nee maar die vent was 35, dus dan kan het!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Seksuele behoeftes is een, maar zwanger op je vijftiende = hoer/slet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat de Arabische Einstein voorbij komt, maar het wordt echt tijd voor voedsel pics.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Mijn tante en mijn vader en ik in Milaan (2009):
[ link | afbeelding ]
Oudere mannen zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:28 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
ik denk dat je meer kans maakt als je rond de 60/70 zit met een flinke berg poen op de bank
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
nee maar die vent was 35, dus dan kan het!
Ooh, dan kan het, niks aan de hand, geen probleem, sorry Nicole, dat wist ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn niet arm volgens mij, plastische chirurgie, modeshows in Parijs, wonen in Europa. Doet je vader iets met olie ofzo?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Mijn tante en mijn vader en ik in Milaan (2009):
[ link | afbeelding ]
Daarom val jij ook op Maradona?quote:
Vind dat wel erg kort door de bocht, toen ik 15 was had ik ook seks, en heb maar 3 verschillende mannen in mijn leven gehad ( ben nu 29).quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:27 schreef Diabox het volgende:
[..]
Seksuele behoeftes is een, maar zwanger op je vijftiende = hoer/slet.
Vakantie in Dom Rep.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:31 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Jullie zijn niet arm volgens mij, plastische chirurgie, modeshows in Parijs, wonen in Europa. Doet je vader iets met olie ofzo?
Was je zwanger op je vijftiende of niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind dat wel erg kort door de bocht, toen ik 15 was had ik ook seks, en heb maar 3 verschillende mannen in mijn leven gehad ( ben nu 29).
Gelukkig is het bij mij goed gegaan dankzei de pil maar het had net zo goed ook mis kunnen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:29 schreef juxtaposition het volgende:
[..]
nee maar die vent was 35, dus dan kan het!
dat bedoelde ik niet. ik bedoel soordat mijn vader al een baan had en ons dus gewoon financiėle zekerheid kon bieden was er geen probleem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zowieso is in Libanon alles anders. Iedereen denkt moslims, conservatief. Totaal niet waar Libanon is extreem progressief. En tienermoeders worden juist aangemoedigd. Moeders en dochters winkelen met elkaar in Beirut en ze hebben dezelfde kledingsmaak en gaan samen uit. Ik en mijn moeder ook.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:30 schreef Dubby het volgende:
[..]
Fijn dat de Arabische Einstein voorbij komt, maar het wordt echt tijd voor voedsel pics.
hoer/slet gaat misschien ver, zou wel erg dom zijn..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Vind dat wel erg kort door de bocht, toen ik 15 was had ik ook seks, en heb maar 3 verschillende mannen in mijn leven gehad ( ben nu 29).
Gelukkig is het bij mij goed gegaan dankzei de pil maar het had net zo goed ook mis kunnen gaan.
Nouja 'net zo goed mis kunnen gaan'. Het is nog steeds een grote uitzondering wanneer een 15-jarig meisje zwanger raakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:34 schreef nicolesoufi het volgende: En tienermoeders worden juist aangemoedigd. Moeders en dochters winkelen met elkaar in Beirut en ze hebben dezelfde kledingsmaak en gaan samen uit. Ik en mijn moeder ook.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:33 schreef Diabox het volgende:
[..]
Was je zwanger op je vijftiende of niet?Dankzij dan, taalnazi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, was 23 en dat was een bewuste keuze."One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |