en filmen?quote:
hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Linker of rechter zijkant zijn nog vrij
Ja, ik ook, volgens mij is dat zo tof! Dus ik hoop dat er snel een datum komt, dat ik vrij kan vragen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je naar de meet kunt komen
Trusteeeeequote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ga pitten, word ik misschien nog wakker morgen.
Trusten!
niet van m'n slechte kant dan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en filmen?
[..]
hoe meer zielen hoe meer vreugd
Ik vind ook dat de datum snel duidelijk moet worden, krijg ik tenminste zeker vrij.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja, ik ook, volgens mij is dat zo tof! Dus ik hoop dat er snel een datum komt, dat ik vrij kan vragen!
Welteruste!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:47 schreef PartyHardy het volgende:
Een hele goeie avond!
Aaahh Gindroge toellie.. dat dronk ik altijd toen ik 16 was en heel zat wilde worden..
Toen kon ik nog heel veel drank hebben dus dan was dat goedkoop he
![]()
Net een feestje gehad, ben 2 weken alleen thuis dus lig nu in de heeerlijke nieuwe auping van mn vader en moeder een beetje nog fok te checken..Morgen wel weer vroeg werken dus..
Welterusten dames!
Slaap lekkerrrr!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:49 schreef Diconnected het volgende:
dames en heer, ik ga ook richting bedje. nog even lezen en dan lekker slapen![]()
slaap lekker allemaal!![]()
Gaan we samen treinen he!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik vind ook dat de datum snel duidelijk moet worden, krijg ik tenminste zeker vrij.
[..]
Welteruste!
Plaats je morgen je bestelling even?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer besteld bij TD dus kan nu ook lekker tukken
ehmzquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Plaats je morgen je bestelling even?Slaap lekker meid
![]()
Ik ga ondertussen Bella's Choice lakken en met vuur spelen, figuurlijk
tumblr is van dat nail art stuff volgens mijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dames!daph stelt in het vorige topic een vraag en jullie lullen er gewoon keihard overheen
Maar daph: wtf is een tumblr?
god dat van mij leek er niet eens opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:38 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
Ik zie dat jullie flink geSCt hebben gister
En Tumblr http://www.tumblr.com/
Hmmm mijn nieuwsgierigheid wint het niet van alwéér ergens aan moeten meldenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:38 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
Ik zie dat jullie flink geSCt hebben gister
En Tumblr http://www.tumblr.com/
En dan vooral een mouwloze lbd of iets dergelijks?quote:
een watte?quote:
Ik ken 't verders ook niet, ben ook niet aangemeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm mijn nieuwsgierigheid wint het niet van alwéér ergens aan moeten melden![]()
Ik heb vandaag een crematie. De vader van mijn allerbeste dinnie is vorige week overleden.Wij kenden hem ook wel van verjaardagen en feestjes e.d. Dus ik heb gepaste nagels en vraag me echt af wat in godsnaam aan te doen. het wordt zķ warm
Sterkte mopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm mijn nieuwsgierigheid wint het niet van alwéér ergens aan moeten melden![]()
Ik heb vandaag een crematie. De vader van mijn allerbeste dinnie is vorige week overleden.Wij kenden hem ook wel van verjaardagen en feestjes e.d. Dus ik heb gepaste nagels en vraag me echt af wat in godsnaam aan te doen. het wordt zķ warm
ja psies. LBD is iets te 'bloot' vind ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:31 schreef Stormqueen het volgende:
Puckzie, zolang je maar een beetje "bedekt" en smaakvol gekleed bent maakt het IMO niet uit, bloesje is prima!
He getsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja psies. LBD is iets te 'bloot' vind ik.
Die Murphy mag wel eens ophouden met zijn kutwet wat mij betreft. Genoeg is genoeg already!!![]()
naast de pijn van mijn ongelukje heb ik ook nog eens een ontsteking in mijn kies erbij en daar kan ik niet mee naar de tandarts want ik krijg mijn mond niet eens ver genoeg open
Ik ga ff lekker poetsen ofzo, gewoon iets stompzinnigs doen
Sterkte mopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het is niet jouw dag hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:35 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja psies. LBD is iets te 'bloot' vind ik.
