Dat is dan ook symbolisch héquote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Een brandende Braamyo? Hmmm...dat vind ik zielig voor hem
Maar toch hequote:
Morgen is de grote dag?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef MissHobje het volgende:
en done
Is het net ff duidelijker
Zo lading verf en plamuur en gereedschappen gekocht voor morgen, verzekeringen afgesloten, alleen tja water en energie ( hubbies pakkie aan.. is niet goed geregeld nog) ben benieuwd morgen
Die braamstruik uit de bijbel verbrandde niet. Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.quote:
Okquote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij was in mijn huis en er ging niks in de fik......
Nee, hij was met de fiets en die stond in de schuur.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij was bij jou thuis
En niets in de fik? Ook geen muren eruit gereden met die pantserwagen van hem?
Niet? Verkeerde verwachting danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
als jij komt verwacht ik ook niet dat ik meteen een volledige fotoshoot moet doen!
krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens een blauwschimmelkaasje meegenomen uit de winkel vandaagWeet alleen iemand hoe lang ik zo'n kaasje goed kan houden als-ie eenmaal aangebroken is? Zo zonde anders
Uhm...jaquote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef z80 het volgende:
[..]
krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |