En draaien de Zero's Heroes DJs dan op vrijdag in de Alpha ??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef MB88 het volgende:
[..]
Alleen staan de Alpha DJs dit jaar op vrijdag in de Grolsch hun plaatjes te draaien
Tja, je moet veel mensen vermaken dus dan ga je makkelijk draaien, allen maar hits. Dan kom je steeds op hetzelfde uit natuurlijk. Maar misschien dit jaar wat anders met andere dj's, hoewel je aan een hoop 'hits' niet ontkomt als je de sfeer goed wilt hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:44 schreef ralfseltje het volgende:
Die Alpha Dj's zijn wel erg trouwens, draaien al 5 jaar dezelfde plaatjesDaarvoor weet ik niet niet want toen was ik er nog niet.
Volgens mij weer dezelfde zaterdag met (mad) Ed en Arnold.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, je moet veel mensen vermaken dus dan ga je makkelijk draaien, allen maar hits. Dan kom je steeds op hetzelfde uit natuurlijk. Maar misschien dit jaar wat anders met andere dj's, hoewel je aan een hoop 'hits' niet ontkomt als je de sfeer goed wilt hebben.
Ik niet; een leuk weekend. Meer niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:55 schreef zonisdegod het volgende:
ZO EEN ZIN ANNNNNNNNNNNNNNNNNN
MINDER DAN EEN MAAND! WHOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
zijn er anderen die lowlands ook als de meest fantastische 4 dagen van zijn leven vinden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat ik lowlands niet de leukste paar dagen van mijn leven vind?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Volgens mij heb je echt een kutleven als dat zo is.
Nee volgens mij bedoelde hij(/zij?) als Lowlands het hoogtepunt van je leven is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:31 schreef julian6 het volgende:
[..]
Omdat ik lowlands niet de leukste paar dagen van mij leven vind?
Aan de andere kant vind ik HC-feesten elke keer weer een dik hoogtepunt van het jaarquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee volgens mij bedoelde hij(/zij?) als Lowlands het hoogtepunt van je leven is.
Die zijn er zeker wel. Maar dan met het logo (RRB), maar er zullen zeker meer mensen zijn met Harcore op hun lichaamquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:35 schreef julian6 het volgende:
[..]
Aan de andere kant vind ik HC-feesten elke keer weer een dik hoogtepunt van het jaarDus kan me welk enigszins voorstellen dat er mensen zijn die echt leven voor dit festival
Ik ben alleen nog niemand tegengekomen die 'lowlands' op zijn arm heeft getatoeëerd
Zij! En idd. Maar ik vind festivals superleuk en kijk erook altijd heel lang naar uit. Maar ik ken zoveel leukere dagen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:32 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Nee volgens mij bedoelde hij(/zij?) als Lowlands het hoogtepunt van je leven is.
JA ik dacht dus. Dat Eels op Lowlands stonden, maar dat is helemaal neit zo. Verdomme.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:34 schreef kciR het volgende:
Pukkelpop heeft al een blokkenschema. Ik wil een LL schema. NU!!!
Er staan daar toch wel een aantal bands die ik graag op LL had gezien, zoals Eels, The Flaming Lips, Girls, Fuck Buttons en Dez Mona.
Maarja, met de line-up die er nu staat ben ik ook al zeer tevreden en ik kom vast voor dilemma's te staan donderdag.
Eerder met een thunderdome tattooquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:37 schreef kciR het volgende:
[..]
Die zijn er zeker wel. Maar dan met het logo (RRB), maar er zullen zeker meer mensen zijn met Harcore op hun lichaam
Was het maar zo'n feest...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
JA ik dacht dus. Dat Eels op Lowlands stonden, maar dat is helemaal neit zo. Verdomme.
Klopt, da's niet voor niets.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:47 schreef frame-saw het volgende:
@Mexicaantje ik dacht al dat je een meisje was maar je logo zegt van niet
Zijn er serieus mensen die dat op hun arm tatoeëren? Echt lelijk..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef kciR het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...
@ Julian6:
Dat is RapidRazorBob, dat mannetje wat je overal ziet rondevliegen..
[ afbeelding ]
Edit: Ja, die jaToevallig hetzelfde plaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |