Dat is dan ook symbolisch héquote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Een brandende Braamyo? Hmmm...dat vind ik zielig voor hem
Maar toch hequote:
Morgen is de grote dag?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef MissHobje het volgende:
en done
Is het net ff duidelijker
Zo lading verf en plamuur en gereedschappen gekocht voor morgen, verzekeringen afgesloten, alleen tja water en energie ( hubbies pakkie aan.. is niet goed geregeld nog) ben benieuwd morgen
Die braamstruik uit de bijbel verbrandde niet. Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.quote:
Okquote:Op maandag 19 juli 2010 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Er zaten alleen vlammen op. En zoals ik het zie, staat Braamyo 'in vuur en vlam' voor sommige dingen. Dus ik vind het wel toepasselijk.
quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hij was in mijn huis en er ging niks in de fik......
Nee, hij was met de fiets en die stond in de schuur.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Hij was bij jou thuis
En niets in de fik? Ook geen muren eruit gereden met die pantserwagen van hem?
Niet? Verkeerde verwachting danquote:Op maandag 19 juli 2010 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
als jij komt verwacht ik ook niet dat ik meteen een volledige fotoshoot moet doen!
krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trouwens een blauwschimmelkaasje meegenomen uit de winkel vandaagWeet alleen iemand hoe lang ik zo'n kaasje goed kan houden als-ie eenmaal aangebroken is? Zo zonde anders
Uhm...jaquote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef z80 het volgende:
[..]
krijgt de kaas bij jou dan de tijd om oud te worden?
Veel plezier DE!quote:Op maandag 19 juli 2010 20:58 schreef DarkElf het volgende:
klus ze Hobje!
en FC; beter op jezelf letten!![]()
filmpje kijken:
Blauwschimmel is ook prima met port.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...jaIk vind blauwschimmel alleen lekker bij de whisky
bedankt he Sun
maar ja, zoveel drink ik dus niet
Hmmm...daar heb ik nog een flesje van staan?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Blauwschimmel is ook prima met port.
Ok. Een ceder is een boom, maar wat is een terebinth?quote:Op maandag 19 juli 2010 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
En het is niet alleen ceders en terebinthen. Er staan zat andere dingen in Hooglied en dan heb je nog het mosterdzaad. Dus zat kleine dingen en eenjarigen.
Ik heb nog eens nagedacht en jij maakt mooie foto's van muzikanten. Daar staan ze op zoals ze zijn.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
LOL!
Dan moet je wel erg van uitdagingen houden!
Ook een boom. Maar er zijn veel meer planten, die ook gewoon in Nederland groeien.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok. Een ceder is een boom, maar wat is een terebinth?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb nog eens nagedacht en jij maakt mooie foto's van muzikanten. Daar staan ze op zoals ze zijn.
En zo zou ik wel op de foto willen.
Ja er zijn veel kerken die dat doen. Ook een kerk bij mij in de buurt.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:15 schreef golfer het volgende:
Trouwens, Krakkemieke, dat voorstel van jou over die tuin aan FC bestaat al:
http://www.kerktuinnpbwas(...)in_npb_wassenaar.htm
linkjequote:It's well-known that SSRI drugs can destroy sexual interest and lower libido. What many people taking antidepressants don't realize is that these effects can last long after a person stops using an SSRI, and the impact can be more than just sexual dysfunction and low libido; the long-term effects from these drugs may hinder the ability to reach an emotional connection with another person and to have a lasting relationship.
According to Rutgers University anthropologist, author, and sex expert Helen Fisher, the neural circuits that process lust, sexual interest, or arousal are the same ones that handle romantic attraction to another person and the attachment of falling in love.
Three brain systems operate simultaneously to feel lust, attraction and attachment – and changing the chemical way one of these systems operates with SSRI drugs can alter the others as well. "When you cripple a person's sexual desire and arousal," says Fisher, "you're also jeopardizing their ability to fall in love and to stay in love."
Antidepressants and anti-anxiety medication are used to treat social anxiety disorder. Anxiety medication requires careful monitoring for side effects. MRI scans indicate that the neural pathways that are used in romantic bonding and attachment can't function when serotonin levels are high – as they must be when SSRI drugs being used. These pathways – and the development of romantic attachment – seem to require dopamine, a neurotransmitter whose levels are lowered by SSRIs.
Ik had ook een erge lage buikpijn, niet gekoppeld aan een blaasontsteking. Groot abces, door divertikels. Isse buikpijn.... gaat wel over, dacht ik.........quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef freecell het volgende:
Isagolfer![]()
Mja, het lukt. En nee, dat afwachten werkt niet, maar ik had alleen een flinke lage buikpijn niet gekoppeld aan een blaasontsteking
Nierkolieken dan weer wel.
Hmmm..je gaat toch niets slikken tegen dit soort dingen? Ik heb echt helemaal niets met medicatie en probeer dat altijd zo lang mogelijk uit te stellen eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ssri's helpen je wel tégen verliefdheid:
[..]
linkje
Googlen op 'love' en 'ssri' geeft je echt een overweldigend aantal artikelen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:20 schreef freecell het volgende:
Isagolfer![]()
Mja, het lukt. En nee, dat afwachten werkt niet, maar ik had alleen een flinke lage buikpijn niet gekoppeld aan een blaasontsteking
Nierkolieken dan weer wel.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:24 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm..je gaat toch niets slikken tegen dit soort dingen? Ik heb echt helemaal niets met medicatie en probeer dat altijd zo lang mogelijk uit te stellen eigenlijk
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik was héél eventjes gaan liggen na het eten en *poef*...ik was een golfer
Ik was een zombie toen ik Seroxat nam. Het ergste was dat het niet hielp en dat ik met moeite kon afkicken.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:23 schreef Isabeau het volgende:
FFT, ssri's helpen je wel tégen verliefdheid:
[..]
linkje
Googlen op 'love' en 'ssri' geeft je echt een overweldigend aantal artikelen.
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik was héél eventjes gaan liggen na het eten en *poef*...ik was een golfer
Oh, tof!quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Werd net gebeld door F. "ik heb nieuws!"
Ik dacht my god, nog één?![]()
![]()
Maar Babi J. heeft nu anderhalve tand, zegt mapa en kruipt bijna achteruit![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
Ik was een zombie toen ik Seroxat nam. Het ergste was dat het niet hielp en dat ik met moeite kon afkicken.
nopequote:Op maandag 19 juli 2010 21:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, pijnlijk hoorDikke knuffel
Hopenlijk knap je snel op en wordt het geen hevige nierkolieken + koorts + niets meer kunnen doen. (of loop ik nu op de zaken vooruit?)
Beste middel tegen verliefdheid is gewoon jezelf flink laten teleurstellen door een heel foute man/vrouw.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde alleen FF laten glimlachen dat er wel een middeltje bestaat dat werkzaam is tegen verliefdheid
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
![]()
Werd net gebeld door F. "ik heb nieuws!"
Ik dacht my god, nog één?![]()
![]()
Maar Babi J. heeft nu anderhalve tand, zegt mapa en kruipt bijna achteruit![]()
Ross heeft een nieuwe carriere move voorhandenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
I am renewed!En Ross heeft lekkere citroenlimonade gemaakt
Volgens een recept van Nigella waarbij je alle citroenen in hun geheel in de blender doet (nou ja, in vieren gesneden, maar met schil dus) en daarna door een zeef doet.
Hooguit misschien een flinke drankrekening op een avond?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Beste middel tegen verliefdheid is gewoon jezelf flink laten teleurstellen door een heel foute man/vrouw.
Gaat de verliefdheid in no time over en levert geen dokters of apothekerskosten op.
check.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was een zombie toen ik Seroxat nam. Het ergste was dat het niet hielp en dat ik met moeite kon afkicken.
Kom gezellig langs om het op te eten met z'n tweeenquote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er ontsproot spontaan een kwijltje in mijn mond toen ik dit las
Ik had aleen de eerste 2 weken bijwerkingen en toen was ik voor het eerst in lange tijd gelukkig. Daarna hielp het me niet en kon ik niet afbouwen.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kwam er heel erg achter hoe het is om insomnia te hebben. Dat breekt je helemaal.
Bijna iedereen krijgt enorme bijwerkingen van dit soort middelen. Ik kan me nog herinneren dat we een duo-college hadden van twee professoren die over anti-depressiva spraken en één noemde het voorschrijven van SSRI's aan mensen in een relatie misdadig... Dat heeft dus best indruk gemaakt, dat college.
* Bluezz richt het woord tot dr. Rossi himself :quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
Ross heeft een nieuwe carriere move voorhandenLimonademaker
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz richt het woord tot dr. Rossi himself :
Ross! next step is home made limoncelloto bring at the bloomingdale night
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
Beste middel tegen verliefdheid is gewoon jezelf flink laten teleurstellen door een heel foute man/vrouw.
Gaat de verliefdheid in no time over en levert geen dokters of apothekerskosten op.
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
Guns 'N Roses - Don't Cry over de speakers hier. Oud
Yupquote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
En Bluezz, hoe kruip je bijna achteruit? Kijkt zo'n baby dan achterom, zie je dan de intentie op z'n gezichtje gloeien?
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Bluezz het volgende:
![]()
Hij probeert woestig het speelkleed mét babygym van zich af te duwen, maakt met 1 been een tijgerbeweging maar landt plat op zijn snuffertje omdat hij vergeet dat hij er nog een beentje bij moet trekken.
Of zoiets
En dat alles in de achteruitmode
Neuh, want vaak is de geliefde niet zo fout.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op *************************************************************************
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!LOL! Ik wil Krakkemieke citeren en krijg echt lappen met tekst in dit invulscherm incl bovenstaande mededeling. Poging 2:
maandag 19 juli 2010 21:45 schreef krakkemieke het volgende:
Neuh, want vaak is de geliefde niet zo fout.
Je moet zelf beslissen dat je af gaat kicken.
En je moet zelf beslissen hoeveel je van hem pikt, of niet.
Verliefdheid overkomt je. Maar je kan zelf beslissen hoeveel het je waard is.
Nee, maar ik wilde P. geruststellenquote:
Moet ik nu bang worden?quote:Op maandag 19 juli 2010 21:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij verliefdheid is je beoordelingsvermogen om goede beslissingen te maken ook nog eens behoorlijk vertroebeldDat is op scans nog aan te tonen ook
Echt, reuze interessant de biopsychologie van verliefdheid en liefde
quote:
Verliefd worden is geen drama hoor! Je kan afkicken, net als van elke verslaving. Heb ik ook gedaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon niet verliefd wordenArme arme FF
Hard werken he, dat kokenquote:
quote:
heb je die filters nu al geprobeerd zuipschuitquote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Net nuttige dingen gedaan hierMijn bureau is bijna leeg
Een wereldwonder
Nu heb ik de whisky wel verdiend vind ik
aan de tempratuur te voelen was het anders wel zo vandaag pffffffffquote:Op maandag 19 juli 2010 20:39 schreef PdeHoog het volgende:
Een brandende Braamyo? Hmmm...dat vind ik zielig voor hem
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Net nuttige dingen gedaan hierMijn bureau is bijna leeg
Een wereldwonder
Nu heb ik de whisky wel verdiend vind ik
yep, je moet in de bijbelse tuin aan het werkquote:Op maandag 19 juli 2010 22:05 schreef Braamyo het volgende:
[..]
aan de tempratuur te voelen was het anders wel zo vandaag pffffffff
maarehm... watzkebeurt.... hebbie ik iets gemist?
Nopequote:Op maandag 19 juli 2010 22:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
heb je die filters nu al geprobeerd zuipschuit
Yupquote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je maakt gewoon excuses om te zuipen! Zuuperd!
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Hoewel mensen nu bang aan het worden zijn dat ik (IK ja) alcoholist word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
grappig filmpje: http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Alleen-thuis/m1dz3daf4xuh
check de beschrijving ook vooral
owjah !? wat leuk? waar ga ik mijn creativiteid in stoppenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
yep, je moet in de bijbelse tuin aan het werk
HEt is een tuin, Braamyoquote:Op maandag 19 juli 2010 22:10 schreef Braamyo het volgende:
[..]
owjah !? wat leuk? waar ga ik mijn creativiteid in stoppen?
stilstaan en branden in zijn gevalquote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HEt is een tuin, BraamyoDaar heb je je creativiteit niet nodig. Alleen brute kracht (of een rupsvoertuig
)
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
serieus?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, serieus
Vanavond over MSN "kijk je wel uit? dat je geen alcoholist wordt"
En vroeger he....heel vroeger...toen ik mijn eerste flesje pisang ambon kocht laaaaaaaaaaaaang geleden dus
was mijn moeder ook al bezorgd.... "ja, ik ben heir niet blij mee hoor....zometeen ben je alcoholist". Ik heb haar echt uit staan lachen
Ik die zeg maar nog voorzichtiger dan voorzichtig was met drank
Niet buiten de deur, niet meer dan 1 glas per avond, niet als ik moest rijden, niet als ik...nou ja, noem het maar op
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Nou ja, je proeft ook wel heel veel Whisky op een avond, eigenlijk zit er wel iets inquote:Op maandag 19 juli 2010 22:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ja, serieus
Vanavond over MSN "kijk je wel uit? dat je geen alcoholist wordt"
En vroeger he....heel vroeger...toen ik mijn eerste flesje pisang ambon kocht laaaaaaaaaaaaang geleden dus
was mijn moeder ook al bezorgd.... "ja, ik ben heir niet blij mee hoor....zometeen ben je alcoholist". Ik heb haar echt uit staan lachen
Ik die zeg maar nog voorzichtiger dan voorzichtig was met drank
Niet buiten de deur, niet meer dan 1 glas per avond, niet als ik moest rijden, niet als ik...nou ja, noem het maar op
Ik heb nog geen slok whisky op vandaagquote:Op maandag 19 juli 2010 22:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, je proeft ook wel heel veel Whisky op een avond, eigenlijk zit er wel iets in
iDD !quote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HEt is een tuin, BraamyoDaar heb je je creativiteit niet nodig. Alleen brute kracht (of een rupsvoertuig
)
Ik verwacht ook niet dat je nu je problemen al herkent en erkent, dat heeft tijd nodigquote:Op maandag 19 juli 2010 22:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb nog geen slok whisky op vandaagPort wel
LOL, wat een raar antwoord Pe.....quote:Op maandag 19 juli 2010 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
)
euhm, huh???quote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL, wat een raar antwoord Pe.....
Alsof een chauffeur niks anders kan...
Ik denk dat Braam veel wil en kan.
Ik denk dat je mijn antwoord niet zo serieus moet nemenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
LOL, wat een raar antwoord Pe.....
Alsof een chauffeur niks anders kan...
Ik denk dat Braam veel wil en kan.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
je maakt gewoon excuses om te zuipen! Zuuperd!
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik verwacht ook niet dat je nu je problemen al herkent en erkent, dat heeft tijd nodig
Ok!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn antwoord niet zo serieus moet nemen
Slaap lekker Isaquote:Op maandag 19 juli 2010 22:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je bureau dan maar opgeruimd is
Net mijn kleren voor morgen gestreken en een witlofsalade met kip gemaakt voor de lunch, kan ik nu met een gerust hart gaan slapen
Freecell, beterschap meis!!
Ik had niet de indruk dat P. de diepere betekenis van het tuinieren serieus aan het bespreken wasquote:Op maandag 19 juli 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof niet dat een tuin alleen de brute kracht van een rupsvoertuig nodig heeft.......
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:22 schreef PdeHoog het volgende:
En wie gaat me daarbij helpen?
Laten we eens beginnen met vast te stellen of ik uberhaupt een probleem heb
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ontkenning is wel het eerste symptoomIk vrees dat je echt hulp moet zoeken,P!
* Isabeau rent luid lachend weg
Nee idd. Alcoholisten kun je niet serieus nemen op het gebied van tuinieren..quote:Op maandag 19 juli 2010 22:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had niet de indruk dat P. de diepere betekenis van het tuinieren serieus aan het bespreken was
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee idd. Alcoholisten kun je niet serieus nemen op het gebied van tuinieren..![]()
Je haalt me de woorden uit de mond. Schokkend. Die arme P.. het was zo'n veelbelovende fotograafquote:Op maandag 19 juli 2010 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ontkenning is wel het eerste symptoomIk vrees dat je echt hulp moet zoeken,P!
Ik word hier gestigmatiseerd en gedemoniseerdquote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee idd. Alcoholisten kun je niet serieus nemen op het gebied van tuinieren..![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je haalt me de woorden uit de mond. Schokkend. Die arme P.. het was zo'n veelbelovende fotograaf
Ja Geert, dat krijg je er vanquote:Op maandag 19 juli 2010 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik word hier gestigmatiseerd en gedemoniseerd
Ik heb vandaag mijn planten verpot, maar ik heb geen tuin. Alcoholist of niet, ik ren hard weg, ik heb toch geen tuin!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ik al zo'n 6x gehad van de 6x dat ik iemand leuk vond of verliefd wasquote:Op maandag 19 juli 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
hij moet zowiezo eerst eens omgeploegd wordenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof niet dat een tuin alleen de brute kracht van een rupsvoertuig nodig heeft.......
Oh, dus het probleem lost zich sowieso vanzelf weer opquote:Op maandag 19 juli 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik al zo'n 6x gehad van de 6x dat ik iemand leuk vond of verliefd was
je kent mijn tuin nietquote:Op maandag 19 juli 2010 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 19 juli 2010 22:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hij moet zowiezo eerst eens omgeploegd wordendus P heeft er wel kijk op haha!
Nee joh! Je kan verliefd worden. En misschien is dat fout en het gaat niks worden. Dan kan je gewoon afkicken. net als met verkeerd eten of drank.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb ik al zo'n 6x gehad van de 6x dat ik iemand leuk vond of verliefd was
ik voel een praatgroep met P. en FF aankomenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee joh! Je kan verliefd worden. En misschien is dat fout en het gaat niks worden. Dan kan je gewoon afkicken. net als met verkeerd eten of drank.
Mijn balkon hoeft niet omgeploegd.... Ik veeg het!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:28 schreef Braamyo het volgende:
[..]
hij moet zowiezo eerst eens omgeploegd wordendus P heeft er wel kijk op haha!
Is dit de praatgroep niet?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik voel een praatgroep met P. en FF aankomen
Zie je mij meepraten danquote:
te weinig, maar je bent ook nog maar aan het begin van je traject. Het komt vanzelf wel, niet opgeven.quote:
Handgranaatje de tuin in?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:35 schreef z80 het volgende:
ik krijg een behoorlijke hekel aan een stel Hollanders dat hier achter is komen wonen.
ze hebben een klein kind, en dat blaag mag nu nog buiten lopen te krijsen.
sesamstraat is allang afgelopen.
Okquote:Op maandag 19 juli 2010 22:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
te weinig, maar je bent ook nog maar aan het begin van je traject. Het komt vanzelf wel, niet opgeven.
wat heb jij met tuinieren ineensquote:
Waarom ben je eraan begonnen, wat slik je en heb je het idee dat het je helpt?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Leintjuh: probeer nog te genieten van je laatste vakantiedagen![]()
@ Freecell: pff beterschap! wat goed dat je alsnog naar de arts bent gegaan anders was het nog erger![]()
en luisteren nu he naar hem/haar![]()
@ Isa, Krak en nog meer die het over anti depressiva hadden; ik beken maar; ik gebruik dit nu denk 3/4 jaar. kan nog steeds boos en verliefd worden, lachen en huilen en ik zou zelfs willen dat mn libido wat minder zou worden. ik ben wat relaxter en minder scherp in situaties. aan het begin erg moeten wennen; eerst ziek geweest, toen rustig, en nu alleen nog erg moe maar val gelukkig niet meer in slaap zonder dat ik erbij ben (onverwachts). hielp het maar tegen verliefdheid
Niets, maar ik hou wel van vernielen op zijn tijdquote:
tja, dat hebben al die jongelui als ze een borrel op hebbenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets, maar ik hou wel van vernielen op zijn tijd
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:35 schreef z80 het volgende:
ik krijg een behoorlijke hekel aan een stel Hollanders dat hier achter is komen wonen.
ze hebben een klein kind, en dat blaag mag nu nog buiten lopen te krijsen.
sesamstraat is allang afgelopen.
Je bent van harte welkom hier, ze gaan de tuin herinrichten. Morgen gaan ze bomen met zagen te lijf!quote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niets, maar ik hou wel van vernielen op zijn tijd
Sterker nog...ik heb daar geen drank voor nodigquote:Op maandag 19 juli 2010 22:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
tja, dat hebben al die jongelui als ze een borrel op hebben
oh ja, dat zou ik nog luisteren....quote:Op maandag 19 juli 2010 22:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sterker nog...ik heb daar geen drank voor nodig![]()
\m/ Sabaton - Reign of Terror
Nina Storms, ja.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:24 schreef borisz het volgende:
Kay vd Linde is nu woordvoerder van Nina Brink. Wat een humor
Onvoorstelbaar vind ik het, de man met de grote waffel over al die misstandenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En wie heeft er een woordvoerder nodig als je mijn 'vriend' Pieter als je man hebt?
citalopram, nu 40mg, weet niet echt of het helpt. denk het wel een beetje maar ook niet heel veel maar kan niet zomaar stoppen (mag niet). maar als ik het een dag per ongeluk vergeet is er niks aan de handquote:Op maandag 19 juli 2010 22:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Waarom ben je eraan begonnen, wat slik je en heb je het idee dat het je helpt?
De schrijver van het boek zat bij Smeets toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
Trouwens briljante Belgische film: De Helaasheid der Dingen.
ja he? heb hem in de cinema gezien met een vriendin... vond t een hele goeie film.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:50 schreef golfer het volgende:
Trouwens briljante Belgische film: De Helaasheid der Dingen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
P; even een week geen drank vanaf morgen. kun je kijken hoe je je daarbij voelt en dan weet je of je een beginnend alcoholist ben of het gewoon lekker vind af en toe
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
P; even een week geen drank vanaf morgen. kun je kijken hoe je je daarbij voelt en dan weet je of je een beginnend alcoholist ben of het gewoon lekker vind af en toe
Daardoor ben ik er deze week eerst over gan lezen en heb ik hem daarna 'binnengengeld'. Moest alleen wel even nog apart de subs ook binnenhalen, want van dat platte Vlaams is soms echt niets te verstaan.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef Sunnythesun het volgende:
De schrijver van het boek zat bij Smeets toch?Lijkt me een boeiende film ook ja!
Pieter...tja. Ik kan daar heel wat verhalen over vertellen, maar heb hem al een jaar of 5 niet meer gezien/gesproken. Sinds hij in 'andere' kringen verkeerd.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
Onvoorstelbaar vind ik het, de man met de grote waffel over al die misstanden
Aanrader dusquote:Op maandag 19 juli 2010 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Daardoor ben ik er deze week eerst over gan lezen en heb ik hem daarna 'binnengengeld'. Moest alleen wel even nog apart de subs ook binnenhalen, want van dat platte Vlaams is soms echt niets te verstaan.
Liegen kan hij goedquote:Op maandag 19 juli 2010 22:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar vind ik het, de man met de grote waffel over al die misstanden
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik kreeg net een slapertje doorgestuurd, en ik moest denken aan die collage van FC
Die heeft ie gekregen van ons bij zijn geboortequote:Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
awww.. en dat schaap rechts boven!
cute!
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Is 80% van de mensheid tegenwoordig aan de antidepressiva?
Lieve FFT, ik zal je mijn alcohol-gedrag even uitleggenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Het helpt dus niet veel. Waarom blijf je het dan slikken, vraagtekenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
citalopram, nu 40mg, weet niet echt of het helpt. denk het wel een beetje maar ook niet heel veel maar kan niet zomaar stoppen (mag niet). maar als ik het een dag per ongeluk vergeet is er niks aan de hand
Ja maar iedereen heeft ook tegenwoordig ADHD en borderline en heeft dyslexie.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Is 80% van de mensheid tegenwoordig aan de antidepressiva?
De nieuwste in die reeks is Discalculiequote:Op maandag 19 juli 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar iedereen heeft ook tegenwoordig ADHD en borderline en heeft dyslexie.
Als je dat niet hebt (gehad) hoor je er niet bij.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Speciale foto voor Cheeseplenk! Karluv Most en de Kasteel van Praag, als je goed kijkt
quote:Op maandag 19 juli 2010 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
ga jij hem nog ff serieus advies zitten geven ook!
Ik val bijna van de bank van het lachen nu![]()
huh wat wat? wanneer?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Mn poten doen pijn dus ik ga ff badderen en dan naar bed![]()
Oh en FF: hij moest de hond uitlaten?_!! Klinkt niet als een goed idee, deze meneer!
ik hoor er niet bijquote:Op maandag 19 juli 2010 23:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja maar iedereen heeft ook tegenwoordig ADHD en borderline en heeft dyslexie.
Als je dat niet hebt (gehad) hoor je er niet bij.
ja. Vertel nog eens van je libido?quote:
Wat een lievertjequote:Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Elf wat leuk dat jij hem gezien hebt.
Ik kan me voorstellen dat de familie niet blij was met het boek en de film
Ik kreeg net een slapertje doorgestuurd, en ik moest denken aan die collage van FC
Wat een uberbrakke fotoquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Speciale foto voor Cheeseplenk! Karluv Most en de Kasteel van Praag, als je goed kijkt
schat dankjewel, blij toequote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lieve FFT, ik zal je mijn alcohol-gedrag even uitleggenJanuari tot half juni: minimaal. Ik gok drie glazen (plus 2 liter bier in Praag
)
Half juni: logeerpartijtje bij niet nader te noemen personen uit deze SC waar ik vervolgens misschien iets teveel van een niet nader te noemen sterke alcoholische drank genuttigd heb Half juni-heden: een iets doorgeslagen activiteit betreffende het kopen van de eerder genoemde niet nader te specificeren sterke alcoholische drank manifesteert zich bijzonder uitdrukkelijk.
Echter, het nuttigen blijft beperkt tot ongeveer 2 slokken per keer. Het aantal keren blijft beperkt tot max. 1x per week (behalve nu want nu heb ik vakantie en mag ik iets meer van mezelf).
Algehele conclusie
Ik denk dat ik met 99,9% zekerheid kan stellen dat ik geen alcoholist aan het worden ben en een week zonder alcohol zal zeker geen probleem zijnSterker nog: een maand ook niet. Zelfs als ik nu alle flessen whisky en andere drank weg zou moeten doen, zou dat nog geen probleem zijn.
Beantwoord dit je vraag een beetje?
aaawwquote:Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Gelukkig maarquote:Op maandag 19 juli 2010 23:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schat dankjewel, blij toe![]()
maar ik geloof dus echt niet dat het serieus was. vind het grappig om te lezen hoe enthousiast je zo bent geworden na 1 avond whisky
Selectief lezen heet dat.quote:
hihi nee hoor. anders had ik P. allang naar een kliniek gestuurdquote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig maarMisschien volgende keer iets meer smileys gebruiken dan
1 meisje had je doorquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
ik ben het allang weer vergetenquote:
Als het niet genoeg helpt, vraag dan wat anders. Of ga stoppen met begeleiding.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
citalopram, nu 40mg, weet niet echt of het helpt. denk het wel een beetje maar ook niet heel veel maar kan niet zomaar stoppen (mag niet). maar als ik het een dag per ongeluk vergeet is er niks aan de hand
Overigens mag je mij ook gewoon bij mijn andere naam noemen hoor. golfer i.p.v. god. Daar luister ik ook wel naar.quote:
pas als ik stop weet ik eigenlijk of het heeft geholpen. misschien dat ik dat maar ga aanvragen jaquote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als het niet genoeg helpt, vraag dan wat anders. Of ga stoppen met begeleiding.
maaar maaar ik aanbid je!quote:Op maandag 19 juli 2010 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Overigens mag je mij ook gewoon bij mijn andere naam noemen hoor. golfer i.p.v. god. Daar luister ik ook wel naar.
Dyscalculie heet het. Stomme dyslecticus.quote:
Ach.. het is het zelfde probleem grof gezien: automatiseringsmoeilijkheden..quote:Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Dyscalculie heet het. Stomme dyslecticus.
Je mag beginnen met mijn voeten te kussen.quote:
goed foto-momentquote:Op maandag 19 juli 2010 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een Japanse klas!quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
Het was een Japanse klas!
Ik ging er gewoon tussen staanen ik heb er zo nog een filmpje van.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
zekerquote:Op maandag 19 juli 2010 23:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Die rokjes en dan die sokjes
Dat doet het hem he
dat deed ik ook altijd op vakantie met familie. dan waren ze me aan het zoekenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie is toos?quote:Op maandag 19 juli 2010 23:26 schreef krakkemieke het volgende:
Trusten iedereen, slaap lekker!
Bonne nuit a tous!
rare Nep-Japanner dat je er bent.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef FutureFairytale het volgende:
dat deed ik ook altijd op vakantie met familie. dan waren ze me aan het zoeken
Ow ja, have fun Neef Bquote:Op maandag 19 juli 2010 23:48 schreef borisz het volgende:
Ook maar gaan slapen
Morgenochtend mijn koffer inpakken. Ben de komende dagen in Amerongen te vinden.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:01 schreef Aure het volgende:
Bah ik ben alles helemaal zat. Er lag een brief van de gemeente, dezelfde die naar de huisbaas is gestuurd, dat de huisbaas er binnen 2 weken voor moet zorgen dat de illegale situatie hier is opgelost. De enige manier is door dit adres max door 2 personen te laten bewonen. Er moeten er dus 2 uit anders krijgtie een boete van ca 6000euro.
Ik kan nog steeds niet slapen (nu al helemaal niet) en ik moet er morgen om 5 uur uit.
En ik ben nog steeds emo.
Wist je dat je illegaal zat?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:01 schreef Aure het volgende:
Bah ik ben alles helemaal zat. Er lag een brief van de gemeente, dezelfde die naar de huisbaas is gestuurd, dat de huisbaas er binnen 2 weken voor moet zorgen dat de illegale situatie hier is opgelost. De enige manier is door dit adres max door 2 personen te laten bewonen. Er moeten er dus 2 uit anders krijgtie een boete van ca 6000euro.
Ik kan nog steeds niet slapen (nu al helemaal niet) en ik moet er morgen om 5 uur uit.
En ik ben nog steeds emo.
Sinds een maand ofzo? Toen de gemeente dat ons kwam vertellenquote:
Spleetoog.quote:
Ik dacht dat het opgelost had kunnen worden door het aanvragen van die vergunning etc etc, maar het blijkt dat dat dus niet meer kan omdat er in dit deel al genoeg studentenkamers zijn... De huisbaas is sowieso wel verplicht om nieuwe woonruimte voor me te zoeken mochtie er voor kiezen mij er uit te gooien, maar het blijft zo'n gedoe waar ik gewoon ff geen zin in heb...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:15 schreef FutureFairytale het volgende:
wat klote Aure! Dacht je dat t opgelost was...![]()
Coldfeet had m ook al gezien en erover gepost in de SC, met die poster met die mannen in blote kontenquote:Op maandag 19 juli 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
ik las polsenquote:Op maandag 19 juli 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
Mn poten doen pijn dus ik ga ff badderen en dan naar bed![]()
sufquote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik dacht dat het opgelost had kunnen worden door het aanvragen van die vergunning etc etc, maar het blijkt dat dat dus niet meer kan omdat er in dit deel al genoeg studentenkamers zijn... De huisbaas is sowieso wel verplicht om nieuwe woonruimte voor me te zoeken mochtie er voor kiezen mij er uit te gooien, maar het blijft zo'n gedoe waar ik gewoon ff geen zin in heb...
Ik ga werken
snap ik. het wordt gelukkig wel geregeld, je kunt er niet zomaar uitgegooid worden. anders was het helemaal een rampquote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik dacht dat het opgelost had kunnen worden door het aanvragen van die vergunning etc etc, maar het blijkt dat dat dus niet meer kan omdat er in dit deel al genoeg studentenkamers zijn... De huisbaas is sowieso wel verplicht om nieuwe woonruimte voor me te zoeken mochtie er voor kiezen mij er uit te gooien, maar het blijft zo'n gedoe waar ik gewoon ff geen zin in heb...
Ik ga werken
de zon gaat schijnen vandaag dus daar krijgen jullie energie vanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:21 schreef freecell het volgende:
Hier bweh. Ik zit tte tollen, Florian is voor het eerst écht ziek en TARA is gaar omdat hij er wegens bovenstaande redenen ook 3x uit moest om te troosten.
Sterkte babequote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:30 schreef Aure het volgende:
Ik ga werken
Wat k*t dat er nog steeds geen oplossing geregeld isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 05:30 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga werken
daarom is hij de baas hequote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:07 schreef FutureFairytale het volgende:
het wordt vandaag erg warm.. ik ga 1x raden... de baas komt vandaag niet op kantoor
ja al die lunches met vrienden... heerlijke baan af en toe. maar hij mag nog niet hoor van mij; eerst maar hier helpen herstellen. alleen ik heb zo'n idee dat hij vandaag toch lekker onder het parasolletje blijft.quote:
komt gewoon omdat jij te bekwaam bentquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja al die lunches met vrienden... heerlijke baan af en toe. maar hij mag nog niet hoor van mij; eerst maar hier helpen herstellen. alleen ik heb zo'n idee dat hij vandaag toch lekker onder het parasolletje blijft.
lekker, weer klaar met werkenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:23 schreef Aure het volgende:
Thankss iedereenik heb gelukkig een hoop vrienden waar ik mag blijven slapen een tijdje en een vriendin kan me voordragen bij ad hoc antikraak dus dat is ook nog t overwegen waard
![]()
Hoe gaat t bij de fabriek FF?
En balen dat t allemaal een beetje bluh gaat thuis FC, hopelijk knapt F. snel op
Ik ben bijna klaar met werken! Moest flyeren in de trein op een bepaald traject waar ze binnenkort aan t spoor gaan werken. Is best leuk, de hele tijd heen en weerzit nu in de laatste trein op weg naar rdam, flyers zijn op dus heb niks meer te doen
hehe, ik ben geen manager en wil dat nooit worden ookquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:20 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
komt gewoon omdat jij te bekwaam bentHij kan het zo aan jou overlaten
Volgens mij niet nee, maar ik wil niet ergens in een of andere rare buurt gedumpt wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker, weer klaar met werkengaat best goed hoor in de fabriek. we kunnen alles nog, behalve roosteren.
fijn dat je vrienden je te hulp schieten mocht het mis gaan, maar je hoeft er toch niet (als het gebeurt) eerder uit dan dat je huisbaas een nwe kamer voor je heeft gevonden?
mag je nog harderquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe, ik ben geen manager en wil dat nooit worden ook
Ken dat gevoelquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, maar ik wil niet ergens in een of andere rare buurt gedumpt wordenach het komt vast wel goed hoor
tis gewoon dat ik t vervelend vind om weer te verhuizen. De eerste keer heeft dat ook al een familieruzie opgeleverd, dus ik durf mn broers niet meer zo goed te vragen of ze mn spullen willen verhuizen
en ik heb zelf geen rijbewijs dus ik ben wel een beetje afhankelijk van anderen
Wij moeten onze stapdate helaas verzetten trouwens! Het schijnt dat ik aanwezig moet zijn bij een etentjequote:
(vind ik eigenlijk niet eens zo heel erg, ben een beetje on edge vanwege de hypotheek shizzle... als het straks rond is ben ik denk ik wat relaxterquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Wij moeten onze stapdate helaas verzetten trouwens! Het schijnt dat ik aanwezig moet zijn bij een etentjekomt mn ma ook echt pas dit weekend mee
maar dit is overmacht. je verhuist niet voor de lol.. maareh, ik ga hopen dat je mag blijvenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Volgens mij niet nee, maar ik wil niet ergens in een of andere rare buurt gedumpt wordenach het komt vast wel goed hoor
tis gewoon dat ik t vervelend vind om weer te verhuizen. De eerste keer heeft dat ook al een familieruzie opgeleverd, dus ik durf mn broers niet meer zo goed te vragen of ze mn spullen willen verhuizen
en ik heb zelf geen rijbewijs dus ik ben wel een beetje afhankelijk van anderen
en onze date?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:41 schreef Aure het volgende:
[..]
Wij moeten onze stapdate helaas verzetten trouwens! Het schijnt dat ik aanwezig moet zijn bij een etentjekomt mn ma ook echt pas dit weekend mee
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:56 schreef FutureFairytale het volgende:
de baas is er![]()
en hij is nog ontzettend vroeg ook
eigenlijk wel.. zit liever alleen. tis zo rustig en dan kan ik lekker veel fokken. nu alleen als ie buiten de deur gaat (maar dat doet ie vaak op een dag)quote:
lekkeerrrrrrquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge![]()
veel te lekker geslapen.. had nog helemaal geen zin om er uit te gaan, maar vond 9.30 echt laat genoeg (anders slaap ik vannacht ook weer niet..)
Mogguhquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:05 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge![]()
veel te lekker geslapen.. had nog helemaal geen zin om er uit te gaan, maar vond 9.30 echt laat genoeg (anders slaap ik vannacht ook weer niet..)
Neuh die is gesloopt. Ziek ook zo blijkt. Maar is het is een geweldige ventquote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet geheel onverwacht he.. echt jammer hoor voor hem.
Zat er aan te komen, gisterochtend zat hij al stuk, bij de finish stond hij compleet op instorten.quote:
ja super spontane kerel.. tukker meen ik? weet niet precies waar hij vandaan komt eigenlijk..quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh die is gesloopt. Ziek ook zo blijkt. Maar is het is een geweldige vent.
Haaksbergen dus ja Tukker.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ja super spontane kerel.. tukker meen ik? weet niet precies waar hij vandaan komt eigenlijk..
gewoon even rustig afwachten wat de verhuurder doet. Jij kunt geen boete krijgenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:23 schreef Aure het volgende:
Thankss iedereenik heb gelukkig een hoop vrienden waar ik mag blijven slapen een tijdje en een vriendin kan me voordragen bij ad hoc antikraak dus dat is ook nog t overwegen waard
![]()
die TBS'er heet Alberto "Dat dat kan in Nederland" Stegeman?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef borisz het volgende:
Nieuw TV format bedacht. We laten 45000 mensen lopen in Nijmegen daarbij doen we 1 TBS'ser. Die moet je vinden, simpel idee. SBS schijnt al interesse te hebben
Die van mij zijn nu spoorloos verdwenen (nadat ik de stofzuiger gepakt hebquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:01 schreef DarkElf het volgende:
onze pers is weer eens veranderd in een tenenhappend-monsteroveral waar je loopt huppelt hij voor je uit ondertussen naar en in je tenen happend
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:56 schreef borisz het volgende:
Nieuw TV format bedacht. We laten 45000 mensen lopen in Nijmegen daarbij doen we 1 TBS'ser. Die moet je vinden, simpel idee. SBS schijnt al interesse te hebben
Apparatuur maakt niet uit voor een fotoshoot. Het gaat om het model en de entourage. Of je dan een consumer DSLR gebruikt of een wat ouder pro-model maakt helemaal niets uitquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Beste P. zijn dit goede camera's om te gebruiken voor een glamourstudioshoot? Nikon D2xs, Fuji S3pro en S5pro
ooh ok mooi. ik wil nml een shoot doen bij een studio met 10 decorsquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Apparatuur maakt niet uit voor een fotoshoot. Het gaat om het model en de entourage. Of je dan een consumer DSLR gebruikt of een wat ouder pro-model maakt helemaal niets uit
Welke studio?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh ok mooi. ik wil nml een shoot doen bij een studio met 10 decors
wat ga je doen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:36 schreef borisz het volgende:
Tijd om de boot te pakken naar 020 dan door met de trein naar 030 en over naar Driebergen-Zeist.
Zal wel eens online komen alleen iets minder dan nu.
Ajuus
is het al zo heet buiten? er komen net 2 vrienden van de baas binnen in tropische kledij.. volgens mij loopt het al aardig op. straks in de pauze maar weer lekker picknickenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:42 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb hier trouwens twee katten die nu heeeeeeeeeeeel voorzichtig aan het sluipen zijn door het huisKijken of dat enge stofzuig-monster al weg is
![]()
En ik heb het zweet van mijn voorhoofd aflopen
vind de prijzen voor een shoot in hun studio incl. visagie en hairstyling echt behoorlijk netjesquote:
wat een pech heb jij met muggen.. gebruik je geen deet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Grrrr word net 2x geprikt door een mug.. dikke bulten meteen
Kwijlquote:
klikquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Bluezz het volgende:
Wat is die site ook alweer met die prachtige foto's
Ben mijn site aan het verfrissen en daar past wel een mooie foto bij
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:51 schreef DarkElf het volgende:
er komen bloemen in mijn tomatenplantenen nou weet ik er niet veel van maar volgens mij is dat een goed teken
Heb ik gister toevallig gekocht om maar eens te kijken of het een keer gaat werken. Net dus maar opgespoten. Ben benieuwd. In het verleden zijn mijn ervaringen er niet zo positief mee eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat een pech heb jij met muggen.. gebruik je geen deet?
Nee. Ik heb net het hele huis een intensieve stofzuigbeurt gegeven. Was een beetje nodigquote:
Oh die sitequote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Balen sun
Fotosite al zelf gevonden![]()
Wat maakte Talk Talk toch lekkere muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |