abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84248193
pi_84248219
Misschien even CUL-SC erbij?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 19 juli 2010 @ 20:36:29 #3
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_84248235
Wat?

oh CUL.. excuses
  maandag 19 juli 2010 @ 20:37:02 #4
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84248259
hehe, ik neem aan dat dit de Slowchat is
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84248279
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:37 schreef TAV74 het volgende:
hehe, ik neem aan dat dit de Slowchat is
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 19 juli 2010 @ 20:38:10 #6
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84248301
Jahaaa, nu ook officieel de SC
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_84248306
Ik vind de TT leuk Free!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84248341
Een brandende Braamyo? Hmmm...dat vind ik zielig voor hem
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 19 juli 2010 @ 20:39:51 #9
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84248361
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Dat is dan ook symbolisch hé
pi_84248417
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Maar toch he
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84248430
En het is niet alleen ceders en terebinthen. Er staan zat andere dingen in Hooglied en dan heb je nog het mosterdzaad. Dus zat kleine dingen en eenjarigen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84248440
Ik heb trouwens een blauwschimmelkaasje meegenomen uit de winkel vandaag Weet alleen iemand hoe lang ik zo'n kaasje goed kan houden als-ie eenmaal aangebroken is? Zo zonde anders
  maandag 19 juli 2010 @ 20:41:25 #13
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_84248443
en done

Is het net ff duidelijker
Zo lading verf en plamuur en gereedschappen gekocht voor morgen, verzekeringen afgesloten, alleen tja water en energie ( hubbies pakkie aan.. is niet goed geregeld nog ) ben benieuwd morgen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_84248477
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef MissHobje het volgende:
en done

Is het net ff duidelijker
Zo lading verf en plamuur en gereedschappen gekocht voor morgen, verzekeringen afgesloten, alleen tja water en energie ( hubbies pakkie aan.. is niet goed geregeld nog ) ben benieuwd morgen
Morgen is de grote dag? Cool Wel ff foto's maken he
pi_84248518
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:40 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Maar toch he
Die braamstruik uit de bijbel verbrandde niet. Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84248573
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.
Ok
pi_84248733
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:

[..]

weet je het zeker?
pi_84248809
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef freecell het volgende:

[..]

weet je het zeker?
Hij was in mijn huis en er ging niks in de fik......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84248837
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hij was in mijn huis en er ging niks in de fik......
Hij was bij jou thuis En niets in de fik? Ook geen muren eruit gereden met die pantserwagen van hem?
pi_84248948
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hij was bij jou thuis En niets in de fik? Ook geen muren eruit gereden met die pantserwagen van hem?
Nee, hij was met de fiets en die stond in de schuur.
Ocherm, als jij komt verwacht ik ook niet dat ik meteen een volledige fotoshoot moet doen!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84248974
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
als jij komt verwacht ik ook niet dat ik meteen een volledige fotoshoot moet doen!
Niet? Verkeerde verwachting dan
  maandag 19 juli 2010 @ 20:57:17 #22
63722 z80
I fink you freaky
pi_84248998
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens een blauwschimmelkaasje meegenomen uit de winkel vandaag Weet alleen iemand hoe lang ik zo'n kaasje goed kan houden als-ie eenmaal aangebroken is? Zo zonde anders
krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_84249007
LOL!
Dan moet je wel erg van uitdagingen houden!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84249064
klus ze Hobje!
en FC; beter op jezelf letten!

filmpje kijken:
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84249090
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef z80 het volgende:

[..]

krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?
Uhm...ja Ik vind blauwschimmel alleen lekker bij de whisky bedankt he Sun maar ja, zoveel drink ik dus niet
pi_84249091
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
klus ze Hobje!
en FC; beter op jezelf letten!

filmpje kijken:
Veel plezier DE!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84249128
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Uhm...ja Ik vind blauwschimmel alleen lekker bij de whisky bedankt he Sun maar ja, zoveel drink ik dus niet
Blauwschimmel is ook prima met port.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84249203
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hmmm...daar heb ik nog een flesje van staan?
pi_84249222
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
En het is niet alleen ceders en terebinthen. Er staan zat andere dingen in Hooglied en dan heb je nog het mosterdzaad. Dus zat kleine dingen en eenjarigen.
Ok. Een ceder is een boom, maar wat is een terebinth?
pi_84249299
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
LOL!
Dan moet je wel erg van uitdagingen houden!
Ik heb nog eens nagedacht en jij maakt mooie foto's van muzikanten. Daar staan ze op zoals ze zijn.
En zo zou ik wel op de foto willen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84249367
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ok. Een ceder is een boom, maar wat is een terebinth?
Ook een boom. Maar er zijn veel meer planten, die ook gewoon in Nederland groeien.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84249659
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik heb nog eens nagedacht en jij maakt mooie foto's van muzikanten. Daar staan ze op zoals ze zijn.
En zo zou ik wel op de foto willen.
We kunnen wel eens kijken
  maandag 19 juli 2010 @ 21:15:56 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84249799
Trouwens, Krakkemieke, dat voorstel van jou over die tuin aan FC bestaat al:
http://www.kerktuinnpbwas(...)in_npb_wassenaar.htm
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84249883
Ik was héél eventjes gaan liggen na het eten en *poef*...ik was een golfer

Freecell, wat doe je nou dan! Dat afwachtend beleid bij jou niet zo geweldig werkt wist je nu toch wel Hoe gaat het? Lukt het allemaal wel

Terebinth

Bluezz, ik ga morgen na het werk ook even slapen ja Moet lukken hoor. Woensdag....naar de uroloog dus ook onderbroken slaap
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84250013
Isagolfer

Mja, het lukt. En nee, dat afwachten werkt niet, maar ik had alleen een flinke lage buikpijn niet gekoppeld aan een blaasontsteking
Nierkolieken dan weer wel.
pi_84250020
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
Trouwens, Krakkemieke, dat voorstel van jou over die tuin aan FC bestaat al:
http://www.kerktuinnpbwas(...)in_npb_wassenaar.htm
Ja er zijn veel kerken die dat doen. Ook een kerk bij mij in de buurt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84250120
FFT, ssri's helpen je wel tégen verliefdheid:
quote:
It's well-known that SSRI drugs can destroy sexual interest and lower libido. What many people taking antidepressants don't realize is that these effects can last long after a person stops using an SSRI, and the impact can be more than just sexual dysfunction and low libido; the long-term effects from these drugs may hinder the ability to reach an emotional connection with another person and to have a lasting relationship.

According to Rutgers University anthropologist, author, and sex expert Helen Fisher, the neural circuits that process lust, sexual interest, or arousal are the same ones that handle romantic attraction to another person and the attachment of falling in love.

Three brain systems operate simultaneously to feel lust, attraction and attachment – and changing the chemical way one of these systems operates with SSRI drugs can alter the others as well. "When you cripple a person's sexual desire and arousal," says Fisher, "you're also jeopardizing their ability to fall in love and to stay in love."

Antidepressants and anti-anxiety medication are used to treat social anxiety disorder. Anxiety medication requires careful monitoring for side effects. MRI scans indicate that the neural pathways that are used in romantic bonding and attachment can't function when serotonin levels are high – as they must be when SSRI drugs being used. These pathways – and the development of romantic attachment – seem to require dopamine, a neurotransmitter whose levels are lowered by SSRIs.

linkje
Googlen op 'love' en 'ssri' geeft je echt een overweldigend aantal artikelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84250137
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef freecell het volgende:
Isagolfer

Mja, het lukt. En nee, dat afwachten werkt niet, maar ik had alleen een flinke lage buikpijn niet gekoppeld aan een blaasontsteking
Ik had ook een erge lage buikpijn, niet gekoppeld aan een blaasontsteking. Groot abces, door divertikels. Isse buikpijn.... gaat wel over, dacht ik.........
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84250190
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]

linkje
Hmmm..je gaat toch niets slikken tegen dit soort dingen? Ik heb echt helemaal niets met medicatie en probeer dat altijd zo lang mogelijk uit te stellen eigenlijk
pi_84250200
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef freecell het volgende:
Isagolfer

Ouch, pijnlijk hoor Dikke knuffel
Hopenlijk knap je snel op en wordt het geen hevige nierkolieken + koorts + niets meer kunnen doen. (of loop ik nu op de zaken vooruit?)
pi_84250247
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:

Hmmm..je gaat toch niets slikken tegen dit soort dingen? Ik heb echt helemaal niets met medicatie en probeer dat altijd zo lang mogelijk uit te stellen eigenlijk

Het lijkt me ook een bar slechte indicatie
Ik wilde alleen FF laten glimlachen dat er wel een middeltje bestaat dat werkzaam is tegen verliefdheid
  maandag 19 juli 2010 @ 21:26:13 #42
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84250258
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:

Lekker he, die dutjes na het eten?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84250266
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]

linkje
Ik was een zombie toen ik Seroxat nam. Het ergste was dat het niet hielp en dat ik met moeite kon afkicken.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84250310
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef golfer het volgende:

Lekker he, die dutjes na het eten?

I am renewed! En Ross heeft lekkere citroenlimonade gemaakt Volgens een recept van Nigella waarbij je alle citroenen in hun geheel in de blender doet (nou ja, in vieren gesneden, maar met schil dus) en daarna door een zeef doet.
pi_84250316
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:

Werd net gebeld door F. "ik heb nieuws!"
Ik dacht my god, nog één?

Maar Babi J. heeft nu anderhalve tand, zegt mapa en kruipt bijna achteruit
pi_84250365
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh, tof!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84250372
Blaasdames
Sterkte!
pi_84250395
Leintjenooitgenoeg
pi_84250407
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:

Ik was een zombie toen ik Seroxat nam. Het ergste was dat het niet hielp en dat ik met moeite kon afkicken.

Ik kwam er heel erg achter hoe het is om insomnia te hebben. Dat breekt je helemaal.
Bijna iedereen krijgt enorme bijwerkingen van dit soort middelen. Ik kan me nog herinneren dat we een duo-college hadden van twee professoren die over anti-depressiva spraken en één noemde het voorschrijven van SSRI's aan mensen in een relatie misdadig... Dat heeft dus best indruk gemaakt, dat college.
pi_84250409
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ouch, pijnlijk hoor Dikke knuffel
Hopenlijk knap je snel op en wordt het geen hevige nierkolieken + koorts + niets meer kunnen doen. (of loop ik nu op de zaken vooruit?)
nope
  maandag 19 juli 2010 @ 21:29:13 #51
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84250414
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Isabeau het volgende:

Ik wilde alleen FF laten glimlachen dat er wel een middeltje bestaat dat werkzaam is tegen verliefdheid
Beste middel tegen verliefdheid is gewoon jezelf flink laten teleurstellen door een heel foute man/vrouw.
Gaat de verliefdheid in no time over en levert geen dokters of apothekerskosten op.
Poef.....gone! ©golfer
pi_84250415
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

I am renewed! En Ross heeft lekkere citroenlimonade gemaakt Volgens een recept van Nigella waarbij je alle citroenen in hun geheel in de blender doet (nou ja, in vieren gesneden, maar met schil dus) en daarna door een zeef doet.
Ross heeft een nieuwe carriere move voorhanden Limonademaker
pi_84250434
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Beste middel tegen verliefdheid is gewoon jezelf flink laten teleurstellen door een heel foute man/vrouw.
Gaat de verliefdheid in no time over en levert geen dokters of apothekerskosten op.
Hooguit misschien een flinke drankrekening op een avond?
pi_84250445
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:

Er ontsproot spontaan een kwijltje in mijn mond toen ik dit las
pi_84250464
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

check.
en +20 kg ook
En dat ging er niet vrijwillig weer af toen ik stopte
pi_84250484
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er ontsproot spontaan een kwijltje in mijn mond toen ik dit las
Kom gezellig langs om het op te eten met z'n tweeen
pi_84250541
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kwam er heel erg achter hoe het is om insomnia te hebben. Dat breekt je helemaal.
Bijna iedereen krijgt enorme bijwerkingen van dit soort middelen. Ik kan me nog herinneren dat we een duo-college hadden van twee professoren die over anti-depressiva spraken en één noemde het voorschrijven van SSRI's aan mensen in een relatie misdadig... Dat heeft dus best indruk gemaakt, dat college.
Ik had aleen de eerste 2 weken bijwerkingen en toen was ik voor het eerst in lange tijd gelukkig. Daarna hielp het me niet en kon ik niet afbouwen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84250545
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef PdeHoog het volgende:

Ross heeft een nieuwe carriere move voorhanden Limonademaker
* Bluezz richt het woord tot dr. Rossi himself :

Ross! next step is home made limoncello to bring at the bloomingdale night
pi_84250599
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

* Bluezz richt het woord tot dr. Rossi himself :

Ross! next step is home made limoncello to bring at the bloomingdale night
pi_84250608
quote:

Maar sommige mannen stellen zo weinig teleur, wat dan weer een teleurstelling is

En Bluezz, hoe kruip je bijna achteruit? Kijkt zo'n baby dan achterom, zie je dan de intentie op z'n gezichtje gloeien?

Freecell Nou...sterkte dan maar Ik voel met je mee.
pi_84250643
Guns 'N Roses - Don't Cry over de speakers hier. Oud
pi_84250665
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Guns 'N Roses - Don't Cry over de speakers hier. Oud

Nostalgie
pi_84250702
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nostalgie
Yup Soms is dat leuk he
pi_84250813
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef PdeHoog het volgende:

Yup Soms is dat leuk he

Absoluut! Ik heb momenteel alleen geen speakers op mijn pc, helaasch.
pi_84250823
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:

En Bluezz, hoe kruip je bijna achteruit? Kijkt zo'n baby dan achterom, zie je dan de intentie op z'n gezichtje gloeien?

Hij probeert woestig het speelkleed mét babygym van zich af te duwen, maakt met 1 been een tijgerbeweging maar landt plat op zijn snuffertje omdat hij vergeet dat hij er nog een beentje bij moet trekken.
Of zoiets
En dat alles in de achteruitmode
pi_84250893
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Bluezz het volgende:

Hij probeert woestig het speelkleed mét babygym van zich af te duwen, maakt met 1 been een tijgerbeweging maar landt plat op zijn snuffertje omdat hij vergeet dat hij er nog een beentje bij moet trekken.
Of zoiets
En dat alles in de achteruitmode

Het is je nog in detail uitgelegd ook Wat leuk hè, trotse ouders (en grootouders )
  maandag 19 juli 2010 @ 21:43:03 #67
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_84251126
Ik ben moe
pi_84251154
Ik was vergeten dat de zomeropeningstijden bij de sportclub waren. daarom maar van half 9 tot 9 kunnen sporten maar wel even heel lekker hard gelopen. gin goed
pi_84251252
quote:

[..]

Neuh, want vaak is de geliefde niet zo fout.
Je moet zelf beslissen dat je af gaat kicken.
En je moet zelf beslissen hoeveel je van hem pikt, of niet.
Verliefdheid overkomt je. Maar je kan zelf beslissen hoeveel het je waard is.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84251401
quote:
Op *************************************************************************
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!

Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!

LOL! Ik wil Krakkemieke citeren en krijg echt lappen met tekst in dit invulscherm incl bovenstaande mededeling. Poging 2:

maandag 19 juli 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:

Neuh, want vaak is de geliefde niet zo fout.
Je moet zelf beslissen dat je af gaat kicken.
En je moet zelf beslissen hoeveel je van hem pikt, of niet.
Verliefdheid overkomt je. Maar je kan zelf beslissen hoeveel het je waard is.

Bij verliefdheid is je beoordelingsvermogen om goede beslissingen te maken ook nog eens behoorlijk vertroebeld Dat is op scans nog aan te tonen ook Echt, reuze interessant de biopsychologie van verliefdheid en liefde
  maandag 19 juli 2010 @ 21:48:40 #71
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84251409
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:49 schreef freecell het volgende:

[..]

weet je het zeker?
Nee, maar ik wilde P. geruststellen
pi_84251708
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bij verliefdheid is je beoordelingsvermogen om goede beslissingen te maken ook nog eens behoorlijk vertroebeld Dat is op scans nog aan te tonen ook Echt, reuze interessant de biopsychologie van verliefdheid en liefde
Moet ik nu bang worden?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84251753
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Moet ik nu bang worden?

Gewoon niet verliefd worden Arme arme FF
pi_84251868
P! graag gedaan hoor!
pi_84252140
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gewoon niet verliefd worden Arme arme FF
Verliefd worden is geen drama hoor! Je kan afkicken, net als van elke verslaving. Heb ik ook gedaan.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84252141
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:43 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben moe
Hard werken he, dat koken
pi_84252226
grappig filmpje: http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Alleen-thuis/m1dz3daf4xuh
check de beschrijving ook vooral
pi_84252240
quote:
Op maandag 19 juli 2010 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
P! graag gedaan hoor!

Net nuttige dingen gedaan hier Mijn bureau is bijna leeg Een wereldwonder Nu heb ik de whisky wel verdiend vind ik
  maandag 19 juli 2010 @ 22:04:51 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84252365
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Net nuttige dingen gedaan hier Mijn bureau is bijna leeg Een wereldwonder Nu heb ik de whisky wel verdiend vind ik
heb je die filters nu al geprobeerd zuipschuit
pi_84252410
quote:
Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
aan de tempratuur te voelen was het anders wel zo vandaag pffffffff

maarehm... watzkebeurt.... hebbie ik iets gemist?
pi_84252447
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

je maakt gewoon excuses om te zuipen! Zuuperd!
  maandag 19 juli 2010 @ 22:06:10 #82
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84252450
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:05 schreef Braamyo het volgende:

[..]

aan de tempratuur te voelen was het anders wel zo vandaag pffffffff

maarehm... watzkebeurt.... hebbie ik iets gemist?
yep, je moet in de bijbelse tuin aan het werk
pi_84252504
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:

[..]

heb je die filters nu al geprobeerd zuipschuit
Nope
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Yup

Lukt best goed allemaal he Zo heerlijk, vakantie Hoewel mensen nu bang aan het worden zijn dat ik (IK ja ) alcoholist word
  maandag 19 juli 2010 @ 22:07:52 #84
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84252532
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:

Hoewel mensen nu bang aan het worden zijn dat ik (IK ja ) alcoholist word
serieus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84252594
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
grappig filmpje: http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Alleen-thuis/m1dz3daf4xuh
check de beschrijving ook vooral
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84252673
Neuh, ik zie een genieterd, niks mis mee!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84252682
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef TAV74 het volgende:

[..]

yep, je moet in de bijbelse tuin aan het werk
owjah !? wat leuk? waar ga ik mijn creativiteid in stoppen ?
pi_84252742
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef Braamyo het volgende:

[..]

owjah !? wat leuk? waar ga ik mijn creativiteid in stoppen ?
HEt is een tuin, Braamyo Daar heb je je creativiteit niet nodig. Alleen brute kracht (of een rupsvoertuig )
  maandag 19 juli 2010 @ 22:11:51 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84252780
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

HEt is een tuin, Braamyo Daar heb je je creativiteit niet nodig. Alleen brute kracht (of een rupsvoertuig )
stilstaan en branden in zijn geval
pi_84252885
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:

[..]

serieus?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, serieus Vanavond over MSN "kijk je wel uit? dat je geen alcoholist wordt" En vroeger he....heel vroeger...toen ik mijn eerste flesje pisang ambon kocht laaaaaaaaaaaaang geleden dus was mijn moeder ook al bezorgd.... "ja, ik ben heir niet blij mee hoor....zometeen ben je alcoholist". Ik heb haar echt uit staan lachen Ik die zeg maar nog voorzichtiger dan voorzichtig was met drank Niet buiten de deur, niet meer dan 1 glas per avond, niet als ik moest rijden, niet als ik...nou ja, noem het maar op
  maandag 19 juli 2010 @ 22:16:03 #91
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84253004
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja, serieus Vanavond over MSN "kijk je wel uit? dat je geen alcoholist wordt" En vroeger he....heel vroeger...toen ik mijn eerste flesje pisang ambon kocht laaaaaaaaaaaaang geleden dus was mijn moeder ook al bezorgd.... "ja, ik ben heir niet blij mee hoor....zometeen ben je alcoholist". Ik heb haar echt uit staan lachen Ik die zeg maar nog voorzichtiger dan voorzichtig was met drank Niet buiten de deur, niet meer dan 1 glas per avond, niet als ik moest rijden, niet als ik...nou ja, noem het maar op
Nou ja, je proeft ook wel heel veel Whisky op een avond, eigenlijk zit er wel iets in
pi_84253037
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:16 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nou ja, je proeft ook wel heel veel Whisky op een avond, eigenlijk zit er wel iets in
Ik heb nog geen slok whisky op vandaag Port wel
pi_84253080
quote:

[..]

iDD !

dus tuin ontwerpen, kosten vs wat is mogelijk, terrein mogelijkheden qua grondsoort, wat groeit en wat niet,

ik heb ook geen jaar tuin ontwerpen en inrichten gestudeert bij een tuincentrum

hehe
daarom vind ik het zo leuk, combi van nadenken, creativiteid en brute arbeit !
  maandag 19 juli 2010 @ 22:17:44 #94
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84253095
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb nog geen slok whisky op vandaag Port wel
Ik verwacht ook niet dat je nu je problemen al herkent en erkent, dat heeft tijd nodig
pi_84253107
quote:

[..]

LOL, wat een raar antwoord Pe.....
Alsof een chauffeur niks anders kan...
Ik denk dat Braam veel wil en kan.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 19 juli 2010 @ 22:18:47 #96
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_84253144
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

euhm, huh???
pi_84253253
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik denk dat je mijn antwoord niet zo serieus moet nemen
  maandag 19 juli 2010 @ 22:21:42 #98
63722 z80
I fink you freaky
pi_84253276
voor het cul gehalte.
fruit door de mri scanner gehaald.
http://insideinsides.blogspot.com/
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_84253278
Ik geloof niet dat een tuin alleen de brute kracht van een rupsvoertuig nodig heeft.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_84253286
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:

Als je bureau dan maar opgeruimd is

Net mijn kleren voor morgen gestreken en een witlofsalade met kip gemaakt voor de lunch, kan ik nu met een gerust hart gaan slapen

Freecell, beterschap meis!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')