Die Murphy mag wel eens ophouden met zijn kutwet wat mij betreft. Genoeg is genoeg already!!![]()
naast de pijn van mijn ongelukje heb ik ook nog eens een ontsteking in mijn kies erbij en daar kan ik niet mee naar de tandarts want ik krijg mijn mond niet eens ver genoeg open
Ik ga ff lekker poetsen ofzo, gewoon iets stompzinnigs doen
oeh auwquote:
Thanks, die kende ik inderdaad alquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:53 schreef AmyGrace het volgende:
@Daph_, Ik loer wel af en toe hier en hier, maar die ken je vast al
Gisteren naar het strand geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:52 schreef Miss_V het volgende:
@Puckzz sterkte! Blousje is tof hoor en ook niet té. Ieks ook nog pijn d'r bij in je bekkie... og wat een K-dag!
@Delta verbrand???
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dames!daph stelt in het vorige topic een vraag en jullie lullen er gewoon keihard overheen
Maar daph: wtf is een tumblr?
Alles komt goed!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh auw
ik vind het altijd wel helpen als je aan het begin van de lente/zomer (heb je nu wat aan he?) wekelijks ff met een goede bodyscrub aan de gang gaat. En dan wel met mate in de zon, maar ik verbrand bijna niet meer en heb toch ook zo'n bleke blondharige huid.
en thnx iedereen, het is idd niet echt mijn weekmaar komt goed hoor. we hebben een leuke meet in het vooruitzicht plus een weekje vakantie
Heb eigenlijk de hele dag vol in de zon gezeten maar echt supervaak ingesmeerd.. heb me nog gescrubt de avond voordat ik ging maar helaasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:53 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oeh auw
ik vind het altijd wel helpen als je aan het begin van de lente/zomer (heb je nu wat aan he?) wekelijks ff met een goede bodyscrub aan de gang gaat. En dan wel met mate in de zon, maar ik verbrand bijna niet meer en heb toch ook zo'n bleke blondharige huid.
en thnx iedereen, het is idd niet echt mijn weekmaar komt goed hoor. we hebben een leuke meet in het vooruitzicht plus een weekje vakantie
och het zullen een paar uitstapjes worden, dagje Utrecht met de trein, dat soort dingetjes. verder gewoon lekker lamballen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Alles komt goed!
Ga je nog wat leuks doen?
Bah, bullshit!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 07:30 schreef zoeperzazke het volgende:
Carnaval: ik ben er mee opgegroeid en ik heb er vanaf de eerste keer een hekel aan gehad. Ik kwam iedere keer huilend thuis van school omdat de muziek zo hard stondIk heb er nooit iets om gegeven en zodra het mocht (op de basisschool was carnaval verplicht) ben ik er ook direct mee gestopt.
Voor 'volwassenen' draait carnaval echt enkel en alleen maar om zuipen & en zoveel mogelijk meiden/jongens scoren, en dat is gewoon niet my cup of tea.
En verder: goedemorgen! Wat ging dat ding vroeg zeg, ik sliep nog zoooohooooo lekker
Dat mag, maar waar ik het vier is dat grote bullshitquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:23 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii swappakketje deel 1!![]()
In Eindhoven speelt men volgens andere regels dan in Limburg, helaasquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:24 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat mag, maar waar ik het vier is dat grote bullshit
en welke is dat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Holyme het volgende:
Yay TD! En m'n geen idee hoe 't eruit ziet lakje is heel mooi, hopelijk dekt ie wel
Oh die ene die in het cirkeltje op td mooi was?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:29 schreef Holyme het volgende:
Yay TD! En m'n geen idee hoe 't eruit ziet lakje is heel mooi, hopelijk dekt ie wel
Haha dat je dat onthouden hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef Joysa het volgende:
[..]
Oh die ene die in het cirkeltje op td mooi was?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef Holyme het volgende:
Misa Raspberry Pink, swatches zijn lastig te vinden met zo'n naam, zoveel lakjes hebben die naam als beschrijving
Ik had toen nog gegoogled, maar kon ook niet veel vindenquote:
MAC Blue India, Essie Greenport en OCC Blackboardquote:
Greenportquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
MAC Blue India, Essie Greenport en OCC Blackboard
Heb OCC Swampthing ook binnen, das een lekker drekkleurtje
Complete pakketjequote:
You won't believe it, Greenport heb ik al een tijdje untried in m'n la staanquote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Complete pakketje
http://www.twitpic.com/26ynn4
(heb t flesje Zoya Remove+ even buiten beeld gelaten, die is namelijk gaan lekken...)
En er komt nog veeeeeeeeeeel meer![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
You won't believe it, Greenport heb ik al een tijdje untried in m'n la staanToen besteld op TD
Hahaha prachtigquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
You won't believe it, Greenport heb ik al een tijdje untried in m'n la staanToen besteld op TD
Goffer, jaloers! Ik wil swamp thing!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
MAC Blue India, Essie Greenport en OCC Blackboard
Heb OCC Swampthing ook binnen, das een lekker drekkleurtje
Sag Harbor is tof! Ik heb die andere ook staan, eh. *zoekt* Shelter Island!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha prachtigIk denk dat ik Sag Harbor toffer vind, maar Greenport is zo'n leuk kleurtje
Mijn swappee heeft deze stiekem voor me geritseld, het swappakket bestond uit vanalles en nog wat maar toen PM'de ze me met een foto van Greenport.. Heeft ze blijkbaar naar gezocht en speciaal voor mij besteld
![]()
![]()
Liefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha prachtigIk denk dat ik Sag Harbor toffer vind, maar Greenport is zo'n leuk kleurtje
Mijn swappee heeft deze stiekem voor me geritseld, het swappakket bestond uit vanalles en nog wat maar toen PM'de ze me met een foto van Greenport.. Heeft ze blijkbaar naar gezocht en speciaal voor mij besteld
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef Holyme het volgende:
[ afbeelding ]
Het moge duidelijk zijn wat voor kleurtjes ik mooi vind
Essie demure vixen, huckle buckle (veel mooier dan verwacht), Orly pure petunia, Misa raspberry pink, OPI basecoat, DS signature, DS extravagance, CCL revvvolution en uptown girl
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Goffer, jaloers! Ik wil swamp thing!
Mooie buit
Mja die vond ik een beetje fel op de swatches dus die heb ik geskiptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:40 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Sag Harbor is tof! Ik heb die andere ook staan, eh. *zoekt* Shelter Island!
Zeg, miss faalkeizerin: hoe groot is jouw stash onderhand wel niet???quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja die vond ik een beetje fel op de swatches dus die heb ik geskipt
[ afbeelding ]
Essie demure vixen, huckle buckle (veel mooier dan verwacht), Orly pure petunia, Misa raspberry pink, OPI basecoat, DS signature, DS extravagance, CCL revvvolution en uptown girl
Dit was een swap he madamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeg, miss faalkeizerin: hoe groot is jouw stash onderhand wel niet???
vierhonderd fucking vierendertig. Bwehehehehequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit was een swap he madamIk heb sinds de Zoya sparkles geen nieuwe lakkies meer ontvangen.. En maar ééntje gekocht (Catrice Bronzed Brown)
Ik moet m'n spreadsheet nog bijwerken met wat er allemaal in de verkoop is gegaan, maar de teller staat op 424 nu (dus inclusief verkoopmateriaal wat ik nog uit mn lijst moet halen *roltogen*) maar ja, daar moeten deze idd wel nog bij
Quote ninjaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vierhonderd fucking vierentwintig. Bwehehehehe
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit was een swap he madamIk heb sinds de Zoya sparkles geen nieuwe lakkies meer ontvangen.. En maar een paar lakkies gekocht in de winkel (5 ofzo?)
Ik moet m'n spreadsheet nog bijwerken met wat er allemaal in de verkoop is gegaan, maar de teller staat op 424 nu (dus inclusief verkoopmateriaal wat ik nog uit mn lijst moet halen *roltogen*) maar ja, daar moeten deze idd wel nog bij
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quote ninjaIk bedacht me dat ik er meer dan één had gekocht
.
Maareh, nu zijn het er dus 434
Autsjie...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei zit met stukken komkommer op haar rode gezicht
Waarom ben ik nou weer een falertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Briljant!! Ik hou van falerts! Helemaal als ze een nog veel grotere stash hebben, want dat praat het voor mij weer goed om meer te kopen
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
434 valt reuze mee vind ik![]()
I haz ninja skillzquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Quote ninjaIk bedacht me dat ik er meer dan één had gekocht
.
Maareh, nu zijn het er dus 434
Helpt het?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
434 valt reuze mee vind ik![]()
I know u hazquote:
I haz! Ik heb lekker niks besteld van de ChG VV en zit ook niet in de planning whoohooquote:
Waarom win jij die nou weer?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know u haz![]()
o. Ik heb gisteren baby shrekkies binnengekregen die ik gewonnen had bij Delta.. Euh, dat zijn er ook weer vierOf tellen babies niet?
Ohja, als die tellen, dan heb ik er ook nog 10 extra...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I know u haz![]()
o. Ik heb gisteren baby shrekkies binnengekregen die ik gewonnen had bij Delta.. Euh, dat zijn er ook weer vierOf tellen babies niet?
ja zo kan ik het ook, ik heb ook geen chanels gekocht en geen opi's en geen -vul iets in- Maar! het gaat om wat je WEL kooptquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I haz! Ik heb lekker niks besteld van de ChG VV en zit ook niet in de planning whoohooEn de Zoya Wicked en Wonderful vind ik wel leuk een paar, maar niet genoeg om mijn beperkte budget aan uit te geven
I had a lucky dayquote:
ohhhhhhhhh Dat valt alles mee jaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef DeltaCephei het volgende:
Nee ik heb er niet meer! Ik heb er *kijkt* 288
o dan tel ik ze wel niet meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ohja, als die tellen, dan heb ik er ook nog 10 extra...
en de glamourcontest met een mani van 6 maanden oudquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
I had a lucky day
Ik win bijna nooit wat dus laat me er lekker blij mee zijn(het is waar hoor, ik heb ooit één keer eerder iets gewonnen bij de Tina vroeger. Een blistex lipgloss/lipbalsem. Fijn dat ik dat ding vond! Maar uiteraard was ie binnen een week kwijt
. Had ik weer
)
Hahaha nee dat bedoel ik niet. Maar de nieuwe collecties vind ik niet zo heel veel aan dus koop ik het niet.. Vandaar niet falertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja zo kan ik het ook, ik heb ook geen chanels gekocht en geen opi's en geen -vul iets in- Maar! het gaat om wat je WEL koopt
oquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de glamourcontest met een mani van 6 maanden oud
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik gaat ff douchen, boodschappen doen en een paar wassen draaien![]()
Dada
Ik deed wel ZOMFG bij China Glaze en Orly Cosmixquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hahaha nee dat bedoel ik niet. Maar de nieuwe collecties vind ik niet zo heel veel aan dus koop ik het niet.. Vandaar niet falertDe Swissjes vind ik ook niet zo heel bijzonder zo afgaande op de swatches..
Eerst was ik meer van: ZOMG nieuwe collectie! Oh die ziet er tof uit! *bestelt* om er vervolgens 6 maanden later achter te komen dat de kleuren nog steeds untried zijn omdat het niet mijn kleuren zijn..
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef Daph_ het volgende:
Ik gaat ff douchen, boodschappen doen en een paar wassen draaien![]()
Dada
Ja die halloweentjes van ChGquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ik deed wel ZOMFG bij China Glaze en Orly Cosmix
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:05 schreef Lindytje het volgende:
Ladies, ik ben er even weg van. Rondje gemeentehuis. Jottem.
Vast wel ergens andersquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
er staat onderhand niets meer op TD wat ik nog graag wil hebben
ik zou nog wel een doossie kunnen vullen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ook welquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:29 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
ik zou nog wel een doossie kunnen vullen hoor
Mčh, dat heb ik ook een btje. Als ze nou Zoya en Nubar gingen verkopen......quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
En Sinful! En en en..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:33 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Mčh, dat heb ik ook een btje. Als ze nou Zoya en Nubar gingen verkopen......
[ afbeelding ]
Wuaha deed ik net ook, maar ik heb ook maar gelijk weer geslotenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef AmyGrace het volgende:
Waarom open ik nou TransdesignEr zijn al lakjes naar me onderweg...
Ik ga express niet kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:39 schreef AmyGrace het volgende:
Waarom open ik nou TransdesignEr zijn al lakjes naar me onderweg...
Hebben ze daar geen aangepaste openingstijden ivm kermis?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:00 schreef Lindytje het volgende:
Ohja, ik zou om 12u naar het gemeentehuis gaan.
*zit nog in pyjama op de bank...*
Het was gewoon open! Gelukkig. 8,25 voor twee stomme kopietjes met een stempel...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen aangepaste openingstijden ivm kermis?
Gemeentehuisquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Het was gewoon open! Gelukkig. 8,25 voor twee stomme kopietjes met een stempel...![]()
En naar de stad geweest even en niks gefaald![]()
Oh, en josti-dag op de kermis vandaag....
Ja, zeker stom!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Gemeentehuisambtenaren
afspraak maken voor het aanvragen van je paspoort
. Echt stom
!
Yoghurt eropquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:44 schreef DeltaCephei het volgende:
* DeltaCephei zit nog steeds met komkommer
Ik MOET gewoon een afspraak maken, anders gaat 't niet eens! En bedenk me net dat ik geloof ik nog pasfoto's moet laken maken voor die tijd. Maar dat red ik denk ik wel voordat ik daar moet zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, zeker stom!!
Ik had ook een afspraak kunnen maken zei het mevrouwtje, nu zou ik een half uur tot 3 kwartier moeten wachten....![]()
Maar ik was serieus binnen 3 (!!!) minuten aan de beurt
dat heb ik gelukkig ook *veegt zweet van voorhoofd*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
Milani, Sally Hansen, Masini, Del Sol, Claire's, Lippmann, Chelsea...quote:
Hehe geldt dat als excuus ja?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:34 schreef AmyGrace het volgende:
En jeetje Daph_...wat veeeel! But u haz a blog
Same here. Ik heb alleen wel eerst het verkeerde geleverd gekregen (2 maanden terug), gemaild, ze zouden de wielen alsnog opsturen maar dat is inmiddels dus bijna 2 maanden geleden en ik heb nog niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:24 schreef Joysa het volgende:
Ik bedenk me trouwens dat ik echt eeuwig geleden nagelwielen heb besteld maar deze nooit heb gekregen.. f opzoeken wie het was :|
Welke verkoper? maytheps-uk toevallig?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Same here. Ik heb alleen wel eerst het verkeerde geleverd gekregen (2 maanden terug), gemaild, ze zouden de wielen alsnog opsturen maar dat is inmiddels dus bijna 2 maanden geleden en ik heb nog niksIk heb gisteren maar ff een mailtje gestuurd, want die wieltjes heb ik ook nodig voor comparisons endezo
oooh ook de sparkles? K*t dat wordt toch weer bestellen danquote:
Dat vind ik zoiets stoms... dat je perse een afspraak MOET maken!! Is bij paspoorten enzo bij ons ook geloof ik. En natuurlijk kom ik er altijd nét te laat achter dat zoiets is verlopen (1 week voor de vakantie ofzo) en kan ik me rot gaan regelen om dat ding nog op tijd in huis te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik MOET gewoon een afspraak maken, anders gaat 't niet eens! En bedenk me net dat ik geloof ik nog pasfoto's moet laken maken voor die tijd. Maar dat red ik denk ik wel voordat ik daar moet zijn.
Wel fijn dat je zo snel aan de beurt was!
Nee beautylifenail.. Zit die van jou toevallig ook in Hong Kong? Zou me namelijk niks verbazen als het allemaal dezelfde zijnquote:
Ja Hongkong, en ik heb positieve feedback gehad op mijn betalingquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee beautylifenail.. Zit die van jou toevallig ook in Hong Kong? Zou me namelijk niks verbazen als het allemaal dezelfde zijn
Neeeeeuh, je hebt je gewoon heeeeel goed ingehoudenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:03 schreef AmyGrace het volgende:
En geen nagellak gekocht bij 't Kuidvat...braaf. Zou het ermee te maken hebben dat ik zowat alle (mooie) nagellak die ze verkopen al hier thuis heb staan?![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:03 schreef AmyGrace het volgende:
En geen nagellak gekocht bij 't Kuidvat...braaf. Zou het ermee te maken hebben dat ik zowat alle (mooie) nagellak die ze verkopen al hier thuis heb staan?![]()
Haha ja ik ook. Ben benieuwd of ik ze überhaupt nog krijg.. Het was 8 euro ofzo maar ik wil mn wieltjes wel hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:01 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja Hongkong, en ik heb positieve feedback gehad op mijn betaling
Dus heeft hij/zij wel ontvangen.
oefquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar heb ik 2 keer zonder problemen besteld
Jum!quote:
Welke lak? Holoquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:12 schreef Daph_ het volgende:
Net ongeveer 400 foto's gemaakt in de hoop de holo in mn nagellak vast te leggen, maar neeBij het bekijken van de foto's nķg geen holo. *zucht*
Worth the Risque als basis met Wild at Heart als stempel - die laatste is helemaal niet holo als je 'm stempelt trouwensquote:
Net als met revvvolution, die vind ik ook niet holo als ik em stempelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Worth the Risque als basis met Wild at Heart als stempel - die laatste is helemaal niet holo als je 'm stempelt trouwens
Psst, even ter concurrentie-info: dan ben je 2 euro per flesje duurder dan veelnagels...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:15 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze worden iets van ¤ 8,95. En ik ga ook direct bij ze inkopen ja![]()
Ik heb mijn nagelwielen ook al binnen vorige week woensdag besteld
Maar bij Veelnagels is het een eenmalige actie.. OP = OPquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psst, even ter concurrentie-info: dan ben je 2 euro per flesje duurder dan veelnagels...
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Net als met revvvolution, die vind ik ook niet holo als ik em stempel
Ik quote mezelf maar evenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Psst, even ter concurrentie-info: dan ben je 2 euro per flesje duurder dan veelnagels...
Ja, ik zag het al.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar bij Veelnagels is het een eenmalige actie.. OP = OP
Dit dusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar bij Veelnagels is het een eenmalige actie.. OP = OP
ik ga ze even -met mijn nagels- in het foto topic plakkenquote:
Ik zei al dat ik niks gezegd had...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is van dezelfde partij als mirannie had, ja zo kan ik ze ook goedkoop verkopen
Da's matig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jum!![]()
(ben allergisch voor 'alle fruit met een dunne schil' zoals appels, peren, perziken, kersen, nectarines, etc etc. Vreselijk irritant!! Behalve als het gekookt is of gebakken ofzo, dus een appeltaart kan gelukkig wel!)
Zitten een paar mooie tussen!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:24 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
ik ga ze even -met mijn nagels- in het foto topic plakken
CG
Atlantis
Wagon Trail
Watermelon Rind
Frostbite
Ruby pumps
CC
Factory giirl
gossip column
rebel debutante
Orly
platstix- viridian vinyl
wandering vine
Zeker matig, want fruit isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's matig!
FruitHeb ook nog 8 rode grapes en een kilo zwarte kersen, samen met de perziken voor het luttele bedrag van 11,50
en druiven en aambeien en kiwi's en mango's en ananananananassen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zeker matig, want fruit isinderdaad!
Maar alleen bananen en sinaasappels en grapefruits komen op een gegeven moment ook je strot uit.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en druiven en aambeien en kiwi's en mango's en ananananananassen?
Sorryquote:
Druiven: ja!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en druiven en aambeien en kiwi's en mango's en ananananananassen?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Sorrymet deze ga ik dan ook wel goedkoper
¤ 6,5
Maar ik zal hoger moeten als ik ze bij Nubar zelf inkoop
Dang!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:34 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Druiven: ja!
Aambeien: niet teveel, klein bietje eten gaat goed (3 ofzo)
Mango's: no
Anasnas: alleen uit blik... vers niet
Wut, ben je net zo'n groente en fruit junkie als ik?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dang!!!
heb je dat ook met groentings?
Nope, groentjens kan ik naar hartelust eten!! (oh, behalve tomaten... die ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dang!!!
heb je dat ook met groentings?
ik ben vooral een junkie, ik sla eigenlijk in alles wel doorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Holyme het volgende:
[..]
Wut, ben je net zo'n groente en fruit junkie als ik?
maar gekookte tomaten dan weer wel?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope, groentjens kan ik naar hartelust eten!! (oh, behalve tomaten... die ook niet)
(mijn moeder heeft toch echt ergens een productiefoutje of 10 gemaakt)
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben vooral een junkie, ik sla eigenlijk in alles wel doorMaar ja, ik eet graag en veel groente en fruit
Je vaart er zo lekker bij, vind ik
Ja, gekookt weer wel idd! Maar ik vind rauw ook lekker... met mozarella... maar meer dan een halve rauwe tomaat moet ik niet doen, want dan krijg ik stik-verschijnselenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar gekookte tomaten dan weer wel?
Anders wordt het echt lastig, die krengen zitten overal in
*geeft handje*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:46 schreef Mss het volgende:
Er scheurt me alweer een nagelIk ben het zat
. Ze worden niet eens meer lang
kan tijdelijk zijn, do not despair! Maar wel frustrerendquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:46 schreef Mss het volgende:
Is die partij niet goed dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dat is van dezelfde partij als mirannie had, ja zo kan ik ze ook goedkoop verkopen
Maar ik ga in het begin wel goedkoper verkopen voor ¤ 6,5![]()
Nee Nubar heeft helaas kutkwastjes....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:35 schreef Dzjonka het volgende:
hebben alle nubars trouwens zo'n smal kwastje of zijn mijn nagels plotseling enorm breed?
Bij mij ook hoor, ik ben al een jaar bezig om mijn nagels lang te laten groeien en hoe zorgvuldig ik ook ben, het is me nog steeds niet gelukt, het scheurt altijd wel weer ergens.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:46 schreef Mss het volgende:
Ik vind de hele dop behoorlijk dramaquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:00 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nee Nubar heeft helaas kutkwastjes....
Mja, ik de hele lak eigenlijk ook (van de duochromes), maar na een laagje of 3, 4 zijn de kleuren zo mooi, dat heeft geen ander merk....quote:
Ik denk dat het met werk te maken heeft, daar hebben ze nogal van te verduren. Dus ik hoop dat het in september met studeren wel weer groeitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan tijdelijk zijn, do not despair! Maar wel frustrerend
Ik heb er geen problemen meequote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is die partij niet goed dan?heb net 3 lakjes ontvangen
Niks mis met die partij hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:59 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Is die partij niet goed dan?heb net 3 lakjes ontvangen
Waar zijn al jouw ruil/ verkooplakjes eigenlijk gebleven?? Want die stonden in het swaptopic en toen weer niet, en toen was ik ze kwijtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:07 schreef mirannie het volgende:
[..]
Niks mis met die partij hoorheb er zelf ook een aantal gehouden. Maar die vrouw sloot haar salon ofzo, dus alles mocht weg. Veelsieraden maakt er echt hele vette winst op. Maar goed, die zullen ook nog wel BTW moeten betalen enzo, dus begrijp het wel denk ik.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Mss het volgende:
Er zijn nu 22 lakjes naar me onderweg, en nķg heb ik de neiging om op veelsieraden.nl te gaan kijken. Iemand, houd me tegen
*petst*quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:11 schreef Mss het volgende:
Er zijn nu 22 lakjes naar me onderweg, en nķg heb ik de neiging om op veelsieraden.nl te gaan kijken. Iemand, houd me tegen
Je bedoelt van die partij?? Dat mocht niet, wist ik niet... dus is verwijderd. Maar inmiddels is alles evengoed verkochtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Waar zijn al jouw ruil/ verkooplakjes eigenlijk gebleven?? Want die stonden in het swaptopic en toen weer niet, en toen was ik ze kwijt
ellendige patsh**rquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:36 schreef Daph_ het volgende:
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kijk eens wat snkr heeft binnengekregen vandaag!!![]()
http://twitpic.com/270ilo
Een voor haar, een voor mij![]()
![]()
Glamour?! Waar heb je die vandaan!!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:01 schreef kieskleurig het volgende:Ben blij, Opi DS Glamour, Royal en Desire komen mijn kant op
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:01 schreef kieskleurig het volgende:Ben blij, Opi DS Glamour, Royal en Desire komen mijn kant op
Was jij dat?? Ik zat al te vloeken tegen een denkbeeldige Amerikaansequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:12 schreef mirannie het volgende:
[..]dan zat ik dus tegen jou op te bieden
ik wil royal zoooo graag
Ebayquote:
Echt bij nog 30 seconden op de klok begon ik al bijna op de bank te springen dat ie binnen was en toen net op het allerlaatste moment...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Was jij dat?? Ik zat al te vloeken tegen een denkbeeldige Amerikaanse
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
relax... mompelt iets over het is maar nagellak
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:22 schreef Stormqueen het volgende:
relax... mompelt iets over het is maar nagellak
ZOMG vixenz! Dan heb ik ze ook!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n Vixens zijn er
En beeeh, kan geen verf meer zien de komende paar weken. Er zat meer op mezelf dan op de buis die geverfd moest.
Dat wil ik ook, maar moeten ze eerst komenquote:
Netjes! Heb de hometrainer al gehad voor vandaag.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En ik moet eerst nog 50 banen trekken zo![]()
Zo herkenbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:24 schreef mirannie het volgende:
[..]
I know, maar royal staat al zooooo lang op m´n lijstje. En sowieso word ik altijd een beetje over fanatiek als het gaat om bieden op eBay, slecht voor m´n bloeddruk
wel in het 25-meter bad hoor, dus dat is te overzien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Holyme het volgende:
[..]
Netjes! Heb de hometrainer al gehad voor vandaag.
Dat geldt voor mij ook, ze zijn vol.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:26 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat wil ik ook, maar moeten ze eerst komen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wel in het 25-meter bad hoor, dus dat is te overzien.
Cardio heb ik gister gedaan en morgen weer en vrijdag of zaterdag weer, dinsdag doe ik zwemmen met een dinnetje dat ik via de Fok! dieetclub ken
$16.99quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:25 schreef AmyGrace het volgende:
Hihi, jullie zijn gek!![]()
@kieskleurig, Ik ben wel benieuwd voor hoeveel je Glamour hebt weten te bemachtigen!
Ach, alle beetjes helpen, ik ga er nog ff een pondje afschijten denk ikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:34 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Pas? Dat is hartstikke al goed joh
Dmv. buikspieroefeningenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zou mijn buik wel strak willen trainen maar heb geen flauw idee hoe....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |