quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Jullie fotosites zijn prachtig enzo, maar ik neem altijd iets wat in het nieuws is
Hehehehehe...join the club. Hard werken dat huishouden zegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
net de badkamer geschrobd.... heb t warmPfff!
Ik wil dat altijd metéén doen, liefst dezelfde avond/nacht als ik thuis komquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef DarkElf het volgende:
donderdag ga ik mijn schotland foto's eens uitzoekende mr is toch weg 's avonds dus kan ik ongestoord
een avondje zoeken en prutsen... wil niet te lang wachten met een album in elkaar prutsen, voor je t weet ben je 3 jaar verder
echt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil dat altijd metéén doen, liefst dezelfde avond/nacht als ik thuis kom
oh, ook een allergische reactie van deet? ik heb zo'n lotion en spray van de etos.. van het duurste merk (weet ff niet uit mn hoofd de naam, maar het is groen met wit).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb ik gister toevallig gekocht om maar eens te kijken of het een keer gaat werken. Net dus maar opgespoten. Ben benieuwd. In het verleden zijn mijn ervaringen er niet zo positief mee eigenlijk
Dat doe ik tussendoor danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:
echt?dan wil ik vaak gewoon eerst lekker aanrommelen, opruimen, was doen, poesjes knuffelen, lekker mijn waterbedje in
Inderdaad, de twee dagen na onze vakanties ben ik altijd razend druk met de foto's en de verslagen voor onze sitequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil dat altijd metéén doen, liefst dezelfde avond/nacht als ik thuis kom
Tocht houden muggen ook niet van geloof ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
wij slapen nu met de ventilator zachtjes continue aan en op ons gericht, dan heb je 's nachts geen last van muggen als die er mogen zitten. Door de bries schijnen ze, ik weet niet of t klopt, je niet goed te kunnen vinden/kunnen landen. en we hebben nergens last van gehad
En Sun maar gewoon het huishouden doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Inderdaad, de twee dagen na onze vakanties ben ik altijd razend druk met de foto's en de verslagen voor onze site
Klopt, werkt bij ons ook goed, 's nachts nergens last van.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
wij slapen nu met de ventilator zachtjes continue aan en op ons gericht, dan heb je 's nachts geen last van muggen als die er mogen zitten. Door de bries schijnen ze, ik weet niet of t klopt, je niet goed te kunnen vinden/kunnen landen. en we hebben nergens last van gehad
Nee, maar ik wordt vaak toch gewoon geprikt..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh, ook een allergische reactie van deet?
Ehhmm.. nee, ik moet het dagboek dan overtypen he..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En Sun maar gewoon het huishouden doen![]()
We bouwen een flink dossier op zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff om moedeloos van te worden Bluezz
Of je neemt een laptop mee?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. nee, ik moet het dagboek dan overtypen he..
Pffff...wat een gezeikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Ah de belastingdienst soap continues
Laatste waarschuwing om het bedrag te betalen anders volgt er een aanmaning.
Vanmiddag maar weer bellen & een brief erover heen schrijven
*zucht
Ehhmm.. nee.. dan moeten we aan de stroom en zo en dat vind ik onzinquote:
ja die !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, maar ik wordt vaak toch gewoon geprikt..
Care plus waarschijnlijk? Dat heb ik nu ook.. spray, want ik wil dat spul zo min mogelijk aan mijn handen hebben![]()
@ DE: 's nachts idd nergens last van, ook ventilator aan hier
sluier halen bij de Marokkaan!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehhmm.. nee.. dan moeten we aan de stroom en zo en dat vind ik onzin+ dat de auto vol genoeg zit
![]()
![]()
Bah, waarom kan zo'n mug het niet bij 1 steek laten?? 3 dikke bulten op mijn been
Je moet ook niet smerenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
spray is 40% maar krijg ik alsnog op mn hand omdat ik uitsmeer... alleen niet alleen muggen willen meer bij me komen, mensen ook niet
en als je niks meer doet; is het dan jouw fout?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:
Ah de belastingdienst soap continues
Laatste waarschuwing om het bedrag te betalen anders volgt er een aanmaning.
Vanmiddag maar weer bellen & een brief erover heen schrijven
*zucht
ik vind het ook niet vervelend, maar misschien vinden alleen mensen dat die het zelf smeren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je moet ook niet smerenEn als je al smeert dan met de rug van de hand, dat scheelt al wat
![]()
Ik vind het wel lekker ruiken eigenlijk..
Is het zo warm daar dan? Hier is het 'gewoon zomer' zeg maar. Niet bloedheet oidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
de poesjes hebben t echt heel warm, zou lekker zijn als t vanavond wat gaat regenen/afkoelen
Hoho, normaal ga ik met een blaasontsteking naar de huisarts als het niet binnen 3 dagen minder wordt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:54 schreef DarkElf het volgende:
hopen dat je je snel beter voelt FC
(en beter op jezelf letten voortaan! *streng kijkt)
dan zijn je tomaten wel laat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
er komen bloemen in mijn tomatenplantenen nou weet ik er niet veel van maar volgens mij is dat een goed teken
Hier is het niet echt heul heet of zonnig trouwensquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
de poesjes hebben t echt heel warm, zou lekker zijn als t vanavond wat gaat regenen/afkoelen
ik heb t iig heel erg warm en de poesjes ook. Staat geen zuchtje wind en t zonnetje brand flink voelde ik net.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef freecell het volgende:
[..]
Is het zo warm daar dan? Hier is het 'gewoon zomer' zeg maar. Niet bloedheet oid
snap ik hoor, ik had ook eenquote:[..]
Hoho, normaal ga ik met een blaasontsteking naar de huisarts als het niet binnen 3 dagen minder wordt.
Maar normaal moet ik elk kwartier plassen, doet dat pijn en heb ik buikpijn.
Nu had ik alleen buikpijn (nog steeds verder niks, alleen buikpijn en pijn achter bij mijn rug) Van buikpijn maak ik niet meteen een blaasontsteking.
Dus ik vind dat ik er niet zo veel aan kon doen eigenlijk....
wat een gedoe:{quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Bel. telefoon gebeld en maar info gevraagd of ik een afspraak kan krijgen op het regiokantoor hier in Haarlem.
Wie weet werkt dat, met een écht mens die er naar kijkt.
Moet ik schriftelijk aanvragen & een aantal relevante stukken meesturen en dan duurt het 6 tot 8 weken tot ik antwoord en hopelijk een afspraak heb
Die van mij bloeien nou ook netquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef z80 het volgende:
[..]
dan zijn je tomaten wel laat.
maar inderdaad de bloempjes worden de mooie ronde vruchten.
Ja hier ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook errug warrum..Binnen is het nu 25,5 graden, heerlijk koel vergeleken met buiten. Maar een kleine inspanning levert al een bak zweet op, dus het huishouden heeft lekker pech
wel met oude kaas hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja hier ookEn ik heb net een lekker kopje uiensoep op
Met vier boterhammetjes
Mijn lunch is weer binnen
Old Amsterdamquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Van soep krijg je het ook warm.. althans, ik wel
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Het huishouden kan hier ook barsten. Ik kan nauwelijks bewegen en TARA is bekaf omdat hij vannacht mijn werk moest doen(keer of 4 een baby troosten
)
lekker!!!quote:
tagliatelle carbonaraquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nu nog ff bedenken wat ik vanavond ga eten
laat het maar idd. vnv als het is afgekoeld kijken of je nog iets kunt doen en anders morgen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Het huishouden kan hier ook barsten. Ik kan nauwelijks bewegen en TARA is bekaf omdat hij vannacht mijn werk moest doen(keer of 4 een baby troosten
)
Het is warm hequote:
de Griekse salade van de Appie is lekker fris! en gezond!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is warm heIk twijfel over een kookactie
Misschien een maaltijdsalade of zo
Beter dan gisteravond: jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Gaat-ie al ietsie beter of nog niet?
beterschap meid!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Beter dan gisteravond: ja![]()
Maar nu dus ziek van de antibiotica.
Nuja, gaat ook wel weer over
Dat is raar...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dit is echt heel vreemd.
de vader van de baas belt aan; ik laat em boven en bel de baas. die wil dat ik em zo snel mogelijk wegstuur. hij wil niks met zn fam te maken hebben. ik bied die man wat te drinken aan want hij heeft gefietst; we kletsen wat en hij wil graag dingen uitpraten met de baas. is 20 jaar geleden dat ze elkaar voor het laatst hebben gezien. baas belt, mailt en smst om de 10 min of ie al weg is. ik sms net terug dat ie weg is, zie ik op ons beveiligingsscherm dat hij met zn tel de camera's checkt om te kijken of zijn vader niet ergens aan het inbreken bij ons....
Of arme zoon natuurlijk, je weet maar nooit wat vader lief op zijn geweten heeft natuurlijk.quote:
bruchetta! Knapt elke mislukte pasta op!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vaag gedoe FF..
Ok, help eens even allemaal! Welk essentiële specerij mis ik nog voor de vakantiekoffer? Ik heb nog 1 potje over namelijk.
