Plaats je morgen je bestelling even?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:15 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb weer besteld bij TD dus kan nu ook lekker tukken
ehmzquote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Plaats je morgen je bestelling even?Slaap lekker meid
![]()
Ik ga ondertussen Bella's Choice lakken en met vuur spelen, figuurlijk
tumblr is van dat nail art stuff volgens mijquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:19 schreef Stormqueen het volgende:
Dames!daph stelt in het vorige topic een vraag en jullie lullen er gewoon keihard overheen
Maar daph: wtf is een tumblr?
god dat van mij leek er niet eens opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:38 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
Ik zie dat jullie flink geSCt hebben gister
En Tumblr http://www.tumblr.com/
Hmmm mijn nieuwsgierigheid wint het niet van alwéér ergens aan moeten meldenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:38 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen
Ik zie dat jullie flink geSCt hebben gister
En Tumblr http://www.tumblr.com/
En dan vooral een mouwloze lbd of iets dergelijks?quote:
een watte?quote:
Ik ken 't verders ook niet, ben ook niet aangemeldquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm mijn nieuwsgierigheid wint het niet van alwéér ergens aan moeten melden![]()
Ik heb vandaag een crematie. De vader van mijn allerbeste dinnie is vorige week overleden.Wij kenden hem ook wel van verjaardagen en feestjes e.d. Dus ik heb gepaste nagels en vraag me echt af wat in godsnaam aan te doen. het wordt zó warm
Sterkte mopquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmm mijn nieuwsgierigheid wint het niet van alwéér ergens aan moeten melden![]()
Ik heb vandaag een crematie. De vader van mijn allerbeste dinnie is vorige week overleden.Wij kenden hem ook wel van verjaardagen en feestjes e.d. Dus ik heb gepaste nagels en vraag me echt af wat in godsnaam aan te doen. het wordt zó warm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |