quote:Op maandag 19 juli 2010 23:29 schreef Sapstengel het volgende:
Nouja, ik heb geen idee hoeveel kaarten er in totaal te winnen zijn, maar ik denk dat dit er niet enorm veel zijn.
Precies, ik koop mijn kaartje altijd direct de eerste dag. Ik ga niet wachten tot de artiesten bekend zijn, ik heb me nl. altijd goed vermaakt, dus waarom zou je dan wachtenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Lowlands is al goed en wel uitverkocht voordat er ook maar 1 naam bekend is, dan is het niet vreemd dat afwachtende mensen af en toe achter het net vissen.
Omdat ik er altijd al van gedroomd heb om anouk een keer in ed alphatent te zien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:56 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Precies, ik koop mijn kaartje altijd direct de eerste dag. Ik ga niet wachten tot de artiesten bekend zijn, ik heb me nl. altijd goed vermaakt, dus waarom zou je dan wachten
Wiequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:51 schreef Basp1 het volgende:
Omdat ik er altijd al van gedroomd heb om anouk een keer in ed alphatent te zien.![]()
Tegenwoordig gooien ze met bami of nasi, wel uitkijken dat je geen sambal in je ogen krijgtquote:Jammer dat er al jaren geen verse sinsasappelschillen meer te vinden zijn op het terrein.
Walgelijk persoon, ik zal je pootje haken als ik je tegenkom in de Bravo.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb kaarten gewonnen! Voor ze in de verkoop gingen. Niets mis mee. En als die mensen zo graag willen hadden ze op de eerste dag kaarten moeten halen en hadden ze niet achter het net gevist. Opgelost, slotjeeee.
Dat is niet erg 'low' van jequote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef rece het volgende:
Walgelijk persoon, ik zal je pootje haken als ik je tegenkom in de Bravo.
De kosten van zo'n festival zijn ook niet gering, al dat materiaal en personeel moet ook gewoon betaald worden. Eigenlijk vind ik de prijs nog wel meevallen, let wel... dit soort festivals is pure luxe en daar hangt nu eenmaal een prijskaartje aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:34 schreef Sapstengel het volgende:
Ja want 150 euro voor een kaartje en 2,50 voor een klein glaasje bier is nog niet genoeg.
Maar daardoor hebben we wel geen broodje beenham en moaz meer.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Sponsers, op deze manier bespaart de organisatie een hoop geld.
Waarom dat dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:21 schreef rece het volgende:
[..]
Walgelijk persoon, ik zal je pootje haken als ik je tegenkom in de Bravo.
538quote:Op maandag 19 juli 2010 23:28 schreef Killiann het volgende:
Tja, daar heb je wel gelijk in.. Maar als je ze dan wint..
Mn zusje heeft volgens mij was het bij 538 2 kaartjes gewonnen. Zij was blij iig
Voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:48 schreef rece het volgende:
[..]
Lees je post nog eens na zou ik zeggen. Of doe maar niet op je bek ga je toch wel.
Ik heb nergens gezegd dat ik je zou trappen bijdehandje.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken?
Sla je ook meisjes? Of trap je ze alleen neer?
What the fuckkkk is je probleem?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:44 schreef rece het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik je zou trappen bijdehandje.
Geen probleem hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
What the fuckkkk is je probleem?
Nou Lowlands is de laatste jaren verworden tot één groot reclamebord het is wel een keertje goedquote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:29 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Sponsers, op deze manier bespaart de organisatie een hoop geld.
Voel je fit, voel je Vifitquote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou Lowlands is de laatste jaren verworden tot één groot reclamebord het is wel een keertje goed
En wat heeft Vifit nou met Lowlands
Mensen die naar lowlands gaan zouden zomaar eens meer vifit kunnen gaan drinken door die actie. Je weet 't nooit.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nou Lowlands is de laatste jaren verworden tot één groot reclamebord het is wel een keertje goed
En wat heeft Vifit nou met Lowlands
3voor12 ook regelmatig (2x t.o.h.)quote:Op woensdag 28 juli 2010 19:46 schreef rubbereend het volgende:
Live XS geeft ook nog eens kaarten weg
Oor
3FM
Vifit
NRC nex
Nokia
Live XS
Haha ja dat is voor de mensen die wel braaf kaartjes hebben gekocht voor de editie van 2010 misschien wel leuk... kunnen die ook nog wat winnenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:17 schreef xenobinol het volgende:
Het zou een leuke actie zijn als je daarbij ook alvast kaarten kan winnen voor LL2011, goed idee toch
True, maar ja, die 100 kaarten maakt nou ook niet zoveel meer uit.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Prijsvragen te over voor Lowlands terwijl er mensen die graag gaan net te laat waren bij de gewone verkoop. Leuk al Lowlandspromotie maar ik heb eigenlijk liever dat Lowlanders hun kaartje kunnen kopen in plaats van dat er een berg worden weggegeven.
Waar kun je allemaal kaartjes winnen? Oor, 3FM, Vifit, NRC next...... vul rustig aan.
Het gaat sowieso om meer dan 100 kaarten natuurlijk. Maar het gaat me eigenlijk gewoon om het principe. Alles wat maar aan Lowlands ruikt geeft kaarten wegquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
True, maar ja, die 100 kaarten maakt nou ook niet zoveel meer uit.
*meldt sinds 2007 kaartloos
bijna 5% dus.... ik vind het nogal wat......quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:28 schreef Tourniquet het volgende:
Volgens Bente Bollmann (zie zijn Twitter van vanmorgen) zijn er van de 55.000 kaarten +53.000 beschikbaar in de vrije verkoop. Voor de sponsors en acties zijn het steeds maximaal 100 kaarten per partij. Valt dus best mee!
3,6%, ik vind het wel meevallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bijna 5% dus.... ik vind het nogal wat......
Alles wat maar aan Lowlands ruikt, is nodig om Lowlands in deze vorm en voor deze prijs te organiseren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het gaat sowieso om meer dan 100 kaarten natuurlijk. Maar het gaat me eigenlijk gewoon om het principe. Alles wat maar aan Lowlands ruikt geeft kaarten weg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |