Heineken is paardenzeikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:03 schreef jagga het volgende:
helaas moet ik zeggen dat schultenbrau helemaal niet zo verkeerd is...mist goed gekoeld...
Heineken is erger iig
HOAX, in de winter staat deze kerel ook buitenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef Dubby het volgende:
Het zou ook een hele prestatie zijn van een zwerver om een koude Schultenbrau te drinken.
Dat zijn de fakers. Echte zwervers hebben een Schultenbrau binnen 5 minuten op en kopen er nooit meerdere tegelijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:08 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
HOAX, in de winter staat deze kerel ook buiten![]()
Dat is de Finkenbräuquote:
oke, jullie vragen er om....patatquote:
Heinekenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:03 schreef jagga het volgende:
helaas moet ik zeggen dat schultenbrau helemaal niet zo verkeerd is...mist goed gekoeld...
Heineken is erger iig
Superlekker, maar daar kun je geen hele avond op blijven pimpelen zoals met normaal bierquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Grolsch.
Echte mannen drinken kasteelbier.![]()
[ afbeelding ]
Mee eens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:03 schreef jagga het volgende:
Heineken is erger iig
quote:
Mijn god dat doet een bekende van mij iddquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:45 schreef M4rc0 het volgende:
Leg hem voordat je hem koopt gewoon ff snel in de vriezer van de aldi, onder een zak patat ofzo. Uurtje later haal je hem weer op, en tadaa: Lekker Koud
Zóó.. téring hee. Ik ben nog nooit zo lazarus naar huis gegaanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:11 schreef Dutchlike het volgende:
[..]
Grolsch.
Echte mannen drinken kasteelbier.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn god dat doet een bekende van mij idd![]()
OT: Heeft ie er ook kaasknabbels bij? Schultenbrau zonder kaasknabbels kan niet natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 04:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dat is de Finkenbräuniet zo goed als Schutenbräu...
[ afbeelding ]
Schulten Brau, Bavaria, Euroshopper, zelfde brouwer inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:23 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Allebei goed, Schultenbrau ftw ! Het is gewoon Bavaria though![]()
![]()
Grafenwalder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |