Dat is dan ook symbolisch héquote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Een brandende Braamyo? Hmmm...dat vind ik zielig voor hem
Maar toch hequote:
Morgen is de grote dag?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef MissHobje het volgende:
en done
Is het net ff duidelijker
Zo lading verf en plamuur en gereedschappen gekocht voor morgen, verzekeringen afgesloten, alleen tja water en energie ( hubbies pakkie aan.. is niet goed geregeld nog) ben benieuwd morgen
Die braamstruik uit de bijbel verbrandde niet. Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.quote:
Okquote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij was in mijn huis en er ging niks in de fik......
Nee, hij was met de fiets en die stond in de schuur.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij was bij jou thuis
En niets in de fik? Ook geen muren eruit gereden met die pantserwagen van hem?
Niet? Verkeerde verwachting danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
als jij komt verwacht ik ook niet dat ik meteen een volledige fotoshoot moet doen!
krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens een blauwschimmelkaasje meegenomen uit de winkel vandaagWeet alleen iemand hoe lang ik zo'n kaasje goed kan houden als-ie eenmaal aangebroken is? Zo zonde anders
Uhm...jaquote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef z80 het volgende:
[..]
krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?
Veel plezier DE!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
klus ze Hobje!
en FC; beter op jezelf letten!![]()
filmpje kijken:
Blauwschimmel is ook prima met port.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...jaIk vind blauwschimmel alleen lekker bij de whisky
bedankt he Sun
maar ja, zoveel drink ik dus niet
Hmmm...daar heb ik nog een flesje van staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Blauwschimmel is ook prima met port.
Ok. Een ceder is een boom, maar wat is een terebinth?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
En het is niet alleen ceders en terebinthen. Er staan zat andere dingen in Hooglied en dan heb je nog het mosterdzaad. Dus zat kleine dingen en eenjarigen.
Ik heb nog eens nagedacht en jij maakt mooie foto's van muzikanten. Daar staan ze op zoals ze zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
LOL!
Dan moet je wel erg van uitdagingen houden!
Ook een boom. Maar er zijn veel meer planten, die ook gewoon in Nederland groeien.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Een ceder is een boom, maar wat is een terebinth?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb nog eens nagedacht en jij maakt mooie foto's van muzikanten. Daar staan ze op zoals ze zijn.
En zo zou ik wel op de foto willen.
Ja er zijn veel kerken die dat doen. Ook een kerk bij mij in de buurt.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
Trouwens, Krakkemieke, dat voorstel van jou over die tuin aan FC bestaat al:
http://www.kerktuinnpbwas(...)in_npb_wassenaar.htm
linkjequote:It's well-known that SSRI drugs can destroy sexual interest and lower libido. What many people taking antidepressants don't realize is that these effects can last long after a person stops using an SSRI, and the impact can be more than just sexual dysfunction and low libido; the long-term effects from these drugs may hinder the ability to reach an emotional connection with another person and to have a lasting relationship.
According to Rutgers University anthropologist, author, and sex expert Helen Fisher, the neural circuits that process lust, sexual interest, or arousal are the same ones that handle romantic attraction to another person and the attachment of falling in love.
Three brain systems operate simultaneously to feel lust, attraction and attachment – and changing the chemical way one of these systems operates with SSRI drugs can alter the others as well. "When you cripple a person's sexual desire and arousal," says Fisher, "you're also jeopardizing their ability to fall in love and to stay in love."
Antidepressants and anti-anxiety medication are used to treat social anxiety disorder. Anxiety medication requires careful monitoring for side effects. MRI scans indicate that the neural pathways that are used in romantic bonding and attachment can't function when serotonin levels are high – as they must be when SSRI drugs being used. These pathways – and the development of romantic attachment – seem to require dopamine, a neurotransmitter whose levels are lowered by SSRIs.
Ik had ook een erge lage buikpijn, niet gekoppeld aan een blaasontsteking. Groot abces, door divertikels. Isse buikpijn.... gaat wel over, dacht ik.........quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef freecell het volgende:
Isagolfer![]()
Mja, het lukt. En nee, dat afwachten werkt niet, maar ik had alleen een flinke lage buikpijn niet gekoppeld aan een blaasontsteking
Nierkolieken dan weer wel.
Hmmm..je gaat toch niets slikken tegen dit soort dingen? Ik heb echt helemaal niets met medicatie en probeer dat altijd zo lang mogelijk uit te stellen eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ssri's helpen je wel tégen verliefdheid:
[..]
linkje
Googlen op 'love' en 'ssri' geeft je echt een overweldigend aantal artikelen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef freecell het volgende:
Isagolfer![]()
Mja, het lukt. En nee, dat afwachten werkt niet, maar ik had alleen een flinke lage buikpijn niet gekoppeld aan een blaasontsteking
Nierkolieken dan weer wel.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm..je gaat toch niets slikken tegen dit soort dingen? Ik heb echt helemaal niets met medicatie en probeer dat altijd zo lang mogelijk uit te stellen eigenlijk
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik was héél eventjes gaan liggen na het eten en *poef*...ik was een golfer
Ik was een zombie toen ik Seroxat nam. Het ergste was dat het niet hielp en dat ik met moeite kon afkicken.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ssri's helpen je wel tégen verliefdheid:
[..]
linkje
Googlen op 'love' en 'ssri' geeft je echt een overweldigend aantal artikelen.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik was héél eventjes gaan liggen na het eten en *poef*...ik was een golfer
Oh, tof!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Werd net gebeld door F. "ik heb nieuws!"
Ik dacht my god, nog één?![]()
![]()
Maar Babi J. heeft nu anderhalve tand, zegt mapa en kruipt bijna achteruit![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was een zombie toen ik Seroxat nam. Het ergste was dat het niet hielp en dat ik met moeite kon afkicken.
nopequote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, pijnlijk hoorDikke knuffel
Hopenlijk knap je snel op en wordt het geen hevige nierkolieken + koorts + niets meer kunnen doen. (of loop ik nu op de zaken vooruit?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |