Geen etenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:08 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Deze staan in mijn fotoboek die ik dus nooit meer zal gebruiken.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ehm, heel leuk dat je je eigen foto's laat zien enzo, maar wil heel je familie ook op Fok! staan?
Begrijp me niet verkeerd, als je jezelf wil laten zien, gewoon doen.![]()
Maar zou het geloof ik niet zo waarderen als mijn nichtje/dochter/vriendin mij ongevraagd op een site zou zetten.
Of ben ik nu een party pooper?
Ja alles goed en wel, maar het draait minstens zoveel om eten zoals jij al zei.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
We zijn libanees! Bij ons draait alles om uiterlijk! Waarom gaan mijn nichtjes hun neus laten verkleinen als ze niet bekend/beroemd willen zijn.
Mooie arm.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:13 schreef Diabox het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is wel heel slecht gesoept.
ah, gezellig....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:10 schreef nicolesoufi het volgende:
[..]
Ze is 38!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 02:15 schreef Dubby het volgende:
Ik wil meer zien van de billen van de moeder.
Niet vervelend bedoeld maar je moeten heeft ook wel wat laten doen in haar gezicht of niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |