quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:33 schreef pinquit het volgende:
http://www.elle.nl/mode/nieuws/H-M-Flagshipstore-op-de-Dam
Patricia van HNTM is de meest linksequote:Op maandag 26 juli 2010 07:19 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
is dat dat meisje met die extreem opstaande lip
Ja, begrijp ten eerste niet waarom daar een nieuw topic voor aangemaakt moet worden en ten tweede niet waarom je dat hier moet melden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:27 schreef Mylene het volgende:
Nieuw H&M topic: H&M opent grootste filiaal van Nederland op de Dam
En dat moet zo gezegd worden? Ten eerste opent Mylene altijd een topic als er een nieuwe collectie of iets vrij komt van de H&M dus dat is heel normaal en ten tweede het gaat over de H&M dus logisch dat dat ook in dit topic word vermeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, begrijp ten eerste niet waarom daar een nieuw topic voor aangemaakt moet worden en ten tweede niet waarom je dat hier moet melden.
Okay.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, begrijp ten eerste niet waarom daar een nieuw topic voor aangemaakt moet worden en ten tweede niet waarom je dat hier moet melden.
'quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wie is de middelste en helemaal rechts? Ik wil mijn haar knippen op die lengte, dus meer foto's zijn dan wel handigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
Patricia van HNTM is de meest linkse
[ afbeelding ]
Abbey Lee Kershaw en Karmen Pedaruquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Wie is de middelste en helemaal rechts? Ik wil mijn haar knippen op die lengte, dus meer foto's zijn dan wel handig
Ja, begrijp dus niet dat dat nieuws niet gewoon hier kan, lijkt bijna wel om lifestyle te vullen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En dat moet zo gezegd worden? Ten eerste opent Mylene altijd een topic als er een nieuwe collectie of iets vrij komt van de H&M dus dat is heel normaal en ten tweede het gaat over de H&M dus logisch dat dat ook in dit topic word vermeld.
Moet je dus bellen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:41 schreef MaLo het volgende:
Ah gelukkig, mijn 5 euro korting is door de klantenservice ingeboekt. Zo stom dat die code niet werkt
.
Nee, heb gewoon een mailtje gestuurdquote:
Zo die mogen wel een voordeelpas voor de McDonalds zeg, wat een magere scharminkelsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
Patricia van HNTM is de meest linkse
[ afbeelding ]
Waren die rokjes ook 5 euro?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Tamashii het volgende:
Ik was er gister, in Ede. Ook weinig sale. Wel van die 5 euro rokjes meegenomen van dikkere stof, echt geweldig!
Ik zie nu pas dat zelfs die jongens een smal bekkie hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:27 schreef Eliin het volgende:
[..]
Zo die mogen wel een voordeelpas voor de McDonalds zeg, wat een magere scharminkelsJammer...
Het is daar gewoon kei ongeorganiseerd want er hingen een paar met kaartje 6,95 en de rest met 4,95.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Waren die rokjes ook 5 euro?
Want in de online shop zijn ze nu 6,95... En ik zag ook een shirtje dat online 14,95 is maar in de winkel 9,95
Oh wat een faal weerquote:Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is daar gewoon kei ongeorganiseerd want er hingen een paar met kaartje 6,95 en de rest met 4,95.
Ik zou het niet erg vinden!quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh wat een faal weerIk zag laatst ook van die nude blazers, sommige waren 49,95 en andere 39,95 en ze waren precies hetzelfde
!!
Dat is toch moooi, dan komt de kleding beter tot zijn recht.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat zelfs die jongens een smal bekkie hebben
Yup, werkt nog steeds zo. Alleen dingen van de Home collectie moet je terugsturen, die kun je niet in de winkels terugbrengen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:08 schreef Greys het volgende:
Ik ga sinds tijden weer eens even op de H&M site neuzen, maar is het nog steeds zo dat als je online bestelt en het bevalt niet, dat je het dan in de winkels terug mag brengen? Ik geloof dat je dan geen geld meer terug krijgt maar een tegoedbon (dat was een tijdje terug zo in elk geval). Werkt het nog steeds zo?
Oke, dankjewel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, werkt nog steeds zo. Alleen dingen van de Home collectie moet je terugsturen, die kun je niet in de winkels terugbrengen.
2 of meer wekkers zettenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:58 schreef alors het volgende:
Ik slaap 's morgens steeds door mijn wekker heen
Ik denk elke keer dat jij mij bent, met die avatar.quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:38 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
bestelling gedaan eergisteren hebben ze alleen mijn jurkje weggehaald uit mijn bestelling
hahaquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat jij mij bent, met die avatar.
Is die dan van leer ofzo?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:44 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
hahahij is ietsjes anders
[ afbeelding ]
Jasje besteld
was de laatste in maat 38
Ik ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk elke keer dat jij mij bent, met die avatar.
Die wilde ik in het bruin omdat die er zo mooi uit zag op de foto, maar hij valt dus tegen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef MaLo het volgende:
Ik heb in de echte H&M winkel alleen maar een bh en drie hipsters gekocht.
Een jurkje dat ik besteld had zag er in het echt zo lelijk uit, dat ik hem net wilde annuleren maar hij is al in behandeling
[ afbeelding ]. Deze, een heel dun stofje en de kleuren zijn veel feller dan op de foto. Niet wat ik er van verwacht had.
Is het dan dat mc garden jasje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |