abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84267739
hier verder
pi_84267753
Foto's? Waar?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84267776
Ik blijf verdorie dorst houden. Heb vanmorgen al bijna een pak bar-le-duc op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84267781
Ik kon ineens niet meer posten
Geband dacht ik
Topic dicht

Jullie fotosites zijn prachtig enzo, maar ik neem altijd iets wat in het nieuws is
pi_84267804
http://www.nu.nl/binnenla(...)aagse-al-binnen.html

Allemachtig Hoe hard moeten die wel niet doorstappen dan
pi_84267847
net de badkamer geschrobd.... heb t warm Pfff!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84267861
Ja Pee ik zat het net ook te lezen
Site is weer netjes en al klaar voor Italie
pi_84267890
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Bluezz het volgende:
Jullie fotosites zijn prachtig enzo, maar ik neem altijd iets wat in het nieuws is
tsss.. actueel hoor
pi_84267895
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:56 schreef DarkElf het volgende:
net de badkamer geschrobd.... heb t warm Pfff!
Hehehehehe...join the club. Hard werken dat huishouden zeg
pi_84267957
donderdag ga ik mijn schotland foto's eens uitzoeken de mr is toch weg 's avonds dus kan ik ongestoord een avondje zoeken en prutsen... wil niet te lang wachten met een album in elkaar prutsen, voor je t weet ben je 3 jaar verder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84267989
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef DarkElf het volgende:
donderdag ga ik mijn schotland foto's eens uitzoeken de mr is toch weg 's avonds dus kan ik ongestoord een avondje zoeken en prutsen... wil niet te lang wachten met een album in elkaar prutsen, voor je t weet ben je 3 jaar verder
Ik wil dat altijd metéén doen, liefst dezelfde avond/nacht als ik thuis kom
pi_84268039
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1498263

Hehehehehe...join the club. Hard werken dat huishouden zeg
Ik doe vandaag niks in tha house, niet echt nodig & nek.
Alleen straks op de fiets wat boodschapjes doen.
pi_84268057
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

echt? dan wil ik vaak gewoon eerst lekker aanrommelen, opruimen, was doen, poesjes knuffelen, lekker mijn waterbedje in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84268069
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Heb ik gister toevallig gekocht om maar eens te kijken of het een keer gaat werken. Net dus maar opgespoten. Ben benieuwd. In het verleden zijn mijn ervaringen er niet zo positief mee eigenlijk
oh, ook een allergische reactie van deet? ik heb zo'n lotion en spray van de etos.. van het duurste merk (weet ff niet uit mn hoofd de naam, maar het is groen met wit).
lotion: 50% en spray 40%. gebruik ik altijd op de tennisbaan en op het eiland. helpt echt, anders hou ik geen bloed meer over (muggen vinden me lekker ).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_84268162
wij slapen nu met de ventilator zachtjes continue aan en op ons gericht, dan heb je 's nachts geen last van muggen als die er mogen zitten. Door de bries schijnen ze, ik weet niet of t klopt, je niet goed te kunnen vinden/kunnen landen. en we hebben nergens last van gehad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84268210
Pak leeg 2 Liter in 3 uur
pi_84268222
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef DarkElf het volgende:

echt? dan wil ik vaak gewoon eerst lekker aanrommelen, opruimen, was doen, poesjes knuffelen, lekker mijn waterbedje in
Dat doe ik tussendoor dan
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:04:55 #18
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84268229
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Inderdaad, de twee dagen na onze vakanties ben ik altijd razend druk met de foto's en de verslagen voor onze site
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84268247
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
wij slapen nu met de ventilator zachtjes continue aan en op ons gericht, dan heb je 's nachts geen last van muggen als die er mogen zitten. Door de bries schijnen ze, ik weet niet of t klopt, je niet goed te kunnen vinden/kunnen landen. en we hebben nergens last van gehad
Tocht houden muggen ook niet van geloof ik.
pi_84268249
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Inderdaad, de twee dagen na onze vakanties ben ik altijd razend druk met de foto's en de verslagen voor onze site
En Sun maar gewoon het huishouden doen
  dinsdag 20 juli 2010 @ 12:05:29 #21
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84268252
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef DarkElf het volgende:
Klopt, werkt bij ons ook goed, 's nachts nergens last van.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84268490
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

oh, ook een allergische reactie van deet?
Nee, maar ik wordt vaak toch gewoon geprikt..
Care plus waarschijnlijk? Dat heb ik nu ook.. spray, want ik wil dat spul zo min mogelijk aan mijn handen hebben

@ DE: 's nachts idd nergens last van, ook ventilator aan hier
pi_84268512
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En Sun maar gewoon het huishouden doen
Ehhmm.. nee, ik moet het dagboek dan overtypen he..
pi_84268645
Ah de belastingdienst soap continues
Laatste waarschuwing om het bedrag te betalen anders volgt er een aanmaning.

Vanmiddag maar weer bellen & een brief erover heen schrijven

*zucht
pi_84268720
pffff om moedeloos van te worden Bluezz
pi_84268758
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:15 schreef Sunnythesun het volgende:
pffff om moedeloos van te worden Bluezz
We bouwen een flink dossier op zo.
Die administrateur van de Jellinek (waar de voorschotten zijn gestort en allang teruggestort naar de BD) riep al iets van ombudsman.
pi_84268763
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ehhmm.. nee, ik moet het dagboek dan overtypen he..
Of je neemt een laptop mee?
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:

*zucht
Pffff...wat een gezeik
pi_84268896
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Of je neemt een laptop mee?
Ehhmm.. nee.. dan moeten we aan de stroom en zo en dat vind ik onzin + dat de auto vol genoeg zit

Bah, waarom kan zo'n mug het niet bij 1 steek laten?? 3 dikke bulten op mijn been
pi_84268903
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nee, maar ik wordt vaak toch gewoon geprikt..
Care plus waarschijnlijk? Dat heb ik nu ook.. spray, want ik wil dat spul zo min mogelijk aan mijn handen hebben

@ DE: 's nachts idd nergens last van, ook ventilator aan hier
ja die !
hehe ja vies spul he. gister zat ik (ja ben gek) ff met mn lip bij mn schouder die ik had ingesmeerd, en dan proef ik die vieze smaak van die 50% lotion. heb 2 minuten staan spugen op de tennisbaan
spray is 40% maar krijg ik alsnog op mn hand omdat ik uitsmeer... alleen niet alleen muggen willen meer bij me komen, mensen ook niet
pi_84268937
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ehhmm.. nee.. dan moeten we aan de stroom en zo en dat vind ik onzin + dat de auto vol genoeg zit

Bah, waarom kan zo'n mug het niet bij 1 steek laten?? 3 dikke bulten op mijn been
sluier halen bij de Marokkaan!
pi_84268958
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:20 schreef FutureFairytale het volgende:
spray is 40% maar krijg ik alsnog op mn hand omdat ik uitsmeer... alleen niet alleen muggen willen meer bij me komen, mensen ook niet
Je moet ook niet smeren En als je al smeert dan met de rug van de hand, dat scheelt al wat
Ik vind het wel lekker ruiken eigenlijk..
pi_84269033
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:14 schreef Bluezz het volgende:

*zucht
en als je niks meer doet; is het dan jouw fout?
ik word nog steeds lastiggevallen door UPC. heb al 16x gevraagd of ze het goede nr op willen zoeken want ik heet niet mevr Den Hartog (die al maandenlang achterstallende facturen open heeft staan). en toch krijg ik nog steeds sms en telefoontjes van UPC. ik ken het bedrijf niet eens
pi_84269073
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:21 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Je moet ook niet smeren En als je al smeert dan met de rug van de hand, dat scheelt al wat
Ik vind het wel lekker ruiken eigenlijk..
ik vind het ook niet vervelend, maar misschien vinden alleen mensen dat die het zelf smeren.
op zich geen gladde handen krijg ik van het spul, ik moet het alleen niet in mn mond stoppen
pi_84269173
picknicktijd! tot zo
pi_84269219
pi_84269788
Deet is inderdaad smerig. Brrrr. lik je even aan je vinger

Ik herontdek de nadelen van antibiotica
Voel je je net weer een beetje beter, minder pijn...
Neem je zo'n pil, ben je een half uur later weer helemaal ziek Zucht.
Maargoed, beter dan het alternatief
pi_84270406
hopen dat je je snel beter voelt FC
(en beter op jezelf letten voortaan! *streng kijkt)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84270442
de poesjes hebben t echt heel warm, zou lekker zijn als t vanavond wat gaat regenen/afkoelen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84270725
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
de poesjes hebben t echt heel warm, zou lekker zijn als t vanavond wat gaat regenen/afkoelen
Is het zo warm daar dan? Hier is het 'gewoon zomer' zeg maar. Niet bloedheet oid
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:54 schreef DarkElf het volgende:
hopen dat je je snel beter voelt FC
(en beter op jezelf letten voortaan! *streng kijkt)
Hoho, normaal ga ik met een blaasontsteking naar de huisarts als het niet binnen 3 dagen minder wordt.
Maar normaal moet ik elk kwartier plassen, doet dat pijn en heb ik buikpijn.
Nu had ik alleen buikpijn (nog steeds verder niks, alleen buikpijn en pijn achter bij mijn rug) Van buikpijn maak ik niet meteen een blaasontsteking.
Dus ik vind dat ik er niet zo veel aan kon doen eigenlijk....
  dinsdag 20 juli 2010 @ 13:04:20 #40
63722 z80
I fink you freaky
pi_84270816
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
er komen bloemen in mijn tomatenplanten en nou weet ik er niet veel van maar volgens mij is dat een goed teken
dan zijn je tomaten wel laat.
maar inderdaad de bloempjes worden de mooie ronde vruchten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_84270876
Bel. telefoon gebeld en maar info gevraagd of ik een afspraak kan krijgen op het regiokantoor hier in Haarlem.
Wie weet werkt dat, met een écht mens die er naar kijkt.
Moet ik schriftelijk aanvragen & een aantal relevante stukken meesturen en dan duurt het 6 tot 8 weken tot ik antwoord en hopelijk een afspraak heb
pi_84270898
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:55 schreef DarkElf het volgende:
Hier is het niet echt heul heet of zonnig trouwens
pi_84270936
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:01 schreef freecell het volgende:

[..]

Is het zo warm daar dan? Hier is het 'gewoon zomer' zeg maar. Niet bloedheet oid
ik heb t iig heel erg warm en de poesjes ook. Staat geen zuchtje wind en t zonnetje brand flink voelde ik net.
quote:
[..]

Hoho, normaal ga ik met een blaasontsteking naar de huisarts als het niet binnen 3 dagen minder wordt.
Maar normaal moet ik elk kwartier plassen, doet dat pijn en heb ik buikpijn.
Nu had ik alleen buikpijn (nog steeds verder niks, alleen buikpijn en pijn achter bij mijn rug) Van buikpijn maak ik niet meteen een blaasontsteking.
Dus ik vind dat ik er niet zo veel aan kon doen eigenlijk....
snap ik hoor, ik had ook een als pi.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84270992
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:06 schreef Bluezz het volgende:
Bel. telefoon gebeld en maar info gevraagd of ik een afspraak kan krijgen op het regiokantoor hier in Haarlem.
Wie weet werkt dat, met een écht mens die er naar kijkt.
Moet ik schriftelijk aanvragen & een aantal relevante stukken meesturen en dan duurt het 6 tot 8 weken tot ik antwoord en hopelijk een afspraak heb
wat een gedoe:{
pi_84271041
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:04 schreef z80 het volgende:

[..]

dan zijn je tomaten wel laat.
maar inderdaad de bloempjes worden de mooie ronde vruchten.
Die van mij bloeien nou ook net

Wedstrijdje DE? Wie het eerst een foto heeft van een mooie rode tomaat?
pi_84271245
Hier ook errug warrum.. Binnen is het nu 25,5 graden, heerlijk koel vergeleken met buiten. Maar een kleine inspanning levert al een bak zweet op, dus het huishouden heeft lekker pech
pi_84271334
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier ook errug warrum.. Binnen is het nu 25,5 graden, heerlijk koel vergeleken met buiten. Maar een kleine inspanning levert al een bak zweet op, dus het huishouden heeft lekker pech
Ja hier ook En ik heb net een lekker kopje uiensoep op Met vier boterhammetjes Mijn lunch is weer binnen
pi_84271353
heb net lekker buiten gelegen. zonnetje was er niet maar het was wel warm. alleen het voelt nog niet aan als 30 graden, denk 26-27 ofzo.
heerlijk hoor. nu weer binnen met airco, ook lekker.
pi_84271372
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja hier ook En ik heb net een lekker kopje uiensoep op Met vier boterhammetjes Mijn lunch is weer binnen
wel met oude kaas he
pi_84271377
Van soep krijg je het ook warm.. althans, ik wel
pi_84271431
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:19 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

wel met oude kaas he
Old Amsterdam
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Van soep krijg je het ook warm.. althans, ik wel
Ik ook Maar dat had ik er voor over hoor Overigens niet vele warmer dan ik het al had
pi_84271467
Nu nog ff bedenken wat ik vanavond ga eten
pi_84271592
Het huishouden kan hier ook barsten. Ik kan nauwelijks bewegen en TARA is bekaf omdat hij vannacht mijn werk moest doen (keer of 4 een baby troosten )
pi_84271664
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Het huishouden kan hier ook barsten. Ik kan nauwelijks bewegen en TARA is bekaf omdat hij vannacht mijn werk moest doen (keer of 4 een baby troosten )
Gaat-ie al ietsie beter of nog niet?
pi_84271674
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:20 schreef PdeHoog het volgende:

Old Amsterdam

lekker!!! tomatencremesoep met gesmolten geraspte old amsterdam is ook zo ontzettend lekker
pi_84271711
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:21 schreef PdeHoog het volgende:
Nu nog ff bedenken wat ik vanavond ga eten
tagliatelle carbonara
pi_84271726
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
laat het maar idd. vnv als het is afgekoeld kijken of je nog iets kunt doen en anders morgen hoor
pi_84271757
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

tagliatelle carbonara
Het is warm he Ik twijfel over een kookactie Misschien een maaltijdsalade of zo
pi_84271832
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Het is warm he Ik twijfel over een kookactie Misschien een maaltijdsalade of zo
de Griekse salade van de Appie is lekker fris! en gezond! en vega!

(orzo, witte kaasblokjes, sperzieboontjes, ijsbergsla en tzatzikisaus)
pi_84272345
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Gaat-ie al ietsie beter of nog niet?
Beter dan gisteravond: ja
Maar nu dus ziek van de antibiotica.
Nuja, gaat ook wel weer over
pi_84272754
Leuk zeg, om de foto's van Schotland door te spitten! Zitten er een boel tussen die ons verslag niet gehaald hebben maar wel heel erg mooi zijn! Die was ik dus al vergeten.. en een aantal daar van gaan denk ik nu wel het boek halen
pi_84273710
ok dit is echt heel vreemd.
de vader van de baas belt aan; ik laat em boven en bel de baas. die wil dat ik em zo snel mogelijk wegstuur. hij wil niks met zn fam te maken hebben. ik bied die man wat te drinken aan want hij heeft gefietst; we kletsen wat en hij wil graag dingen uitpraten met de baas. is 20 jaar geleden dat ze elkaar voor het laatst hebben gezien. baas belt, mailt en smst om de 10 min of ie al weg is. ik sms net terug dat ie weg is, zie ik op ons beveiligingsscherm dat hij met zn tel de camera's checkt om te kijken of zijn vader niet ergens aan het inbreken bij ons....

pi_84273732
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:41 schreef freecell het volgende:

[..]

Beter dan gisteravond: ja
Maar nu dus ziek van de antibiotica.
Nuja, gaat ook wel weer over
beterschap meid!
pi_84273824
Vaag gedoe FF..

Ok, help eens even allemaal! Welk essentiële specerij mis ik nog voor de vakantiekoffer? Ik heb nog 1 potje over namelijk.
Dit gaat sowieso mee: peper, zou, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
pi_84273871
ik ben van plan vanavond zelf pizza te maken voor het eerst ook de bodem zelf te maken
Goed idee of raden jullie het af?
pi_84273903
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef FutureFairytale het volgende:
ok dit is echt heel vreemd.
de vader van de baas belt aan; ik laat em boven en bel de baas. die wil dat ik em zo snel mogelijk wegstuur. hij wil niks met zn fam te maken hebben. ik bied die man wat te drinken aan want hij heeft gefietst; we kletsen wat en hij wil graag dingen uitpraten met de baas. is 20 jaar geleden dat ze elkaar voor het laatst hebben gezien. baas belt, mailt en smst om de 10 min of ie al weg is. ik sms net terug dat ie weg is, zie ik op ons beveiligingsscherm dat hij met zn tel de camera's checkt om te kijken of zijn vader niet ergens aan het inbreken bij ons....

Dat is raar...
Arme papa
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:20:18 #67
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84273946
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:19 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is raar...
Arme papa
Of arme zoon natuurlijk, je weet maar nooit wat vader lief op zijn geweten heeft natuurlijk.

Maar het is wel een bijzondere situatie
pi_84274001
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Vaag gedoe FF..

Ok, help eens even allemaal! Welk essentiële specerij mis ik nog voor de vakantiekoffer? Ik heb nog 1 potje over namelijk.
Dit gaat sowieso mee: peper, zou, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
bruchetta! Knapt elke mislukte pasta op!
pi_84274133
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:21 schreef freecell het volgende:

[..]

bruchetta! Knapt elke mislukte pasta op!
Mijn pasta's mislukken niet

Nee, grapje, op zich wel een goed idee, alleen is het maar een heel klein potje en is mijn ervaring dat je van bruchettakruiden best wat nodig hebt.. Dan is het potje in 1x leeg (filmrolletjes doosje is het btw)
pi_84274480
quote:
Vaag gedoe FF..

knoflookpoeder?
pi_84274511
pi_84274602
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:20 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Of arme zoon natuurlijk, je weet maar nooit wat vader lief op zijn geweten heeft natuurlijk.

Maar het is wel een bijzondere situatie
als ik mn baas naar zijn familie vroeg vond ik het altijd al vreemd. hij heeft niks met familie zegt hij, maar zn vader weet niet eens waar hij woont (en ze wonen in hetzelfde dorp), wat voor vriendin hij heeft, wat voor auto enz.
hij was wel nieuwsgierig naar zn zoon maar aan de andere kant sprak hij ook slecht over em. hij weet niet precies (operatie vroeger aan zn hoofd waardoor hij beetje gek werd) hoe het verkeerd is gegaan maar de hele familie heeft geen contact meer met mijn baas.
heb mn baas direct gemaild toen ik zag dat ie camera's aan het checken was dat zn vader heus niet aan het inbreken was (hij fietste weg richting centrum, hielp em met de weg wijzen). straks als de baas terugkomt zal ik nog wel het een en ander horen denk
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:37:24 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84274609
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

knoflookpoeder?
Knoflook halen we vers uiteraard
  dinsdag 20 juli 2010 @ 14:38:32 #74
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84274656
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

als ik mn baas naar zijn familie vroeg vond ik het altijd al vreemd. hij heeft niks met familie zegt hij, maar zn vader weet niet eens waar hij woont (en ze wonen in hetzelfde dorp), wat voor vriendin hij heeft, wat voor auto enz.
hij was wel nieuwsgierig naar zn zoon maar aan de andere kant sprak hij ook slecht over em. hij weet niet precies (operatie vroeger aan zn hoofd waardoor hij beetje gek werd) hoe het verkeerd is gegaan maar de hele familie heeft geen contact meer met mijn baas.
heb mn baas direct gemaild toen ik zag dat ie camera's aan het checken was dat zn vader heus niet aan het inbreken was (hij fietste weg richting centrum, hielp em met de weg wijzen). straks als de baas terugkomt zal ik nog wel het een en ander horen denk
Niet in willen mengen lijkt me, laat ze het lekker uitzoeken!
pi_84274776
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Niet jouw probleem
pi_84274967
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef freecell het volgende:

[..]

Die van mij bloeien nou ook net

Wedstrijdje DE? Wie het eerst een foto heeft van een mooie rode tomaat?
is goed en hoe groot moet die tomaat zijn voor hij goedgekeurd wordt?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275021
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Oei. Pas op waar je je in mengt heh FF, ze hebben al jaren heibel. Je moet er niet tussen gaan willen zitten!
pi_84275040
sarabi, als je eenmaal zelf pizzadeeg gemaakt hebt wil je nooit meer een diepvriespizza.... zelf maken is zoveel lekkerder
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275095
quote:
Vaag gedoe FF..

Dit gaat sowieso mee: peper, zout, kerrie, paprikapoeder, chinees 5 kruiden, oosterse roerbak kruiden, Provençaalse kruiden, cayennepeper, rozemarijn, oregano, tijm en chilipeper. Wat zal ik in het laatste potje doen??
dille....? misschien eet je nauwelijks vis maar tis wel lekker erbij en vis is gezond!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275120
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef TAV74 het volgende:

[..]

ik doe wel alsof ik gek ben. ik hoop dat mn baas lekker aan de driedubbele whisky's zit met zn vrienden, anders komt ie straks zeker weten terug in een kuthumeur
pi_84275171
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Oei. Pas op waar je je in mengt heh FF, ze hebben al jaren heibel. Je moet er niet tussen gaan willen zitten!
wil ik ook niet want het zit te diepgeworteld. het verbaast me wel en ik zit er nog over na te denken
pi_84275179
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
sarabi, als je eenmaal zelf pizzadeeg gemaakt hebt wil je nooit meer een diepvriespizza.... zelf maken is zoveel lekkerder
En even zwaaien naar jullie vanaf t Vlietland, zoveel jaren zo dichtbij gewoond en nu voor het eerst daar een dagje doorbrengen
pi_84275186
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dille....? misschien eet je nauwelijks vis maar tis wel lekker erbij en vis is gezond!
ahja, of bieslook voor op de omeletten
pi_84275270
Dingen als knoflook, dille en bieslook gebruik ik nooit gedroogd.. altijd vers. Dus ik denk niet dat ik die ga missen..
Ben er nog niet uit..
pi_84275329
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Dingen als knoflook, dille en bieslook gebruik ik nooit gedroogd.. altijd vers. Dus ik denk niet dat ik die ga missen..
Ben er nog niet uit..
ik vind je compleet hoor. laat je dat potje lekker thuis
pi_84275376
quote:
Ben er nog niet uit..
dille gebruik ik zelf ook alleen vers maar goed, dacht misschien is t een idee
even denken...

wanneer ga je weg? anders kan je nog een potje bruschettamix bij oil en vinegar halen ofzo? mengen met warm water en olijfolie en je kan heerlijk stokbroodjes etc dippen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84275404
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:54 schreef FutureFairytale het volgende:
wil ik ook niet want het zit te diepgeworteld. het verbaast me wel en ik zit er nog over na te denken
Je moet t voor jezelf een plekje geven, maar pas alsjeblieft op dat je er niet middenin gezogen wordt.
pi_84275453
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Je moet t voor jezelf een plekje geven, maar pas alsjeblieft op dat je er niet middenin gezogen wordt.
zal ik doen. is ook beter van niet, want ik ben al zo'n overgevoelig persoon dus ik hou mijn mond
pi_84275471
quote:
Ben er nog niet uit..
waar gaan jullie heen en kan je dat niet gewoon daar kopen als je het nodig hebt?
pi_84275627
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:01 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

waar gaan jullie heen en kan je dat niet gewoon daar kopen als je het nodig hebt?
Nou het gaat me er om dat ik het handig en compact mee kan nemen. Kan alles wel ter plekke kopen maar dan zit het niet in een handige verpakking die in het doosje past wat ik er voor bestemd heb

@ DE: dat zei FC ook al, maar ik vind het potje er te klein voor (filmrolletjes doosje) Heb het verder wel in huis..
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:10:49 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84275864
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dingen een plekje geven. Ik weet nooit precies hoe dat praktisch in zijn werk gaat, ligt dat aan mij?
pi_84275984
tijd om te koken... als ik t nu doe kan ik vanavond tenminste lekker buiten zitten met de mr en wat koels te drinken.

zag in de nieuwe delicious een receptje voor een bietengazpacho staan, die gaat deze week of dit weekend ook nog eens langskomen: bieten...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:00 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84276031
Zo. Dat waren weer een paar uurtjes werken.
Heerlijk die airco in de auto, maar als je uitstapt krijg je gelijk een optater van de hitte.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:15:26 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84276052
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:13 schreef DarkElf het volgende:
zag in de nieuwe delicious een receptje voor een bietengazpacho staan, die gaat deze week of dit weekend ook nog eens langskomen: bieten...
Tier en Bieten, lalalala
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:16:41 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84276105
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84276184
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Tier en Bieten, lalalala
SPOILER
same here
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:18:45 #97
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84276195
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:16 schreef golfer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_84276278
TAV: je mag er best voor uitkomen dat je af en toe gek bent. ben ik ook
pi_84276291
FF bij wat een dynamisch bedrijf werk je toch

Boodschappies binnen, Ibericoham gescoord bij de ap
Nu nog even de administratie voor het belasting kantoor compleet maken en dan nog een wandeling naar de brievenbus.
pi_84276320
ik moet me nog even gedragen hier, men wil me nog wel houden, maar ze moeten de directeur even overtuigen

aangezien hier externen wegmoeten
  dinsdag 20 juli 2010 @ 15:23:37 #101
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84276390
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
TAV: je mag er best voor uitkomen dat je af en toe gek bent. ben ik ook
Hé gelukkig, wat een opluchting
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')