtje
daarom
pi_84295134
Dag popjes
pi_84295225
Hmmmm....Savatage. Klinkt ook niet slecht
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Dag popjes
MeMo
pi_84295270
tis wel een favorietje idd FF

net heerlijk anderhalf uur met zusje gebeld!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:43:39 #284
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84295333
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ouwe chagrijn Kan er moeilijk met terugwerkende kracht een opschroeven, maar als je ons even sponsort komt het met de foto's van dit jaar direct goed
pi_84295462
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Hij is nie dood, hij leeft
pi_84295576
@ lielie, ziet er goed uit geniet ervan!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84295909
@ Elf, m'n shirtje staat op de foto. Petrol
pi_84295951
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ouwe chagrijn Kan er moeilijk met terugwerkende kracht een opschroeven, maar als je ons even sponsort komt het met de foto's van dit jaar direct goed
Sponsoren? Zolang jullie beter in de whisky zitten dan ik, mogen jullie MIJ sponsoren

Ik besteed mijn geld liever aan leuke dingen Zat net ff te posten in MUZ maar ik heb een beetje boel CD's gekocht de laatste twee maanden Zie Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 58 ;')
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:59:26 #289
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84296019
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Sponsoren? Zolang jullie beter in de whisky zitten dan ik, mogen jullie MIJ sponsoren

Ik besteed mijn geld liever aan leuke dingen Zat net ff te posten in MUZ maar ik heb een beetje boel CD's gekocht de laatste twee maanden Zie Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 58 ;')
Hé, er moet ook nog een groothoeklens mee, throw me a freaking bone here

Leuk lijstje CD's trouwens, ik herken er ook wel een paar
pi_84296458
Ik kom net een korte docu tegen in een ander topic

Een man met 1 miljoen LP's en 1.5 miljoen singles op vinyl. En het droevige nieuws: hij moet het verkopen omdat-ie het niet meer kan onderhouden En niemand wil het hebben
pi_84296496
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Leuk lijstje CD's trouwens, ik herken er ook wel een paar
Gek
pi_84296505
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
@ Elf, m'n shirtje staat op de foto. Petrol
oh ff kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84296554
ziet er heerlijk uit , mooie kleur shirt en wat ben je slank Bluezz!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84296587
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef DarkElf het volgende:
ziet er heerlijk uit , mooie kleur shirt en wat ben je slank Bluezz!!!
Als je mijn blik ff overslaat is het idd niet meer zo opgeblazen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 23:13:33 #295
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_84296632
Jeetje, arme steer (verder niet bijgelezen maar dit even teruggezocht gezien jullie reacties.) Red je je daar wel? Een goede vriendin van me is daar nu (bij haar moeder die in Praag woont). Als de nood aan de man is, en je een Tsjechisch sprekend persoon nodig hebt, geef dan even een gil!
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_84296815
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Als je mijn blik ff overslaat is het idd niet meer zo opgeblazen
je kijkt idd niet zo vrolijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84296973
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:17 schreef DarkElf het volgende:

je kijkt idd niet zo vrolijk
That's me
pi_84297108
Nog net op tijd voor het slotje!

Ik zit (weer) op mijn werk Vanmorgen om half 9 begonnen en nu weer een dienst.
Ik lees zo even alles bij

En DH, als je nog wakker bent: ik krijg SPAM op jouw emailadres
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84297219
Heb je nog wat uurtjes kunnen slapen Isa, en hoe ging het overdag?
pi_84297268
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Heb je nog wat uurtjes kunnen slapen Isa, en hoe ging het overdag?

Ik heb van half 7 tot half 10 geslapen. Nou ja, geslapen is een groot woord: op bed gelegen en misschien een half uurtje weggedommeld. Het was ook zo warm (ik wil er niet al te veel over klagen, daar si het te warm voor )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84297298
Vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')