Dit gaat sowieso mee: peper, zou, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
Mijn pasta's mislukken nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:21 schreef freecell het volgende:
[..]
bruchetta! Knapt elke mislukte pasta op!
knoflookpoeder?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vaag gedoe FF..
Ok, help eens even allemaal! Welk essentiële specerij mis ik nog voor de vakantiekoffer? Ik heb nog 1 potje over namelijk.
Dit gaat sowieso mee: peper, zou, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
als ik mn baas naar zijn familie vroeg vond ik het altijd al vreemd. hij heeft niks met familie zegt hij, maar zn vader weet niet eens waar hij woont (en ze wonen in hetzelfde dorp), wat voor vriendin hij heeft, wat voor auto enz.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of arme zoon natuurlijk, je weet maar nooit wat vader lief op zijn geweten heeft natuurlijk.
Maar het is wel een bijzondere situatie
Knoflook halen we vers uiteraardquote:
Niet in willen mengen lijkt me, laat ze het lekker uitzoeken!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
als ik mn baas naar zijn familie vroeg vond ik het altijd al vreemd. hij heeft niks met familie zegt hij, maar zn vader weet niet eens waar hij woont (en ze wonen in hetzelfde dorp), wat voor vriendin hij heeft, wat voor auto enz.
hij was wel nieuwsgierig naar zn zoon maar aan de andere kant sprak hij ook slecht over em. hij weet niet precies (operatie vroeger aan zn hoofd waardoor hij beetje gek werd) hoe het verkeerd is gegaan maar de hele familie heeft geen contact meer met mijn baas.
heb mn baas direct gemaild toen ik zag dat ie camera's aan het checken was dat zn vader heus niet aan het inbreken was (hij fietste weg richting centrum, hielp em met de weg wijzen). straks als de baas terugkomt zal ik nog wel het een en ander horen denk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet in willen mengen lijkt me, laat ze het lekker uitzoeken!
is goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij bloeien nou ook net
Wedstrijdje DE? Wie het eerst een foto heeft van een mooie rode tomaat?
Oei. Pas op waar je je in mengt heh FF, ze hebben al jaren heibel. Je moet er niet tussen gaan willen zitten!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
als ik mn baas naar zijn familie vroeg vond ik het altijd al vreemd. hij heeft niks met familie zegt hij, maar zn vader weet niet eens waar hij woont (en ze wonen in hetzelfde dorp), wat voor vriendin hij heeft, wat voor auto enz.
hij was wel nieuwsgierig naar zn zoon maar aan de andere kant sprak hij ook slecht over em. hij weet niet precies (operatie vroeger aan zn hoofd waardoor hij beetje gek werd) hoe het verkeerd is gegaan maar de hele familie heeft geen contact meer met mijn baas.
heb mn baas direct gemaild toen ik zag dat ie camera's aan het checken was dat zn vader heus niet aan het inbreken was (hij fietste weg richting centrum, hielp em met de weg wijzen). straks als de baas terugkomt zal ik nog wel het een en ander horen denk
dille....? misschien eet je nauwelijks vis maar tis wel lekker erbij en vis is gezond!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vaag gedoe FF..
Dit gaat sowieso mee: peper, zout, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
ik doe wel alsof ik gek ben. ik hoop dat mn baas lekker aan de driedubbele whisky's zit met zn vrienden, anders komt ie straks zeker weten terug in een kuthumeurquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wil ik ook niet want het zit te diepgeworteld. het verbaast me wel en ik zit er nog over na te denkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Oei. Pas op waar je je in mengt heh FF, ze hebben al jaren heibel. Je moet er niet tussen gaan willen zitten!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
sarabi, als je eenmaal zelf pizzadeeg gemaakt hebt wil je nooit meer een diepvriespizza.... zelf maken is zoveel lekkerder
ahja, of bieslook voor op de omelettenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dille....? misschien eet je nauwelijks vis maar tis wel lekker erbij en vis is gezond!
ik vind je compleet hoor. laat je dat potje lekker thuisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Dingen als knoflook, dille en bieslook gebruik ik nooit gedroogd.. altijd vers. Dus ik denk niet dat ik die ga missen..
Ben er nog niet uit..
dille gebruik ik zelf ook alleen vers maar goed, dacht misschien is t een ideequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Dingen als knoflook, dille en bieslook gebruik ik nooit gedroogd.. altijd vers. Dus ik denk niet dat ik die ga missen..
Ben er nog niet uit..
Je moet t voor jezelf een plekje geven, maar pas alsjeblieft op dat je er niet middenin gezogen wordt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
wil ik ook niet want het zit te diepgeworteld. het verbaast me wel en ik zit er nog over na te denken
zal ik doen. is ook beter van niet, want ik ben al zo'n overgevoelig persoon dus ik hou mijn mondquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet t voor jezelf een plekje geven, maar pas alsjeblieft op dat je er niet middenin gezogen wordt.
waar gaan jullie heen en kan je dat niet gewoon daar kopen als je het nodig hebt?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben er nog niet uit..
Nou het gaat me er om dat ik het handig en compact mee kan nemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
waar gaan jullie heen en kan je dat niet gewoon daar kopen als je het nodig hebt?
Dingen een plekje geven. Ik weet nooit precies hoe dat praktisch in zijn werk gaat, ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je moet t voor jezelf een plekje geven, maar pas alsjeblieft op dat je er niet middenin gezogen wordt.
Tier en Bieten, lalalalaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef DarkElf het volgende:
zag in de nieuwe delicious een receptje voor een bietengazpacho staan, die gaat deze week of dit weekend ook nog eens langskomen:bieten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Tier en Bieten, lalalala
same hereSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Hé gelukkig, wat een opluchtingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
TAV: je mag er best voor uitkomen dat je af en toe gek bent. ben ik ook
Nouja, ik denk dan aan: goed nadenken over wat er gebeurd is, heb je er een actieve rol in gespeeld, wat zijn de gevolgen als je er 'mee bezig gaat'. Welke eventuele gevolgen zijn er, en wat wil je ermee doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:10 schreef TAV74 het volgende:
Dingen een plekje geven. Ik weet nooit precies hoe dat praktisch in zijn werk gaat, ligt dat aan mij?
Ah, dat kan ik volgen. Ik pieker altijd gewoon over dingen tot andere piekerwaardige onderwerpen de overhand krijgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:25 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nouja, ik denk dan aan: goed nadenken over wat er gebeurd is, heb je er een actieve rol in gespeeld, wat zijn de gevolgen als je er 'mee bezig gaat'. Welke eventuele gevolgen zijn er, en wat wil je ermee doen.
Een soort eindbalans opmaken
'Denk er over na, maak er een doosje omheen, zet het weg en denk er nooit meer aan'quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:27 schreef Bluezz het volgende:
Ik krijg altijd jeuk als ik 'dingen een plekje moet geven' Lein![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
'Denk er over na, maak er een doosje omheen, zet het weg en denk er nooit meer aan'
Mag ik dan een loodsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:35 schreef Leintjeuh het volgende:
'Denk er over na, maak er een doosje omheen, zet het weg en denk er nooit meer aan'
Gewoon doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Sarabi het volgende:
ik ben van plan vanavond zelf pizza te maken voor het eerst ook de bodem zelf te maken
Goed idee of raden jullie het af?
Dat dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
't Is wel verleidelijk hequote:
Oequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
Het laatste
Ik denk erover om vanavond wat later ook weer even te gaan wandelen aan het strand, en daarna een witbiertje bij Woodstock
zwaai terugquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef borisz het volgende:
Snelle zwaai
Goede reis gehad naar Amerongen. In dit huis woont de broer van Bellefleur. Ik zal Astrix eens op de foto zetten.
wat voor soep?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:08 schreef DarkElf het volgende:
soepje klaar, lekkerwilde eerst nog zelf brood erbij bakken maar daar vind ik t wat warm voor
tomaten/kikkererwten.. uitje fruiten met wat knoflook en komijnzaad. worteltje erbij, rood paprikaatje erbij, blik gepelde tomaten, wat bouillon. op smaak brengen, kikkererwten erbij en wat verse koriander erover straks met wat brood en hummus.quote:
apart soepje weer.. je bent een beetje juffrouw Soepquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tomaten/kikkererwten.. uitje fruiten met wat knoflook en komijnzaad. worteltje erbij, rood paprikaatje erbij, blik gepelde tomaten, wat bouillon. op smaak brengen, kikkererwten erbij en wat verse koriander erover straks met wat brood en hummus.
volgens mij vond ik ze niet zo lekker vroegerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:23 schreef DarkElf het volgende:
apart? valt wel mee toch..
enne waarom geen kikkererwten durven eten?
Klinkt goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tomaten/kikkererwten.. uitje fruiten met wat knoflook en komijnzaad. worteltje erbij, rood paprikaatje erbij, blik gepelde tomaten, wat bouillon. op smaak brengen, kikkererwten erbij en wat verse koriander erover straks met wat brood en hummus.
mmmmmquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:19 schreef DarkElf het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef SeaOfLove het volgende:
Elf doe mij ajb pm met die bietengazpachosoepje wat je voor nu hebt gemaakt lijkt me ook erg lekker. Begrijp FFT niet echt dat ze niet aan de kikkererwten durft, zou ze denken dat dit dingen van kikkers zijn ofzo?
Ze had het over Vlietlandenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
SOL, las ik nou dat jij lekker op Vlieland zit ?
Vlietland volgens mijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
ik ga wel een keer naar Maoz als ik in A'dam ben.. je avondeten klinkt lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
mmmmm
FFalaFFel is lekker FF
Zat buiten te lezen, half uurtje is de limit, warm geworden & zonnig. Wel een lekker windje.
Vanavond eten we kantenklare maaltijdsalade & kabeljauwburgers (de aardjes die in de salade zitten gebruik ik niet).
Maakt niet uit. Rond-achtig en rood is het ideequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
is goeden hoe groot moet die tomaat zijn voor hij goedgekeurd wordt?
zal vanavond een half uurtje de plant voorlezen, misschien wordt hij er gelukkiger van en groeit hij beter?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Rond-achtig en rood is het idee
zingen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:46 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zal vanavond een half uurtje de plant voorlezen, misschien wordt hij er gelukkiger van en groeit hij beter?
Het deeg staat nu 2 uur te rusten...dus ik ben benieuwd of het gaat lukkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
sarabi, als je eenmaal zelf pizzadeeg gemaakt hebt wil je nooit meer een diepvriespizza.... zelf maken is zoveel lekkerder
Oh lekker zegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:41 schreef DarkElf het volgende:
bietengazpacho, uit de delicious van augustus
450 gr gekookte bieten (zij gebruiken bieten uit pot maar meestal neem ik rauwe die ik zelf kook of voorgekookte van de appie ofzo), 1 rood uitje, teentje knof, 2 en een halve el afgespoelde uitgelekte kappertjes, 35 gr broodkruim, 750 ml groentenbouillon (koud),, 1 el rode wijnazijn, wat olijfolie, wat griekse yoghurt, wat verse dille.
bietjes, ui, knof, kappertjes in de keukenmachine draaien tot puree. broodkruim erbij en goed mengen in de machine. dan bouillon (die je gemengd hebt met wat olijfolie (2-2 1/2 el) en de el rode wijnazijn) toevoegen en op smaak brengen. Goed koelen.
yoghurt mengen met dille en p&z en beetje door de soep roeren bij opdienen.
jeeeejquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het deeg staat nu 2 uur te rusten...dus ik ben benieuwd of het gaat lukken
En ik heb weer een voldoende terugdus geen herkansingen in de vakantie
GMTAquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh lekker zeg
Kabeljauwburgertjes van de appie zijn best lekker, ze hebben ze ook met een mosterdvulling
Maar we zitten eigenlijk net te bedenken om ff op de bonnefooi de stad in te gaan voor een hapje
Ik zat vanochtend aan Lambermons te denken, zegt golfer net : Mmmm misschien vanavond eens kijken bij Lambermons
Telepathie met een paar uur vertraging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Bluezz het volgende:
Ik zat vanochtend aan Lambermons te denken, zegt golfer net : Mmmm misschien vanavond eens kijken bij Lambermons
Benieuwdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jeeeejgefeliciteerd en geniet van je vakantie!
maak je een foto van je pizza?
mooi zoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik heb weer een voldoende terugdus geen herkansingen in de vakantie
wat P en FFT zeggen dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Ik hoop de middenweg, ik vrees dat ze over rechts gaanquote:
ach iig zien alle mensen dan hopelijk dat dat ook geen oplossing is.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik hoop de middenweg, ik vrees dat ze over rechts gaan
Hmm, nee, 2 partijenstelsel vind ik ook niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach iig zien alle mensen dan hopelijk dat dat ook geen oplossing is.
er moet gewoon een 2 partijenstelsel komen, makkelijker stemmen en niet dit stomme geneuzel de hele tijd
Volgens mij wordt het nooit wat meerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ach iig zien alle mensen dan hopelijk dat dat ook geen oplossing is.
er moet gewoon een 2 partijenstelsel komen, makkelijker stemmen en niet dit stomme geneuzel de hele tijd
Ach ja, ritueel dansje, Rutten wil over rechts omdat zijn achterban geen paars wil, je zag het wel aankomen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:59 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het nooit wat meerEn Rutte nog zo stellig van bladiebla voor 1 juli.... Inmiddels ineteresseert het me geen ene ruk meer
Nog even en dan ben ik voor de derde keer weer 34 en is er nog geen kabinet
Dikke vette alone-time met Milouquote:
En erg dat jij dat vindtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:08 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Dikke vette alone-time met MilouDat heeft ze ook echt nodig, ze veelt na zo'n tijd niemand om zich heen behalve mij, is alleen maar van:mamamammamama
Ach ja, er is vooral behoorlijk rechts gestemd, geef hem en zijn achterban ongelijk. Maar dit getreuzel is echt dieptriest en als ze dan uiteindelijk toch een kabinet weten te vormen schat ik zo in dat het zo weer valtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ach ja, ritueel dansje, Rutten wil over rechts omdat zijn achterban geen paars wil, je zag het wel aankomen.
Ik ben vrijdag de slechtste moeder ever, en geef haar in alles haar zin evenquote:
Ja, die rituele dans hebben we weer gehad. Nu moet het CDA weer wel bijgetrokken worden en dan krijg je dus waarschijnlijk een rechts kabinet met VVD, CDA en PVV.quote:
Dat vind ik echt superlief van jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:47 schreef SeaOfLove het volgende:
Aure, je mag als het niet zo goed uitpakt best bij ons logeren. Maar dat is dan tijdig en ter overbrugging tot je wat anders hebt gevondenDelft-R'dam is niet echt ver.
uiteindelijk zie je aure zo iedere 4 weken bij een ander crashen gedurende haar eerste schooljaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:54 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat vind ik echt superlief van jeIk kan inmiddels bij 4 verschillende mensen terecht geloof ik
Maar ik zal het in gedachten houden
Ik denk trouwens niet dat het nodig zal zijn, maargoed je weet maar nooit![]()
Ik hoop het toch nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
uiteindelijk zie je aure zo iedere 4 weken bij een ander crashen gedurende haar eerste schooljaar![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef Braamyo het volgende:
[..]
uiteindelijk zie je aure zo iedere 4 weken bij een ander crashen gedurende haar eerste schooljaar![]()
Dat vind ik nog best langquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed Aure is meer dan welkom bij ons....niet meer dan 3 maanden
nouw 4 van zulke adresjes en ze heeft het eerste jaar al weer te pakken haha !quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maargoed Aure is meer dan welkom bij ons....niet meer dan 3 maanden
Pfoee das geen doen johquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
nouw 4 van zulke adresjes en ze heeft het eerste jaar al weer te pakken haha !
maar goed zo terugvliegen is ook niet handig natuurlijk.. daar voel je je alleen maar meer rot door wrs.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Koortsig. Heb net wc eindelijk ondergescheten en buikpijn is wat minder.
Net gedaan *bottled water* komen ze met een kan aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:29 schreef DarkElf het volgende:
is ergens ook wel interessant, mijn zus moest eens naar een ziekenhuis op een grieks eilanddas niet zo hygienisch zeg maar..
maar goed zeker met die verhoogde waardes in je urine moet je goed drinken, misschien kan je iemand water laten brengen van de receptie ofzo??
owhquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Net gedaan *bottled water* komen ze met een kan aan
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer ff wat slapen, bedankt allemaal.
shit zeg! beterschap Steer! hopelijk heb je straks alles eruitgepoeptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga weer ff wat slapen, bedankt allemaal.
foto gemaakt? anders ben je nog op tijd voor nr 2quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:38 schreef Sarabi het volgende:
De eerste pizza was al erg lekkerook al hadden we te weinig bloem gebruikt en zagen we het even niet meer zitten
Nu zit nummer 2 in de oven
Dit gaan we zeker vaker doen
Yepquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
foto gemaakt? anders ben je nog op tijd voor nr 2
Sterkte Steerquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:30 schreef Stereotomy het volgende:
Net gedaan *bottled water* komen ze met een kan aan
vast welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yepzal ze later vanavond uploaden
Ook al zien ze er niet uit
Jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vast welhoe bevalt het deeg?
Jezusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:19 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Hey,
Beetje naar nieuws hiet vanuit Praag. Ik ben geveld door acute buikpijn en koorts, en ben onderzocht (fokking communistische jaren 60 X Ray machine + bloed prikken) in het plaatselijke ziekenhuis. Heb voedselvergift. opgelopen en ook zijn de infectiewaarden in urine wat hoog. Ben nu terug in hotel, wat koortsig nog. Twijfel of ik morgen al terugkom ipv donderdag.
Artsen en zusters hier waren ontzettend aardig voor me, ondanks de erbarmelijke ziekenhuisomstandigheden...
En jij denkt dat ik een BK van binnen ga zien?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Angus beefecht.. als je in schotland bent mag je dat niet missen! Zelfs de burger king verkoopt daar Angus burgers
Was ook meer als leuke mededeling bedoeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik een BK van binnen ga zien?Ik probeer een beetje gezond te doen, remember
![]()
(Hoewel dit ook niet geheel lijntechnisch verantwoord was, maar alsnog beter dan de McD en de BK hoorEn errug lekker
Geen gekke sausjes op de burger en de aardappelen waren die met schil uit de oven
Het was echt goed eten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Sarabi het volgende:
Pizza 1 met paprika en kastanjechampignon en kaas
[ afbeelding ]
Pizza 2 met alles wat we nog over hadden
[ afbeelding ]
Ik ga ijverig op zoek naar lokale eettentjes waar ze goed en goedkoop voer verkopenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Was ook meer als leuke mededeling bedoeldik zou als ik jou was de BK ook niet in gaan in die paar dagen
hoeft niet! je kunt ook door de Drivequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:22 schreef PdeHoog het volgende:
En jij denkt dat ik een BK van binnen ga zien?Ik probeer een beetje gezond te doen, remember
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:24 schreef Sarabi het volgende:
Pizza 1 met paprika en kastanjechampignon en kaas
[ afbeelding ]
Pizza 2 met alles wat we nog over hadden
[ afbeelding ]
Ik ben er achter gekomen dat ik type 1 lekkerder vindquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heeerlijk! en vooral die 2e .. lekker dik belegd
oefening baart kunst. volgende doe je langer over om op te eten dan om te makenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben er achter gekomen dat ik type 1 lekkerder vind![]()
Bij de 2e weet ik niet meer wat ik wanneer proef
Maar toch voor een eerste keer ben ik erg tevreden.
We zijn wel vanaf 3 uur bezig geweest en heb net pas het laatste stuk op
Dan heb je teveel gegetenquote:
Daar lijkt het wel opquote:
En met mijn mededeling wilde ik je aantonen dat het verkrijgen van heerlijk Angus beef zeer gemakkelijk zal zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ijverig op zoek naar lokale eettentjes waar ze goed en goedkoop voer verkopen
idd. in Ullapool hebben we een zalige angusbeef burger gegetenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En met mijn mededeling wilde ik je aantonen dat het verkrijgen van heerlijk Angus beef zeer gemakkelijk zal zijn
filtersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[foto-nerd modus] whoei, ben wel blij met het polarisatiefilter in de Nik software [/foto-nerd modus]
Een echte fotonerd zou dat gelijk bij het maken van de foto regelenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
[foto-nerd modus] whoei, ben wel blij met het polarisatiefilter in de Nik software [/foto-nerd modus]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En met mijn mededeling wilde ik je aantonen dat het verkrijgen van heerlijk Angus beef zeer gemakkelijk zal zijn
Vervelend hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
oeh in augustus gaan de mr en ik weer bij 'Mijn keuken' eten wrs, dit keer diner. Voor onze 8ste trouwdag **
heb je de netbook in een winkel gekocht?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:44 schreef DarkElf het volgende:
oh ja mijn netbook is terug gekomen uit Frankrijk.
Windows vista in t frans staat erop maar wat erger is.............
hij heeft dezelfde mankementen nog
sukkels.
toch maar goed dat ik een nieuw netbookje gekocht had.
software kan niet op tegen een echt polarisatie filter.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:40 schreef TAV74 het volgende:
Die hebben wij vorig jaar op onze laatste dag op de terugweg in Newcastle gewoon bij een Burgerking gegeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:
idd. in Ullapool hebben we een zalige angusbeef burger gegeten
we hebben nog geen polarisatiefilter die op onze lenzen pastquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een echte fotonerd zou dat gelijk bij het maken van de foto regelenEn niet achteraf
Jullie hebben nog een lang weggetje te gaan als ik het zo hoor
Ja hier mag het wel naar toe! Ik pb je evenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
ik wil jullie ons mooie uitzicht laten zien! maar dat lukt niet op m'n mobiel, wie mag ik m even mailen? en wil me zijn of haar adres pm-en?
met 1 glas per dag ben je ook echt een alcoholicquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
En nu zou ik wel een lekker wijntje lustenalleen denken de ouders van mijn vriend sowieso al dat ik alcoholist ben (afgelopen dagen steeds 1 glas wijn op) dus ik laat het maar even
Morgen weer lekker thuis
Nog steeds niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
we hebben nog geen polarisatiefilter die op onze lenzen pastMaar mochten we een groothoek kopen dan wil ik er daar zeker een bij (of kijken of die we hebben er op past natuurlijk
)
Ja klopt, alleen zijn die filters weer niet zo handig op een groothoeklens.. en de groothoek die we op het oog hebben heeft dezelfde lensmaat als onze andere lenzenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nog steeds niet?Tip: Cokin heeft ook een polafilter
Past op de filterhouder
Ja! In newcastle hebben we dat als 'uitsmijter' van de vakantie gegeten vorig jaar, vlak voor de boot opin gingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Angus beefecht.. als je in schotland bent mag je dat niet missen! Zelfs de burger king verkoopt daar Angus burgers
Je moet vooral doen wat jezelf wil en je niet laten beinvloedenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:57 schreef Sarabi het volgende:
En nu zou ik wel een lekker wijntje lustenalleen denken de ouders van mijn vriend sowieso al dat ik alcoholist ben (afgelopen dagen steeds 1 glas wijn op) dus ik laat het maar even
Morgen weer lekker thuis
misschien zij welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:02 schreef Bluezz het volgende:
Nu al naar bed FF? De avond is nog jong
Recensietje komt eraan, via onze blog/site hieronder mij of onder golfer
Het contrast was wel grappig, wij zitten op de hoek bij Lambermons. Tegenover ons is een soort verlopen rockcafé met idem publiek. Allemaal uit flesjes drinkend, vol getatoeëerd, lallend. Kennelijk zijn ze het gewend want ik voelde me niet 'aangestaard'
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet vooral doen wat jezelf wil en je niet laten beinvloeden
Neem dat 2e wijntje kind
D_H heeft een roze motorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Jullie zijn een dag te laat. Gisteren was het roze maandag
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Neef B. lekker zo ertussen tussenuit he? En dan met dit weer
En kittens![]()
![]()
Zag er weer goed uitquote:
Haha met de rib gaat 't best oké hoor, daar valt wel mee te werken.quote:
Wij hebben al standaard een aansluiting voor de iPod in onze auto zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ik wil nieuw speelgoed
http://www.pioneer.nl/nl/products/25/121/61/DEH-7200SD/index.htmliPod aansluiting voor de ritjes
Ja, dat zie ik met de tour ook altijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:23 schreef kaasplankje het volgende:
vakantie in Frankrijk is altijd goed, het eten is er lekker en de natuur prachtig
Ja. Iedereen lijkt dat te hebben tegenwoordig, maar ik nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben al standaard een aansluiting voor de iPod in onze auto zitten.
You're welcomequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:26 schreef LieLie het volgende:
dank sun!
en dit is nog wel als de zon al onder is he
De date op bezoek?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef FutureFairytale het volgende:
lekker DE, je favo restaurantje zo ongeveer he
en B&G; ben benieuwd naar jullie recensie over de avond. blij dat jullie hebben genoten. ik had het bloedheet dus loop naar buiten; haalt geen reet uit natuurlijk. dus nu lig ik op bed en kan mn kont niet keren want dan heb ik het al bloedheet
Hij is nie dood, hij leeftquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:30 schreef LieLie het volgende:
wij dobbelen op een kleedje op tafel
in nagedachtenis aan Steer
daaromquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
D_H heeft een roze motoren ik een roze shirtje
MeMoquote:
Ouwe chagrijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Een echte fotonerd zou dat gelijk bij het maken van de foto regelenEn niet achteraf
Jullie hebben nog een lang weggetje te gaan als ik het zo hoor
Sponsoren? Zolang jullie beter in de whisky zitten dan ik, mogen jullie MIJ sponsorenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ouwe chagrijnKan er moeilijk met terugwerkende kracht een opschroeven, maar als je ons even sponsort komt het met de foto's van dit jaar direct goed
Hé, er moet ook nog een groothoeklens mee, throw me a freaking bone herequote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sponsoren? Zolang jullie beter in de whisky zitten dan ik, mogen jullie MIJ sponsoren
Ik besteed mijn geld liever aan leuke dingenZat net ff te posten in MUZ maar ik heb een beetje boel CD's gekocht de laatste twee maanden
Zie Laatst gekochte CD/LP/MuziekDVD deel 58 ;')
Gekquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:59 schreef TAV74 het volgende:
Leuk lijstje CD's trouwens, ik herken er ook wel een paar![]()
![]()
oh ff kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
@ Elf, m'n shirtje staat op de foto. Petrol
Als je mijn blik ff overslaat is het idd niet meer zo opgeblazenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:11 schreef DarkElf het volgende:
ziet er heerlijk uit , mooie kleur shirt en wat ben je slank Bluezz!!!
je kijkt idd niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als je mijn blik ff overslaat is het idd niet meer zo opgeblazen![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 23:25 schreef Bluezz het volgende:
Heb je nog wat uurtjes kunnen slapen Isa, en hoe ging het overdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |